Als je vroeg preordered hebt zal ik morgen 12 uur maar klaarzitten, zo niet, dagje of 2 wachten waarschijnlijk.quote:
Het leidt soms harder af dan Facebook, Twitter en de rest van FOK! bij elkaar, dat kan ik niet gebruiken.quote:Op maandag 12 december 2011 23:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat duurt hier altijd vrij lang![]()
Btw morthill , je komt nooit meer in de SC?!
Doe ik ook. Ga met fok! (of Crimson Order) empire en republic ga ik spelen met http://www.nowinscenario.co.uk/quote:Op maandag 12 december 2011 22:55 schreef Silv het volgende:
Gewoon met één gastje op de Fok!guild en met een ander een internationale republic guild joinen.
Ik ga ook republic.quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:52 schreef genakt het volgende:
Ik ga met republic spelenKom ook wel bij jullie in de server kan ik jullie doodmaken. hopelijk kan ik vanmiddag al maar zal wel einde van de week worden.
Die worden pas om 13.00 uur verstuurd volgens mij.quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:24 schreef dubrillion het volgende:
Zijn er al mensen die een mail hebben gehad met de datum dat ze mogen spelen?
BoiWare raad wel aan om zelf te proberen om in te loggen, want er kan vertraging in de mail zitten ofz
quote:Starting December 13, 2011, 7:00AM EST (Pacific: December 13th, 4:00AM PST; European: December 13th, 12:00PM GMT, 1:00PM CET), The Old Republic will begin emailing invitations to start your Early Game Access. Invitations will be sent throughout the Early Game Access period offering rolling access to the game in the order in which you redeemed your Pre-Order Code, so be sure to check your email inbox!
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:12 schreef pjats het volgende:
[..]
Die worden pas om 13.00 uur verstuurd volgens mij.
[..]
Ja en dan lekker om 4 uur snachts moeten raidenquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:46 schreef sammeh het volgende:
Ga denk ik op een amerikaanse server spelen, ik heb er altijd zo'n ontzettende hekel aan als mensen geen engels kunnen of het gewoon weigeren te gebruiken
Ik laat wetenquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:10 schreef dubrillion het volgende:
[..]
Ik ga ook republic.
Wanneer verwacht jij te kunnen spelen?
Zet het even op het forum als je weet welke server je gaat enz.
Misschien wel makkelijk
Dat is wel het nadeel van een US server jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:58 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja en dan lekker om 4 uur snachts moeten raiden
Goed punt. Al vind ik daar doorgaans geen reet aan, is wel iets om rekening mee te houden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:58 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja en dan lekker om 4 uur snachts moeten raiden
en dat is ? ben nogal mmo noobquote:
- Volgens mij is voor flashpoints max 4 personen en dat wordt meestal ook aangeraden, maar de eerste is bijvoorbeeld met 2 man en 2 companions te doen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:41 schreef HansvanOchten het volgende:
Toch wat vraagjes,
- Hoeveel man zijn er nodig voor een flashpoint? (instance?)
- Hoe lang duren de flashpoints ongeveer?
- Zit er nog een hoop "travel" werk naar de flashpoints?
Voor betere gear, die dan niet dropt en dan moet je het nog 10 keer doen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:20 schreef Silv het volgende:
[..]
Met een stuk of 10 man eindbaasjes verslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |