De markt (=google als grootste advertentiemakelaar) dwingt fok in een mij te preuts keurslijfquote:Op maandag 12 december 2011 23:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan zou de markt met een alternatief komen, als het echt uit de hand loopt.
Geef nou maar gewoon eerlijk toe dat jij op zoek bent naar een stok om te hond mee te slaan, zodat ik weer een ban aan mijn broek krijg, en dat dat de reden is waarom je met twee maten meet.quote:Op maandag 12 december 2011 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Gelukkig generaliseer je nooit, schätzchen
quote:Op maandag 12 december 2011 23:25 schreef Joker89 het volgende:
'Nu Europa Duits wordt, heeft het land alsnog WO II gewonnen'
[..]
Ik stel voor Duitsland aan te vallen en te voorkomen dat bovenstaande titel werkelijkheid wordt.
Naar rotte vis, die hoer.quote:Op maandag 12 december 2011 23:25 schreef De_Nuance het volgende:
Tatcher begint ook al te stinken hoorde ik
Lekker belangrijk, de wereld kan de tering krijgen.quote:Op maandag 12 december 2011 23:24 schreef De_Nuance het volgende:
Ik weet alleen nier of de wereld klaar is voor de POLSC
Dan ga je naar een andere advertentieprovider.quote:Op maandag 12 december 2011 23:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
De markt (=google als grootste advertentiemakelaar) dwingt fok in een mij te preuts keurslijf
Lees het artikel en zeg dan nog eens dat Duitsland de touwtjes niet in handen probeert te krijgen en voor een groot deel ook wel al heeft.quote:
Maar bij een grapje over Tatcher moest je net huilenquote:
THATCHER.quote:Op maandag 12 december 2011 23:26 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Maar bij een grapje over Tatcher moest je net huilen
Nee, alle andere. Een koffie-SC, wie verzint datquote:Op maandag 12 december 2011 23:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zit je nou onze SC te dissen, bitch?
Nee, het vliegtuig, de trein en de bus.quote:Op maandag 12 december 2011 23:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Baseer je dat op die ene keer dat je Hirsi Ali rook toen ze haar tampon vergeten was?
Haha en op hoge poten eisen dat dat echt niet kon, zo'n opmerkingquote:Op maandag 12 december 2011 23:26 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Maar bij een grapje over Tatcher moest je net huilen
quote:
Whiskers-adepten.quote:Op maandag 12 december 2011 23:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee, alle andere. Een koffie-SC, wie verzint dat?
Nee hoor, ik ben nooit op bans uit, behalve voor kloons van gebanden. Maar ik schrok oprecht van je xenofobe uitlatingen.quote:Op maandag 12 december 2011 23:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon eerlijk toe dat jij op zoek bent naar een stok om te hond mee te slaan, zodat ik weer een ban aan mijn broek krijg, en dat dat de reden is waarom je met twee maten meet.
Dan weet iedereen gewoon waar ik aan toe ben en is dat ook weer klaar.
Moet jij weten, als hetero.quote:
Die NWS SC loopt als een trein.quote:Op maandag 12 december 2011 23:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee, alle andere. Een koffie-SC, wie verzint dat?
Even daarnaartoe.quote:Op maandag 12 december 2011 23:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die NWS SC loopt als een trein.
Beter dan stront.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |