Samen schaatsen kan heel leuk zijnquote:Op maandag 12 december 2011 15:53 schreef palawan het volgende:
Ik zat zelf te denken aan donderdag om te gaan: poolen / schaatsen / voor haar koken + filmpje oid.
Haha daarom leek me dat ook wel leuk. En het is gemakkelijker om elkaar aan te raken dan weer iets drinken of uit eten. Omdat je dan zo statisch bent. Zit je constant op dezelfde plek.quote:Op maandag 12 december 2011 16:43 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Samen schaatsen kan heel leuk zijn
Heb ik vroeger ook gedaan met mijn ex en serieus leuke herinneringen aan.
Maar goed, ik heb ook vaak met haar gepoold.. gaf meestal wel een leuk uitzicht![]()
Zo'n type zag ik op een festival, probeerde mijn beste vriendin te hosselen ging toen daarna rustig door naar een vrouw van 35 die een meter naast haar stond.quote:Op maandag 12 december 2011 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh je wil een hele uiteenzetting?
Kon geen hol verstaan.Daarom haat ik uitgaan ook eigenlijk. Maar goed je legt al snel fysiek contact met dansen en de gezelligheid. Veel drank op maakt iedereen ook wat losser. Hoewel ik wel versierd werd, of althans een poging daartoe, waren het eigenlijk voornamelijk mannen die of niet leuk waren of zelfs eng. Een zo'n kale vent ging geloof ik elke vrouw langs, maar ik heb hem een aantal keer flink intiem zien dansen en meer, dus blijkbaar had het wel succes alleen niet bij mij.
Verder gewoon gezellig gehad met vrienden/vriendinnen. Zo bijzonder was het dus ook weer niet.
Maar vast niet op zijn piemel, want die heeft hij amperquote:Op maandag 12 december 2011 17:06 schreef Supersoep het volgende:
Ik ben jaloers op de benen van mannelijke schaatsers.
Ik had dat niet eens gezien.quote:Op maandag 12 december 2011 17:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar vast niet op zijn piemel, want die heeft hij amper
Ik zag het ookquote:Op maandag 12 december 2011 17:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar vast niet op zijn piemel, want die heeft hij amper
Je hebt er oog voor of je hebt het niet hèquote:Op maandag 12 december 2011 17:26 schreef heloef het volgende:
Ik had dat niet eens gezien.
Met je piemelobsessie.
Ik zit nu met het dilemma of zijn leuter nou zo klein of dat hij die netjes heeft weggewerkt.quote:Op maandag 12 december 2011 17:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je hebt er oog voor of je hebt het niet hè
Dat valt wel mee volgens mij, want ik zie geen stijve tepelsquote:Op maandag 12 december 2011 17:27 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik zag het ook
Maarja het is koud he, bij die schaatsbaan.
proquote:Op maandag 12 december 2011 17:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee volgens mij, want ik zie geen stijve tepels
Vrouw van details.quote:Op maandag 12 december 2011 17:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee volgens mij, want ik zie geen stijve tepels
4 ofsoquote:Op maandag 12 december 2011 18:32 schreef Heathcliff80 het volgende:
Hoeveel dates hebben jullie gehad de afgelopen 20 jaar?
Ik denk eigenlijk geen?quote:Op maandag 12 december 2011 18:32 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik ben nog niet eens 20.quote:Op maandag 12 december 2011 18:32 schreef Heathcliff80 het volgende:
0quote:Op maandag 12 december 2011 18:32 schreef Heathcliff80 het volgende:
Geen idee.. als ik alle dates met mijn ex mee kan tellen, nogal wat.quote:Op maandag 12 december 2011 18:32 schreef Heathcliff80 het volgende:
geen idee eigenlijkquote:Op maandag 12 december 2011 18:32 schreef Heathcliff80 het volgende:
In mijn hele leven dus?quote:Op maandag 12 december 2011 18:32 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik zit denk ik rond de 20 mannen gedate, maar hoeveel dates zou ik echt niet meer weten.quote:Op maandag 12 december 2011 18:50 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik heb dat laatst helemaal zitten uitrekenen, jaar na jaar al mijn herinneringen opgediept, gewoon voor de fun.
En? Hoeveel waren het er?quote:Op maandag 12 december 2011 18:50 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik heb dat laatst helemaal zitten uitrekenen, jaar na jaar al mijn herinneringen opgediept, gewoon voor de fun.
Met 16 verschillende mensen.quote:Op maandag 12 december 2011 18:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit denk ik rond de 20 mannen gedate, maar hoeveel dates zou ik echt niet meer weten.
Hoeveel dates heb jij gehad dan?
Het gevoel dat de scheidslijn tussen realiteit en fantasie vervaagt?quote:Op maandag 12 december 2011 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb steeds zo'n onbestemd gevoel dat ik 'in mijn fantasie wegstort' ofzo, en dat het dan overvloeit in de werkelijkheid. Het voelt gewoon eng.
Meer dat mijn fantasie mijn hoofd uitkruipt en zich in de normale wereld gaat begeven, zodat er niet-kloppende elementen in je waarnemingen gaan zitten, die je er zo uitpikt als niet mogelijk, maar waar je toch een beetje bang van wordt.quote:Op maandag 12 december 2011 19:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gevoel dat de scheidslijn tussen realiteit en fantasie vervaagt?
Dat is zoveel te lang.quote:Op maandag 12 december 2011 19:12 schreef Myraela het volgende:
Woensdag van half 9 tot half 9 les. Die zijn achterlijk.
Tering.quote:Op maandag 12 december 2011 19:12 schreef Myraela het volgende:
Woensdag van half 9 tot half 9 les. Die zijn achterlijk.
ik hoop dat iemand leuke ideeen heeft om over te praten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar kreeg ik alleen maar el matadors dingen op dat i khet een droeftoeter was, en een troll, en dat ik het moest gaan hebben over smegma en nog wat dingen.quote:Op zondag 11 december 2011 16:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ga ff ergens anders lopen trollen, droeftoeter.quote:Op zondag 11 december 2011 16:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Begin over smegma, je verzameling Transformerpoppetjes en de nieuwe beits van de Gamma die maar niet dekt.
Origineel zijn, bro.dus dat zijn een aantal onderwerpen voor grappige gesprekjes .quote:Op zondag 11 december 2011 16:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
is dit serieus? (dit wel een serieuse vraag).
dat van de gamma beits, daar heb ik wel iets van. gamma tuinhekjes verf. mag dat ook?
de rest ligt mij niet zo denk ik als leuke onderwerpen
en heloef had nog iets met connexion bussen.
el matador heeft wat tegen mij en nogmaals ik troll nietgeen reactie.quote:Op zondag 11 december 2011 16:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat is er zo vreemd aan ANDEREN mensen tegenkomen die 2 brillen over elkaar dragen.
dat laat jezelf toch denken van : waarom doen ze dat". gezien iedereen wel snapt hoe het zit met optische dingen enzo. dat 2 lenzen achter elkaar ook door 1 lens gemaakt kan worden.
en dat van vuur, iedereen is weleens aanstekers kwijt of iets. ik wil al de hele week kaarsjes weer gaan branden, maar ik ben de aansteker kwijt. en aansteken in de oven lukt waarschijnlijk niet(ookal heb ik dat nog niet geprobeert).\
frustrerende problemen die mijn soort mensen wel eens hebben.
en laat komen -> sommige mensen zijn altijd een beetje laat, omdat ze chaotisch zijn enzo.
punctuele mensen zijn ook wel goed.
en het hebben over de paar leuke dingen die een negerkat nog kan doen, is ook leuk.
mijn kat is een negeroide stinkdas, omdat hij ook nog stinkt naar medicijnen ofzo, maar verder doet hij niet zoveel.
ik probeer hem te dreseren met een fluitje al jarenlang, nu heb ik hem zover dat hij aanhankelijk wordt als hij een fluitje hoort.
toen reageerde ik op wat slowchat, met erbij dat ik niets ontopic te melden had (dikgedrukt)quote:Op maandag 12 december 2011 04:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
niet zoveel probleem voor de vrouw.
want lijkt me wel tof om ook gewoon beide niet zoveel weten te zeggen, maar het wel oke te vinden.
[..]
wat heb ik fout(er) gedaan erna? ik snap het niet
[..]
maar het is niet zoals de meeste jongens volgensmij het contact zullen verbreken omdat je niet meer hosselbaar bent.
ik voel me er wel kut over, want het was wel net na een moment alsof het nu lijkt op een soort taktische move (na me adres in enschede doorgeven voor de kerstkaart. dus raak dat maar snel opzettelijk kwijt).
het is echt alleen tegen de confrontatie, altijd de confrontatie en frustratie enzo. en dan jaloezie, en allemaal ander rotgevoel.
En je bent elke keer tegen me aan het vertellen over dat je alle exen van je vriendje hekelt enzo, en allemaal gezanik dat je je onzeker erbij voelt. en dan het enige wat ik ervan vind is :eigen schuld moet je maar niet met hemomgaan. maar dat wil "het wijf" blijkbaar weer niet want ooh wat is je vriendje toch cool. daarom kan hij al die vriendinnen ook hebben gehad, en al die fokusers enzo.
ja jij hebt een vriendje, en leuk dingen melden wat je allemaal doet is wel grappig, maar het is niet dat ik na 1 keer ervan geflipt ben, maar het is keer op keer op keer op keer. elke keer kutconfrontatie voor mij "Wat anderen hebben", en " waarom ik niet!"
ik wil leuke contacten, met de grappige dingen. niet contacten waar ik me kut van ga voelen!
[..]
ik heb helemaal geen post gejat.
de postbode belde aan en gaf het aan me, en toen moest ik het doorgeven.
ik heb het postpakket alleen een beetje beschadigt, en ik heb het allang al doorgegeven. dat is helemaal gelukt .
nogmaals:
[..]
dus zover, en ik heb niets nuttigs te melden.dit soort dingen.! wtf heb ik daaraan!quote:Op maandag 12 december 2011 05:33 schreef El_Matador het volgende:
"dus zover, en ik heb niets nuttigs te melden."
Maak daar je ondertitel, sig en levensmotto van en iedereen is happy.antwoorden :quote:Op maandag 12 december 2011 07:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het is opzich logisch dat die haat ergens vandaan komt. Je typt de hele tijd uit de hoogte, en nu ook weer met die 1ne kutemoticon!!!
je typt wel wat meer nu, dus waar ik me aan ergerde is niet zomaar, al die kutslowchat hier ik word er gek van. ik ben elke dag uren bezig met alles bijlezen.
en zoveel is alleen maar "macho" gedrag en schouderduwgedrag(hoe moet ik het anders noemen)van types als jij met " neuken? ","daten", en andere niets toevoegende dingen.
elke keer wordt het supererg als er een X aantal users zijn die WEL kunnen versieren. en dan is het hier alleen maar een schouderduwgeding, en alleen de eventueele vrouwelijke users die aandacht krijgen met hosselpogingen. en onderling onder de mannen elkaar de grond in trappen, of andere egoistische dingen om hunzelf beter te laten lijken.
oke dit klinkt overdreven, maar het is wel waar het meeste met de achterliggende gedachte van 'jullie'(machotypes ) wel over gaat. voor de rest maken jullie ook alleen maar posts die anderen belachelijk maken, alleen maar voor de egoistische redenen dat jezelf beter lijkt.(schouderduwen)
ik heb net de hele tijd onder me buro gezeten, en het kan me geen boei schelen als ik hier wordt gebant.
ik heb hier geen leuke contacten, en ik heb geen zin om te veranderen om mee te gaan met alleen maar " hoi", "ik ga weer doei allemaal" en weet ik het wat allemaal posten, en mezelf te veranderen om dat kutgedrag van de types zoals jou te gaan doen.
wat hier normaal lijkt te zijn is dingen posten als : ja ik heb een date gehad met een meisje, ik heb haar even gehosseld.
,maar niemand gaat er op in hoe&wat dan precies.
ik vroeg wat goede gespreksonderwerpen waren, en ik wordt hier alleen maar belachelijk gemaakt.
ik snap dat het wat vreemd staat hier in het topic omdat niemand het over kleine dingetjes en details heeft van versieren, en het alleen maar over macho en de dingen in een groter kader gaat.
had dan tenminste teruggepost dat ik het moet hebben over basejumpen, haar spullen minderwaardig vinden en het over alles hebben wat ik veel beter heb, en zonodig doen alsof ik het veel beter heb etc, etc.. en liegen alsof ik de meest geweldige persoon op aarde ben terwijl ik eigenlijk een no-life niets nut ben die niet grappig en leuk is, alleen maar idioot laat horen hoe geweldig hij het wel niet heeft.
dan had ik tenminste het nog oneens met je kunnen zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 08:54 schreef Sinji het volgende:
Al die kleine details en dingetjes waar je het over hebt zullen je niet helpen als het bij de kern al mis gaat. Werk aan je minderwaardigheidscomplex. Verdwaald zul je blijven zodra je de kleine dingetjes en details succesvol hebt afgerond en je niet meer weet wat je moet doen.
Aantrekkingskracht komt vanuit je zelf. Als jij dus jezelf minderwaardig vindt en zelfhaat projecteert, dan zullen anderen die houding over jou snel overnemen.
Als je lacht, lacht de wereld met je mee. Als je huilt, dan huil je alleen.dus ik poste maar niets meer over me vragen. en deed alleen wat slowchat want ik moest meer mee gaan doen met normale gesprekken ofzo???, en later flipte ik wat omdat IK DUS WEL HETGEEN MIS VAN LEUKE CONTACTEN.quote:Op maandag 12 december 2011 09:06 schreef Mystikvm het volgende:
Goed, dan ga ik er een keertje serieus op in.
[..]
Ik ben het met je eens dat er hier sprake is van haantjesgedrag. Echter zie ik dat niet bij de mensen die "wel" kunnen versieren, eerder bij de mensen die dat "niet" kunnen. En ja, er is onevenredig veel haat en nijd. Dat je dat dwars zit snap ik, maar dat is geen reden om het af te reageren op iemand anders.
[..]
Het is ook overdreven omdat het voor jou veel heftiger lijkt dan voor anderen. Voor de meesten hier is het gewoon onschuldig. Niks aan de hand.
[..]
Like it or not, dat 'kutgedrag' is wel waar jij voortdurend naar aan het vissen bent. Jij wilt ook zo zijn. Je kan het niet verkroppen dat iemand als E_M zich wel makkelijk in sociale situaties beweegt en altijd een scherpe comeback heeft. Denk je nou echt dat hij jou verachtelijk vindt? Hij heeft nog gelijk ook. Je hebt andere issues. Die zijn veel belangrijker en bovendien de oorzaak van het feit dat je niemand kan 'hosselen'.
[..]
Jij haat jezelf. Je stelt vragen over het hoe&wat die niet relevant en logisch zijn voor de meeste mensen. Ik weet dat het voor jou moeilijk is om je in anderen te verplaatsen, maar het regelen van een date of het praten met mensen is voor velen hier gesneden koek. En als ze het niet kunnen weten ze wel wat ze eigenlijk moeten doen. Jij bent clueless.
Neem nou verdomme advies van anderen aan. Je bent doof voor de werkelijk opbouwende kritiek en gaat heel selectief in op zaken die voor jou op dit moment gewoon buiten je bereik liggen en gaat dan klagen als anderen jou daarop aanvallen. Leg de schuld eens bij jezelf. Word je een mooier mens van.
en dan is de wereld gewoon klote als je elke dag alleen binnen zit enzo.
excuus daar nogmaals voor, al vind ik het wel jammer dat IK nu degeen ben met notes enzo , en dat er door mij weer haat is gekomen aan slowchat alsof ik dat heeeel veel wil doen.
maar me vraag is er nog steeds voor de leuke dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een ander idee van me is, als "Date" eenmaal op straat verloopt , naar de andere kant van de straat gaan, en leuk zeggen dat dat de betere kant van de straat is.
dat is grappig.
weet iemand wat leuke onderwerpen voor de eerste date, of zit ik helemaal fout met dit soort dingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |