Hey, ik ook toevallig! Ik vind het een grappig en herkenbaar boek tot nu toequote:Op maandag 12 december 2011 20:06 schreef miss_sly het volgende:
Toch wel grappig hoe die fases iedere keer gaan. Ik ben nu in " The happiest toddler in the block" begonnen, dus als ik dit uit heb overkomt het ons nooit meer
Sure, hoe heet hijquote:Op maandag 12 december 2011 20:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
mag mijn zoontje er nog bij in de OP, op 14 juni 2009..
:$
Ik vond het zo typisch van mezelf dat ik al een aantal keren postst van Claudia_x had gelezen hierover, en dus wist wat er kwam, maar dat de boodschap van het nog niet volledig ontwikkelde brein nu ineens echt overkwam.quote:Op maandag 12 december 2011 20:11 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Hey, ik ook toevallig! Ik vind het een grappig en herkenbaar boek tot nu toe
Deniz Arda!!quote:
hahaha wij hebben Jacob, altijd een hit inderdaadquote:Op maandag 12 december 2011 20:35 schreef Ssserpente het volgende:
Mocht je nog 'ns een leuk cadeautje zoeken... Bij Blokker hebben ze sokpoppen. Word je zelf ook nog hartstikke crea van.
Dat doe ik dus ook, maar als ze dan eens zelf het initiatief neemt dan mag dat niet van mij.. Best verwarrend voor haar dus. Dus ik leg nu wel uit waarom ik dat dan niet goed vind, maar dan word ze vaak heel verdrietig en benoemt ook dat ze het niet snapt. Dat vind ik echt lastig want ze bedoeld het oprecht goed. En ik wil hier zo min mogelijk het verschil maken tussen maar jij bent de oudste enzo, want ik ben de oudste thuis en ik vond het vreselijk dat ik dus altijd alles maar goed meost doen...quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ja precies, MP! Ik merk dat ik Ivan zelfs regelmatig vraag om namens mij iets te doen. Ik ben er dus ook niet consistent in. Dat vind ik nu niet zo erg, maar ik wil wel op mijn hoede zijn voor bepaalde dingen.
Ik ben van Ivan al een typisch oudste kind aan het maken met de bijbehorende zorgen om en voor zijn zusje. Dat hoeft niet erg te zijn, maar ik wil me er op zijn minst bewust van zijn. En ik zeg bijvoorbeeld ook vaak dat Lena iets niet kan of mag omdat ze een "klein meisje" is, waarmee ik van haar weer een echt jongste kind maak. Misschien moet ik sommige dingen anders gaan formuleren. Dit bekt lekker, maar het drukt haar zo in een hoekje.
nja, dit dus!quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:25 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind Elin ook absoluut niet moeilijk, peuterbuien horen er gewoon bij.. klooien met eten, nee roepen, boos worden, gillen..ik zou eerder bezorgd zijn als ze dat nooit zou hebben.
Ergens vind ik het ook wel grappig hoor, als iets niet lukt bijv. dan hoor je r razen en tieren met een borstel vast in r haar, of ze zit vast in een trui
Ik merk wel dat ze momenteel niet lekker in r vel zit, dus we houden haar nu heel kort, dat begint zijn vruchten al af te werpen
Nou dat dus.. Als mijn ouders bijvoorbeeld op vakantie gaan word ik standaard gebombadeerd tot contact persoon. En ik heb er nu geen last meer van hoor trouwens, maar in mijn opleinding bijvoorbeeld heb ik er wel veel last van gehad, mijn verantwoordelijkheidsgevoel was te groot, ik wilde alles controleren en dat kan gewoon niet. En tuurlijk zijn deelt oudste zijn bij aan wie je bent, ik zie het ook niet allemaal als nadeel, maar soms zou het er wel wat minder boven op mogen liggenquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik weet niet zo goed hoe ik er tegenaan kijk, MP. Ik heb me er ook aan geërgerd dat ik als oudste zoveel verantwoordelijkheid moest dragen altijd. Maar het heeft me ook wel weer gevormd, gemaakt wie ik ben en misschien zelfs wel bekrachtigd wat altijd al in me zat. Ik weet dus niet of ik er last van heb of dat ik er blij mee moet zijn.
Om een voorbeeld te geven. De broer van mijn moeder is gister in heel kritieke toestand in het ziekenhuis opgenomen. Mijn moeder heeft weinig tot geen contact met haar familie vanwege allerlei oud zeer. Ik heb haar gebeld om het nieuws door te geven en om haar aan te sporen contact op te nemen met haar zus en moeder. Vroeger zou mijn vader dat gedaan hebben, nu voelt het als mijn verantwoordelijkheid. Of beter gezegd: het is weer iets wat ik op me neem omdat ik niet beter weet.
Ik geloof dat ik mijn kinderen dit wel zou willen besparen. Tegelijkertijd weet ik dat mijn vader er heel blij zou zijn dat ik dit soort dingen doe.
Ow das net even heftiger als Jaël die heeft het daar gelukkig allemaal niet overquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:08 schreef miss_sly het volgende:
Senna is al maaaaanden in de 'later als ik groot ben' fase
Ze gaat dan ook zwemmen, kan dan duiken, fietsen op een grote fiets, naar school, etc.
Nog beter mag je zo zelf heen bellen!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:00 schreef Ticootje het volgende:
Ff snel, zonder te lezen ed..
Mag een CB-arts doorverwijzen naar logopedie of moet ik dan even een afspraak maken bij de huisarts?
Dank je!quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:11 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Nog beter mag je zo zelf heen bellen!!
Wat een grote meid al idd!quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:28 schreef Daantje-1979 het volgende:
Hier alles goed! Jet gaat is inmiddels vier en is een hele tante
Gaat naar ballet en doet het echt wel leuk allemaal! Uiteraard zijn er ook minder leuke dingen ..... oei oei oei
Ik ga snel teruglezen en kijken om weer wat actiever te worden!
Leuk!
[ afbeelding ]
Wat lief! Ik herken de bijzondere band zoals je die omschrijft tussen Ravi en Selene erg in Lena en Ivan (famous last wordsquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:11 schreef simmu het volgende:
ik heb trouwens wel makkelijk praten met mijn spul he! ze zijn dol op elkaar, slapen op een kamer 's nachts, spelen al samen en knuffelen elkaardaar hebben we gewoon geluk gehad en tis maar afwachten of dat zo blijft. tis zeker niet vanzelfsprekend hoor. sangdrax en zn zus konden elkaar als kind niet uitstaan.
soms beschouwen ze elkaar als een soort van levende knuffel![]()
[ afbeelding ]
(brakke foto, maar geeft wel het idee)
Harvey Karp:quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:38 schreef Reilain het volgende:
Zag een interessant boek voorbij komen...
Wie heeft um geschreven?? Klinkt goed voor de kerst...
Ssserpente wat een geweldig filmpje
tuurlijk is dat handiger. maar ravi wil niet in de doek en selene wel. het was op haar speciale verzoek. en ze wilde ook al perse voorop. de juf probeerde het nog met "je bent toch geen babietje meer....." maar dat resulteerde enkel in een giebelende selene die WEL! riep en waaahwaaahwaah murmeldequote:Op dinsdag 13 december 2011 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
Is het niet handiger om haar in de buggy te doen en Ravi in de mei tai?
En anders mss op je rug?
Ik heb Sasha laatst ook nog een keertje op mijn rug gehad.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:02 schreef simmu het volgende:
hullo, zijn jouwessen al wat bijgekomen ingrid?
elin is ook groot!quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:24 schreef simmu het volgende:
en mijn reusje is echt een reusje he. die steekt echt een kop boven alle andere kindjes uit in haar groep! zondag waren we bij ingrid en ze scheelt nog geen half kopje met kim van 6
Dusquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:37 schreef MeNicole2 het volgende:
Leander is heel klein. Hij is echt de kleinste van de psz en odnertussen niet meer de jongste.
Hij kreeg net op de psz een zakje snoep van een jarige. De inhoud: zakje chips, 2 lollys, 2 kauwgomballen, zakje van die beertjes, eeen schuimblok en een ballonHoe kom je erop om zulke dingen op de psz uit te delen
beter via de huisarts. Maar de logopedie is vrij tegenwoordig en heb je niet altijd een verwijskaart nodig.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:00 schreef Ticootje het volgende:
Ff snel, zonder te lezen ed..
Mag een CB-arts doorverwijzen naar logopedie of moet ik dan even een afspraak maken bij de huisarts?
Bij de Wibra zei je laatst toch? Leuke tip!quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:51 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb voor elins verjaardag voor alle kindjes een kikkerspelletje (vlooienspel voor peuters)
cb-arts kan wel een briefje schrijven met daarin de zorgen, juist omdat logo tegenwoordig vrij is, kan een cb-arts ook aangeven wat de problemen zijnquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:47 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
beter via de huisarts. Maar de logopedie is vrij tegenwoordig en heb je niet altijd een verwijskaart nodig.
Ik ben 'm nu aan het lezen en het is erg interessant! Ik bedenk me alleen vaak pas achteraf dat ik iets ook zoals in het boek op had kunnen lossenquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben trouwens ook heel benieuwd naar de How2Talk2Kids-versie voor broertjes en zusjes! Ivan is de laatste tijd erg bezig met het corrigeren van zijn zusje en hoewel het me vaak amuseert erger ik me er ook aan. Ik zou wel willen lezen over hoe je je kinderen meer ruimte kunt geven als er een broertje of zusje bovenop zit. (Letterlijk, soms.)
niet helemaal bijgelezen, maar voor jouw beeldvorming:quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:59 schreef wickie het volgende:
Maar ik wil graag beginnen met oefenen met een dekbed in een ledikant, dan us dat veelste groot.
Daarna waarschijnlijk hetzelfde bed als Mignonne heeft voor haar grootste omdat deze mee kan groeien. Maar al we die op het kleinste formaat zouden hebben dan is een 1persoons dekbed toch nog steeds erg groot? Of valt dat wel mee?
Wel in de hoeveelheden die hij eetquote:Op donderdag 15 december 2011 10:43 schreef Troel het volgende:
Ik zou ook aan honger denken. Vooral omdat patatjes nou natuurlijk ook niet heel erg goed vullen
quote:Op donderdag 15 december 2011 15:21 schreef Chan het volgende:
Ik had zó'n leuk gesprekje net met mn peuter
Ik vroeg: wil jij dit grote stuk appel?
Hij: nee, niet lekker
Ik: dus mag mama het opeten?
Hij: ja
Ik eet het stuk appel op en als ik het laatste stukje doorslik zegt hij: ik opeten!!
dus ik: hij is al op, kijk, daar zijn nog meer stukjes
Hij: neeee ik dat stuk (en pielt ondertussen zn vinger in mijn mond) mij! mij! mij!
Ik: het zit al in mijn buik
Hij: mama uit!
Ik: het komt er pas weer uit als het plasjes en poepjes zijn geworden
Hij: mama poepe! mama plas make!
Tnxs Claudia! Gaan op t verlanglijstje...quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Harvey Karp:
[ afbeelding ]
Adele Faber & Elaine Mazlish:
[ afbeelding ]
Elaine Mazlish & Adele Faber:
[ afbeelding ]
DJMo niet alles is slecht en vervelend hequote:Op vrijdag 16 december 2011 08:46 schreef DJMO het volgende:
nou ja fijn .. het is fijn dat hij onderzocht gaat worden, maar er werd ook bij gezegd dat bepaalde hulpverlening niet door hen gegeven kon worden maar dat bijvoorbeeld jeugdzorg dat wel kon bieden. Er waren ook nog andere oplossingen hoor; zoals MEE, thuiszorg met PGB etc. maar ze moesten jeugdzorg wel genoemd hebben... ik begon bijkans te steigeren
Dat doe ik ook wel hoor, maar het woord jeugdzorg werkt op mij als een rode lap op een stier. Het staat voor mij synoniem met uithuisplaatsen, tegenwerking en verplicht dingen doen waar niemand bij gebaat is, zogenaamd in belang van 't kind. Ook uitspraken van de rechtbank naast zich neerleggen en ijskoud beweren dat ze wel degelijk luisteren etc .. nee dank je. Jeugdzorg is voor mij een mand vol rotte appelsquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:59 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
DJMo niet alles is slecht en vervelend heen alle hulp is fijn.
Denk aan je zoon denk aan jullie eigen
Een paar dagen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:07 schreef Chan het volgende:
Freecell wat ideaal, een kind dat níet van de stofzuiger houdt. Stofzuigen is hier een groot drama, omdat peuterlief continu met het ding wil spelen. En als je dan klaar bent met stofzuigen is het opruimen van het ding een nóg groter drama. En als hij dan eenmaal opgeruimd is staat hij nog een paar dagen continu voor de kast te jengelen dat hij de stofzuiger hebben wil..
Spannend Miss, de eerste open les van peuterdansen
Dat lijkt me ontzettend leuk!!quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
Is er hier toevallig iemand die met zijn kind naar muziekles gaat?
Mijn zoontje gaat in januari voor het eerst naar muziekles voor peuters.. ben zoooo benieuwd wat hij ervan gaat vinden!
Ik heb met mijn zoon dreumes muzieklessen gevolgd toen hij ongeveer 18 maanden was. Was erg leuk! Simpele liedjes zingen (kinderen zingen nog niet mee dan natuurlijk) en met allerlei muziekinstrumenten zoals xylofoon en belletjes muziek maken. En liedjes zingen terwijl kinderen zich verstoppen e.d, heel leuk. Onze muziekjuf begon en sloot de les altijd met een welkoms en afscheid liedje en speelde hierbij op de dwarsfluit, geweldig vond mijn zoon dat, stond echt met open mond te luisterenquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
Is er hier toevallig iemand die met zijn kind naar muziekles gaat?
Mijn zoontje gaat in januari voor het eerst naar muziekles voor peuters.. ben zoooo benieuwd wat hij ervan gaat vinden!
Ja..quote:
Ja he, toen ik dat zei kreeg ik (helaas)ook geen weerwoord, ze draaien dus echt gewoon een half dagdeel mee met een KDV. Nogal raar en jammerrrrquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:02 schreef MamaPurk het volgende:
Poppejans wat een vreemde regeling. In mijn ogen is een peuterspeelzaal ook heel iets anders dan een KDV. Als het goed is gaat Jaël per 1 maart hier nar de peuterspeelzaal, hoop toch dat ik niet net zo een telefoontje krijg als jij, ze is er zo aan toe om met andere kindjes te spelen enzo
gefeliciteerd julliequote:Op zaterdag 17 december 2011 10:08 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik post niet of nauwelijks in dit topic maar ik ga toch wel even afscheid nemen en een topic doorschuiven dames en heren. Mijn middelste is vandaag 4 geworden.
Ja idd nog 4 weken en dan is die weer 2, wat gaat het toch vreselijk hard.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Faja-Lobi! en binnenkort hoort je kleinste kereltje hier ook alweer thuis! dus tot ziens haha
Ik PM je even met een linkje. Er zit in het dorp waar we die kledingbeurs hadden 1 peuterspeelzaal en ook veel gunstiger maandtarief.Alleen geen idee of er plek is en of je dus van gemeente mag wisselenquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:21 schreef Twinkly het volgende:
Wat belachelijk PoppejansZe dwingen je kind dus om 2 x 5 uur te komen en anders moet je het alsnog betalen. Ook als je kind helemaal geen ontwikkelingsachterstand heeft. En de andere keuze is je kind helemaal niet naar een psz te laten gaan. Geen goede ontwikkeling, lijkt me.
Ze kijken helemaal niet naar het individuele kind wat hier misschien nog helemaal niet toe is en beter kan beginnen met 1 x 2 uur. Op de website van de gemeente staat de oude regeling nog (terwijl in de linkjes van de peuterspeelzalen wel al over de nieuwe regeling wordt gesproken) en dan zou een kind maar 1 uur komen spelen.
Het heet toch ook een peuterSPEELzaal
Misschien als Niels 3 is, en echt toe aan school, dat het wel leuk is voor hem om 2 x 5 uur te gaan, maar nu zie ik dat nog niet gebeuren. Dan zou hij daar moeten slapen of hij zou oververmoeid terugkomen.
Ik ben benieuwd of het in een ander dorp wel gaat lukken, wellicht dat dat dan ook een optie voor ons is (als het niet te ver fietsen is). Maar op dit moment is de psz voor ons sowieso te duur.
Dat is inderdaad wat hier dus ook in de hele stad isquote:Op zondag 18 december 2011 09:07 schreef freecell het volgende:
Hier is het beiden.
L gaat naar de peuterspeelzaal, maar er zijn ook vrij veel kinderen die het als KDV gebruiken. Als beide ouders werken is dat zelfs verplicht... zelfs als je een gastouder of oppasoma hebt oid. Dan mag je alleen op KDV tijden en tarief
Die kinderen worden ook altijd veel later opgehaald.
quote:Op zondag 18 december 2011 20:00 schreef Stiemie het volgende:
Hier een eigenwijze dreumes die wel zelf uit bed kan, maar nog niet zelf de slaapkamerdeur open kan maken. En wat doe je dan? Juist, je gaat je bed uit en maakt gewoon even je zus wakker om te vragen of zij de deur voor je open wil maken![]()
quote:Op zondag 18 december 2011 20:22 schreef Bleie het volgende:
[..]![]()
Hier is geen oudere zus, dus gaat ze op de grond liggen met haar handen onder de deur. Geen idee wat ze daarmee wil bereiken... Onder de deur door kruipen?
Tja, het valt te proberen natuurlijk. Voor de zekerheid maakt ze er meestal ook maar een hoop herrie bijquote:
Van mij wel hoor, en je mag het er ook best uitgooienquote:Op zondag 18 december 2011 20:48 schreef RockabeIIa het volgende:
addergebroed is hier soms een nog vrij subtiele omschrijving...
Maar dat mag ik eigenlijk niet zeggen he?
quote:Op zondag 18 december 2011 20:50 schreef Incantrix het volgende:
Oh, Stef gaat gewoon op de deur staan kloppen en roepen
quote:Op zondag 18 december 2011 20:56 schreef Bleie het volgende:
Tja, het valt te proberen natuurlijk. Voor de zekerheid maakt ze er meestal ook maar een hoop herrie bij
Van mij ook hoor. Ik denk hier stiekem wel eens ergere dingenquote:Op zondag 18 december 2011 20:48 schreef RockabeIIa het volgende:
addergebroed is hier soms een nog vrij subtiele omschrijving...
Maar dat mag ik eigenlijk niet zeggen he?
Ik hoor hier helemaal niet, want heb een babyquote:Op maandag 19 december 2011 10:21 schreef Troel het volgende:
Waarschijnlijk heeft het gewoon te maken met het terugtrekken van de subsidie van de gemeente en dan zullen er ook geen andere zalen meer zijn waarschijnlijk
Mensen die puur naar de psz gaan, hebben in principe enkel de behoefte om hun kind die uren onder te brengen, voor de ontwikkeling van het kind, niet zodat ze kunnen gaan werken. Daar hoeven dus geen extra plekken voor te komen. Hier in Haaksbergen gaat de psz gewoon verder als peuteropvang, dus evenveel kindplekken, maar dan ineens op opvang-basis in plaats van op subsidie-basis.quote:Op maandag 19 december 2011 10:27 schreef Asyniur het volgende:
Kan, maar hoeft niet.
Als in dat kerkdorp geen kdv zit, hoe gaan ze dat dan oplossen?
Alsof een kdv opeens capaciteit heeft om álle peuters in de gemeente te huisvesten? (en reguliere opvang te doen)
En dat terwijl de wachtlijsten uitpuilen...
Ja, maar wel op basis van een psz-plekquote:Op maandag 19 december 2011 10:39 schreef Asyniur het volgende:
Uhm maar Poppejans geeft juist aan dat haar kind wel een heel dagdeel zou moeten komen. Dus ipv 3 uurtjes opeens 5 uurtjes en dat op het kdv. Dan zou Wolf toch wel een kdv plek in beslag nemen?
Maar goed, ik weet het verder ook niet. Het klinkt mij gewoon vreemd in de oren.
Hier is het in elk geval (nog) niet van toepassing.
Ingrid neem een blocknote en pen mee dan kun je gelijk dingen opschrijven voor Djeez zodat het makkelijker te vertellen is wat er allemaal besproken en afgesproken is.quote:Op maandag 19 december 2011 12:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tnx! Een gedeelte weten ze al van met Kim. De details nog niet.
Komt vast goed, ik moet er alleen (zonder Djeez) heen, dus wel handig om dingen op een rijtje te hebben.
Goed idee!quote:Op maandag 19 december 2011 12:35 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ingrid neem een blocknote en pen mee dan kun je gelijk dingen opschrijven voor Djeez zodat het makkelijker te vertellen is wat er allemaal besproken en afgesproken is.
Ik weet niet of je er nog tijd voor hebt, maar je mag ten alle tijden het ziekenhuis en fysio dossier inzien, misschien dat je daar dan nog wat informatie uit kan halen.quote:Op maandag 19 december 2011 12:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Goed idee!
Enne ik heb geen dossiers en in het cb boekje staat amper wat. Hij heeft natuurlijk vaak in het ziekenhuis gelegen en ook fysio gehad ivm voorkeurshouding en voor het rollen/kruipen enzo.
Ik hoop dat mn fok/google skills helpen om wat te vinden.
Altijd goedquote:Op maandag 19 december 2011 12:51 schreef Brighteyes het volgende:
Niks geks gevonden op de röntgenfoto's van Oscar's heupjes!
Pfew... ik had het ook niet echt verwacht, dat er iets zou zijn, maar toch...
Goed nieuws zeg!quote:Op maandag 19 december 2011 12:51 schreef Brighteyes het volgende:
jeej!quote:Op maandag 19 december 2011 12:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ja. Vanaf feb ga ik paar uur werken. Daarom doen we het ook zo.quote:Op maandag 19 december 2011 14:25 schreef miss_sly het volgende:
Van de belastingdienst krijg je toch alleen terug als beide ouders werken?
Tnx. Dat ga ik niet redden, lief dat je meedenkt!quote:Op maandag 19 december 2011 13:00 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of je er nog tijd voor hebt, maar je mag ten alle tijden het ziekenhuis en fysio dossier inzien, misschien dat je daar dan nog wat informatie uit kan halen.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:00 schreef Kleurdoos het volgende:
godsamme, Komt Elin naar mij toe..Met r hele harses onder de melk.
GEL MAMA MOOI HE?!
Amber had ze ook. Die lieten we steeds douchen met betadine scrub, dan goed afdrogen en insmeren met sudo. Binnen 2w waren ze wegquote:Op donderdag 22 december 2011 16:01 schreef Raissa het volgende:
Hmm... waterwratjes zou best eens kunnen inderdaad. Gewoon aankijken en betadine op smeren kan dus geen kwaad?
Grappig dat jullie het ook "naar de kindjes" noemen, die opmerking hoor ik hier ook regelmatig :-)
Ik ga het gewoon proberen! Thanks voor de tip!quote:Op donderdag 22 december 2011 16:03 schreef Vicky het volgende:
[..]
Amber had ze ook. Die lieten we steeds douchen met betadine scrub, dan goed afdrogen en insmeren met sudo. Binnen 2w waren ze weg
Mijn moeder zegt altijd tegen Mila: "Hoe was het op school?"quote:
oh echt?? whaha dat is idd wel mijn lieve-mama stem.. ik heb ook een hele boze-mama stemquote:Op donderdag 22 december 2011 16:04 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon proberen! Thanks voor de tip!
En wat een schattig filmpjeEn ik vind jou zo'n lieve mama-stem hebben!
Wat leuk! Waar doe je dat HHW of Alkmaar?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:25 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind het ook wel een mooi ideedit is een echte balletschool en Elin will zo graag een ballerina zijn
ze hebben heuse kledingvoorschriften en ze moet een knotje
ik wilde r eigenlijk op judo doen ofzo, maar ze danst zo graag
tssss wellus zat je lekker met je muts daar achter het raamquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:59 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat je 'm helemaal hebt afgekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |