quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:00 schreef Kleurdoos het volgende:
godsamme, Komt Elin naar mij toe..Met r hele harses onder de melk.
GEL MAMA MOOI HE?!
Amber had ze ook. Die lieten we steeds douchen met betadine scrub, dan goed afdrogen en insmeren met sudo. Binnen 2w waren ze wegquote:Op donderdag 22 december 2011 16:01 schreef Raissa het volgende:
Hmm... waterwratjes zou best eens kunnen inderdaad. Gewoon aankijken en betadine op smeren kan dus geen kwaad?
Grappig dat jullie het ook "naar de kindjes" noemen, die opmerking hoor ik hier ook regelmatig :-)
Ik ga het gewoon proberen! Thanks voor de tip!quote:Op donderdag 22 december 2011 16:03 schreef Vicky het volgende:
[..]
Amber had ze ook. Die lieten we steeds douchen met betadine scrub, dan goed afdrogen en insmeren met sudo. Binnen 2w waren ze weg
Mijn moeder zegt altijd tegen Mila: "Hoe was het op school?"quote:
oh echt?? whaha dat is idd wel mijn lieve-mama stem.. ik heb ook een hele boze-mama stemquote:Op donderdag 22 december 2011 16:04 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon proberen! Thanks voor de tip!
En wat een schattig filmpjeEn ik vind jou zo'n lieve mama-stem hebben!
Wat leuk! Waar doe je dat HHW of Alkmaar?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:25 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind het ook wel een mooi ideedit is een echte balletschool en Elin will zo graag een ballerina zijn
ze hebben heuse kledingvoorschriften en ze moet een knotje
ik wilde r eigenlijk op judo doen ofzo, maar ze danst zo graag
tssss wellus zat je lekker met je muts daar achter het raamquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:59 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat je 'm helemaal hebt afgekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |