Ja want die dingen gaan natuurlijk binnenkort over datum en dan kan ik ze nooit meer gebruikenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:46 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Snowboots terwijl er geen sneeuw ligt?
Oke, bedankt voor je reactie. Kun je er wel goed dikke sokken in aanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:58 schreef Miendientje het volgende:
Ik heb ze aangepast maar ze zitten mij voor geen meter, veel te breed, ze sloffen zo aan mijn voeten dat ik meteen blaren van zou krijgen. Maar misschien dat iemand met bredere voeten ze wel goed past.
Lijkt me echt goddelijk op de koude dagenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:39 schreef heaven7 het volgende:
Oh en die thermolegging is geweldigZiet eruit als een gewone dikke zwarte panty/legging maar dan met zacht spul aan de binnenkant
Ook op niet zulke koude dagen (lees: vandaag) is ie heerlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lijkt me echt goddelijk op de koude dagen
Eénmaal een gecompliceerde enkelbreuk is genoeg.quote:
Niet bij de Action geweest, te druk programmaquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:52 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik zaterdag even met dochterlief naar de Action.
Dat vind ik een slecht idee, dan kan iedereen meteen zien waar je bent!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
Niet bij de Action geweest, te druk programma.
Maar we gaan nu fietstassen bij de Hema bestellen, daar kun je ze bestellen met je naam erop
Het gaat om mijn dochter van 7 hequote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat vind ik een slecht idee, dan kan iedereen meteen zien waar je bent!
Wat heb jij te verbergen?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat vind ik een slecht idee, dan kan iedereen meteen zien waar je bent!
Alles wel goed gegaan?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:44 schreef mazaru het volgende:
4 Flessen bio ethanol. Ik ga nu weer gezellig mijn tafelhaardje aansteken.
quote:Op zondag 8 januari 2012 14:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
Maar hebben ze die zoutstenen theelichthouders nou eigenlijk nog?
Weet iemand dat?
Begrijpend lezen...quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:44 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die vermalen hebben tot strooizout, vanwege de "horrorwinter".
De Action heeft WD40.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
trovey ik heb uiteindelijk voor een paar euro bij de Gamma kruipolie gekocht, in de schroef gespoten, een nachtje laten inwerken en ik kon 'm zo losdraaien.
Mooiquote:Op zondag 8 januari 2012 14:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
trovey ik heb uiteindelijk voor een paar euro bij de Gamma kruipolie gekocht, in de schroef gespoten, een nachtje laten inwerken en ik kon 'm zo losdraaien.
Ja maar ik wist toen nog niet dat dat ook daarvoor was. Daar kwam ik pas achter toen een medewerker van de gamma dat tegen mij zei. Tja vrouw he.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Mooi, je weet toch wel dat Action ook kruipolie heeft hè?
quote:Op zondag 8 januari 2012 14:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja maar ik wist toen nog niet dat dat ook daarvoor was. Daar kwam ik pas achter toen een medewerker van de gamma dat tegen mij zei. Tja vrouw he.
Jij hebt het anders ook niet gezegd.quote:
omgquote:Op zondag 8 januari 2012 14:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja maar ik wist toen nog niet dat dat ook daarvoor was. Daar kwam ik pas achter toen een medewerker van de gamma dat tegen mij zei. Tja vrouw he.
Hey jullie mannen zijn voor kutklusjes ja.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
omg
Je weet toch dat je daarvoor WD 40 kan gebruiken?
Klopt.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hey jullie mannen zijn voor kutklusjes ja.
Ik neem aan dat zoiets algemene kennis is.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij hebt het anders ook niet gezegd.
Nee en ik wil er ook helemaal geen verstand van hebben maar aangezien er nu geen man is die het vieze werk voor me doet moet ik wel.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik neem aan dat zoiets algemene kennis is.![]()
Ik ben altijd al "mijn eigen mannetje"geweest (moet je ook wel als de mannen in de omgeving twee linkerhanden hebben)quote:Op zondag 8 januari 2012 15:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee en ik wil er ook helemaal geen verstand van hebben maar aangezien er nu geen man is die het vieze werk voor me doet moet ik wel.
quote:Op zondag 8 januari 2012 15:15 schreef trovey het volgende:
[..]
En ik vroeg er nooit naar omdat het me weinig interesseert.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben altijd al "mijn eigen mannetje"geweest (moet je ook wel als de mannen in de omgeving twee linkerhanden hebben)+ mijn vader leerde me dit soort dingen...handig hoor.
Op jouw LTS vast wel ja.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 15:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Altijd het positieve eruit halenquote:Op zondag 8 januari 2012 15:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En ik vroeg er nooit naar omdat het me weinig interesseert.Maar je bent nooit te oud om te leren.
Nu even niet, maar ik weet je te vinden.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Altijd het positieve eruit halen, je hebt weer wat geleerd
....nog meer vragen?
Ik hang hier wel ergens rond.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nu even niet, maar ik weet je te vinden.
Sorry.quote:
Ja hoor. Is echt reuzegezellig!quote:Op zondag 8 januari 2012 14:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Alles wel goed gegaan?Ik zag deze week een topic waarbij het bij een oud-user verschrikkelijk fout is gegaan met dat spul.
Lang al hequote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:12 schreef uniekhoorn het volgende:
7 alweer? Wij kennen elkaar al zo'n 8 jaar niet? Tof
Ga volgende week nog een paar onderbroeken halen, zitten heerlijk!
Ja , iig van die oorwarmers die via de nek lopen ipv over je hoofdquote:Op zondag 8 januari 2012 18:40 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Verkopen ze bij de Action ook oorwarmers?
Daar had ik al op gereageerd Tomaat, daarom vroeg ik het nog maar een keer voor de mensen die wél een zinnig antwoord kunnen gevenquote:Op zondag 8 januari 2012 14:31 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
[..]
Begrijpend lezen...![]()
Nee, heb geen idee. Tis ruim een maand geleden dat ik daar ben geweest.
Weet je zeker dat je t goede thermo shirt hebt? Ze sluiten nl. helemaal niet hoog bij de keel:quote:Op zondag 8 januari 2012 19:20 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
grrr dat thermo shirt zit me niet lekker! sluit te hoog bij m'n keel, en ik heb altijd heel snel het gevoel dat ik gewurgd wordt.. maar weer terugbrengen en voor 9,95 bij de HEMA 1 bijkopen, daarvan heb ik er al 1 en die zit wel lekker.. Wel een stukkie duurder maarja het is niet anders..
nee die heb ik niet want ik vond die stof verschrikkelijk.. ik heb die uniseks uit de folder.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:17 schreef SeeQ het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je t goede thermo shirt hebt? Ze sluiten nl. helemaal niet hoog bij de keel:[ afbeelding ]
PS: deze dame staat op de verpakking van de thermo shirts
Hier wordt bij het afrekenen altijd verteld dat je dat soort dingen niet mag ruilen.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:14 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
wát een service weer, ik had een thermoshirt gekocht (die uit de folder, de unisex).. maat M. verpakking was al open. Ik gevraagd aan de cassiere: mag het nog terug als ik het niet past? Ja, binnen 8 dagen.
dus ik wil het nu terug brengen (ik v ind hem te hoog sluiten, gevoel dat ik gewurgd wordt, lijkt me niet lekker met sporten).. krijg ik te horen dat het niet terug mag want het is open, en dan had ze het op de bon moeten zetten.. JA HOE MOET IK DAT WETEN IK WERK HIER TOCH NIET??? maar ik kreeg dus echt mijn geld niet terug..
dusseh.. iemand interesse in een schoon 1x gepast nieuw thermoshirt maatje M? tegen vergoeding van de verzendkosten mag je hem verder gratis hebben ;-)
dan is het bij jullie goed geregeld.. ik had het notabene nog gevráágd en het mocht gewoon zei de cassiere.. dan vind ik het best wel slecht dat het op eens niet mag.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier wordt bij het afrekenen altijd verteld dat je dat soort dingen niet mag ruilen.
Ligt vast aan die bliepmiep.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier wordt bij het afrekenen altijd verteld dat je dat soort dingen niet mag ruilen.
Gewoon A4quote:Op maandag 9 januari 2012 20:48 schreef Miendientje het volgende:
Wat voor formaat hebben die vellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |