is waar ja, maar dat wordt afwachtenquote:Op maandag 12 december 2011 22:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vind alles wel best, maar zo'n server vol met Russen heb ik het niet op
Daarom, kijk morgen wel wat een paar mensen doenquote:Op maandag 12 december 2011 22:56 schreef leeell het volgende:
[..]
is waar ja, maar dat wordt afwachten
kan je aan banden leggen als guildmasterquote:Op maandag 12 december 2011 23:02 schreef Morthill het volgende:
iedereen in crimson order is Sith of zo
zal best, het viel me op dat de demand voor non-sith high is en voor sith mediumquote:Op maandag 12 december 2011 23:02 schreef leeell het volgende:
[..]
kan je aan banden leggen als guildmaster
Oh dus een Warrior Tank kan er nog wel bijquote:Op maandag 12 december 2011 23:09 schreef JediSimons het volgende:
5 tanks, 4 healers , 8 DPS
2 Warriors
7 Inquisitors
3 BH
5 IA
De rest is nog onbekend.
Maar het belangrijkste is dat iedereen er zin in heeft.
Simons: ??? - Sith Inquisitor - Sorcerer , Corruptionquote:Op maandag 12 december 2011 23:12 schreef Asschen_sukar het volgende:
Welke healing classes hebben jullie al?
Je bent welkom. Gewoon een class nemen die je het leukst lijkt. We forceren niemand om een bepaalde class te kiezen.quote:Op maandag 12 december 2011 23:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
Oh dus een Warrior Tank kan er nog wel bij
Als je er door heen komt tenminste.quote:Op maandag 12 december 2011 23:18 schreef Asschen_sukar het volgende:
Denk dat ik de Sith Sorceror eens uit ga proberen, zal me zo nog eff snel aanmelden op de site voordat ik ga tukken.
Maar ik ben op de hoogte van je aanmelding.quote:Just as a headsup, Enjin may be experiencing slowness. Getting some additional servers installed today to smooth things over. Working on it!
2 hours ago · reply · retweet
Oh, ik ga er sowieso meerdere spelen, en ik wil weten hoe het verhaal van de Sith WArrior afloopt na lvl 20quote:Op maandag 12 december 2011 23:16 schreef JediSimons het volgende:
[..]
Simons: ??? - Sith Inquisitor - Sorcerer , Corruption
Apocalypse: Ashrak - Bounty Hunter - Mercenary , Bodyguard
SpoeMeister: SpoeMeister - Imperial Agent - Operative , Medic
En net bijgekomen, leeell. Die een IA healer gaat spelen.
[..]
Je bent welkom. Gewoon een class nemen die je het leukst lijkt. We forceren niemand om een bepaalde class te kiezen.![]()
Dat duurt hier altijd vrij langquote:Op maandag 12 december 2011 23:23 schreef Morthill het volgende:
ja, ik doe het morgen als ik een naam bedacht heb
Als je vroeg preordered hebt zal ik morgen 12 uur maar klaarzitten, zo niet, dagje of 2 wachten waarschijnlijk.quote:
Het leidt soms harder af dan Facebook, Twitter en de rest van FOK! bij elkaar, dat kan ik niet gebruiken.quote:Op maandag 12 december 2011 23:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat duurt hier altijd vrij lang![]()
Btw morthill , je komt nooit meer in de SC?!
Doe ik ook. Ga met fok! (of Crimson Order) empire en republic ga ik spelen met http://www.nowinscenario.co.uk/quote:Op maandag 12 december 2011 22:55 schreef Silv het volgende:
Gewoon met één gastje op de Fok!guild en met een ander een internationale republic guild joinen.
Ik ga ook republic.quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:52 schreef genakt het volgende:
Ik ga met republic spelenKom ook wel bij jullie in de server kan ik jullie doodmaken. hopelijk kan ik vanmiddag al maar zal wel einde van de week worden.
Die worden pas om 13.00 uur verstuurd volgens mij.quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:24 schreef dubrillion het volgende:
Zijn er al mensen die een mail hebben gehad met de datum dat ze mogen spelen?
BoiWare raad wel aan om zelf te proberen om in te loggen, want er kan vertraging in de mail zitten ofz
quote:Starting December 13, 2011, 7:00AM EST (Pacific: December 13th, 4:00AM PST; European: December 13th, 12:00PM GMT, 1:00PM CET), The Old Republic will begin emailing invitations to start your Early Game Access. Invitations will be sent throughout the Early Game Access period offering rolling access to the game in the order in which you redeemed your Pre-Order Code, so be sure to check your email inbox!
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:12 schreef pjats het volgende:
[..]
Die worden pas om 13.00 uur verstuurd volgens mij.
[..]
Ja en dan lekker om 4 uur snachts moeten raidenquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:46 schreef sammeh het volgende:
Ga denk ik op een amerikaanse server spelen, ik heb er altijd zo'n ontzettende hekel aan als mensen geen engels kunnen of het gewoon weigeren te gebruiken
Ik laat wetenquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:10 schreef dubrillion het volgende:
[..]
Ik ga ook republic.
Wanneer verwacht jij te kunnen spelen?
Zet het even op het forum als je weet welke server je gaat enz.
Misschien wel makkelijk
Dat is wel het nadeel van een US server jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:58 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja en dan lekker om 4 uur snachts moeten raiden
Goed punt. Al vind ik daar doorgaans geen reet aan, is wel iets om rekening mee te houden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:58 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja en dan lekker om 4 uur snachts moeten raiden
en dat is ? ben nogal mmo noobquote:
- Volgens mij is voor flashpoints max 4 personen en dat wordt meestal ook aangeraden, maar de eerste is bijvoorbeeld met 2 man en 2 companions te doen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:41 schreef HansvanOchten het volgende:
Toch wat vraagjes,
- Hoeveel man zijn er nodig voor een flashpoint? (instance?)
- Hoe lang duren de flashpoints ongeveer?
- Zit er nog een hoop "travel" werk naar de flashpoints?
Voor betere gear, die dan niet dropt en dan moet je het nog 10 keer doen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:20 schreef Silv het volgende:
[..]
Met een stuk of 10 man eindbaasjes verslaan.
Nee, dat hoeft dat niet te betekenen. De eerste mensen hebben namelijk meteen toen je kon bestellen het spel besteld en geregistreerd. Dat was ergens in juni/juli. En die mensen hebben dus voorrang op jou. Maar afhankelijk hoe snel alles gaat, zou je misschien snel aan de beurt kunnen zijn, niemand weet namelijk hoe snel de 'waves' van emails worden verstuurd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:35 schreef Gutterblade het volgende:
Misschien een domme vraag, maar heb ff mn g-mail doorgespit en zag dat ik 8 September mn pre-order bevestiging heb gekregen, zo staat ie ook op de Star Wars site...
Kan ik dan redelijkerwijs een beetje aannemen dat ik in een vroege groep zit ?![]()
Ben namelijk vrij tot donderdag...
Koop een smartphonequote:Op dinsdag 13 december 2011 10:49 schreef Cara het volgende:
heel frustrerend idd dat ik met mijn midden september niet eens weet of ik bij de eerste 3 dagen zit of pas op dag 6 aan de slag kan. nog frustrerender is dat ik dat de hele week in de gaten moet houden doormiddel van het f5en van mn mail of het resetten van de launcher![]()
kutsysteem
quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:52 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Koop een smartphone
F5en is zo 2005
Lol, ik zit juist nog te twijfelen over mijn alts. Ik ben bang dat ik straks 4 of 5 alts krijg, alleen maar vanwege het verhaal :Squote:Op dinsdag 13 december 2011 11:28 schreef Silv het volgende:
Uiteindelijk toch maar (weer) een andere class gekozen om mee te beginnen.
WEet het ook nog niet zeker maar waarschijnlijk jedi sentinalquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:28 schreef Silv het volgende:
Uiteindelijk toch maar (weer) een andere class gekozen om mee te beginnen.
en on-rail space shooterquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:40 schreef RickoKun het volgende:
Ik zal blijkbaar mijn ENIGE main niet eens boven level 30 krijgen omdat ik het dan alweer zat ben(ah WoW, memories)
Maar hier zit meer verhaal in, dus ben benieuwd.
Dat lijkt mij juist de enige minder toffe class, omdat hij eigenlijk alleen maar kan DPS'en. Maar als dit je eerste MMORPG is lijkt het mij wel een goede keuze om mee te beginnen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:35 schreef genakt het volgende:
[..]
WEet het ook nog niet zeker maar waarschijnlijk jedi sentinal
ik ook netquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:42 schreef Salamando het volgende:
Op de release date van ToR krijg ik een mailtje voor 7 dagen gratis WoW.
Sentinel kan ook tanken?quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:44 schreef Silv het volgende:
[..]
Dat lijkt mij juist de enige minder toffe class, omdat hij eigenlijk alleen maar kan DPS'en. Maar als dit je eerste MMORPG is lijkt het mij wel een goede keuze om mee te beginnen.
wilde net zeggenquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:45 schreef Salamando het volgende:
[..]
Sentinel kan ook tanken?
Nevermind, lees verkeerd.
Kwa rpg heb ik wel weer 15 jaar ervaring dus ben geen complete noobquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:44 schreef Silv het volgende:
[..]
Dat lijkt mij juist de enige minder toffe class, omdat hij eigenlijk alleen maar kan DPS'en. Maar als dit je eerste MMORPG is lijkt het mij wel een goede keuze om mee te beginnen.
Ooh dan komt het helemaal goed. Waarom ga je trouwens niet darkside en join je de rest van Fok!?quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:48 schreef genakt het volgende:
[..]
Kwa rpg heb ik wel weer 15 jaar ervaring dus ben geen complete noob![]()
Diablo
Vind de caracters en er beetje stom uitzienquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:50 schreef Silv het volgende:
[..]
Ooh dan komt het helemaal goed. Waarom ga je trouwens niet darkside en join je de rest van Fok!?
je kan ook goed zijn bij de empirequote:Op dinsdag 13 december 2011 11:53 schreef genakt het volgende:
[..]
Vind de caracters en er beetje stom uitzien![]()
Ben ook niet zo goed in slecht zijn in spelletjes
Lijken mij ook toffe classes. Ga een trooper maken als Tank en BH als PvP gastje denk ik.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:53 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik maak eerst elke alt aan waarvan ik weet dat ik ze ga spelen.
(ook om namen vast te leggen zo'n nerd ben ik dan wel weer)
Daarna begin ik een van die alts dus.
Geen idee welke nog.. trooper of BH.
Beetje de Republic aanvallen en dan zeggen dat je goed kan zijnquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:54 schreef leeell het volgende:
[..]
je kan ook goed zijn bij de empire
Interesting. Lijkt me wel leuk om met fokkers te spelen zo leer ik nog watquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:54 schreef leeell het volgende:
[..]
je kan ook goed zijn bij de empire
een rebellie is niet de oplossing , het grotere goed is dat de empire orde kan bewaren en de republic niet etc etc. er zijn verschillende standpunten te bedenken waarom iemand die non-sith is toch bij de empire aansluit en goed isquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:55 schreef Salamando het volgende:
[..]
Beetje de Republic aanvallen en dan zeggen dat je goed kan zijn.
www.crimson-order.nlquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:55 schreef genakt het volgende:
[..]
Interesting. Lijkt me wel leuk om met fokkers te spelen zo leer ik nog wat
Ik vind die lui van The Empire wel echt een stel nazi's altijd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:56 schreef leeell het volgende:
[..]
een rebellie is niet de oplossing , het grotere goed is dat de empire orde kan bewaren en de republic niet etc etc. er zijn verschillende standpunten te bedenken waarom iemand die non-sith is toch bij de empire aansluit en goed is
[..]
www.crimson-order.nl
Beetje praktijken zoals Duitsland dat ook deed in 40-45quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:56 schreef leeell het volgende:
[..]
een rebellie is niet de oplossing , het grotere goed is dat de empire orde kan bewaren en de republic niet etc etc. er zijn verschillende standpunten te bedenken waarom iemand die non-sith is toch bij de empire aansluit en goed is
[..]
www.crimson-order.nl
Ik ben heel erg benieuwd wanneer ik mag spelen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:22 schreef benx het volgende:
nog een half uur tot de mails, veel geluk mensen!
early acces code is geen product keyquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:29 schreef LeaderRoel het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mij zie ik dit, hij zegt maar steeds dat ik geen code heb geredeemed, maar als ik die code steeds opnieuw invoer zegt hij dat die code al een keer is ingevoerd.
Zien jullie dan 3 gele vinkjes daar staan?
Dat is voor de code die bij 't spel zit.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:29 schreef LeaderRoel het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mij zie ik dit, hij zegt maar steeds dat ik geen code heb geredeemed, maar als ik die code steeds opnieuw invoer zegt hij dat die code al een keer is ingevoerd.
Zien jullie dan 3 gele vinkjes daar staan?
Nee ik bedoel ook de code die bij mijn pre-order inbegrepen zat. Ik had die al een keer ingevoerd maar ik heb er nog steeds geen bevestiging van gekregen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:32 schreef leeell het volgende:
[..]
early acces code is geen product key
Geen idee waar je 't over hebt tbh.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:34 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Nee ik bedoel ook de code die bij mijn pre-order inbegrepen zat. Ik had die al een keer ingevoerd maar ik heb er nog steeds geen bevestiging van gekregen.
Dat kunnen wij niet ruiken als je je dat afvraagtquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:37 schreef LeaderRoel het volgende:
Hé wacht, ik heb net EA Origin gedownload, en nu staat er in mijn lijst van spellen Star Wars The Old Republic, met precies dezelfde code erbij als die ik heb ingevoerd! Ik neem aan dat het nu goed komt?
Maar dat was uiteindelijk goed gegaan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het betekent dat het in origin goed staat geregistreerd ja.
Maar je bent/was niet de enige met dit probleem.
Zo'n beetje iedereen die de afgelopen week een code nog redeemed had kreeg problemen dat het niet aan hun account leek toegevoegd te zijn.
haha hier ook jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:42 schreef Salamando het volgende:
Op de release date van ToR krijg ik een mailtje voor 7 dagen gratis WoW.
Weet niet heb het dagen lang gevolgd op het customer service subforum.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:54 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Maar dat was uiteindelijk goed gegaan?
Doe ik ook.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:09 schreef Cara het volgende:
ik zou proberen de laucher te refreshen ipv je mailbox
Veel plezierquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
moest eerst EULA etc accepteren yessss cyas on the flippity flip
Have fun !quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
w000000000tttt i can play bitches ^^
wanneer gepre orderd ?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
w000000000tttt i can play bitches ^^
Top, ik ga daar ook met mijn Imperial Agentquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:12 schreef JediSimons het volgende:
Server van crimson order is bekend. RPPVP EU Lord Calypho
boh ik ook imperial agent, IAquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:13 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Top, ik ga daar ook met mijn Imperial Agent
Heeft FOK! al een officiele guild ??quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:17 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ga je bij Crimson Order of bij FOK! Guild? Ik bij Crimson Order
Crimson Order is de fokguild ondertussenquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:17 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ga je bij Crimson Order of bij FOK! Guild? Ik bij Crimson Order
Crimson Order wordt hetquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:17 schreef dubrillion het volgende:
[..]
Heeft FOK! al een officiele guild ??
SWTOR.COM ligt eruit door high traffic.... fijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
lolllll kan pre-order code niet eens invoeren atm!
Nja kijk eerst wel ff serie af en dan probeer ik het nog een keerquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:21 schreef dubrillion het volgende:
[..]
SWTOR.COM ligt eruit door high traffic.... fijn.
Ga ook maar even Origin checken of SWTOR wel tussen me spellen staat
wanneer heb je je code ingevoerd?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:22 schreef benx het volgende:
Geen mail hier en kan niet inloggen, sommige mensen hebben het over vinkjes aanzetten maar zat zie ik niet.
Ben ik er nu 100% niet in vandaag ?
me too. verwacht vandaag nog niet te kunnen spelen hoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:25 schreef benx het volgende:
Heb de beta gespeeld, maar gepreorderd op: 29-11-2011
twitter:Rockjaw twitterde op dinsdag 13-12-2011 om 13:30:27No, we haven't invited everyone for today yet. As we said, multiple waves of emails will be sent. Only wave one has gone. reageer retweet
T/m donderdag werken van half 9 tot half 6quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:34 schreef Gutterblade het volgende:
Serieus, als ik er eindelijk doorkom...
STAY UP ALL THE NIIIGHTS
DRINK ALL THE CHILLCAT
MAKE ALL THE SMOOTHIES
EAT ALL THE PASTAAAAA
quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:40 schreef S1gnum het volgende:
Ik heb de mail al gehad en ik zit er al in.. HAHAHAHAHA!
mooi wit vlakquote:
20ste toch?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:45 schreef leeell het volgende:
en dan te bedenken dat ik nog tot de 25ste!!!! moet wachten voor mn exemplaar
de release ja,quote:
Wat een stelletje godvergeten nerds zeg. Oh boehoeeee ik kan niet op de eerste dag spelen huillie huilliequote:Op dinsdag 13 december 2011 13:56 schreef pjats het volgende:
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=302
Lol, het gezeik begint al weer
idd, die moeten ze gewoon nooit early access gevenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:05 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Wat een stelletje godvergeten nerds zeg. Oh boehoeeee ik kan niet op de eerste dag spelen huillie huillie![]()
![]()
![]()
alsof raiden nog wat voorstelt anno 2011 man, hele content die gecleared word een paar uur post-releasequote:Op dinsdag 13 december 2011 14:09 schreef Friday12 het volgende:
ik hoop echt dat ik vandaag al kan morgen moet ik werken/raiden in wow
ik doe heroic raiding dan duurt het toch wat langer als je niet in zo een top guild zitquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:10 schreef leeell het volgende:
[..]
alsof raiden nog wat voorstelt anno 2011 man, hele content die gecleared word een paar uur post-release
lijkt me niet tochquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm die server waar crimson-order op gaat is een US server?
Lord Calypho
Low
RP-PvP
N/A
kan zelfs zijn 1 dag van te voren met zon late pre-orderquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:15 schreef Schitzo het volgende:
Ik heb 5 december gepreorderd kom ik er nu ook in?![]()
Ik las wel ergens dat 5 dagen nog steeds niet de standaard is maar 3? dus het kan zijn dat ik pas 3 dagen voor officieel begin in mag?
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=256quote:Here is the current list of European (GMT) servers. This list will be updated throughout Early Access and Launch as we open more servers.
PvE
English
Frostclaw
Hidden Beks
Hydian Way
Luka Sene
Nightmare Lands
Peragus Mining Facility
The Red Eclipse
French
Hssiss
Mantle of the Force
Phateem Halls of Knowledge
German
Force Harvester
Sith Triumvirate
Supreme Commander Stantorrs
T3-M4
The Jedi Tower
PvP
English
Ahto City
Basilisk Droid
Bloodworthy
Chuundar
Hex Droid
Legions of Lettow
Niman
Scepter of Ragnos
The Ravager
Tomb of Freedon Nadd
French
Baron Deathmark
Darth Nihilus
Hrakert Rift
Star Map
German
Darth Revan's Mask
Darth Traya
Jar'Kai Sword
The Restoration Zone
RP-PvE
English
The Progenitor
Trask Ulgo
French
Battle Meditation
Kessel Run
German
Teräs Käsi
Vanjervalis Chain
RP-PvP
English
Lord Calypho
French
Huntmaster
German
Lord Calypho
nope is EU, zie bovenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm die server waar crimson-order op gaat is een US server?
Lord Calypho
Low
RP-PvP
N/A
Klopt idd. Hier komt mijn republic guild ook op te zitten (internationale guild).quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:18 schreef Rahl het volgende:
Ik ga naar Legion of Lettow omdat dat volgens deze thread de onofficiele UK server is.
Ik word ook Republicquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:19 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Klopt idd. Hier komt mijn republic guild ook op te zitten (internationale guild).
Yep, guild van vrienden/collega's is daarnaartoe uitgerolt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:16 schreef Chocolatebear het volgende:
Iemand die op Niman gaat spelen?
daar staan sowieso geen EU server, scroll maar naar onder, zal wel niet kloppenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://www.swtor.com/server-status
Daar zie ik hem alleen maar bij US servers staan
Republic of Empire?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:20 schreef Schitzo het volgende:
[..]
Yep, guild van vrienden/collega's is daarnaartoe uitgerolt.
vaagquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:20 schreef leeell het volgende:
[..]
daar staan sowieso geen EU server, scroll maar naar onder, zal wel niet kloppen
Ik word het allebei. Republic dus op Legion of Lettow en empire ga ik met Crimson Order mee.quote:
Kan alleen wanneer je kan spelen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:24 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik kan niet op het SWTOR Forum posten terwijl ik wel ben ingelogd?
Dat klopt niet. Ik kan er al op en ik kan nog niet spelen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kan alleen wanneer je kan spelen.
dit iddquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nee het kan als je een pre-order hebt staan geloof ikquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb ook die pre-order code ingevoerd dat staat ook op Origin, en als ik de code opnieuw invoer staat er dat hij al in gebruik is, maar hij geeft steeds aan op de SWTOR page dat ik geen code heb ingevoerdquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:25 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
nee het kan als je een pre-order hebt staan geloof ik
maar ze zijn bezig met iedereen rechten te geven
ik kan gewoon posten namelijk
Ik heb precies hetzelfde als jouquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:29 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik heb ook die pre-order code ingevoerd dat staat ook op Origin, en als ik de code opnieuw invoer staat er dat hij al in gebruik is, maar hij geeft steeds aan op de SWTOR page dat ik geen code heb ingevoerd
join dan gewoon crimson orderquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:30 schreef dubrillion het volgende:
Als ik gewoon lekker het verhaal wilt spelen en af en toe een beetje questen / flashpoints met een nederlander wilt doen.... heeft iemand dan een server waar die van weet dat ze daar zitten
Wij gaan op Lord Calypho dacht ikquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:30 schreef dubrillion het volgende:
Als ik gewoon lekker het verhaal wilt spelen en af en toe een beetje questen / flashpoints met een nederlander wilt doen.... heeft iemand dan een server waar die van weet dat ze daar zitten
www.crimson-order.nlquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:30 schreef dubrillion het volgende:
releasequote:Op dinsdag 13 december 2011 14:40 schreef Friday12 het volgende:
weet iemand waneer je de echte game code krijgt van origin?
als het goed is wel jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja als je een reply kan achter laten zit je er wel in toch?
neequote:
aha, beter jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:46 schreef Cara het volgende:
[..]
nee
Rockjaw Stephen Reid
Anyone who's pre-ordered can currently post to the Forums. It's not limited based on whether they're in-game or not.
Dat verontrust mij een beetje, want ik heb die pre-order code ingevoerd maar ik kan niet posten op het forum...quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:46 schreef Cara het volgende:
[..]
nee
Rockjaw Stephen Reid
Anyone who's pre-ordered can currently post to the Forums. It's not limited based on whether they're in-game or not.
Rockjaw Stephen Reidquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:49 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dat verontrust mij een beetje, want ik heb die pre-order code ingevoerd maar ik kan niet posten op het forum...
het gaat allemaal stapje voor stapjequote:Op dinsdag 13 december 2011 14:49 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dat verontrust mij een beetje, want ik heb die pre-order code ingevoerd maar ik kan niet posten op het forum...
Waarschijnlijk heb ik het gemist, linkje naar de guild website? Of wat info over de guild is misschien wel interessant? (btje een achtergrond verhaal en casual/hardcore of ertussen?)quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:23 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Ik word het allebei. Republic dus op Legion of Lettow en empire ga ik met Crimson Order mee.
quote:
Ben niet zo goed in eerdere posts doorlezenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:55 schreef leeell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
na 10x hier gepost te zijn is ie wat minder leuk
een week na de release van dat filmpje had je niet verwacht dat ie hier nog niet gepost is ?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:56 schreef Schitzo het volgende:
[..]
Ben niet zo goed in eerdere posts doorlezen
Ik zit als republic bij http://www.nowinscenario.co.uk/quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:53 schreef Pixell het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb ik het gemist, linkje naar de guild website? Of wat info over de guild is misschien wel interessant? (btje een achtergrond verhaal en casual/hardcore of ertussen?)
Ik heb zeker interesse in een internationale republic guild!
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:55 schreef leeell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
na 10x hier gepost te zijn is ie wat minder leuk
Laat die guildmaster van jou dan is ff een stukje op de website plaatsen met wat guild info, misschien wel aardig voor mensen die willen joinen!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:57 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Ik zit als republic bij http://www.nowinscenario.co.uk/
Is een guild van een oud collega. Heb bij WoW en AoC ook (een tijdje) bij hun gezeten.
Je probeert de code in te vullen op de product code pagina. Daar moet je vanaf blijven (die code krijg je bij de release). Rechts in het menu heb je de optie "pre-order" en daar staat als het goed is dat die code al geactiveerd is (als je dit enige tijd geleden al gedaan hebt). Als dat allemaal het geval is dan moet je wachten op een email.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:29 schreef dubrillion het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde als jou
heb je link naar deze pagina?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:05 schreef Cara het volgende:
Hey everyone, good morning and welcome to the first day of Early Game Access for Star Wars: The Old Republic!
We're granting access based solely on when people's pre-orders were redeemed, and we're going to be granting it in 'waves' - large batches of emails and game entitlements that will go out over the course of today (and tomorrow, and the next day, and so on).
I'll be updating this thread (and this post) as we send out more 'waves' of invites.
So far today, we have sent out two 'waves' of invites; we will be sending more later on, but I cannot be specific on timing. (Why? Because as we invite each wave, we monitor to see how servers are performing and so on. If everything is good, we'll send a 'wave' earlier; we in fact sent 'wave 2' ahead of schedule. So cross your fingers.)
Now, to the question you all have: when will you be invited? Well, I cannot be specific to individuals or even to dates, because again, we have to remain flexible. That said, I can talk a little about the pattern of pre-orders.
At the very beginning of pre-orders, which started on July 21st, we had a massive influx of pre-orders. A huge spike. After that, things settled down. As a result, today especially, you're going to see a fairly narrow band of dates from those admitted to Early Game Access. From tomorrow, it'll spread out to a wider date range.
That's about as specific as we're going to get right now. However, as we send more waves I'll update this thread/post with more information. Thanks for your patience - we know it's been a long road, but you'll be playing before too long.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:06 schreef JediSimons het volgende:
KUT invite gekregen op mn eerste account. Maar daar weet ik het geheime wachtwoord niet meer van... Omdat ik die nooit heb ingesteld... KUT
Ze hebben altijd 'up to 5 days' aangegeven. Dus het kon altijd al minder dan 5 dagen zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:10 schreef Schitzo het volgende:
Dus het kan nog steeds zijn dat ik pas 3 dagen van te voren er in mag ipv de 5 die ze overal hebben aangegeven? dat ik er vandaag of morgen niet in kan intresseerd me niet zoveel maar 5 dagen van te voren zoals zew altijd hebben gezegd wil ik toch echt hebben, anders had ik geen 5 euro pre order costs hoeven te betalen.
Ligt eraan wanneer je preordered hebt, maar stond volgens mij ook in de preorder FAQ dat 5 dagen het maximum was.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:10 schreef Schitzo het volgende:
Dus het kan nog steeds zijn dat ik pas 3 dagen van te voren er in mag ipv de 5 die ze overal hebben aangegeven? dat ik er vandaag of morgen niet in kan intresseerd me niet zoveel maar 5 dagen van te voren zoals zew altijd hebben gezegd wil ik toch echt hebben, anders had ik geen 5 euro pre order costs hoeven te betalen.
http://www.swtor.com/guil(...)o/public-forum/80121quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:00 schreef Pixell het volgende:
[..]
Laat die guildmaster van jou dan is ff een stukje op de website plaatsen met wat guild info, misschien wel aardig voor mensen die willen joinen!
Ja bij je account en dan -> code redemptionquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:31 schreef genakt het volgende:
Kan je nog ergens zien wanneer je je code hebt gereedemed ?
12.13.2011 Star Wars™: The Old Republic™ Early Game Access: Ready to patchquote:
Ach das gewoon bullshit.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
HERE'S HOW MUCH EARLY ACCESS TIME YOU WILL GET!
People redeeming there code bewteen:
July-August: 7 days
August-Septemper: 6 days
September-October: 5 days
October-November: 4 days
November-December: 3 days
December 1-5: 2 days
December 5-10: 1 day
lol
12.03.2011 Star Wars™: The Old Republic™ Early Game Access: Ready to patchquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
12.13.2011 Star Wars™: The Old Republic™ Early Game Access: Ready to patch
Ach
Dit is BS.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
HERE'S HOW MUCH EARLY ACCESS TIME YOU WILL GET!
People redeeming there code bewteen:
July-August: 7 days
August-Septemper: 6 days
September-October: 5 days
October-November: 4 days
November-December: 3 days
December 1-5: 2 days
December 5-10: 1 day
lol
bullshit joh, negerenquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:36 schreef Altron het volgende:
[..]
Dit is BS.
Anders zou het erg lame zijn imo.
Je hebt geen poot om op te staan om iets terug te vorderen. Het was altijd al, zoals ik zei, 'up to 5 days'.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:34 schreef Schitzo het volgende:
[..]
Ach das gewoon bullshit.
Mocht het niet het geval zijn eis ik me 5 euro terug, ik ga geen 5 euro betalen voor 2 dagen eerder access, wou nml eerst beta afwachten.
Top! Ik ga me wel ff aanmelden op de site!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:15 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
http://www.swtor.com/guil(...)o/public-forum/80121
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=1731quote:So far today, we have sent out two 'waves' of invites; we will be sending more later on, but I cannot be specific on timing. (Why? Because as we invite each wave, we monitor to see how servers are performing and so on. If everything is good, we'll send a 'wave' earlier; we in fact sent 'wave 2' ahead of schedule. So cross your fingers.)
Achja ik ga er sowieso niet vanuit dat ik vandaag of morgen al kan spelen.quote:
Ja dat kloptquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:09 schreef SoepvorkNL het volgende:
En die 5 euro (wow wat veel) gaat toch gewoon van de prijs van de game af, of ben ik nu gek?
Bij mij staat cequote:Op dinsdag 13 december 2011 16:26 schreef Silv het volgende:
Hm. M'n pre-order code zegt dat ik de standard edition activeer oid, terwijl ik een CE heb gepre-ordered. Zegt ie dat altijd/maakt dat niets uit of ben ik straks screwed?
Staat dat ook bij code redemption history?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:26 schreef Silv het volgende:
Hm. M'n pre-order code zegt dat ik de standard edition activeer oid, terwijl ik een CE heb gepre-ordered. Zegt ie dat altijd/maakt dat niets uit of ben ik straks screwed?
Amen. Maar dat doen mensen al gauw op de eerste dag (ook al is deze 2 dagen eerder verzet zelfs)quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:29 schreef leeell het volgende:
Jullie heb geen enkel recht om te zeuren over de tijd dat je early access heb
Word je toch ziek van, er was net iemand op de forums die kwaad was dat hij waarschijnlijk een dag misliep ondanks dat hij de 28ste van juli had gepreorderd. Heb hem er toch maar even aan herrinnerd dat Bioware een paar dagen geleden 2 extra early access dagen heeft toegevoegd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Amen. Maar dat doen mensen al gauw op de eerste dag (ook al is deze 2 dagen eerder verzet zelfs)
quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:44 schreef Cara het volgende:
[..]
Word je toch ziek van, er was net iemand op de forums die kwaad was dat hij waarschijnlijk een dag misliep ondanks dat hij de 28ste van juli had gepreorderd. Heb hem er toch maar even aan herrinnerd dat Bioware een paar dagen geleden 2 extra early access dagen heeft toegevoegd.
Ja inderdaad. Ze doen het ook niet voor niets 2 dagen eerder natuurlijk. Als 't de 15de was gebeurd dan hadden ze een probleempje want straks heb je mensen die de 19de pas kunnen oid en dan is het gejank pas echt aanquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:44 schreef Cara het volgende:
[..]
Word je toch ziek van, er was net iemand op de forums die kwaad was dat hij waarschijnlijk een dag misliep ondanks dat hij de 28ste van juli had gepreorderd. Heb hem er toch maar even aan herrinnerd dat Bioware een paar dagen geleden 2 extra early access dagen heeft toegevoegd.
Daar staat dit:quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:30 schreef pjats het volgende:
[..]
Staat dat ook bij code redemption history?
Dat klopt dan niet. Daar heb ik de CE staan namelijk. Ik zou maar een mailtje sturen als ik jou was.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:57 schreef Silv het volgende:
[..]
Daar staat dit:
Below is a list of valid Star Wars: The Old Republic codes that have been redeemed under this account.
12.13.2011 Star Wars™: The Old Republic™ Early Game Access: Ready to patch
12.13.2011 Star Wars™: The Old Republic™ Standard Edition Pre-Order
Volgens mij herkent ie dat pas als je daadwerkelijk de key van je CE hebt ingevoerd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:08 schreef pjats het volgende:
[..]
Dat klopt dan niet. Daar heb ik de CE staan namelijk. Ik zou maar een mailtje sturen als ik jou was.
Ik heb al dit staan:quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:14 schreef Morthill het volgende:
Ik heb ook nog niks gehad :/
Wat ik niet snap is dat onder mijn account helemaal geen codes staan die toegevoegd zijn, terwijl ik heel zeker mijn CE heb geregistreerd en ik kan hem ook niet opnieuw registreren.
die thread met mega spam van 10 pages per minuut refreshde hem en toen waren er weer mensen inquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:13 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Waar hoorde jij dat? Of beter, waar las je dat? Topic is bij mij nog niet geupdate.
Ik heb daar helemaal niets staanquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:14 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ik heb al dit staan:
Below is a list of valid Star Wars: The Old Republic codes that have been redeemed under this account.
11.02.2011 Star Wars™: The Old Republic™ Early Game Access: Ready to patch
10.06.2011 Star Wars™: The Old Republic™ Digital Deluxe Edition Pre-Order
Ah, ik zie al, ik moet niet kijken op de main page, maar onder de tab pre-orders en daar staat dat ik hem op 27-6 heb geregistreerd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:14 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ik heb al dit staan:
10.06.2011 Star Wars™: The Old Republic™ Digital Deluxe Edition Pre-Order
Ik heb bijna een maand ertussen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:17 schreef Pixell het volgende:
08.02.2011 Star Wars™: The Old Republic™ Digital Deluxe Edition Pre-Order
Hoeveel tijd er tussen die 2 zit.. ik snap het niet
Maand-dag-jaar jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:19 schreef Pixell het volgende:
Volgens mij staat het in maand - dag - jaar, kan dat?
3 maanden verschil
Ik neem aan van wel, anders zou het redelijk vaag zijn allemaalquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:25 schreef Morthill het volgende:
Het lijkt er wel op ja, maar kom op, ik mag toch aannemen dat ze kijken naar het moment dat je de pre-order hebt geplaatst. Anders maakt het geen klap uit of je 2-11 of 26-7 hebt geregistreerd
Zal nog wel even gaan duren voor me, pas na het grote beta weekend een pre order gedaan.quote:Update: Wave 3 was just sent.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:25 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel, anders zou het redelijk vaag zijn allemaal
twitter:SWTOR twitterde op dinsdag 13-12-2011 om 12:03:16@garethmcc Early Game Access is based on pre-order code redemption. reageer retweet
En dan zijn er nog menzen die zeuren om de mensen die zeuren om de mensen die zeurenquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:30 schreef Gutterblade het volgende:
Laat mensen lekker zeuren, zijn gewoon enthousiast ik vind al die huilertjes die zeuren om de mensen die "zeuren" erger...wat doe je dan in het forum, en waarom lees je het allemaal ? niemand dwingt je.. Ik kan eerder snappen dat iemand bummed out is omdat ie zo graag wil spelen, dan iemand die zn onderbroekje krom trekt omdat andere mensen zeuren.
wellicht in Nederland nog niet ofzo, dat zou ik niet wetenquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:42 schreef Morthill het volgende:
Begrijp trouwens dat de enige mensen die nu worden toegelaten de game op 21-7 besteld hadden :/ ik kon hem toen nog niet eens bestellen, the fuck?
ik weet dat de winkels hem hier hadden en ik dezelfde dag de game geregistreerd had. Maar misschien dat het buiten NL eerder kon, dat zou best jammer zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:43 schreef leeell het volgende:
[..]
wellicht in Nederland nog niet ofzo, dat zou ik niet weten
jij ben toch erg vroeg, misschien 4de wave of morgenquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik weet dat de winkels hem hier hadden en ik dezelfde dag de game geregistreerd had. Maar misschien dat het buiten NL eerder kon, dat zou best jammer zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |