abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 december 2011 @ 19:24:57 #1
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105504237

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_105504304
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 19:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
waar kan je het hebben het over hebben op de dates?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoop dat iemand leuke ideeen heeft om over te praten.
samenvatting van ideeen:
problemen met aanstekers /vuur
gamma tuinhekjes verf
katten
beetje traag zijn enzo, en zeggen dat je niet zo punctueel bent.

onderwerpen (die volgensmij niet serieus zijn (ik ben niet debiel ofzo maar mocht ik het weer totaal verkeerd hebben )
smegma

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een ander idee van me is, als "Date" eenmaal op straat verloopt , naar de andere kant van de straat gaan, en leuk zeggen dat dat de betere kant van de straat is.
dat is grappig.

weet iemand wat leuke onderwerpen voor de eerste date, of zit ik helemaal fout met dit soort dingen?
Uit eigen ervaring zeg ik: Praat een beetje over triviale zaken. Films, muziek, boeken, sport en hobby's die jij hebt of zij heeft. Hobby's is perfect date materiaal qua gespreksstof.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  maandag 12 december 2011 @ 19:29:56 #3
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105504457
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 19:24 schreef Lokasenna het volgende:
Nu willen we wel weten of je naar het ziekenhuis bent gegaan natuurlijk.
ja. ik was naar het ziekenhuis, en ben daar doorgestuurd naar de huisarts want ze hadden daar alleen een huisarts na 5 uur en en alleen voor spoedgevallen.

toen ben ik naar dezelfde huisarts als jou gegaan(Geen idee waarom, dat werd me aangeraden ofzo als je student was)
en daar heb ik een afspraak gemaakt voor morgenochtend 9 uur.
ik moest wel nog op internet gegevens doorgeven ofzo, dat heb ik nog niet gedaan maar komt nog wel.

en dan hoop ik dat het verschrikkelijke gevoel snel verdwijnt. ik ben buiten wel grappig enzo, alleen binnen elke keer de eenzaamheid, en de confrontatie van anderen die "het" wel hebben enzo. jaloezie. dit is niet voor te stellen voor niemand op heel de wereld niet heb ik soms het idee, omdat ik de ergste op de wereld ben.
ik ben nog erger dan lant toen was, want jarenlang langer heb ik het gemis.
en in 1 keer stoppen met antidepresiva blijkt het ook nog erger te maken ofzo denk ik.

k heb nu notes enzo, dus oh ik heb geen nieuwe notes, maar toch moet dit even geheim blijven want ik mag het niet in het versierentopic hebben over dat ik me rot voel blijkbaar.

ik zou graag een indruk willen hebben wat leuk is om te zeggen. bij jou zei ik ook wel leuke dingen, maari k moet me inhouden om teveel over auto's en techniek enzo te praten denk ik, en de ander wat meer aan het woord te laten. maar daar kan ik wel op letten.

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 12-12-2011 20:18:10 ]
pi_105504481
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 19:17 schreef Supersoep het volgende:
Zulke dagen weiger ik te doen. Dan maar niet op komen dagen, geen verplichte colleges enzo hier. Scheelt wel.
Ik heb een aanwezigheidsplicht bij de meeste vakken, maar het hoorcollege sla ik sowieso over.
pi_105504505
MliG, waarom kom je zeker niet naar de meet als ik er ben?
pi_105504558
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 19:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb een aanwezigheidsplicht bij de meeste vakken, maar het hoorcollege sla ik sowieso over.
Een nieuwe docente hier kwam gelijk met een aanwezigheidslijst. Meer dan 2x mocht je de les niet missen, of je zou je examen zakken. Ze werd gelijk op het matje geroepen.

Dat, samen met de leskosten, is dan ook het enige voordeel van Vlaams onderwijs.
Ron Paul 2012
  maandag 12 december 2011 @ 19:32:37 #7
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105504586
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 19:29 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja. ik was naar het ziekenhuis, en ben daar doorgestuurd naar de huisarts want ze hadden daar alleen een huisarts na 5 uur en en alleen voor spoedgevallen.

toen ben ik naar dezelfde huisarts als jou gegaan(Geen idee waarom, dat werd me aangeraden ofzo als je student was)
en daar heb ik een afspraak gemaakt voor morgenochtend 9 uur.
ik moest wel nog op internet gegevens doorgeven ofzo, dat heb ik nog niet gedaan maar komt nog wel.

en dan hoop ik dat het verschrikkelijke gevoel snel verdwijnt. ik ben buiten wel grappig enzo, alleen binnen elke keer de eenzaamheid, en de confrontatie van anderen die "het" wel hebben enzo. jaloezie. dit is niet voor te stellen voor niemand op heel de wereld niet heb ik soms het idee, omdat ik de ergste op de wereld ben.
ik ben nog erger dan lant toen was, want jarenlang langer heb ik het gemis.

ik heb nu notes enzo, dus dit moet even geheim blijven want ik mag het niet in het versierentopic hebben over dat ik me rot voel blijkbaar.

ik zou graag een indruk willen hebben wat leuk is om te zeggen. bij jou zei ik ook wel leuke dingen, maari k moet me inhouden om teveel over auto's en techniek enzo te praten denk ik, en de ander wat meer aan het woord te laten. maar daar kan ik wel op letten.
oh wacht. stel ik moet wel slowchat gaan doen omdat dat eigenlijk de boodschap was, om te oefenen met contact.? (ik zie echt nergens advies voor mij staan behalve dat ik moet gaan "luisteren" naar doktoren :S . misschien dat ik dat eruit moest begrijpen? )
is het dan grappig als ik vertel dat ik het fietsenrek bij de huisarts niet kon vinden?
pi_105504596
Hai 8-)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  maandag 12 december 2011 @ 19:33:03 #9
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105504607
Goed dat je bent geweest.
Over dat date gebeuren: niet teveel over nadenken soms wil het vanzelf lopen mocht het vast komen te zitten kan je altijd nog terugvallen op de eerder genoemde "standaard" onderwerpen.
C'est la vie
pi_105504611
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 19:32 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oh wacht. stel ik moet wel slowchat gaan doen was eigenlijk de boodschap, om te oefenen met contact.
is het dan grappig als ik vertel dat ik het fietsenrek bij de huisarts niet kon vinden?
Ja, en dat je achter hekjes blijft steken met je fiets / broek.
Ron Paul 2012
  maandag 12 december 2011 @ 19:33:23 #11
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_105504627
quote:
10s.gif Op maandag 12 december 2011 19:32 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Een nieuwe docente hier kwam gelijk met een aanwezigheidslijst. Meer dan 2x mocht je de les niet missen, of je zou je examen zakken. Ze werd gelijk op het matje geroepen.

Dat, samen met de leskosten, is dan ook het enige voordeel van Vlaams onderwijs.
dat wouden ze bij ons in het 2de jaar ook proberen maarja wij hebben onze P dus ze kunnen sowieso niks doen.

Nu verzinnen ze gewoon dat je tijdens de les een opdracht / rollenspel iets hebt. en daarvoor krijg je een grade :')
dus is het alsnog soort van verplicht
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_105504638
quote:
10s.gif Op maandag 12 december 2011 19:32 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Bwhehehehe, dat is pas stijl.

Ik weet precies welke docenten wel en welke geen aanwezigheid bijhouden. Maar ik zit overal al op het maximum. :') En lessen waar ik met een groepje moet samenwerken kan ik sowieso niet skippen, niet eerlijk tegenover mijn medestudenten.
  maandag 12 december 2011 @ 19:36:10 #13
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105504754
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 19:33 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ja, en dat je achter hekjes blijft steken met je fiets / broek.
nee ik heb vandaag niet zoveel last gehad van paaltjes en hekjes
ik ben ze wel tegengekomen. maar het is gelukt om er ongeschonden tussen door te geraken.

ik had wel bij het ziekenhuis dat ik me ineens helemaal gevaarlijk voelde en wazig, omdat ik ineens 1 meter van te voren pas zag dat ik een trap moest gaan aflopen.
maar de zon scheen op die trap, en het glinsterde, en ik heb last van

toen dacht ik echt ineens bij mezelf dat ik opzich die trap wel had kunnen afflikkeren. dat was wel bijna misgegaan omdat ik pas op het laatste moment zag dat er een trap naar beneden was....
ik denk niet dat trapvaldingen leuke dingen zijn om te melden dat ik nu leuk en grappig klink..

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 12-12-2011 19:41:17 ]
pi_105504765
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 19:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hoorcollege's zijn vaak zo nutteloos.
pi_105504823
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Soms hebben we leuke hoorcolleges van mensen uit het vak, waarin ze vooral veel voorbeelden laten zien. Maar een hoorcollege marketing is niet mijn ding.
pi_105504859
quote:

[..]

Wij hadden wel eens colleges van docenten die het eigenlijk zelf niet zo goed snapten. Dat was pas hilarisch _O-
pi_105504881
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 19:36 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja ik heb wel wat last gehad van paaltjes en hekjes
ik ben ze wel tegengekomen. maar het is gelukt om er tussen door te geraken.

ik had wel bij het ziekenhuis dat ik me ineens helemaal gevaarlijk voelde en wazig, omdat ik ineens 1 meter van te voren pas zag dat ik een trap moest gaan aflopen.

toen dacht ik echt ineens bij mezelf dat ik opzich die trap wel had kunnen afflikkeren. dat was wel bijna misgegaan....
ik denk niet dat dat leuke dingen zijn om te melden dat ik nu leuk en grappig klink..
Hé wat grappig, dat filmpje wat ik aan jou had gestuurd.
Het klopt wel, dingen kunnen er heel eng van gaan uitzien als je veel met je ogen beweegt en alles lichter lijkt, en dat het dan voelt alsof je voor gevaarlijke situaties zorgt.
pi_105504917
quote:

[..]

Klopt, ik ben eigenlijk alleen naar hoorcolleges van filosofie gegaan, puur en alleen omdat die volgestampt zat met humor, we kregen les van de Belgische Richard Dawkins.

Dan ben ik er gewoon. :7
Ron Paul 2012
  maandag 12 december 2011 @ 19:39:51 #19
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105504932
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 19:36 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee ik heb vandaag niet zoveel last gehad van paaltjes en hekjes
ik ben ze wel tegengekomen. maar het is gelukt om er ongeschonden tussen door te geraken.

toen dacht ik echt ineens bij mezelf dat ik opzich die trap wel had kunnen afflikkeren. dat was wel bijna misgegaan....
ik denk niet dat trapvaldingen leuke dingen zijn om te melden dat ik nu leuk en grappig klink..
Weet je wat leuk is om over te praten.
De nieuwe Kerstsingle van Rinus iedereen heeft het er over.
C'est la vie
pi_105505101
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 19:39 schreef heloef het volgende:

[..]

Weet je wat leuk is om over te praten.
De nieuwe Kerstsingle van Rinus iedereen heeft het er over.
Het is echt wel een huillach waard :')
  maandag 12 december 2011 @ 19:45:06 #21
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105505186
Okee nu even serieus advies voor MLIG.
Als je wil weten wat actuele onderwerpen zijn die spelen daar buiten gebruik dan twitter.
Door te kijken wat trending topics zijn kan je per land (dus ook Nederland) zien waar men het meeste over heeft.
Ideaal om op de hoogte te blijven van actuele gesprekonderwerpen. ^O^
C'est la vie
pi_105505345
Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat' # 3, december meetmaand
Hoe laat is dat nou? En welke dag? Vrijdag?
Rustig aan.
pi_105505578
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 19:45 schreef heloef het volgende:
Als je wil weten wat actuele onderwerpen zijn die spelen daar buiten gebruik dan twitter.
Door te kijken wat trending topics zijn kan je per land (dus ook Nederland) zien waar men het meeste over heeft.
Haat aan twitter, maar dat is op zich best een goeie tip.
pi_105505618
Toffe UI trouwens Straw.
pi_105505636
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 19:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mijn 15-jarige nichtje was mij gister aan het vertellen wat haar vriendinnen zoal getwitterd hadden over haar. Vanuit de kroeg :')
pi_105505705
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 19:55 schreef Myraela het volgende:
Toffe UI trouwens Straw.
Dankje.
  maandag 12 december 2011 @ 19:57:35 #27
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105505740
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 19:45 schreef heloef het volgende:
ja ik heb soms weleens enschede en #utwente enzo gezocht in de twittersearch enzo met het idee dat ik dan niet compleet hier onbekend en vreemd zou zijn van alles.

maar goed idee, gewoon de dingetjes uit het nieuws, en van het twitterding.
ook het kerstboomkapding op de veluwe klinkt tof(heb ik van tv nieuws), en dat klinkt dan als een leuke 2de date ofzo opzich.

echt leuk, om daar dan zo heen te gaan lijkt me dat.
en dan zo een bijl, die misschien nog uit elkaar valt enzo. of met een zaag. ja dat lijkt me leuk.
  maandag 12 december 2011 @ 19:58:00 #28
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105505768
quote:

[..]

Ik dacht ik maak mezelf eens nuttig.
C'est la vie
pi_105505796
quote:

[..]

Praten over haat aan sociale media. Dan ben je gelijk onderscheidend en hip.
Ron Paul 2012
  maandag 12 december 2011 @ 19:59:04 #30
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105505826
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 19:57 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja ik heb soms weleens enschede en #utwente enzo gezocht in de twittersearch enzo met het idee dat ik dan niet compleet hier onbekend en vreemd zou zijn van alles.

maar goed idee, gewoon de dingetjes uit het nieuws, en van de twitterding.
ook het kerstboomkapding op de veluwe klinkt tof(heb ik van tv nieuws), en dat klinkt dan als een leuke 2de date ofzo opzich.

echt leuk, om daar dan zo heen te gaan lijkt me dat.
en dan zo een bijl, die misschien nog uit elkaar valt enzo. of met een zaag. ja dat lijkt me leuk.

Weet je hoe gevaarlijk dat is ;(
pi_105505849
quote:
10s.gif Op maandag 12 december 2011 19:59 schreef Sinji het volgende:

[..]

doktertje spelen.
Wie dit leest is een lezer van dit.
  maandag 12 december 2011 @ 20:00:01 #32
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105505865
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 19:58 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Praten over haat aan sociale media. Dan ben je gelijk onderscheidend en hip.
Haten op het haten op social media. So mainstream :{w
pi_105505878
quote:
17s.gif Op maandag 12 december 2011 19:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dankje.
Glee & Community, goede combinatie.
  maandag 12 december 2011 @ 20:00:35 #34
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105505894
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 20:00 schreef Myraela het volgende:

[..]

Glee & Community, goede combinatie.
  maandag 12 december 2011 @ 20:00:47 #35
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105505902
quote:
10s.gif Op maandag 12 december 2011 20:00 schreef Sinji het volgende:

[..]

Haten op het haten op social media. So mainstream :{w
Hipster alert!
C'est la vie
  maandag 12 december 2011 @ 20:01:39 #36
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105505947
quote:
10s.gif Op maandag 12 december 2011 20:00 schreef heloef het volgende:

[..]

Hipster alert!
pi_105505996
Maar mainstream is wel haatbaar.
pi_105506032
Wacht.

Eh

Ja, ho ff.

MLiG heeft een date gehad? :o
pi_105506037
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
Maar mainstream is wel haatbaar.
Mainstream is wel makkelijk juist.
  maandag 12 december 2011 @ 20:03:51 #40
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105506059
quote:
10s.gif Op maandag 12 december 2011 19:59 schreef Sinji het volgende:

[..]

nee joh.
hij kan maar 1 richting uit vliegen.
kan prima. en anders moet er een nieuwe bijl gekocht worden en dat kost geld, en het gaat er nou juist om dat de kerstboom daar gratis is.
pi_105506072
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:03 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Mainstream is wel makkelijk juist.
Makkelijk natuurlijk wel.
  maandag 12 december 2011 @ 20:04:37 #42
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105506096
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:03 schreef Bartholomeus het volgende:
Wacht.

Eh

Ja, ho ff.

Neuh.
C'est la vie
  maandag 12 december 2011 @ 20:05:00 #43
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105506115
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:01 schreef Sinji het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Redhead, ff fappen.
C'est la vie
  maandag 12 december 2011 @ 20:05:33 #44
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105506141
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:03 schreef Bartholomeus het volgende:
Wacht.

Eh

Ja, ho ff.

nee.
dit zijn ideeen.

ik heb nooit een date gehad. behalve 1 keer een afdankertje van een "Vriend:" die maar blijft terugkomen naar mij, die chicks bedriegt en versiert met liegen.
en hij hoefde haar niet omdat ze niet aan seks deed voro het huwelijk, en ik had een keer iets opgebracht dat het me dwars zat dat ik nooit dates had enzo en toen had hij dat geregeld.

staat trouwens al in het topic beschreven hoe ik dat verkloot had.
met te laat komen. en hyvesberichten van haar dat "de date om te lachen was" ofzoiets.
  maandag 12 december 2011 @ 20:05:34 #45
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105506142
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 20:05 schreef heloef het volgende:

[..]

Redhead, ff fappen.
Ik zou er doen
pi_105506157
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 20:05 schreef heloef het volgende:

[..]

Redhead, ff fappen.
Ik wist niet dat jij ook al fapte op tekenfilms.
pi_105506191
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:05 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee.
dit zijn ideeen.

ik heb nooit een date gehad. behalve 1 keer een afdankertje van een "Vriend:" die maar blijft terugkomen naar mij, die chicks bedriegt en versiert met liegen.
en hij hoefde haar niet omdat ze niet aan seks deed voro het huwelijk, en ik had een keer iets opgebracht dat het me dwars zat dat ik nooit dates had enzo.

staat trouwens al in het topic beschreven
Ben even een manier aan het bedenken hoe ik deze enorme troll moet opmeten.
pi_105506221
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:05 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee.
dit zijn ideeen.

en hij hoefde haar niet omdat ze niet aan seks deed voro het huwelijk, en ik had een keer iets opgebracht dat het me dwars zat dat ik nooit dates had enzo.

staat trouwens al in het topic beschreven
Oh. Hmm, ik had het wel tof gevonden anders evengoed :)

En teruglezen is voor... anderen :P
  maandag 12 december 2011 @ 20:07:37 #49
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105506276
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je bent bijzonder. Ik snap waarom loefje je probeerde te hosselen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 12 december 2011 @ 20:08:27 #50
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105506319
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:06 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Ben even een manier aan het bedenken hoe ik deze enorme troll moet opmeten.
Hij is geen troll.
pi_105506329
Over een half uurtje naar huis, snel nog wat aan mijn huiswerk proberen te doen. :')
pi_105506334
http://www.nu.nl/man/2691467/nieuwe-pil-kater-gelanceerd.html
Kijk, nuttige bijdrage aan jullie levens :) Graag gedaan.
Rustig aan.
pi_105506336
quote:
99s.gif Op maandag 12 december 2011 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Je bent bijzonder. Ik snap waarom loefje je probeerde te hosselen.
Waar komt dat nu weer vandaan?
pi_105506367
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 20:08 schreef Sinji het volgende:

[..]

Hij is geen troll.
Dan is dit geen porno

[ Bericht 8% gewijzigd door Myraela op 12-12-2011 20:10:23 ]
pi_105506391
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:08 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

:( Is hij een keer open en eerlijk, reageer je zo.
Rustig aan.
pi_105506411
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:08 schreef kingtoppie het volgende:
http://www.nu.nl/man/2691467/nieuwe-pil-kater-gelanceerd.html
Kijk, nuttige bijdrage aan jullie levens :) Graag gedaan.
Vet handig, maar ik heb nooit last van uitdrogingsverschijnselen omdat ik te weinig drank nodig heb om zat te worden.
pi_105506444
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het kwam zomaar uit het niets, ik was benieuwd waarom dat ineens werd beweerd.
  maandag 12 december 2011 @ 20:10:25 #58
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105506448
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:08 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Er zijn maar weinig mensen die praten over fappen bij/op tekenfilms.
  maandag 12 december 2011 @ 20:10:26 #59
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105506450
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:09 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Dan is dit geen porno
*plaajtE(
echt.
wat kan ik de laatste 15 minuten hebben gepost wat trollwaardig is?

ik zie het echt niet staan bij mezelf hoor!
pi_105506455
quote:

[..]

Dan is dit geen porno
[ afbeelding ]
Klopt.
pi_105506488
quote:

[..]

Dan is dit geen porno
[ afbeelding ]
Ik zag het wel. Rescue Rangers zijn leuker als porno.
  maandag 12 december 2011 @ 20:11:10 #63
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105506500
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ben altijd open en eerlijk.
pi_105506528
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 20:10 schreef Myraela het volgende:

[..]

Klopt.
:'(
pi_105506607
quote:
99s.gif Op maandag 12 december 2011 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Er zijn maar weinig mensen die praten over fappen bij/op tekenfilms.
Het was de reden van mijn eerste note in the good old Edarrawen times O+
pi_105506638
Gaan we MLIG gespreksonderwerpen geven voor een date die hij binnenkort heeft?
  maandag 12 december 2011 @ 20:13:59 #67
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105506675
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:13 schreef palawan het volgende:
Wie weet. Maar de juiste instrumenten aandragen is welkom.
pi_105506702
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:13 schreef palawan het volgende:
Hypothetische date. Het gaat juist mis als je vooraf dingen gaat lopen bedenken. Dat heb ik eens gedaan bij een grap. :') Faalt echt hard dan.

Bij de snackbar ook wel eens, als je van tevoren je hele bestelling gaat herhalen in je hoofd.
Ron Paul 2012
pi_105506715
Wel jammer dat ik geen meisjes ken die met mlig kunnen daten.
pi_105506764
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:14 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Hypothetische date. Het gaat juist mis als je vooraf dingen gaat lopen bedenken. Dat heb ik eens gedaan bij een grap. :') Faalt echt hard dan.

Bij de snackbar ook wel eens, als je van tevoren je hele bestelling gaat herhalen in je hoofd.
Ik moet dat wel, anders durf ik sommige dingen niet te bestellen. :')
  maandag 12 december 2011 @ 20:15:30 #71
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105506765
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het was de reden van mijn eerste note in the good old Edarrawen times O+
Van voor mijn tijd.
pi_105506766
quote:

[..]

Stoned bij de snackbar staan en dan het nummer "ich bin wie du" horen is ook een leuke. Die kerel maar denken dat ik niet meer bijkwam omdat hij Chinees was.
pi_105506860
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:15 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Stoned bij de snackbar staan en dan het nummer "ich bin wie du" horen is ook een leuke. Die kerel maar denken dat ik niet meer bijkwam omdat hij Chinees was.
En waarschijnlijk nog steeds is.
pi_105506879
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 20:15 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik moet dat wel, anders durf ik sommige dingen niet te bestellen. :')
Zeggen dat je een middel friet met loempiasaus wil was niet voor herhaling vatbaar in ieder geval.
Ron Paul 2012
pi_105506925
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 20:17 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Zeggen dat je een middel friet met loempiasaus wil was niet voor herhaling vatbaar in ieder geval.
Bwhehehehhe. :')
pi_105506956
Heeft er iemand nog wat meegemaakt vandaag of werken jullie ook nog?
  maandag 12 december 2011 @ 20:18:42 #77
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105506964
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:15 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Doet me denken aan

:')
pi_105507078
Goeie avond :W
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_105507082
quote:
10s.gif Op maandag 12 december 2011 20:18 schreef Sinji het volgende:

[..]

Doet me denken aan

Ja die gasten ken ik, heerlijk gay.
pi_105507122
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:18 schreef b4kl4p het volgende:
Ik ben vandaag met stip op 1 de duurstbetaalde heftruckchauffeur van Nederland geweest :Y
pi_105507123
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:20 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Ja die gasten ken ik, heerlijk gay.
Vrienden van je ja?
Rustig aan.
pi_105507137
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:21 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik ben vandaag met stip op 1 de duurstbetaalde heftruckchauffeur van Nederland geweest :Y
$$$

Hoeveel?
Rustig aan.
pi_105507160
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 18:32 schreef Heathcliff80 het volgende:
Hoeveel dates hebben jullie gehad de afgelopen 20 jaar?
Eentje :7
pi_105507166
Ik heb gewerkt wie wil mijn aanraken?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_105507167
quote:
Ik heb echt te weinig gedaan vandaag. :')
pi_105507247
Ik heb alleen maar in de trein gezeten omdat een omweg niet uitmaakt als je toch in dezelfde plaats uitstapt :')
pi_105507248
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:21 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Vertel, met het karretje omgekacheld?
pi_105507276
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vrienden van je ja?
Yes! Samen doen we altijd de boogie woogie.
pi_105507322
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

$$$

Hoeveel?
Te veel voor een heftruckchauffeur.

Krijg je in een klein bedrijfje, je rent van hot naar her :)
pi_105507330
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb alleen maar in de trein gezeten omdat een omweg niet uitmaakt als je toch in dezelfde plaats uitstapt :')
Jij bent in de trein gestapt voor de lol? :')

Heb twee keer de internationale trein moeten nemen vandaag, ellendig ding. Hoopte dat ik de restaurantwagon zou tegenkomen want daar kun je pilsjes bestellen.
  maandag 12 december 2011 @ 20:25:35 #91
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105507387
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Neuh, ik moest even wat kip snijden voor het avondeten. :')
C'est la vie
pi_105507406
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:24 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Heb twee keer de internationale trein moeten nemen vandaag, ellendig ding. Hoopte dat ik de restaurantwagon zou tegenkomen want daar kun je pilsjes bestellen.
Ik moest sowieso anderhalf uur in de trein zitten, maar in Deventer besloot ik te blijven zitten en met een omweg naar Enschede te gaan.
pi_105507439
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:24 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Die is chill, daar heb je stopcontacten.
Kan ik altijd mooi filmpje kijken, want zonder power valt mijn laptop na 5 minuten uit :')
  maandag 12 december 2011 @ 20:26:25 #94
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105507441
Hey lekkere boterkoekjes van me.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_105507444
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:25 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik moest sowieso anderhalf uur in de trein zitten, maar in Deventer besloot ik te blijven zitten en met een omweg naar Enschede te gaan.
Oh jij woont ook in Enschede? :D Misschien ben ik je wel tegen gekomen.
  maandag 12 december 2011 @ 20:26:55 #96
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105507465
quote:
Ik ben gepowned door een bitch.
C'est la vie
pi_105507484
quote:
9s.gif Op maandag 12 december 2011 20:26 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben gepowned door een bitch.
Vond ze je dik?
pi_105507497
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:26 schreef palawan het volgende:

[..]

Kan ik altijd mooi filmpje kijken, want zonder power valt mijn laptop na 5 minuten uit :')
Zeker, je kunt ook altijd heerlijk door het gangpad marcheren. Vinden de Diregenten leuk.
pi_105507513
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 20:08 schreef Sinji het volgende:

[..]

Hij is geen troll.
Al hopen we nog van wel.
pi_105507539
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:23 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Vertel, met het karretje omgekacheld?
Was het maar waar, dan kon ik tenminste een tof verhaal vertellen 8)7
pi_105507577
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:26 schreef palawan het volgende:

[..]

Neem altijd mijn tosti-ijzer en stroboscoop mee voor deze gevallen.
pi_105507601
quote:

Herkenbaar. Dat werkt echt niet nee. :')
pi_105507617
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:27 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Vond ze je dik?
_O-
14 SHADES OF GREY
pi_105507674
Wat zitten er hier toch veel mensen uit enschede.
pi_105507686
quote:
11s.gif Op maandag 12 december 2011 20:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat zitten er hier toch veel mensen uit enschede.
Jij ook?
pi_105507695
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:28 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Neem altijd mijn tosti-ijzer en stroboscoop mee voor deze gevallen.
Heb jij een 90watt tosti-ijzer ja? :')
pi_105507704
Ik kom niet uit Enschede :N
pi_105507712
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:30 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Jij ook?
Ik wel in de weekenden
pi_105507747
Ik kom er alleen als ik de pijlen volg :D
14 SHADES OF GREY
pi_105507772
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:30 schreef palawan het volgende:

[..]

Heb jij een 90watt tosti-ijzer ja? :')
Hmm moet toch wat mee te doen zijn. Is 90 watt genoeg om de persoon voor je een schok te geven?
pi_105507800
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:30 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik kom niet uit Enschede :N
Snel verhuizen dan, hoor je er ook bij in dit topic.
pi_105507827
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
Ik kom er alleen als ik de pijlen volg :D
Dat heb ik met bijna alle plaatsen, ook als ik er al vaak geweest ben, haal de borden weg en ik heb bij de eerste afslag geen idee meer waar ik heenga :')
  maandag 12 december 2011 @ 20:32:39 #113
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105507829
Ik vraag me af of de mensen hier uit Enschede ook allemaal een accent hebben
pi_105507855
quote:
10s.gif Op maandag 12 december 2011 20:32 schreef Sinji het volgende:
Ik vraag me af of de mensen hier uit Enschede ook allemaal een accent hebben
Neeuhhh
pi_105507889
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:30 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Jij ook?
Nee ik woon er niet. :) Maar veel anderen wel.
pi_105507890
Ik niet.
pi_105507903
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee ik woon er niet. :) Maar veel anderen wel.
Er wonen ook veel mensen in Utrecht.
pi_105507908
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:32 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat heb ik met bijna alle plaatsen, ook als ik er al vaak geweest ben, haal de borden weg en ik heb bij de eerste afslag geen idee meer waar ik heenga :')
Ja maar in Enschede hadden ze in 2000 hele speciale pijlen :Y
14 SHADES OF GREY
pi_105507928
In Enschede wonen ook alleen maar mannen, als je hier kunt hosselen kun je het overal.
pi_105507959
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja maar in Enschede hadden ze in 2000 hele speciale pijlen :Y
Oh ik was de grap alweer vergeten :P
pi_105507974
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:34 schreef b4kl4p het volgende:
In Enschede wonen ook alleen maar mannen, als je hier kunt hosselen kun je het overal.
Waar wonen veel vrouwen dan?
14 SHADES OF GREY
  maandag 12 december 2011 @ 20:35:10 #122
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105507996
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:34 schreef b4kl4p het volgende:
Hoe gaat het met het hosselen?
pi_105508013
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:34 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Oh ik was de grap alweer vergeten :P
Haha :D opa vertelt :P jeweetzelf
14 SHADES OF GREY
pi_105508018
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:34 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Mijn vriendin zegt in Nijmegen een vrouwenverschot.
  maandag 12 december 2011 @ 20:35:43 #125
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105508036
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:34 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Groningen O+

Studentes *;
  maandag 12 december 2011 @ 20:36:03 #126
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105508059
en schede.

ooit een scharrel daar. Of was het Hengelo?

Wat is het verschil eigenlijk? :')
pi_105508081
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:35 schreef Sinji het volgende:

[..]

Hoe gaat het met het hosselen?
Laatste tijd verrot, komt omdat ik door een soort van ziek zijn een half jaar niet meer heb kunnen stappen.

Binnenkort gaat het weer loesoe, uud en nieuw ga ik weer het mannetje zijn. En bij jou?
pi_105508088
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:35 schreef Sinji het volgende:

[..]

Groningen O+

Studentes *;
Beide te ver :{
14 SHADES OF GREY
pi_105508102
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zeker, Nijmegen is altijd goed. Utrecht ook.
pi_105508136
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
en schede.

De locatie, het accent is even afschuwelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door b4kl4p op 12-12-2011 20:37:38 (ninja edit :)) ]
pi_105508146
De vrouwen in Nijmegen O+
pi_105508157
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
en schede.

Enschede is gezelliger
Enschede krijgt het glazen huis en Hengelo niet.
Enschede heeft een grotere schuld :')
pi_105508174
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:37 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

De afstand, het accent is even afschuwelijk.
Ik vind het echt vreselijk klinken, het is nog erger dan het dialect uit mijn geboortestreek.
pi_105508188
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:37 schreef palawan het volgende:

[..]

Enschede is gezelliger
Enschede krijgt het glazen huis en Hengelo niet.
Enschede heeft een grotere schuld :')
Enschede heeft het gat in de markt.
  maandag 12 december 2011 @ 20:38:33 #135
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105508220
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:36 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Laatste tijd verrot, komt omdat ik door een soort van ziek zijn een half jaar niet meer heb kunnen stappen.

Binnenkort gaat het weer loesoe, uud en nieuw ga ik weer het mannetje zijn. En bij jou?
Ik mag niet klagen. Al kies ik de afgelopen dagen meer voor Skyrim dan voor de vrouwen.
  maandag 12 december 2011 @ 20:38:51 #136
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105508230
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:27 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Vond ze je dik?
Die bitch heet HTML/CSS
C'est la vie
pi_105508232
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:37 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik vind het echt vreselijk klinken, het is nog erger dan het dialect uit mijn geboortestreek.
! Vond je mij zo vreselijk klinken!?
pi_105508234
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:37 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Alleen de friezen en drenthenaren kunnen op tegen de smerigheid van een Twents accent. Ik praat gelukkig perfect ABN. Neuken?
pi_105508267
quote:
10s.gif Op maandag 12 december 2011 20:38 schreef Sinji het volgende:

[..]

Ik mag niet klagen. Al kies ik de afgelopen dagen meer voor Skyrim dan voor de vrouwen.
In Skyrim kun je ook trouwen, heb daar smerig veel gehosseld. :')
pi_105508281
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:38 schreef palawan het volgende:

[..]

! Vond je mij zo vreselijk klinken!?
Jij had geen ernstige vorm van het accent.
  maandag 12 december 2011 @ 20:39:48 #141
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105508297
erg onaantrekkelijk zo'n accent.
  maandag 12 december 2011 @ 20:39:57 #142
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105508308
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:36 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Zeker, Nijmegen is altijd goed. Utrecht ook.
Het viel me op dat er ook een overschot aan nektasjes en D&C/Gucci schoenen waren :')
pi_105508315
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:38 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Alleen de friezen en drenthenaren kunnen op tegen de smerigheid van een Twents accent. Ik praat gelukkig perfect ABN. Neuken?
Mwah, ik blijf liever monogaam.
pi_105508328
quote:
9s.gif Op maandag 12 december 2011 20:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Die bitch heet HTML/CSS
Die bitch gaat nog. Probeer haar maar eens aan het werk te krijgen in Firefox/Chrome en vooral die aftandse kelder: internet explorer.
pi_105508382
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:40 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Mwah, ik blijf liever monogaam.
Jammer, pas als je polygamie gaat studeren begrijp je wat het leven inhoudt.
  maandag 12 december 2011 @ 20:41:24 #146
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105508409
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:39 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

In Skyrim kun je ook trouwen, heb daar smerig veel gehosseld. :')
Ik was gelijk getrouwd, want de vrouw moet koken en geld verdienen terwijl ik weg ben
pi_105508422
Ik kom uit de achterhoek en neem binnen 3 seconden ieder willekeurig accent over van een ander. Doesn't get me laid :')
pi_105508428
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:41 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Jammer, pas als je polygamie gaat studeren begrijp je wat het leven inhoudt.
Ik weet zo ook wel dat het leven geen inhoud heeft. Maar met eentje heb ik ook al wel lol hoor.
pi_105508514
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 20:41 schreef Sinji het volgende:

[..]

Ik was gelijk getrouwd, want de vrouw moet koken en geld verdienen terwijl ik weg ben
Ja echt smerig realistisch dat skyrim.
pi_105508521
accenten zijn vaak wel sexy zoals een zachte g
14 SHADES OF GREY
pi_105508558
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
Die wel ja.
pi_105508564
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:41 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik weet zo ook wel dat het leven geen inhoud heeft. Maar met eentje heb ik ook al wel lol hoor.
Goed zo, gaan wij weer verder genieten van het leven!
pi_105508582
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:43 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Die wel ja.
Of de afgevlakte aaa van colaaaa op z'n drenths.
pi_105508588
Accent van de mensen in Enschede/Almelo/Hengelo is verschrikkelijk maar ik vind dat ook van Gronings, Drents en Fries.
Ik ben dagelijks in Groningen en ik vind het aantal mooie dames wel weer meevallen, misschien omdat ik het nou eenmaal gewend ben. :s)
pi_105508597
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
Alleen bij vrouwen..
Rustig aan.
pi_105508621
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:43 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Die wel ja.
Amsterdams bv niet :r :X
14 SHADES OF GREY
pi_105508647
Kunnen we er even voor waken dat we ons niet teveel laten gaan met onbenullige slowchat?
  maandag 12 december 2011 @ 20:45:54 #158
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105508687
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:45 schreef b4kl4p het volgende:
Kunnen we er even voor waken dat we ons niet teveel laten gaan met onbenullige slowchat?
Duidelijk nieuw hier
pi_105508691
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:45 schreef b4kl4p het volgende:
Nee dat kunnen we niet :D bovendien zijn accenten heel belangrijk bij het versieren :Y
14 SHADES OF GREY
pi_105508693
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:44 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Of Haags.
pi_105508763
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:46 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Of Haags.
Daar gaat ie echt ieder moment van de dag acuut van hangen ja :{
  maandag 12 december 2011 @ 20:47:28 #162
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105508783
Ik vind eigenlijk dat je ABN moet praten op moment dat je je streek verlaat, of in ieder geval je best doet O-)
pi_105508811
soberso gewoon een meid die ABN praat
pi_105508826
Sowieso accenten. Praat normaal.
pi_105508834
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 20:47 schreef Sinji het volgende:
Ik vind eigenlijk dat je ABN moet praten op moment dat je je streek verlaat, of in ieder geval je best doet O-)
Dat dus :Y
pi_105508851
:') :') :')
pi_105508879
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 20:47 schreef VladPoetin het volgende:
soberso gewoon een meid die ABN praat
Epic fail :')
pi_105508883
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 20:47 schreef Sinji het volgende:
Mja, ben ik het wel mee eens. Op het moment dat je heel erg plat praat en je gaat elders een baan zoeken, haal je er m.i. toch niet het optimale uit.

Ik praat gewoon accentloos ABN op het werk en met niet-Brabantse vrienden. Met Brabanders onder elkaar spreek ik wel Brabants.
pi_105508905
Ik praat acccentloos maar niet foutloos is dat ook erg?
14 SHADES OF GREY
  maandag 12 december 2011 @ 20:49:40 #170
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105508917
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:44 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

eensch. onaantrekkelijk. rotterdams net zo smerig.
pi_105508942
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
Je praat met een dyslectisch accent?
pi_105508959
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:49 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ninja edit ik zag hem! Woei, mag in nu een wens doen?
  maandag 12 december 2011 @ 20:50:34 #173
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105508973
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:50 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Ninja edit ik zag hem! Woei, mag in nu een wens doen?
Ja.
pi_105508995
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:50 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Je praat met een dyslectisch accent?
Ja :Y spraak dyslectisch heel zeldzaam maar het bestaat
14 SHADES OF GREY
pi_105509030
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En hoe praat je dan? :P
pi_105509033
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
Je maakt -d en -t fouten?
pi_105509048
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Vet! Bil dij zat bam tij wrinken?
pi_105509085
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:51 schreef Soit het volgende:

[..]

En hoe praat je dan? :P
Met mijn mond :Y

quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:51 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je maakt -d en -t fouten?
Ja egd tad klopd
14 SHADES OF GREY
pi_105509087
Echt he, dat boeit helemaal niks.

Ik weet zeker dat als er een knappe vrouw op elk van jullie afkomt, die een verschrikkelijk accent heeft, dat jullie dat helemaal niks uitmaakt!
Iedereen is dan allang blij dat ze met een knapperd kunnen praten :')
  maandag 12 december 2011 @ 20:53:40 #180
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105509173
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:52 schreef palawan het volgende:

Ik weet zeker dat als er een knappe vrouw op elk van jullie afkomt, die een verschrikkelijk accent heeft, dat jullie dat helemaal niks uitmaakt!
je schetst nu wel een beetje een onvoorstelbaar scenario.
ik denk dat ik een beetje dom om me heen zou gaan kijken, een beetje zoekend naar andere mensen die haar ook belachelijk vinden praten.
pi_105509191
quote:

Dat ligt eraan. Een meid kan nog zo knap zijn, als ze dan d'r scheur opentrekt en klinkt als 't eerste 't beste viswijf met een accent zoals dat van Barbie uit oh oh cherso dan is het écht klaar :')
pi_105509235
quote:

Echt wel :o een accent kan vet irritant zijn en daardoor een afknapper worden
14 SHADES OF GREY
pi_105509237
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:49 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Dat vind ik bij een dame nog wel leuk. :)
pi_105509287
Ach vaak boeit het ook niet wat je nou zegt. Gewoon ja en een beetje knikken, dan laten zien waar je fiets staat en klaar.
pi_105509312
quote:

Mij wel. Ik had dat laatst in de trein van Zwolle naar Groningen. Twee meiden naast mij (niet lelijk) die een Gronings accent hadden en die constant contact zochten. Ik heb niet serieus kunnen reageren.
pi_105509335
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Echt wel :o een accent kan vet irritant zijn en daardoor een afknapper worden
Nee, accent maakt me niks uit. Als ze verder maar leuk is O+
Zolang ze maar niet zo ordinair als barbie praat. Of een stem heeft als the nanny :X
pi_105509358
quote:

Het zijn minpunten natuurlijk. De perfecte vrouw bestaat niet. Elke dame heeft plus- en minpunten. Die weeg je af en je maakt je keuze.

Voor een nachtje neuken is het natuurlijk niet erg dat de dame in kwestie plat Amsterdams praat.
  maandag 12 december 2011 @ 20:56:40 #188
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105509383
even dit wil ik weten:
quote:

[..]

dit is dus maatschappelijk oke om te zeggen na de paar zinnen wat er voor gebeurd is? (geen bijbedoeling verder ofzo tegen b4kl4p. en ik heb geen zin in weeeeer uren discusssieees voordat ik er antwoord op krijg

ik gok nu op ja. maar wil het even zeker weten
pi_105509391
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:56 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het zijn minpunten natuurlijk. De perfecte vrouw bestaat niet. Elke dame heeft plus- en minpunten. Die weeg je af en je maakt je keuze.

Voor een nachtje neuken is het natuurlijk niet erg dat de dame in kwestie plat Amsterdams praat.
Poeh betwijl ik, krijg altijd hoofdpijn van dat gezwets.
  maandag 12 december 2011 @ 20:56:51 #190
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105509392
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:55 schreef Soit het volgende:

[..]

Mij wel. Ik had dat laatst in de trein van Zwolle naar Groningen. Twee meiden naast mij (niet lelijk) die een Gronings accent hadden en die constant contact zochten. Ik heb niet serieus kunnen reageren.
Wat heb jij ineens allemaal anecdotes over Groningen? Bwehehehe
pi_105509417
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
even dit wil ik weten:

[..]

dit is dus maatschappelijk oke om te zeggen? (geen bijbedoeling verder ofzo tegen b4kl4p. en ik heb geen zin in weeeeer uren discusssieees voordat ik er antwoord op krijg

Nee, is niet ok.
pi_105509418
quote:
even dit wil ik weten:

[..]

dit is dus maatschappelijk oke om te zeggen? (geen bijbedoeling verder ofzo tegen b4kl4p. en ik heb geen zin in weeeeer uren discusssieees voordat ik er antwoord op krijg

Ninja edit!
pi_105509423
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:55 schreef palawan het volgende:

[..]

Nee, accent maakt me niks uit. Als ze verder maar leuk is O+
Zolang ze maar niet zo ordinair als barbie praat. Of een stem heeft als the nanny :X
En dat bedoel ik dus :D tijdens een Fok!meet begon een fok!ster steeds platter te praten met een streekgenoot :X verschrikkelijk. Audio terreur gewoon
14 SHADES OF GREY
pi_105509456
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:57 schreef palawan het volgende:

[..]

Nee, is niet ok.
Wat nee is niet ok?
pi_105509466
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:56 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Poeh betwijl ik, krijg altijd hoofdpijn van dat gezwets.
Tja, het is wel de bedoeling dat ze niet al te veel praat. Het is een lul, geen praatpaal.
pi_105509551
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:57 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Wat nee is niet ok?
quote:

[..]

Dat is niet maatschappelijk geaccepteerd
pi_105509567
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:56 schreef Sinji het volgende:

[..]

Wat heb jij ineens allemaal anecdotes over Groningen? Bwehehehe
Ik ga vaak naar andere steden en zit in de trein, dan maak je wel eens contact met mensen. Onder andere vrouwen. Jij?
pi_105509570
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:57 schreef Halcon het volgende:

[..]

Tja, het is wel de bedoeling dat ze niet al te veel praat. Het is een lul, geen praatpaal.
Zo is dat, alleen als mijn praatpaal eenmaal in het spel is heeft ze vrij snel door dat het een lul is.
  maandag 12 december 2011 @ 20:59:35 #199
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105509587
quote:
even dit wil ik weten:

[..]

dit is dus maatschappelijk oke om te zeggen na de paar zinnen wat er voor gebeurd is? (geen bijbedoeling verder ofzo tegen b4kl4p. en ik heb geen zin in weeeeer uren discusssieees voordat ik er antwoord op krijg

Nope.

Het is grappig bedoeld. In ieder geval een poging. Werkt vaak wel als een grapje. Komt mede door een schets van Fokke en Sukke die populair was en overgenomen werd als internetmeme.

Ik begrijp dat je nu praat over de Neuken? vraag he
  maandag 12 december 2011 @ 20:59:45 #200
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105509594
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:57 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Wat nee is niet ok?
geen discussies. toch?

ik vroeg of wat jij deed "oke" was volgens normen en waarden.

want ik wil even weten of ik eigenlijk meer moet gaan posten op het internet van : " hey neuken" en dat soort dingen al wil ik wel "normaal" doen.
pi_105509670
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:59 schreef palawan het volgende:

[..]

[..]

Dat is niet maatschappelijk geaccepteerd
:? why not? Nog nooit een voorbij lopende spleet een schop in haar kut gegeven?
  maandag 12 december 2011 @ 21:00:56 #202
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105509671
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:59 schreef Sinji het volgende:

[..]

Nope.

Het is grappig bedoeld. In ieder geval een poging. Werkt vaak wel. Komt mede door een schets van Fokke en Sukke die populair was en overgenomen werd als internetmeme.
oh die ken ik niet van fokke en sukke.

ja ik zie wel nu in dat het allemaal grappig bedoelt is.
echt zo in de trant van : "wauw sinji, jouw vind ik leuk, nu neuken" zeg maar
en dat is dan grappig.
pi_105509696
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
Audio terreur
Ik vind het een mooi woord :)
Rustig aan.
  maandag 12 december 2011 @ 21:02:01 #204
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105509731
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:00 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oh die ken ik niet van fokke en sukke.

ja ik zie wel nu in dat het allemaal grappig bedoelt is.
echt zo in de trant van : "wauw sinji, jouw vind ik leuk, nu neuken" zeg maar
en dat is dan grappig.
Precies.

Maar zo op straat een onbekende begroeten is not done.
pi_105509733
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:59 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

geen discussies. toch?

ik vroeg of wat jij deed "oke" was volgens normen en waarden.

want ik wil even weten of ik eigenlijk meer moet gaan posten op het internet van : " hey neuken" en dat soort dingen al wil ik wel "normaal" doen.
Heb je asperger ofzoiets? Want nee, hoi neuken leidt (behalve op chatroulette) vrij zelden tot naakte foto's.
  maandag 12 december 2011 @ 21:02:15 #206
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105509755
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:00 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

:? why not? Nog nooit een voorbij lopende spleet een schop in haar kut gegeven?
en daar gaan we weer.
ik ga hier weg. succes aan jullie allemaal met dit gedoe, maar ik vind het nergens op slaan vergeleken met gewoon normaal grappige dingen.
  maandag 12 december 2011 @ 21:02:36 #207
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105509778
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:02 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Heb je asperger ofzoiets? Want nee, hoi neuken leidt (behalve op chatroulette) vrij zelden tot naakte foto's.
Voor hem is dit niet vanzelfsprekend nee.
  maandag 12 december 2011 @ 21:03:12 #208
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105509815
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:02 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

en daar gaan we weer.
ik ga hier weg. succes aan jullie allemaal met dit gedoe.
Never mind that. Is ook maar een grapje voor hem.
  maandag 12 december 2011 @ 21:03:59 #209
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105509852
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:03 schreef Sinji het volgende:

[..]

Never mind that. Is ook maar een grapje.
het slaat fucking nergens iop.
het enige doel is slowchat, ik haat het om morgen weer 1200 posts van dit niveau van de uren dat ik slaap te moeten bijlezen.
pi_105509867
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:02 schreef Sinji het volgende:

[..]

Precies.

Maar zo op straat een onbekende begroeten is not done.
Tussen wat voor contactgestoord volk leef jij?
pi_105509874
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:03 schreef Sinji het volgende:

[..]

Never mind that. Is ook maar een grapje voor hem.
Ach je krijgt er toch ook een kleine glimlach van op je gezicht? Eerlijk zeggen?
pi_105509886
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik vind het een mooi woord :)
Audio terror crew :P leuke bandnaam
14 SHADES OF GREY
  maandag 12 december 2011 @ 21:05:19 #213
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105509929
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:04 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Ach je krijgt er toch ook een kleine glimlach van op je gezicht? Eerlijk zeggen?
jij wel?
durf te wedden van niet nadat ik die er hard afsla
  maandag 12 december 2011 @ 21:05:22 #214
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105509938
Hey grey, ben je er nog? Want ik heb namelijk een vraag.
pi_105509998
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:03 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

het slaat fucking nergens iop.
het enige doel is slowchat, ik haat het om morgen weer 1200 posts van dit niveau van de uren dat ik slaap te moeten bijlezen.
Jezus gast, bereid je maar vast voor op het leven.
pi_105510047
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:05 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

jij wel?
durf te wedden van niet nadat ik die er hard afsla
Is dat een grapje? *)
  maandag 12 december 2011 @ 21:06:59 #217
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105510055
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:06 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Jezus gast, bereid je maar vast voor op het leven.
bereid jij je maar voor om hier een kuttijd te hebben
want zolang dit voorduurt ga ik ook alleen maar ruzie maken, en onzin posten om het hie rlekker te verpesten.
!!
  maandag 12 december 2011 @ 21:07:24 #218
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105510083
dat is me nieuwe motto
pi_105510086
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:06 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Is dat een grapje? *)
Kap hier eens mee. Als je mensen op wilt fokken ga je dat maar lekker in een ander topic doen.
pi_105510089
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:06 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

want zolang dit voorduurt ga ik ook alleen maar ruzie maken, en onzin posten om het hie rlekker te verpesten.
!!
we worden al bang
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_105510110
Je moet niet zo gefrustreerd doen.
  maandag 12 december 2011 @ 21:08:01 #222
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105510118
haat aan de wereld enzo is me nieuwe motto
pi_105510123
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:07 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Kap hier eens mee. Als je mensen op wilt fokken ga je dat maar lekker in een ander topic doen.
pi_105510141
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
dat is me nieuwe motto
Goed bezig. Join the club!
  maandag 12 december 2011 @ 21:08:27 #225
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_105510143
Goedenavond!
Zo hehe, wat een dag weer.
Lekker een new york pizza american meat lovers :Y)

De film van vandaag:

- the ides of march
geregisseerd door George Clooney
met Ryan Gosling, Philip Seymour Hoffman en George Clooney

SPOILER
Wie mee wil kijken stuurt maar een DM dan krijg je een linkje
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  maandag 12 december 2011 @ 21:08:37 #226
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105510150
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
gewoon postaantal opschroeven

voor het geval dat rechtevenredig gelijk staat aan fokreputatie klinkt dat gaan doen als een goed idee
pi_105510157
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
Dat moet jij zeggen :')
  maandag 12 december 2011 @ 21:08:58 #228
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105510169
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:08 schreef Moonwalk het volgende:
Goedenavond!
Zo hehe, wat een dag weer.
Lekker een new york pizza american meat lovers :Y)

De film van vandaag:

- the ides of march
geregisseerd door George Clooney
met Ryan Gosling, Philip Seymour Hoffman en George Clooney

SPOILER
Wie mee wil kijken stuurt maar een DM dan krijg je een linkje
goedeavond. neuken?
pi_105510179
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
haat aan de wereld enzo is me nieuwe motto
Doen! Moet je nog auditie doen bij Lord of the Rings een dezer dagen?
pi_105510183
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat moet jij zeggen :')
Wanneer ben ik gefrustreerd dan?
pi_105510191
quote:

[..]

voor het geval dat rechtevenredig gelijk staat aan fokreputatie klinkt dat gaan doen als een goed idee
ja want met een fok reputatie kom je heel ver in het echte leven.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_105510200
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:09 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wanneer ben ik gefrustreerd dan?
Wanneer niet?
  maandag 12 december 2011 @ 21:09:59 #233
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105510222
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:09 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

jij lijkt wel veel te weten van lord of the rings....
nerdalarm!
pi_105510229
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:09 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Hij heeft wel een beetje het haar wat van hobbits zou kunnen zijn, die moet je echt eens kijken mlig :)
pi_105510240
Komop mensen kijk hier ff doorheen of zijn we allemaal bezopen. Die gast is zo nep als het maar kan, trollt de hele handel bij elkaar. En niemand die het doorheeft? (grapje)
pi_105510245
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:09 schreef Joysa het volgende:

[..]

ja want met een fok reputatie kom je heel ver in het echte leven.
Mwa, zo denken Sinji en Supersoep er anders ook over. Ik denk dat hij het ook 'n beetje van die twee overneemt.

quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:10 schreef b4kl4p het volgende:
Komop mensen kijk hier ff doorheen of zijn we allemaal bezopen. Die gast is zo nep als het maar kan, trollt de hele handel bij elkaar. En niemand die het doorheeft? (grapje)
Ik denk het ook hoor. Ik wacht nog steeds op de dag dat hij onthult dat hij ons allemaal voor de gek heeft gehouden en Alberto Stegeman ernaast zit ofzo. Om te kijken hoe ver mensen gaan voor zo iemand.
pi_105510254
Hey Moonwalk :W
14 SHADES OF GREY
pi_105510304
quote:

[..]

Hoe meer je post, hoe meer je gaat neuken.
  maandag 12 december 2011 @ 21:11:30 #239
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105510325
moonwalk is leuk

ze heeft me geherintroduceert aan de bananadance smilie :D . die was ik al jaren kwijt :(
pi_105510345
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:10 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hij heeft wel een beetje het haar wat van hobbits zou kunnen zijn, die moet je echt eens kijken mlig :)
Hoe zie ik dat?
pi_105510362
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:11 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Hoe zie ik dat?
Met je ogen.
pi_105510369
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
moonwalk is leuk

ze heeft me geherintroduceert aan de bananadance smilie :D . die was ik al jaren kwijt :(
:D
  maandag 12 december 2011 @ 21:12:48 #243
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105510395
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:11 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Hoe zie ik dat?
een nog sterkere vergroting nemen op je nerdbril helpt misschien.
dan kan men ook beter jou ogen zien want altijd + bij de nerds.
  maandag 12 december 2011 @ 21:13:43 #244
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105510434
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Met je ogen.
oh nee wacht. nee zijn ogen zijn lelijk.
neem ook maar niet de sterkere vergroting. want dan zien mensen jouw ogen ook beter. (want vergrootglaseffect bij + brillen)
pi_105510481
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:12 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

een nog sterkere vergroting nemen op je nerdbril helpt misschien.
dan kan men ook beter jou ogen zien want altijd + bij de nerds.
:') goed gedaan. Het is nog aardig grappig ook nog.
  maandag 12 december 2011 @ 21:14:38 #246
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105510488
bweheheh
  maandag 12 december 2011 @ 21:14:45 #247
262978 Moonwalk
pi_105510498
quote:

[..]

goedeavond. neuken?
Neuken doe ik niet zo snel hoor, maar ik wil best met je dansen :D
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_105510521
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:13 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

neem ook maar niet de sterkere vergroting. want dan zien mensen jouw ogen ook beter. (want vergrootglaseffect bij + brillen)
Je kiun
quote:

[..]

Je kunt ook met een djembe in de stad gaan zitten. Veel vrouwen die dat aandoenelijk vinden en je ziet eruit als een muzikant. Krijg je sowieso wel contact.
pi_105510527
quote:

[..]

Ben je boos op me want dat hoop ik niet? Wil geen grotere bril. :'(
pi_105510528
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:14 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
De moonwalk?
14 SHADES OF GREY
  maandag 12 december 2011 @ 21:15:17 #251
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105510534
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:06 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

!!
Jongens ik ben in paniek, trillende handjes!
C'est la vie
pi_105510577
quote:
10s.gif Op maandag 12 december 2011 21:15 schreef heloef het volgende:

[..]

He kan iemand me op een subtiele manier duidelijk maken wat hier aan de hand is. Als het geen troll is, wat is het dan wel? Ongekend op het internet, wat een wonder.
pi_105510588
quote:

[..]

pi_105510594
quote:

[..]

Ik heb al grote ogen van mezelf. Met vergroting vinden mensen mijn pupillen eng, zeg ik uit ervaring.
pi_105510617
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:16 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

He kan iemand me op een subtiele manier duidelijk maken wat hier aan de hand is. Als het geen troll is, wat is het dan wel? Ongekend op het internet, wat een wonder.
Het is geen troll. Ik ben daar 100% van overtuigd.
  maandag 12 december 2011 @ 21:16:54 #256
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105510625
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:16 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Zwaar autistisch.
C'est la vie
pi_105510633
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:16 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik heb al grote ogen van mezelf. Met vergroting vinden mensen mijn pupillen eng, zeg ik uit ervaring.
Behalve die Antillianen in de trein... :')
pi_105510652
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:16 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hoezo eigenlijk? :D

quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik zou haar ook wel aan kunnen spreken met vrienden. Puur om te ouwehoeren. :P
pi_105510674
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:17 schreef Soit het volgende:

[..]

Hoezo eigenlijk? :D
Heb hem toen gezien en gesproken op die meet. Hij bedoelt het echt allemaal niet slecht.
pi_105510675
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:16 schreef Halcon het volgende:

[..]

Meen je, zit je bij hem op schoot ofzo dat je dat zo zeker weet?
  maandag 12 december 2011 @ 21:18:08 #261
262978 Moonwalk
pi_105510697
quote:

[..]

Wat is er gebeurd? :9
pi_105510701
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:17 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Nee, ik zit niet bij hem op schoot. :')
pi_105510705
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:17 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Om 5 jaar lang op dit niveau te trollen moet je god zelf zijn. :')
pi_105510725
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:18 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Wat is er gebeurd? :9
Hij zit al een uur aan z'n piemel te trekken en er is nog geen druppeltje uitgekomen.
pi_105510745
quote:

[..]

Heb hem toen gezien en gesproken op die meet. Hij bedoelt het echt allemaal niet slecht.
Tja. Ik kan ook wel doen alsof ik een dikke autist ben, grappig en onnozel posten, op de meet komen en dan ineens wel sociaal zijn. Ik weet niet, zoveel tijd kost dat niet eens.
  maandag 12 december 2011 @ 21:18:49 #266
262978 Moonwalk
pi_105510747
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
Hey Moonwalk :W
Hey Tijn :W
pi_105510758
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:18 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Om 5 jaar lang op dit niveau te trollen moet je god zelf zijn. :')
:D :D
  maandag 12 december 2011 @ 21:19:37 #268
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105510797
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:14 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ja die was het!
goedzo meisje, als je zo doorgaat ga ik je leuk vinden.
pi_105510802
quote:

[..]

Dat jij er meteen van maakt dat ik erop zit te wachten geraped te worden zegt meer over jou dan over mij.
  maandag 12 december 2011 @ 21:20:15 #270
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_105510844
Grey wat doe je? :D
Je moeder is een hamster
pi_105510859
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:18 schreef Soit het volgende:

[..]

Tja. Ik kan ook wel doen alsof ik een dikke autist ben, grappig en onnozel posten, op de meet komen en dan ineens wel sociaal zijn. Ik weet niet, zoveel tijd kost dat niet eens.
Dacht eerst ook dat het een troll was, maar na de meet was ik er wel van overtuigd dat hij zo is als hij post.
pi_105510876
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2011 21:20 schreef Crutch het volgende:
Hij leert zichzelf te verdedigen.
pi_105510895
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:19 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat jij er meteen van maakt dat ik erop zit te wachten geraped te worden zegt meer over jou dan over mij.
Daar zat je ook op te wachten. Bleek wel uit je postings toen.
pi_105510907
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:19 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja die was het! [ afbeelding ]
Wat overigs enorm belangrijk voor je Fok Kudos is, hij heeft namelijk een pimp abonnement :o
  maandag 12 december 2011 @ 21:21:10 #275
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105510918
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2011 21:20 schreef Crutch het volgende:
/troll mode = off
/serieus mode = on

wat schijnt te horen ofzoo... maar ik haat het. ik vind er echt helemaal niets aan.
pi_105510930
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 21:20 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hij leert zichzelf te verdedigen.
Hallo, hij zit gewoon keihard Moonwalk te hosselen :D

En hij heeft het zelf nieteens door :D
pi_105510955
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:20 schreef Halcon het volgende:

[..]

Daar zat je ook op te wachten. Bleek wel uit je postings toen.
Tuurlijk joh.
  maandag 12 december 2011 @ 21:22:13 #278
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105510982
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hij zit al een uur aan z'n piemel te trekken en er is nog geen druppeltje uitgekomen.
Ehm nee. :')
C'est la vie
pi_105511014
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:21 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Tuurlijk joh.
Inderdaad.
  maandag 12 december 2011 @ 21:23:18 #280
262978 Moonwalk
pi_105511042
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 21:22 schreef heloef het volgende:

[..]

Ehm nee. :')
Praat dan :+
pi_105511051
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:21 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

/troll mode = off
/serieus mode = on

wat schijnt te horen ofzoo... maar ik haat het. ik vind er echt helemaal niets aan.
Wat is je vak?
  maandag 12 december 2011 @ 21:24:16 #282
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_105511091
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:21 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

/troll mode = off
/serieus mode = on

wat hoor schijnt te horen ofzoo... maar ik haat het. ik vind er echt helemaal niets aan.
Goedzo, stop er dan mee.
Veel users vinden je wel okay hoor.

Probeer eens rustig wat op te bouwen ipv zo wanhopig proberen aan bepaalde eigenschappen te voldoen.
Je moeder is een hamster
  maandag 12 december 2011 @ 21:24:22 #283
262978 Moonwalk
pi_105511098
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:19 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja die was het! [ afbeelding ]
We vinden in ieder geval alvast samen de bananadance leuk :*
pi_105511100
Ik moet lachen om Gooische vrouwen de serie.
pi_105511160
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:24 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

We vinden in ieder geval alvast samen de bananadance leuk :*
Moonwalk wil jij met mij de moonwalk doen?
14 SHADES OF GREY
pi_105511162
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 21:24 schreef Soit het volgende:
Ik moet lachen om Gooische vrouwen de serie.
Is dat die serie waarin Linda de Mol pikken zuigt?
  maandag 12 december 2011 @ 21:26:12 #287
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105511211
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:25 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee dat wijf met dat zwarte haar is de slet.
C'est la vie
  maandag 12 december 2011 @ 21:26:58 #288
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105511260
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:23 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Praat dan :+
Ik ben bang voor de baggerposts van MLIG.
C'est la vie
  maandag 12 december 2011 @ 21:27:11 #289
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105511269
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2011 21:24 schreef Crutch het volgende:

[..]

Goedzo, stop er dan mee.
Veel users vinden je wel okay hoor.

Probeer eens rustig wat op te bouwen ipv zo wanhopig proberen aan bepaalde eigenschappen te voldoen.
Iedereen behalve soit denkt dat hij een troll is. Al denk ik ook dat dat maar een facade is om te steken.
pi_105511279
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:25 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, grappig wel. Die man gaat weet ik niet hoevaak vreemd en toch blijft ze bij hem.

quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 21:26 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee dat wijf met dat zwarte haar is de slet.
Klopt. Ik heb eens één hele zondagmiddag samen met mijn exvriendin heel veel afleveringen gekeken. Ik weet alles. :7
pi_105511283
Ik wil misschien scheikunde gaan studeren.
  maandag 12 december 2011 @ 21:28:03 #292
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105511314
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:27 schreef Lokasenna het volgende:
Why?
pi_105511318
quote:
Mijn zusje heeft scheikunde bijles nodig. Havo 3. Heb jij tijd voor een vergoeding?
pi_105511321
quote:
Is dat je roeping?
  maandag 12 december 2011 @ 21:28:26 #295
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105511333
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 21:27 schreef Soit het volgende:

[..]

Klopt. Ik heb eens één hele zondagmiddag samen met mijn exvriendin heel veel afleveringen gekeken. Ik weet alles. :7
Ik heb iedere aflevering wel gezien. :')
Vaste zondag/vrijdag prik.
C'est la vie
pi_105511356
quote:
Cool :D
14 SHADES OF GREY
pi_105511377
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 21:28 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb iedere aflevering wel gezien. :')
Vaste zondag/vrijdag prik.
Is lachen toch. Ik vind Claire de leukste.
  maandag 12 december 2011 @ 21:29:18 #298
262978 Moonwalk
pi_105511396
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:25 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Moonwalk wil jij met mij de moonwalk doen?
Jahoor maar dan moet je wel van tevoren oefenen want ik ben natuurlijk vet goed
pi_105511400
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 21:28 schreef Soit het volgende:

[..]

Mijn zusje heeft scheikunde bijles nodig. Havo 3. Heb jij tijd voor een vergoeding?
3 havo? Hoeveel $$$ ?
Rustig aan.
pi_105511411
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 21:28 schreef Soit het volgende:

[..]

Ik geef momenteel ook bijles scheikunde aan een meisje uit klas 6, haar bevalt het wel.
Maar ik weet niet hoe lang ik nog in de buurt van Enschede ben.
pi_105511434
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:29 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik geef momenteel ook bijles scheikunde aan een meisje uit klas 6, haar bevalt het wel.
Maar ik weet niet hoe lang ik nog in de buurt van Enschede ben.
Zal wel anders zijn als je weer thuis woont
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')