Ik heb precies hetzelfde als jouquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:29 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik heb ook die pre-order code ingevoerd dat staat ook op Origin, en als ik de code opnieuw invoer staat er dat hij al in gebruik is, maar hij geeft steeds aan op de SWTOR page dat ik geen code heb ingevoerd
join dan gewoon crimson orderquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:30 schreef dubrillion het volgende:
Als ik gewoon lekker het verhaal wilt spelen en af en toe een beetje questen / flashpoints met een nederlander wilt doen.... heeft iemand dan een server waar die van weet dat ze daar zitten
Wij gaan op Lord Calypho dacht ikquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:30 schreef dubrillion het volgende:
Als ik gewoon lekker het verhaal wilt spelen en af en toe een beetje questen / flashpoints met een nederlander wilt doen.... heeft iemand dan een server waar die van weet dat ze daar zitten
www.crimson-order.nlquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:30 schreef dubrillion het volgende:
releasequote:Op dinsdag 13 december 2011 14:40 schreef Friday12 het volgende:
weet iemand waneer je de echte game code krijgt van origin?
als het goed is wel jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja als je een reply kan achter laten zit je er wel in toch?
neequote:
aha, beter jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:46 schreef Cara het volgende:
[..]
nee
Rockjaw Stephen Reid
Anyone who's pre-ordered can currently post to the Forums. It's not limited based on whether they're in-game or not.
Dat verontrust mij een beetje, want ik heb die pre-order code ingevoerd maar ik kan niet posten op het forum...quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:46 schreef Cara het volgende:
[..]
nee
Rockjaw Stephen Reid
Anyone who's pre-ordered can currently post to the Forums. It's not limited based on whether they're in-game or not.
Rockjaw Stephen Reidquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:49 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dat verontrust mij een beetje, want ik heb die pre-order code ingevoerd maar ik kan niet posten op het forum...
het gaat allemaal stapje voor stapjequote:Op dinsdag 13 december 2011 14:49 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dat verontrust mij een beetje, want ik heb die pre-order code ingevoerd maar ik kan niet posten op het forum...
Waarschijnlijk heb ik het gemist, linkje naar de guild website? Of wat info over de guild is misschien wel interessant? (btje een achtergrond verhaal en casual/hardcore of ertussen?)quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:23 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Ik word het allebei. Republic dus op Legion of Lettow en empire ga ik met Crimson Order mee.
quote:
Ben niet zo goed in eerdere posts doorlezenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:55 schreef leeell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
na 10x hier gepost te zijn is ie wat minder leuk
een week na de release van dat filmpje had je niet verwacht dat ie hier nog niet gepost is ?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:56 schreef Schitzo het volgende:
[..]
Ben niet zo goed in eerdere posts doorlezen
Ik zit als republic bij http://www.nowinscenario.co.uk/quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:53 schreef Pixell het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb ik het gemist, linkje naar de guild website? Of wat info over de guild is misschien wel interessant? (btje een achtergrond verhaal en casual/hardcore of ertussen?)
Ik heb zeker interesse in een internationale republic guild!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |