Ik heb precies hetzelfde als jouquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:29 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik heb ook die pre-order code ingevoerd dat staat ook op Origin, en als ik de code opnieuw invoer staat er dat hij al in gebruik is, maar hij geeft steeds aan op de SWTOR page dat ik geen code heb ingevoerd
join dan gewoon crimson orderquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:30 schreef dubrillion het volgende:
Als ik gewoon lekker het verhaal wilt spelen en af en toe een beetje questen / flashpoints met een nederlander wilt doen.... heeft iemand dan een server waar die van weet dat ze daar zitten
Wij gaan op Lord Calypho dacht ikquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:30 schreef dubrillion het volgende:
Als ik gewoon lekker het verhaal wilt spelen en af en toe een beetje questen / flashpoints met een nederlander wilt doen.... heeft iemand dan een server waar die van weet dat ze daar zitten
www.crimson-order.nlquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:30 schreef dubrillion het volgende:
releasequote:Op dinsdag 13 december 2011 14:40 schreef Friday12 het volgende:
weet iemand waneer je de echte game code krijgt van origin?
als het goed is wel jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja als je een reply kan achter laten zit je er wel in toch?
neequote:
aha, beter jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:46 schreef Cara het volgende:
[..]
nee
Rockjaw Stephen Reid
Anyone who's pre-ordered can currently post to the Forums. It's not limited based on whether they're in-game or not.
Dat verontrust mij een beetje, want ik heb die pre-order code ingevoerd maar ik kan niet posten op het forum...quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:46 schreef Cara het volgende:
[..]
nee
Rockjaw Stephen Reid
Anyone who's pre-ordered can currently post to the Forums. It's not limited based on whether they're in-game or not.
Rockjaw Stephen Reidquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:49 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dat verontrust mij een beetje, want ik heb die pre-order code ingevoerd maar ik kan niet posten op het forum...
het gaat allemaal stapje voor stapjequote:Op dinsdag 13 december 2011 14:49 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dat verontrust mij een beetje, want ik heb die pre-order code ingevoerd maar ik kan niet posten op het forum...
Waarschijnlijk heb ik het gemist, linkje naar de guild website? Of wat info over de guild is misschien wel interessant? (btje een achtergrond verhaal en casual/hardcore of ertussen?)quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:23 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Ik word het allebei. Republic dus op Legion of Lettow en empire ga ik met Crimson Order mee.
quote:
Ben niet zo goed in eerdere posts doorlezenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:55 schreef leeell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
na 10x hier gepost te zijn is ie wat minder leuk
een week na de release van dat filmpje had je niet verwacht dat ie hier nog niet gepost is ?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:56 schreef Schitzo het volgende:
[..]
Ben niet zo goed in eerdere posts doorlezen
Ik zit als republic bij http://www.nowinscenario.co.uk/quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:53 schreef Pixell het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb ik het gemist, linkje naar de guild website? Of wat info over de guild is misschien wel interessant? (btje een achtergrond verhaal en casual/hardcore of ertussen?)
Ik heb zeker interesse in een internationale republic guild!
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:55 schreef leeell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
na 10x hier gepost te zijn is ie wat minder leuk
Laat die guildmaster van jou dan is ff een stukje op de website plaatsen met wat guild info, misschien wel aardig voor mensen die willen joinen!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:57 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Ik zit als republic bij http://www.nowinscenario.co.uk/
Is een guild van een oud collega. Heb bij WoW en AoC ook (een tijdje) bij hun gezeten.
Je probeert de code in te vullen op de product code pagina. Daar moet je vanaf blijven (die code krijg je bij de release). Rechts in het menu heb je de optie "pre-order" en daar staat als het goed is dat die code al geactiveerd is (als je dit enige tijd geleden al gedaan hebt). Als dat allemaal het geval is dan moet je wachten op een email.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:29 schreef dubrillion het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde als jou
heb je link naar deze pagina?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:05 schreef Cara het volgende:
Hey everyone, good morning and welcome to the first day of Early Game Access for Star Wars: The Old Republic!
We're granting access based solely on when people's pre-orders were redeemed, and we're going to be granting it in 'waves' - large batches of emails and game entitlements that will go out over the course of today (and tomorrow, and the next day, and so on).
I'll be updating this thread (and this post) as we send out more 'waves' of invites.
So far today, we have sent out two 'waves' of invites; we will be sending more later on, but I cannot be specific on timing. (Why? Because as we invite each wave, we monitor to see how servers are performing and so on. If everything is good, we'll send a 'wave' earlier; we in fact sent 'wave 2' ahead of schedule. So cross your fingers.)
Now, to the question you all have: when will you be invited? Well, I cannot be specific to individuals or even to dates, because again, we have to remain flexible. That said, I can talk a little about the pattern of pre-orders.
At the very beginning of pre-orders, which started on July 21st, we had a massive influx of pre-orders. A huge spike. After that, things settled down. As a result, today especially, you're going to see a fairly narrow band of dates from those admitted to Early Game Access. From tomorrow, it'll spread out to a wider date range.
That's about as specific as we're going to get right now. However, as we send more waves I'll update this thread/post with more information. Thanks for your patience - we know it's been a long road, but you'll be playing before too long.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:06 schreef JediSimons het volgende:
KUT invite gekregen op mn eerste account. Maar daar weet ik het geheime wachtwoord niet meer van... Omdat ik die nooit heb ingesteld... KUT
Ze hebben altijd 'up to 5 days' aangegeven. Dus het kon altijd al minder dan 5 dagen zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:10 schreef Schitzo het volgende:
Dus het kan nog steeds zijn dat ik pas 3 dagen van te voren er in mag ipv de 5 die ze overal hebben aangegeven? dat ik er vandaag of morgen niet in kan intresseerd me niet zoveel maar 5 dagen van te voren zoals zew altijd hebben gezegd wil ik toch echt hebben, anders had ik geen 5 euro pre order costs hoeven te betalen.
Ligt eraan wanneer je preordered hebt, maar stond volgens mij ook in de preorder FAQ dat 5 dagen het maximum was.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:10 schreef Schitzo het volgende:
Dus het kan nog steeds zijn dat ik pas 3 dagen van te voren er in mag ipv de 5 die ze overal hebben aangegeven? dat ik er vandaag of morgen niet in kan intresseerd me niet zoveel maar 5 dagen van te voren zoals zew altijd hebben gezegd wil ik toch echt hebben, anders had ik geen 5 euro pre order costs hoeven te betalen.
http://www.swtor.com/guil(...)o/public-forum/80121quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:00 schreef Pixell het volgende:
[..]
Laat die guildmaster van jou dan is ff een stukje op de website plaatsen met wat guild info, misschien wel aardig voor mensen die willen joinen!
Ja bij je account en dan -> code redemptionquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:31 schreef genakt het volgende:
Kan je nog ergens zien wanneer je je code hebt gereedemed ?
12.13.2011 Star Wars™: The Old Republic™ Early Game Access: Ready to patchquote:
Ach das gewoon bullshit.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
HERE'S HOW MUCH EARLY ACCESS TIME YOU WILL GET!
People redeeming there code bewteen:
July-August: 7 days
August-Septemper: 6 days
September-October: 5 days
October-November: 4 days
November-December: 3 days
December 1-5: 2 days
December 5-10: 1 day
lol
12.03.2011 Star Wars™: The Old Republic™ Early Game Access: Ready to patchquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
12.13.2011 Star Wars™: The Old Republic™ Early Game Access: Ready to patch
Ach
Dit is BS.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
HERE'S HOW MUCH EARLY ACCESS TIME YOU WILL GET!
People redeeming there code bewteen:
July-August: 7 days
August-Septemper: 6 days
September-October: 5 days
October-November: 4 days
November-December: 3 days
December 1-5: 2 days
December 5-10: 1 day
lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |