Dat ligt eraan. Een meid kan nog zo knap zijn, als ze dan d'r scheur opentrekt en klinkt als 't eerste 't beste viswijf met een accent zoals dat van Barbie uit oh oh cherso dan is het écht klaarquote:Op maandag 12 december 2011 20:52 schreef palawan het volgende:
Echt he, dat boeit helemaal niks.
Ik weet zeker dat als er een knappe vrouw op elk van jullie afkomt, die een verschrikkelijk accent heeft, dat jullie dat helemaal niks uitmaakt!
Iedereen is dan allang blij dat ze met een knapperd kunnen praten
Echt welquote:Op maandag 12 december 2011 20:52 schreef palawan het volgende:
Ik weet zeker dat als er een knappe vrouw op elk van jullie afkomt, die een verschrikkelijk accent heeft, dat jullie dat helemaal niks uitmaakt!
Dat vind ik bij een dame nog wel leuk.quote:Op maandag 12 december 2011 20:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
eensch. onaantrekkelijk. rotterdams net zo smerig.
Mij wel. Ik had dat laatst in de trein van Zwolle naar Groningen. Twee meiden naast mij (niet lelijk) die een Gronings accent hadden en die constant contact zochten. Ik heb niet serieus kunnen reageren.quote:Op maandag 12 december 2011 20:52 schreef palawan het volgende:
Nee, accent maakt me niks uit. Als ze verder maar leuk isquote:Op maandag 12 december 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt weleen accent kan vet irritant zijn en daardoor een afknapper worden
Het zijn minpunten natuurlijk. De perfecte vrouw bestaat niet. Elke dame heeft plus- en minpunten. Die weeg je af en je maakt je keuze.quote:Op maandag 12 december 2011 20:52 schreef palawan het volgende:
dit is dus maatschappelijk oke om te zeggen na de paar zinnen wat er voor gebeurd is? (geen bijbedoeling verder ofzo tegen b4kl4p. en ik heb geen zin in weeeeer uren discusssieees voordat ik er antwoord op krijgquote:Op maandag 12 december 2011 20:38 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Alleen de friezen en drenthenaren kunnen op tegen de smerigheid van een Twents accent. Ik praat gelukkig perfect ABN. Neuken?
Poeh betwijl ik, krijg altijd hoofdpijn van dat gezwets.quote:Op maandag 12 december 2011 20:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het zijn minpunten natuurlijk. De perfecte vrouw bestaat niet. Elke dame heeft plus- en minpunten. Die weeg je af en je maakt je keuze.
Voor een nachtje neuken is het natuurlijk niet erg dat de dame in kwestie plat Amsterdams praat.
Wat heb jij ineens allemaal anecdotes over Groningen? Bwehehehequote:Op maandag 12 december 2011 20:55 schreef Soit het volgende:
[..]
Mij wel. Ik had dat laatst in de trein van Zwolle naar Groningen. Twee meiden naast mij (niet lelijk) die een Gronings accent hadden en die constant contact zochten. Ik heb niet serieus kunnen reageren.
Nee, is niet ok.quote:Op maandag 12 december 2011 20:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
even dit wil ik weten:
[..]
dit is dus maatschappelijk oke om te zeggen? (geen bijbedoeling verder ofzo tegen b4kl4p. en ik heb geen zin in weeeeer uren discusssieees voordat ik er antwoord op krijg
ik gok nu op ja. maar wil het even zeker weten
Ninja edit!quote:Op maandag 12 december 2011 20:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
even dit wil ik weten:
[..]
dit is dus maatschappelijk oke om te zeggen? (geen bijbedoeling verder ofzo tegen b4kl4p. en ik heb geen zin in weeeeer uren discusssieees voordat ik er antwoord op krijg
En dat bedoel ik dusquote:Op maandag 12 december 2011 20:55 schreef palawan het volgende:
[..]
Nee, accent maakt me niks uit. Als ze verder maar leuk is![]()
Zolang ze maar niet zo ordinair als barbie praat. Of een stem heeft als the nanny
Tja, het is wel de bedoeling dat ze niet al te veel praat. Het is een lul, geen praatpaal.quote:Op maandag 12 december 2011 20:56 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Poeh betwijl ik, krijg altijd hoofdpijn van dat gezwets.
quote:
Dat is niet maatschappelijk geaccepteerdquote:Op maandag 12 december 2011 20:38 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Alleen de friezen en drenthenaren kunnen op tegen de smerigheid van een Twents accent. Ik praat gelukkig perfect ABN. Neuken?
Ik ga vaak naar andere steden en zit in de trein, dan maak je wel eens contact met mensen. Onder andere vrouwen. Jij?quote:Op maandag 12 december 2011 20:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat heb jij ineens allemaal anecdotes over Groningen? Bwehehehe
Zo is dat, alleen als mijn praatpaal eenmaal in het spel is heeft ze vrij snel door dat het een lul is.quote:Op maandag 12 december 2011 20:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tja, het is wel de bedoeling dat ze niet al te veel praat. Het is een lul, geen praatpaal.
Nope.quote:Op maandag 12 december 2011 20:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
even dit wil ik weten:
[..]
dit is dus maatschappelijk oke om te zeggen na de paar zinnen wat er voor gebeurd is? (geen bijbedoeling verder ofzo tegen b4kl4p. en ik heb geen zin in weeeeer uren discusssieees voordat ik er antwoord op krijg
geen discussies. toch?quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 20:59 schreef palawan het volgende:
[..]
[..]
Dat is niet maatschappelijk geaccepteerd
oh die ken ik niet van fokke en sukke.quote:Op maandag 12 december 2011 20:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nope.
Het is grappig bedoeld. In ieder geval een poging. Werkt vaak wel. Komt mede door een schets van Fokke en Sukke die populair was en overgenomen werd als internetmeme.
Precies.quote:Op maandag 12 december 2011 21:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh die ken ik niet van fokke en sukke.
ja ik zie wel nu in dat het allemaal grappig bedoelt is.
echt zo in de trant van : "wauw sinji, jouw vind ik leuk, nu neuken" zeg maar
en dat is dan grappig.
Heb je asperger ofzoiets? Want nee, hoi neuken leidt (behalve op chatroulette) vrij zelden tot naakte foto's.quote:Op maandag 12 december 2011 20:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
geen discussies. toch?
ik vroeg of wat jij deed "oke" was volgens normen en waarden.
want ik wil even weten of ik eigenlijk meer moet gaan posten op het internet van : " hey neuken" en dat soort dingen al wil ik wel "normaal" doen.
en daar gaan we weer.quote:Op maandag 12 december 2011 21:00 schreef b4kl4p het volgende:
[..]why not? Nog nooit een voorbij lopende spleet een schop in haar kut gegeven?
Voor hem is dit niet vanzelfsprekend nee.quote:Op maandag 12 december 2011 21:02 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Heb je asperger ofzoiets? Want nee, hoi neuken leidt (behalve op chatroulette) vrij zelden tot naakte foto's.
Never mind that. Is ook maar een grapje voor hem.quote:Op maandag 12 december 2011 21:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en daar gaan we weer.
ik ga hier weg. succes aan jullie allemaal met dit gedoe.
het slaat fucking nergens iop.quote:Op maandag 12 december 2011 21:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Never mind that. Is ook maar een grapje.
Tussen wat voor contactgestoord volk leef jij?quote:Op maandag 12 december 2011 21:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Precies.
Maar zo op straat een onbekende begroeten is not done.
Ach je krijgt er toch ook een kleine glimlach van op je gezicht? Eerlijk zeggen?quote:Op maandag 12 december 2011 21:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Never mind that. Is ook maar een grapje voor hem.
Audio terror crewquote:
jij wel?quote:Op maandag 12 december 2011 21:04 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ach je krijgt er toch ook een kleine glimlach van op je gezicht? Eerlijk zeggen?
Jezus gast, bereid je maar vast voor op het leven.quote:Op maandag 12 december 2011 21:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het slaat fucking nergens iop.
het enige doel is slowchat, ik haat het om morgen weer 1200 posts van dit niveau van de uren dat ik slaap te moeten bijlezen.
Is dat een grapje?quote:Op maandag 12 december 2011 21:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jij wel?
durf te wedden van niet nadat ik die er hard afsla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |