Wat een grote meid al idd!quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:28 schreef Daantje-1979 het volgende:
Hier alles goed! Jet gaat is inmiddels vier en is een hele tante
Gaat naar ballet en doet het echt wel leuk allemaal! Uiteraard zijn er ook minder leuke dingen ..... oei oei oei
Ik ga snel teruglezen en kijken om weer wat actiever te worden!
Leuk!
[ afbeelding ]
Wat lief! Ik herken de bijzondere band zoals je die omschrijft tussen Ravi en Selene erg in Lena en Ivan (famous last wordsquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:11 schreef simmu het volgende:
ik heb trouwens wel makkelijk praten met mijn spul he! ze zijn dol op elkaar, slapen op een kamer 's nachts, spelen al samen en knuffelen elkaardaar hebben we gewoon geluk gehad en tis maar afwachten of dat zo blijft. tis zeker niet vanzelfsprekend hoor. sangdrax en zn zus konden elkaar als kind niet uitstaan.
soms beschouwen ze elkaar als een soort van levende knuffel![]()
[ afbeelding ]
(brakke foto, maar geeft wel het idee)
Harvey Karp:quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:38 schreef Reilain het volgende:
Zag een interessant boek voorbij komen...
Wie heeft um geschreven?? Klinkt goed voor de kerst...
Ssserpente wat een geweldig filmpje
tuurlijk is dat handiger. maar ravi wil niet in de doek en selene wel. het was op haar speciale verzoek. en ze wilde ook al perse voorop. de juf probeerde het nog met "je bent toch geen babietje meer....." maar dat resulteerde enkel in een giebelende selene die WEL! riep en waaahwaaahwaah murmeldequote:Op dinsdag 13 december 2011 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
Is het niet handiger om haar in de buggy te doen en Ravi in de mei tai?
En anders mss op je rug?
Ik heb Sasha laatst ook nog een keertje op mijn rug gehad.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:02 schreef simmu het volgende:
hullo, zijn jouwessen al wat bijgekomen ingrid?
elin is ook groot!quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:24 schreef simmu het volgende:
en mijn reusje is echt een reusje he. die steekt echt een kop boven alle andere kindjes uit in haar groep! zondag waren we bij ingrid en ze scheelt nog geen half kopje met kim van 6
Dusquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:37 schreef MeNicole2 het volgende:
Leander is heel klein. Hij is echt de kleinste van de psz en odnertussen niet meer de jongste.
Hij kreeg net op de psz een zakje snoep van een jarige. De inhoud: zakje chips, 2 lollys, 2 kauwgomballen, zakje van die beertjes, eeen schuimblok en een ballonHoe kom je erop om zulke dingen op de psz uit te delen
beter via de huisarts. Maar de logopedie is vrij tegenwoordig en heb je niet altijd een verwijskaart nodig.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:00 schreef Ticootje het volgende:
Ff snel, zonder te lezen ed..
Mag een CB-arts doorverwijzen naar logopedie of moet ik dan even een afspraak maken bij de huisarts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |