Die wel ja.quote:Op maandag 12 december 2011 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
accenten zijn vaak wel sexy zoals een zachte g
Goed zo, gaan wij weer verder genieten van het leven!quote:Op maandag 12 december 2011 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet zo ook wel dat het leven geen inhoud heeft. Maar met eentje heb ik ook al wel lol hoor.
Alleen bij vrouwen..quote:Op maandag 12 december 2011 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
accenten zijn vaak wel sexy zoals een zachte g
Amsterdams bv nietquote:
Duidelijk nieuw hierquote:Op maandag 12 december 2011 20:45 schreef b4kl4p het volgende:
Kunnen we er even voor waken dat we ons niet teveel laten gaan met onbenullige slowchat?
Nee dat kunnen we nietquote:Op maandag 12 december 2011 20:45 schreef b4kl4p het volgende:
Kunnen we er even voor waken dat we ons niet teveel laten gaan met onbenullige slowchat?
Daar gaat ie echt ieder moment van de dag acuut van hangen jaquote:
Dat dusquote:Op maandag 12 december 2011 20:47 schreef Sinji het volgende:
Ik vind eigenlijk dat je ABN moet praten op moment dat je je streek verlaat, of in ieder geval je best doet
Epic failquote:Op maandag 12 december 2011 20:47 schreef VladPoetin het volgende:
soberso gewoon een meid die ABN praat
Mja, ben ik het wel mee eens. Op het moment dat je heel erg plat praat en je gaat elders een baan zoeken, haal je er m.i. toch niet het optimale uit.quote:Op maandag 12 december 2011 20:47 schreef Sinji het volgende:
Ik vind eigenlijk dat je ABN moet praten op moment dat je je streek verlaat, of in ieder geval je best doet
Je praat met een dyslectisch accent?quote:Op maandag 12 december 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
Ik praat acccentloos maar niet foutloos is dat ook erg?
Ninja edit ik zag hem! Woei, mag in nu een wens doen?quote:Op maandag 12 december 2011 20:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
eensch. onaantrekkelijk. rotterdams net zo smerig.
Ja.quote:Op maandag 12 december 2011 20:50 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ninja edit ik zag hem! Woei, mag in nu een wens doen?
Jaquote:Op maandag 12 december 2011 20:50 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Je praat met een dyslectisch accent?
En hoe praat je dan?quote:Op maandag 12 december 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jaspraak dyslectisch heel zeldzaam maar het bestaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |