bullshit joh, negerenquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:36 schreef Altron het volgende:
[..]
Dit is BS.
Anders zou het erg lame zijn imo.
Je hebt geen poot om op te staan om iets terug te vorderen. Het was altijd al, zoals ik zei, 'up to 5 days'.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:34 schreef Schitzo het volgende:
[..]
Ach das gewoon bullshit.
Mocht het niet het geval zijn eis ik me 5 euro terug, ik ga geen 5 euro betalen voor 2 dagen eerder access, wou nml eerst beta afwachten.
Top! Ik ga me wel ff aanmelden op de site!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:15 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
http://www.swtor.com/guil(...)o/public-forum/80121
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=1731quote:So far today, we have sent out two 'waves' of invites; we will be sending more later on, but I cannot be specific on timing. (Why? Because as we invite each wave, we monitor to see how servers are performing and so on. If everything is good, we'll send a 'wave' earlier; we in fact sent 'wave 2' ahead of schedule. So cross your fingers.)
Achja ik ga er sowieso niet vanuit dat ik vandaag of morgen al kan spelen.quote:
Ja dat kloptquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:09 schreef SoepvorkNL het volgende:
En die 5 euro (wow wat veel) gaat toch gewoon van de prijs van de game af, of ben ik nu gek?
Bij mij staat cequote:Op dinsdag 13 december 2011 16:26 schreef Silv het volgende:
Hm. M'n pre-order code zegt dat ik de standard edition activeer oid, terwijl ik een CE heb gepre-ordered. Zegt ie dat altijd/maakt dat niets uit of ben ik straks screwed?
Staat dat ook bij code redemption history?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:26 schreef Silv het volgende:
Hm. M'n pre-order code zegt dat ik de standard edition activeer oid, terwijl ik een CE heb gepre-ordered. Zegt ie dat altijd/maakt dat niets uit of ben ik straks screwed?
Amen. Maar dat doen mensen al gauw op de eerste dag (ook al is deze 2 dagen eerder verzet zelfs)quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:29 schreef leeell het volgende:
Jullie heb geen enkel recht om te zeuren over de tijd dat je early access heb
Word je toch ziek van, er was net iemand op de forums die kwaad was dat hij waarschijnlijk een dag misliep ondanks dat hij de 28ste van juli had gepreorderd. Heb hem er toch maar even aan herrinnerd dat Bioware een paar dagen geleden 2 extra early access dagen heeft toegevoegd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Amen. Maar dat doen mensen al gauw op de eerste dag (ook al is deze 2 dagen eerder verzet zelfs)
quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:44 schreef Cara het volgende:
[..]
Word je toch ziek van, er was net iemand op de forums die kwaad was dat hij waarschijnlijk een dag misliep ondanks dat hij de 28ste van juli had gepreorderd. Heb hem er toch maar even aan herrinnerd dat Bioware een paar dagen geleden 2 extra early access dagen heeft toegevoegd.
Ja inderdaad. Ze doen het ook niet voor niets 2 dagen eerder natuurlijk. Als 't de 15de was gebeurd dan hadden ze een probleempje want straks heb je mensen die de 19de pas kunnen oid en dan is het gejank pas echt aanquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:44 schreef Cara het volgende:
[..]
Word je toch ziek van, er was net iemand op de forums die kwaad was dat hij waarschijnlijk een dag misliep ondanks dat hij de 28ste van juli had gepreorderd. Heb hem er toch maar even aan herrinnerd dat Bioware een paar dagen geleden 2 extra early access dagen heeft toegevoegd.
Daar staat dit:quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:30 schreef pjats het volgende:
[..]
Staat dat ook bij code redemption history?
Dat klopt dan niet. Daar heb ik de CE staan namelijk. Ik zou maar een mailtje sturen als ik jou was.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:57 schreef Silv het volgende:
[..]
Daar staat dit:
Below is a list of valid Star Wars: The Old Republic codes that have been redeemed under this account.
12.13.2011 Star Wars™: The Old Republic™ Early Game Access: Ready to patch
12.13.2011 Star Wars™: The Old Republic™ Standard Edition Pre-Order
Volgens mij herkent ie dat pas als je daadwerkelijk de key van je CE hebt ingevoerd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:08 schreef pjats het volgende:
[..]
Dat klopt dan niet. Daar heb ik de CE staan namelijk. Ik zou maar een mailtje sturen als ik jou was.
Ik heb al dit staan:quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:14 schreef Morthill het volgende:
Ik heb ook nog niks gehad :/
Wat ik niet snap is dat onder mijn account helemaal geen codes staan die toegevoegd zijn, terwijl ik heel zeker mijn CE heb geregistreerd en ik kan hem ook niet opnieuw registreren.
die thread met mega spam van 10 pages per minuut refreshde hem en toen waren er weer mensen inquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:13 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Waar hoorde jij dat? Of beter, waar las je dat? Topic is bij mij nog niet geupdate.
Ik heb daar helemaal niets staanquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:14 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ik heb al dit staan:
Below is a list of valid Star Wars: The Old Republic codes that have been redeemed under this account.
11.02.2011 Star Wars™: The Old Republic™ Early Game Access: Ready to patch
10.06.2011 Star Wars™: The Old Republic™ Digital Deluxe Edition Pre-Order
Ah, ik zie al, ik moet niet kijken op de main page, maar onder de tab pre-orders en daar staat dat ik hem op 27-6 heb geregistreerd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:14 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ik heb al dit staan:
10.06.2011 Star Wars™: The Old Republic™ Digital Deluxe Edition Pre-Order
Ik heb bijna een maand ertussen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:17 schreef Pixell het volgende:
08.02.2011 Star Wars™: The Old Republic™ Digital Deluxe Edition Pre-Order
Hoeveel tijd er tussen die 2 zit.. ik snap het niet
Maand-dag-jaar jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:19 schreef Pixell het volgende:
Volgens mij staat het in maand - dag - jaar, kan dat?
3 maanden verschil
Ik neem aan van wel, anders zou het redelijk vaag zijn allemaalquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:25 schreef Morthill het volgende:
Het lijkt er wel op ja, maar kom op, ik mag toch aannemen dat ze kijken naar het moment dat je de pre-order hebt geplaatst. Anders maakt het geen klap uit of je 2-11 of 26-7 hebt geregistreerd
Zal nog wel even gaan duren voor me, pas na het grote beta weekend een pre order gedaan.quote:Update: Wave 3 was just sent.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:25 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel, anders zou het redelijk vaag zijn allemaal
twitter:SWTOR twitterde op dinsdag 13-12-2011 om 12:03:16@garethmcc Early Game Access is based on pre-order code redemption. reageer retweet
En dan zijn er nog menzen die zeuren om de mensen die zeuren om de mensen die zeurenquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:30 schreef Gutterblade het volgende:
Laat mensen lekker zeuren, zijn gewoon enthousiast ik vind al die huilertjes die zeuren om de mensen die "zeuren" erger...wat doe je dan in het forum, en waarom lees je het allemaal ? niemand dwingt je.. Ik kan eerder snappen dat iemand bummed out is omdat ie zo graag wil spelen, dan iemand die zn onderbroekje krom trekt omdat andere mensen zeuren.
wellicht in Nederland nog niet ofzo, dat zou ik niet wetenquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:42 schreef Morthill het volgende:
Begrijp trouwens dat de enige mensen die nu worden toegelaten de game op 21-7 besteld hadden :/ ik kon hem toen nog niet eens bestellen, the fuck?
ik weet dat de winkels hem hier hadden en ik dezelfde dag de game geregistreerd had. Maar misschien dat het buiten NL eerder kon, dat zou best jammer zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:43 schreef leeell het volgende:
[..]
wellicht in Nederland nog niet ofzo, dat zou ik niet weten
jij ben toch erg vroeg, misschien 4de wave of morgenquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik weet dat de winkels hem hier hadden en ik dezelfde dag de game geregistreerd had. Maar misschien dat het buiten NL eerder kon, dat zou best jammer zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |