Hmm moet toch wat mee te doen zijn. Is 90 watt genoeg om de persoon voor je een schok te geven?quote:Op maandag 12 december 2011 20:30 schreef palawan het volgende:
[..]
Heb jij een 90watt tosti-ijzer ja?
Dat heb ik met bijna alle plaatsen, ook als ik er al vaak geweest ben, haal de borden weg en ik heb bij de eerste afslag geen idee meer waar ik heengaquote:Op maandag 12 december 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
Ik kom er alleen als ik de pijlen volg
Neeuhhhquote:Op maandag 12 december 2011 20:32 schreef Sinji het volgende:
Ik vraag me af of de mensen hier uit Enschede ook allemaal een accent hebben
Er wonen ook veel mensen in Utrecht.quote:Op maandag 12 december 2011 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee ik woon er niet.Maar veel anderen wel.
Ja maar in Enschede hadden ze in 2000 hele speciale pijlenquote:Op maandag 12 december 2011 20:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat heb ik met bijna alle plaatsen, ook als ik er al vaak geweest ben, haal de borden weg en ik heb bij de eerste afslag geen idee meer waar ik heenga
Oh ik was de grap alweer vergetenquote:Op maandag 12 december 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar in Enschede hadden ze in 2000 hele speciale pijlen
Waar wonen veel vrouwen dan?quote:Op maandag 12 december 2011 20:34 schreef b4kl4p het volgende:
In Enschede wonen ook alleen maar mannen, als je hier kunt hosselen kun je het overal.
Hoe gaat het met het hosselen?quote:Op maandag 12 december 2011 20:34 schreef b4kl4p het volgende:
In Enschede wonen ook alleen maar mannen, als je hier kunt hosselen kun je het overal.
Hahaquote:Op maandag 12 december 2011 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ik was de grap alweer vergeten
Laatste tijd verrot, komt omdat ik door een soort van ziek zijn een half jaar niet meer heb kunnen stappen.quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn vriendin zegt in Nijmegen een vrouwenverschot.
Beide te verquote:
Zeker, Nijmegen is altijd goed. Utrecht ook.quote:Op maandag 12 december 2011 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn vriendin zegt in Nijmegen een vrouwenverschot.
De locatie, het accent is even afschuwelijk.quote:Op maandag 12 december 2011 20:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
en schede.
ooit een scharrel daar. Of was het Hengelo?
Wat is het verschil eigenlijk?
Enschede is gezelligerquote:Op maandag 12 december 2011 20:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
en schede.
ooit een scharrel daar. Of was het Hengelo?
Wat is het verschil eigenlijk?
Ik vind het echt vreselijk klinken, het is nog erger dan het dialect uit mijn geboortestreek.quote:Op maandag 12 december 2011 20:37 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
De afstand, het accent is even afschuwelijk.
Enschede heeft het gat in de markt.quote:Op maandag 12 december 2011 20:37 schreef palawan het volgende:
[..]
Enschede is gezelliger
Enschede krijgt het glazen huis en Hengelo niet.
Enschede heeft een grotere schuld
Ik mag niet klagen. Al kies ik de afgelopen dagen meer voor Skyrim dan voor de vrouwen.quote:Op maandag 12 december 2011 20:36 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Laatste tijd verrot, komt omdat ik door een soort van ziek zijn een half jaar niet meer heb kunnen stappen.
Binnenkort gaat het weer loesoe, uud en nieuw ga ik weer het mannetje zijn. En bij jou?
Die bitch heet HTML/CSSquote:
! Vond je mij zo vreselijk klinken!?quote:Op maandag 12 december 2011 20:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het echt vreselijk klinken, het is nog erger dan het dialect uit mijn geboortestreek.
Alleen de friezen en drenthenaren kunnen op tegen de smerigheid van een Twents accent. Ik praat gelukkig perfect ABN. Neuken?quote:Op maandag 12 december 2011 20:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het echt vreselijk klinken, het is nog erger dan het dialect uit mijn geboortestreek.
In Skyrim kun je ook trouwen, heb daar smerig veel gehosseld.quote:Op maandag 12 december 2011 20:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen. Al kies ik de afgelopen dagen meer voor Skyrim dan voor de vrouwen.
Jij had geen ernstige vorm van het accent.quote:Op maandag 12 december 2011 20:38 schreef palawan het volgende:
[..]
! Vond je mij zo vreselijk klinken!?
Het viel me op dat er ook een overschot aan nektasjes en D&C/Gucci schoenen warenquote:Op maandag 12 december 2011 20:36 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Zeker, Nijmegen is altijd goed. Utrecht ook.
Mwah, ik blijf liever monogaam.quote:Op maandag 12 december 2011 20:38 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Alleen de friezen en drenthenaren kunnen op tegen de smerigheid van een Twents accent. Ik praat gelukkig perfect ABN. Neuken?
Die bitch gaat nog. Probeer haar maar eens aan het werk te krijgen in Firefox/Chrome en vooral die aftandse kelder: internet explorer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |