ja ik heb soms weleens enschede en #utwente enzo gezocht in de twittersearch enzo met het idee dat ik dan niet compleet hier onbekend en vreemd zou zijn van alles.quote:Op maandag 12 december 2011 19:45 schreef heloef het volgende:
Okee nu even serieus advies voor MLIG.
Als je wil weten wat actuele onderwerpen zijn die spelen daar buiten gebruik dan twitter.
Door te kijken wat trending topics zijn kan je per land (dus ook Nederland) zien waar men het meeste over heeft.
Ideaal om op de hoogte te blijven van actuele gesprekonderwerpen.
Ik dacht ik maak mezelf eens nuttig.quote:Op maandag 12 december 2011 19:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haat aan twitter, maar dat is op zich best een goeie tip.
Praten over haat aan sociale media. Dan ben je gelijk onderscheidend en hip.quote:Op maandag 12 december 2011 19:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haat aan twitter, maar dat is op zich best een goeie tip.
Weet je hoe gevaarlijk dat isquote:Op maandag 12 december 2011 19:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik heb soms weleens enschede en #utwente enzo gezocht in de twittersearch enzo met het idee dat ik dan niet compleet hier onbekend en vreemd zou zijn van alles.
maar goed idee, gewoon de dingetjes uit het nieuws, en van de twitterding.
ook het kerstboomkapding op de veluwe klinkt tof(heb ik van tv nieuws), en dat klinkt dan als een leuke 2de date ofzo opzich.
echt leuk, om daar dan zo heen te gaan lijkt me dat.
en dan zo een bijl, die misschien nog uit elkaar valt enzo. of met een zaag. ja dat lijkt me leuk.
Haten op het haten op social media. So mainstreamquote:Op maandag 12 december 2011 19:58 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Praten over haat aan sociale media. Dan ben je gelijk onderscheidend en hip.
quote:Op maandag 12 december 2011 20:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Glee & Community, goede combinatie.
Hipster alert!quote:Op maandag 12 december 2011 20:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
Haten op het haten op social media. So mainstream
nee joh.quote:
Makkelijk natuurlijk wel.quote:Op maandag 12 december 2011 20:03 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Mainstream is wel makkelijk juist.
Neuh.quote:Op maandag 12 december 2011 20:03 schreef Bartholomeus het volgende:
Wacht.
Eh
Ja, ho ff.
MLiG heeft een date gehad?
Redhead, ff fappen.quote:
nee.quote:Op maandag 12 december 2011 20:03 schreef Bartholomeus het volgende:
Wacht.
Eh
Ja, ho ff.
MLiG heeft een date gehad?
Ben even een manier aan het bedenken hoe ik deze enorme troll moet opmeten.quote:Op maandag 12 december 2011 20:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee.
dit zijn ideeen.
ik heb nooit een date gehad. behalve 1 keer een afdankertje van een "Vriend:" die maar blijft terugkomen naar mij, die chicks bedriegt en versiert met liegen.
en hij hoefde haar niet omdat ze niet aan seks deed voro het huwelijk, en ik had een keer iets opgebracht dat het me dwars zat dat ik nooit dates had enzo.
staat trouwens al in het topic beschreven
Oh. Hmm, ik had het wel tof gevonden anders evengoedquote:Op maandag 12 december 2011 20:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee.
dit zijn ideeen.
ik heb nooit een date gehad. behalve 1 keer een afdankertje van een "Vriend:" die maar blijft terugkomen naar mij, die chicks bedriegt en versiert met liegen.
en hij hoefde haar niet omdat ze niet aan seks deed voro het huwelijk, en ik had een keer iets opgebracht dat het me dwars zat dat ik nooit dates had enzo.
staat trouwens al in het topic beschreven
Je bent bijzonder. Ik snap waarom loefje je probeerde te hosselen.quote:Op maandag 12 december 2011 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij ook al fapte op tekenfilms.
Hij is geen troll.quote:Op maandag 12 december 2011 20:06 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ben even een manier aan het bedenken hoe ik deze enorme troll moet opmeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |