Doet me denken aanquote:Op maandag 12 december 2011 20:15 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Stoned bij de snackbar staan en dan het nummer "ich bin wie du" horen is ook een leuke. Die kerel maar denken dat ik niet meer bijkwam omdat hij Chinees was.
Ja die gasten ken ik, heerlijk gay.quote:
Ik ben vandaag met stip op 1 de duurstbetaalde heftruckchauffeur van Nederland geweestquote:Op maandag 12 december 2011 20:18 schreef b4kl4p het volgende:
Heeft er iemand nog wat meegemaakt vandaag of werken jullie ook nog?
Vrienden van je ja?quote:Op maandag 12 december 2011 20:20 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja die gasten ken ik, heerlijk gay.
$$$quote:Op maandag 12 december 2011 20:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ben vandaag met stip op 1 de duurstbetaalde heftruckchauffeur van Nederland geweest
Eentjequote:Op maandag 12 december 2011 18:32 schreef Heathcliff80 het volgende:
Hoeveel dates hebben jullie gehad de afgelopen 20 jaar?
Ik heb echt te weinig gedaan vandaag.quote:Op maandag 12 december 2011 20:18 schreef b4kl4p het volgende:
Vertel, met het karretje omgekacheld?quote:Op maandag 12 december 2011 20:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ben vandaag met stip op 1 de duurstbetaalde heftruckchauffeur van Nederland geweest
Te veel voor een heftruckchauffeur.quote:
Jij bent in de trein gestapt voor de lol?quote:Op maandag 12 december 2011 20:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb alleen maar in de trein gezeten omdat een omweg niet uitmaakt als je toch in dezelfde plaats uitstapt
Neuh, ik moest even wat kip snijden voor het avondeten.quote:Op maandag 12 december 2011 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij ook al fapte op tekenfilms.
Ik moest sowieso anderhalf uur in de trein zitten, maar in Deventer besloot ik te blijven zitten en met een omweg naar Enschede te gaan.quote:Op maandag 12 december 2011 20:24 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Jij bent in de trein gestapt voor de lol?
Heb twee keer de internationale trein moeten nemen vandaag, ellendig ding. Hoopte dat ik de restaurantwagon zou tegenkomen want daar kun je pilsjes bestellen.
Die is chill, daar heb je stopcontacten.quote:Op maandag 12 december 2011 20:24 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Jij bent in de trein gestapt voor de lol?
Heb twee keer de internationale trein moeten nemen vandaag, ellendig ding. Hoopte dat ik de restaurantwagon zou tegenkomen want daar kun je pilsjes bestellen.
Oh jij woont ook in Enschede?quote:Op maandag 12 december 2011 20:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moest sowieso anderhalf uur in de trein zitten, maar in Deventer besloot ik te blijven zitten en met een omweg naar Enschede te gaan.
Ik ben gepowned door een bitch.quote:Op maandag 12 december 2011 20:18 schreef b4kl4p het volgende:
Zeker, je kunt ook altijd heerlijk door het gangpad marcheren. Vinden de Diregenten leuk.quote:Op maandag 12 december 2011 20:26 schreef palawan het volgende:
[..]
Die is chill, daar heb je stopcontacten.
Kan ik altijd mooi filmpje kijken, want zonder power valt mijn laptop na 5 minuten uit
Was het maar waar, dan kon ik tenminste een tof verhaal vertellenquote:Op maandag 12 december 2011 20:23 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Vertel, met het karretje omgekacheld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |