Het is 1 van de mogelijkheden. Maar zo zijn er tal van anderen te bedenken.quote:Op maandag 12 december 2011 14:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat iemand zijn mobiel moet jatten of wat?
Dat is wel een heel slecht idee, no offense.quote:Op maandag 12 december 2011 14:43 schreef ook_gek het volgende:
Je kan z'n mobiel inderdaad pakken en hem voor de keuze stellen. Of je gaat mee of ik schakel je ouders in.
Mja, discussie in FB.quote:Op maandag 12 december 2011 14:46 schreef ook_gek het volgende:
Het gaat de afgelopen 3 maanden voor 95% niet meer over versieren. Dus snap opeens de "tik" op de vingers niet. Wees dan gewoon consequent.
Maar het is wel zo dat wanneer er iemand komt met een vraag, en dat gebeurd nog altijd gaan we er met ze allen wel direct er gericht op in met onze eigen mening.
Nou ben heel benieuwd naar jou idee, want verder dan schreeuwen en wijzen kom je niet.quote:Op maandag 12 december 2011 14:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is wel een heel slecht idee, no offense.Bij hem, bij wie dan ook.
Zodra jij fysiek of mentaal gaat dreigen zal zo'n persoon nog verder in zijn/haar schuld kruipen. Meestal helpt het om degene rustig te praten en te appelleren aan het logische denken om constructieve stappen te zetten, ook al zijn dat ook erg moeilijk zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 14:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou ben heel benieuwd naar jou idee, want verder dan schreeuwen en wijzen kom je niet.
Ben dus benieuwd.
Zo werkt het volgens mij het beste.quote:Op maandag 12 december 2011 14:46 schreef ook_gek het volgende:
Het gaat de afgelopen 3 maanden voor 95% niet meer over versieren. Dus snap opeens de "tik" op de vingers niet. Wees dan gewoon consequent.
Maar het is wel zo dat wanneer er iemand komt met een vraag, en dat gebeurd nog altijd gaan we er met ze allen wel direct er gericht op in met onze eigen mening.
Dat helpt niet. Strawberry is daar allang mee bezig.quote:Op maandag 12 december 2011 14:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zodra jij fysiek of mentaal gaat dreigen zal zo'n persoon nog verder in zijn/haar schuld kruipen. Meestal helpt het om degene rustig te praten en te appelleren aan het logische denken om constructieve stappen te zetten, ook al zijn dat ook erg moeilijk zijn.
Dan mag je mij even gaan aanwijzen waar ik schreeuw en wijs dat iemand iets zou moeten doen.quote:Op maandag 12 december 2011 14:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou ben heel benieuwd naar jou idee, want verder dan schreeuwen en wijzen kom je niet.
Ben dus benieuwd.
Lees je wel?quote:Op maandag 12 december 2011 14:52 schreef Soit het volgende:
[..]
Dat helpt niet. Strawberry is daar allang mee bezig.
Hij heeft autismequote:Op maandag 12 december 2011 15:03 schreef dawg het volgende:
heeft mlig niet een of andere psychische stoornis, en dan bedoel ik geen depressie? ik zat te denken aan paranoide schizofrenie of iets in die geest, maar ten eerste kan en wil en ga ik geen internetdiagnose doen, en ten tweede lees ik dat ook niet echt terug in zijn posts. al post hij wel raar. heel wereldvreemd.
maar wat ik eigenlijk nog veel raarder vind is dat hij daarin eigenlijk nog vrij consequent is, en lanterfanteraar, die in mijn ogen ook zo'n zelfde soort poststijl had, nu ineens wel normaal post. ze zou hem wellicht tips kunnen geven, maar ik las dat hij het contact met haar verbroken heeft omdat ze nu een vriendje heeft of zo?
lees deze post niet als een oordeel, zo is het niet bedoeld.
buenas tardes gente.
Oh ik dacht dat ie dat wist dat ie dat heft.quote:Op maandag 12 december 2011 15:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zwaar denk ik. Maar dat kan alleen een psycholoog bepalen
Wat ik zeg, tal van voorbeelden te bedenken. Van heel hart tot extreem soft. Maar er is altijd iets te bedenken, en het hangt ook af van de persoon in kwestie.quote:Op maandag 12 december 2011 14:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zodra jij fysiek of mentaal gaat dreigen zal zo'n persoon nog verder in zijn/haar schuld kruipen. Meestal helpt het om degene rustig te praten en te appelleren aan het logische denken om constructieve stappen te zetten, ook al zijn dat ook erg moeilijk zijn.
Ah zoals altijd weet je geselecteerd te reageren. Want op de vraag welk geweldig idee jij dan wel niet hebt reageer je niet.quote:Op maandag 12 december 2011 14:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan mag je mij even gaan aanwijzen waar ik schreeuw en wijs dat iemand iets zou moeten doen.En niet meer nodig, als het goed is is hij nu onderweg naar het ziekenhuis. Even een laatste update wat betreft dat verhaal, zodat mensen zich geen zorgen gaan maken of zo.
Autisme sluit wel aan, maar inderdaad, paranoide gedachtes en misschien wanen heeft hij ook wel. Dus je weet het gewoon niet.quote:Op maandag 12 december 2011 15:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zwaar denk ik. Maar dat kan alleen een psycholoog bepalen
ah ja. dan is het wellicht een idee om eens met tijn te praten. die is ook autistisch, en zijn poststijl toen hij net in singles kwam is een wereld van verschil t.o.v. nu. maar goed, in singles hebben we hem heel veel tips gegeven, en tijn heeft daadwerkelijk iets met die tips gedaan. zoals ik het lees is dat bij mlig niet het geval. dus misschien is het een idee. als tijn dat wil natuurlijk.quote:
Ik begin trouwens aan je UI te wennenquote:Op maandag 12 december 2011 15:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Autisme sluit wel aan, maar inderdaad, paranoide gedachtes en misschien wanen heeft hij ook wel. Dus je weet het gewoon niet.
Ik ken niet veel van Tijn's posthistorie, maar MLIG heeft ook nog eens de eigenschap andere mensen compleet verkeerd te interpreteren op manieren die je vooraf niet kan verzinnen en tegelijkertijd heilig overtuigd is van z'n eigen gelijk.quote:Op maandag 12 december 2011 15:10 schreef dawg het volgende:
[..]
ah ja. dan is het wellicht een idee om eens met tijn te praten. die is ook autistisch, en zijn poststijl toen hij net in singles kwam is een wereld van verschil t.o.v. nu. maar goed, in singles hebben we hem heel veel tips gegeven, en tijn heeft daadwerkelijk iets met die tips gedaan. zoals ik het lees is dat bij mlig niet het geval. dus misschien is het een idee. als tijn dat wil natuurlijk.
Ik heb genoeg ideeën, maar bijna elk idee is dan ook beter dan jouw voorbeeld met die telefoon.quote:Op maandag 12 december 2011 15:09 schreef ook_gek het volgende:
Ah zoals altijd weet je geselecteerd te reageren. Want op de vraag welk geweldig idee jij dan wel niet hebt reageer je niet.
Mooizo.quote:Maar weet je. Doe maar geen moeite ook, want het boeit me eigelijk totaal niet meer. Kusje
Dit maakt het ook zeer moeilijk om hem te helpen via internetquote:Op maandag 12 december 2011 15:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik ken niet veel van Tijn's posthistorie, maar MLIG heeft ook nog eens de eigenschap andere mensen compleet verkeerd te interpreteren op manieren die je vooraf niet kan verzinnen en tegelijkertijd heilig overtuigd is van z'n eigen gelijk.
Dat is een combinatie die niet makkelijk te bestrijden is als je verbetering wil zien.
ik ken dan weer de posthistorie van mlig niet zo goed. dus wellicht heb je gelijk.quote:Op maandag 12 december 2011 15:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik ken niet veel van Tijn's posthistorie, maar MLIG heeft ook nog eens de eigenschap andere mensen compleet verkeerd te interpreteren op manieren die je vooraf niet kan verzinnen en tegelijkertijd heilig overtuigd is van z'n eigen gelijk.
Dat is een combinatie die niet makkelijk te bestrijden is als je verbetering wil zien.
Hij denkt van wel, omdat hij veel gemeen heeft met Loka, maar ze hebben beide geen diagnose.quote:Op maandag 12 december 2011 15:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ie dat wist dat ie dat heft.
Hoe komt hij dan aan AD?quote:Op maandag 12 december 2011 15:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij denkt van wel, omdat hij veel gemeen heeft met Loka, maar ze hebben beide geen diagnose.
Besteld via internet.quote:Op maandag 12 december 2011 15:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe komt hij dan aan AD?
Zelf diagnoses stellen is nooit een goed plan. Loka zou ook eens naar en psycholoog moeten, maar ik moet eerlijk zeggen dat hij misschien veel herkent, maar ik zie ook behoorlijke verschillen tussen beide.
Eergister ben ik nog gehosseld. Maar niet door eigen pogingen. Wel lekker gedanst overigens.quote:Op maandag 12 december 2011 15:18 schreef ElDinosaur het volgende:
Laten we het anders eens over hosselen hebben.Wie heeft er de afgelopen tijd nog serieuze pogingen ondernomen om iets te bereiken?
Vrouwen.quote:Op maandag 12 december 2011 15:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eergister ben ik nog gehosseld. Maar niet door eigen pogingen. Wel lekker gedanst overigens.
No waiquote:Op maandag 12 december 2011 15:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eergister ben ik nog gehosseld. Maar niet door eigen pogingen. Wel lekker gedanst overigens.
Kalmerende appelmoes?quote:Op maandag 12 december 2011 15:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb net kalmoes besteld, het zal vast niet zoveel voorstellen maar ik ben wel benieuwd of het ook werkt.
De belangrijkste werkingen zijn dat het kruid stimulerend en opbeurend is en dat het een positief effect heeft op het libido.quote:
Oh je wil een hele uiteenzetting?quote:Op maandag 12 december 2011 15:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vrouwen.Wellicht een idee om te delen hoe jij het zag als 'ontvangende' kant?
Wie weet of er iemand mee geholpen is. Een beetje inzicht in de ontvangende kant van het versieren kan nooit kwaad.quote:Op maandag 12 december 2011 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh je wil een hele uiteenzetting?
Kon geen hol verstaan.Daarom haat ik uitgaan ook eigenlijk. Maar goed je legt al snel fysiek contact met dansen en de gezelligheid. Veel drank op maakt iedereen ook wat losser. Hoewel ik wel versierd werd, of althans een poging daartoe, waren het eigenlijk voornamelijk mannen die of niet leuk waren of zelfs eng. Een zo'n kale vent ging geloof ik elke vrouw langs, maar ik heb hem een aantal keer flink intiem zien dansen en meer, dus blijkbaar had het wel succes alleen niet bij mij.
Verder gewoon gezellig gehad met vrienden/vriendinnen. Zo bijzonder was het dus ook weer niet.
Is dit een serieuze vraag?quote:Op maandag 12 december 2011 15:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wie weet of er iemand mee geholpen is. Een beetje inzicht in de ontvangende kant van het versieren kan nooit kwaad.
Maar het waren dus geen geslaagde pogingen neem ik aan?
Ja, ze zegt eerst dat ze gehosseld werd en daarna dat het alleen maar enge gasten waren.quote:
quote:Hoewel ik wel versierd werd, of althans een poging daartoe, waren het eigenlijk voornamelijk mannen die of niet leuk waren of zelfs eng.
Nee dat niet, al heb ik wel met een leuke jongen gedanst.quote:Op maandag 12 december 2011 15:31 schreef ElDinosaur het volgende:
Maar het waren dus geen geslaagde pogingen neem ik aan?
Het past anders wel goed samen.quote:Op maandag 12 december 2011 15:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moest lachen om die drie emoticons achter elkaar
Dat gebeurt hier wel vaker de laatste tijdquote:Op maandag 12 december 2011 15:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moest lachen om die drie emoticons achter elkaar
Je leest iets en vindt het schattig maar ook wel triest, om vervolgens in verwarring achter te blijven? Zoiets?quote:Op maandag 12 december 2011 15:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier wel vaker de laatste tijd
Ik heb donderdag weer eens een 2e date. Vorige week donderdag de eerste, en was wel heel gezelligquote:Op maandag 12 december 2011 15:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Hé, ik vind het ook prima dat het hier afsterft tot slowchat en alleen maar gepraat over het niet durven vragen van een naam/telefoonnummer tijdens een gesprek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |