Verkeerde topic.quote:
Je vergeet mijquote:Op zondag 11 december 2011 23:43 schreef benzin het volgende:
Slechtste hosselaars(ter) van FOK!
Heloef
Kaneelstokje
benzin
Heathcliff80
mylifeisgrey?
capstan
Doen.quote:Op zondag 11 december 2011 23:43 schreef benzin het volgende:
Heloef
Kaneelstokje
benzin
Heathcliff80
mylifeisgrey?
capstan
Inderdaad.quote:
Dus jij hebt haar weggejaagd? Good job, soldier!quote:Op zondag 11 december 2011 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had wel de grootste online hossel faal met Lovable Lola ofzo.Is die nog eens teruggekomen, of niet?
Zij is er ook slecht in en wilde er graag op. Zie de discussie in het vorige deelquote:
En vergeet tijn niet. Hij faalt dubbel zo hard omdat hij voor zowel mannen als vrouwen gaat (probeert te gaan)quote:Op zondag 11 december 2011 23:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Zij is er ook slecht in en wilde er graag op. Zie de discussie in het vorige deel
Hmm, had deze post verkeerde geïnterpreteerd: [Als versieren niet zo makkelijk gaat] #617 Strooien met complimenten
Ik heb nu
Heloef
Kaneelstokje
benzin
mylifeisgrey
capstan
magnetronkoffie
Slechter dan 0% succes kan nietquote:Op zondag 11 december 2011 23:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En vergeet tijn niet. Hij faalt dubbel zo hard omdat hij voor zowel mannen als vrouwen gaat (probeert te gaan)
Wattanquote:Op zondag 11 december 2011 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had wel de grootste online hossel faal met Lovable Lola ofzo.Is die nog eens teruggekomen, of niet?
Nee hoorquote:Op zondag 11 december 2011 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
0 uit 1 is beter dan 0 uit 10. Jeweet.
Wat is mijn succesratio dan?quote:
0 uit 1 heeft hoe dan ook wel een hogere entropiequote:Op zondag 11 december 2011 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
0 uit 1 is beter dan 0 uit 10. Jeweet.
Valt mee, ik sta niet bepaald sterk in mijn schoenen maar ik ben nog steeds niet weggejaagd.quote:Op zondag 11 december 2011 23:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
Je moet als nieuwe vrouwelijke user hier in dit topic wel sterk in je schoenen staan, met al dat mannengeweld hier
Er kwam hier een meisje binnenvallen en die ging ik hosselen. Toen vroeg ze of ik een foto had, ik zei nee, ik baal van foto's. Ik heb geen enkele foto in mijn huis.quote:
Maar jij was vanaf het begin al aandachtsgeil en vond al die aandacht alleen maar leuk. Wellicht dat het sommige andere vrouwelijke users juist afschriktquote:Op zondag 11 december 2011 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Valt mee, ik sta niet bepaald sterk in mijn schoenen maar ik ben nog steeds niet weggejaagd.
ik probeerde een ex te hosselen bij gebrek aan beterquote:Op zondag 11 december 2011 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er kwam hier een meisje binnenvallen en die ging ik hosselen. Toen vroeg ze of ik een foto had, ik zei nee, ik baal van foto's. Ik heb geen enkele foto in mijn huis.
Toen zei ze dat ik faalde met hosselen omdat ik een fotograve probeerde te hosselen. Zoiets.
Diep in elke vrouw schuilt een attention whore.quote:Op zondag 11 december 2011 23:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar jij was vanaf het begin al aandachtsgeil en vond al die aandacht alleen maar leuk. Wellicht dat het sommige andere vrouwelijke users juist afschrikt
Dat meisje in de tram viel als een blok voor me hoor, alleen we waren te verlegen om elkaars nummer te vragen.quote:Op zondag 11 december 2011 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had jij successen? Die keer van het zoenen was haar succes, niet het jouwe
Entropie, heeft dat niet te maken met deeltjes en warmte?quote:Op zondag 11 december 2011 23:52 schreef benzin het volgende:
[..]
0 uit 1 heeft hoe dan ook wel een hogere entropie
Hoeveel piemelfoto's heb je al gekregen?quote:Op zondag 11 december 2011 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Valt mee, ik sta niet bepaald sterk in mijn schoenen maar ik ben nog steeds niet weggejaagd.
i knew itquote:Op zondag 11 december 2011 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Diep in elke vrouw schuilt een attention whore.
Ahh, die Loka. Viel wel mee met de faal. Zij is sowieso wel pittig en uitdagend. Hoogbegaafd enzulks.quote:Op zondag 11 december 2011 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er kwam hier een meisje binnenvallen en die ging ik hosselen. Toen vroeg ze of ik een foto had, ik zei nee, ik baal van foto's. Ik heb geen enkele foto in mijn huis.
Toen zei ze dat ik faalde met hosselen omdat ik een fotograve probeerde te hosselen. Zoiets.
Diep? Schuilt?quote:Op zondag 11 december 2011 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
heb ik ook altijd last vanquote:Op zondag 11 december 2011 23:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat meisje in de tram viel als een blok voor me hoor, alleen we waren te verlegen om elkaars nummer te vragen.
Geen foto's, wel bewegend beeld.quote:Op zondag 11 december 2011 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Entropie, heeft dat niet te maken met deeltjes en warmte?
[..]
Hoeveel piemelfoto's heb je al gekregen?
Ik denk niet dat er geen vrouwen zijn die al die 'aandacht' maar niks vindenquote:Op zondag 11 december 2011 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat was LolaLovesYou.quote:Op zondag 11 december 2011 23:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ahh, die Loka. Viel wel mee met de faal. Zij is sowieso wel pittig en uitdagend. Hoogbegaafd enzulks.
Ze zei dat ik episch faalde.quote:Op zondag 11 december 2011 23:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ahh, die Loka. Viel wel mee met de faal. Zij is sowieso wel pittig en uitdagend. Hoogbegaafd enzulks.
Je bedoelt toen met de nachtbagger?quote:Op zondag 11 december 2011 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen foto's, wel bewegend beeld.
Sorryquote:
Ja en nee.quote:Op zondag 11 december 2011 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Entropie, heeft dat niet te maken met deeltjes en warmte?
Interessant type inderdaad, far out of my league maar oh zo interessant.quote:Op zondag 11 december 2011 23:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zwijg over de nachtbagger, what happens in nachtbagger stays in nachtbagger.quote:Op zondag 11 december 2011 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zei dat ik episch faalde.
[..]
Je bedoelt toen met de nachtbagger?
Ok, slaap lekker benzinneke.quote:Op zondag 11 december 2011 23:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Ja en nee.
Jij bedoelt http://nl.wikipedia.org/wiki/Entropie
Ik bedoel http://nl.wikipedia.org/wiki/Entropie_(informatietheorie) , een vergelijkbaar begrip uit de informatica.
Overigens had ik al 10 minuten geleden willen slapen, ik ga er nu snel vandoor.
Liefs
Was wel een aparte vrouw. Best knap ook.quote:Op zondag 11 december 2011 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Interessant type inderdaad, far out of my league maar oh zo interessant.
Jij begon er over?quote:Op zondag 11 december 2011 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zwijg over de nachtbagger, what happens in nachtbagger stays in nachtbagger.
Ik ben een aandachtshoer. Ik probeer stemmen te werven.quote:Op zondag 11 december 2011 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, slaap lekker benzinneke.
[..]
Was wel een aparte vrouw. Best knap ook.
Maar fotografie is niet mijn kopje thee denk ik.
[..]
Jij begon er over?
Mijne ook niet, meer omdat ik geen fatsoenlijke camera kan betalen.quote:Op zondag 11 december 2011 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar fotografie is niet mijn kopje thee denk ik.
Misschien. Ik kan me niet voorstellen waarom vrouwen het zo kut zouden vinden. Het is maar internet.quote:Op zondag 11 december 2011 23:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er geen vrouwen zijn die al die 'aandacht' maar niks vinden
Mijn stem heb jequote:Op zondag 11 december 2011 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben een aandachtshoer. Ik probeer stemmen te werven.
Sommigen nemen internet een beetje te serieusquote:Op maandag 12 december 2011 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien. Ik kan me niet voorstellen waarom vrouwen het zo kut zouden vinden. Het is maar internet.
Vooral die semi-naaktfoto achter de PC is interessant he?quote:Op zondag 11 december 2011 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die is leuk ja, maar dat is zij niet.quote:Op maandag 12 december 2011 00:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Vooral die semi-naaktfoto achter de PC is interessant he?Fotoboek van LolaLovesYou
En nu ga ik echt
quote:Op maandag 12 december 2011 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kom mensen, laten we allemaal foto's van onze penis naar Loka sturen!
Jij?quote:Op maandag 12 december 2011 00:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sommigen nemen internet een beetje te serieus
Jij moet een leuke slimme vrouw krijgen, ga eens lunchen in een kantine van de universiteit ofzoquote:Op zondag 11 december 2011 23:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Ja en nee.
Jij bedoelt http://nl.wikipedia.org/wiki/Entropie
Ik bedoel http://nl.wikipedia.org/wiki/Entropie_(informatietheorie) , een vergelijkbaar begrip uit de informatica.
Overigens had ik al 10 minuten geleden willen slapen, ik ga er nu snel vandoor.
Liefs
Aah, dacht dat je haar bedoelde, zij was ook een tijdje actief in dit topic. Vraag me af waardoor zij weg ging dan.quote:Op maandag 12 december 2011 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die is leuk ja, maar dat is zij niet.
Daar hebben we het nog wel over op msn binnenkort dan. Jij moet me dan wel lef in praten eerstquote:Op maandag 12 december 2011 00:04 schreef Moonwalk het volgende:
Jij moet een leuke slimme vrouw krijgen, ga eens lunchen in een kantine van de universiteit ofzoslaap lekker
Nee, vrouw is wel goed. Maar die foto is niet zij, maar iemand anders.quote:Op maandag 12 december 2011 00:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Aah, dacht dat je haar bedoelde, zij was ook een tijdje actief in dit topic. Vraag me af waardoor zij weg ging dan.
[..]
Daar hebben we het nog wel over op msn binnenkort dan. Jij moet me dan wel lef in praten eerst![]()
![]()
Welterusten!
Moonwalk.quote:Op maandag 12 december 2011 00:04 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jij moet een leuke slimme vrouw krijgen, ga eens lunchen in een kantine van de universiteit ofzoslaap lekker
Wel een mooi groot scherm trouwensquote:Op maandag 12 december 2011 00:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, vrouw is wel goed. Maar die foto is niet zij, maar iemand anders.
Dat heet nu een televisie.quote:Op maandag 12 december 2011 00:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel een mooi groot scherm trouwens
De enige wat?quote:Op maandag 12 december 2011 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komop mensen, ben ik echt de enige?
heb je dat zonet gedaan of was het deel van je hosselstrategie?quote:Op maandag 12 december 2011 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo een foto van zijn kaneelstokje klaar. Heb geen camera in de buurt liggen, er zit alleen een webcam in mijn laptop, da's best moeilijk richten om een schappelijke foto te maken waarop 'ie niet zo klein lijkt.quote:Op maandag 12 december 2011 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komop koffiequote:
Ik heb Loka 2 foto's gestuurd.quote:Op maandag 12 december 2011 00:11 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
heb je dat zonet gedaan of was het deel van je hosselstrategie?
Smoesjes altijd.quote:Op maandag 12 december 2011 00:11 schreef twi het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo een foto van zijn kaneelstokje klaar. Heb geen camera in de buurt liggen, er zit alleen een webcam in mijn laptop, da's best moeilijk richten om een schappelijke foto te maken waarop 'ie niet zo klein lijkt.
She wants cock ehehehehehehequote:Op maandag 12 december 2011 00:14 schreef twi het volgende:
[..]
Shit, zou ze nu doorhebben dat ik helemaal geen foto wil sturen?
Vast wel, maar ze was heel blij met de mijne.quote:Op maandag 12 december 2011 00:14 schreef twi het volgende:
[..]
Shit, zou ze nu doorhebben dat ik helemaal geen foto wil sturen?
Dat je daar überhaupt op let is een wonderquote:Op maandag 12 december 2011 00:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel een mooi groot scherm trouwens
Nee hoor, ik ook. Iedereen mag hem zien hoor:quote:Op maandag 12 december 2011 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik echt slapen, als ik voor 7 uur morgenochtend weer post mogen jullie me schoppen![]()
wat ben jij preuts zegquote:Op maandag 12 december 2011 00:18 schreef heloef het volgende:
Ik ga geen foto van mijn lul sturen.
Ik vind het sowieso vreemd om een foto van je lul te nemen.
Niet als je ook gamed, dan heb je anders die middellijn precies in het midden -_-quote:Op maandag 12 december 2011 00:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat je daar überhaupt op let is een wonderOverigens is een groot scherm overrated, beter twee kleinere.
Meestal wel. Sowieso houd ik van soep.quote:Op maandag 12 december 2011 00:25 schreef Moonwalk het volgende:
Wie eet net als ik Noodles altijd als soep ?en nooit als noodles?
[ afbeelding ]
Ik meestal ookquote:Op maandag 12 december 2011 00:25 schreef Moonwalk het volgende:
[ afbeelding ]
Preuts?quote:
quote:
Mijn beste vriendin noemt het bamisoep.quote:Op maandag 12 december 2011 00:25 schreef Moonwalk het volgende:
[ afbeelding ]
En als iemand anders de foto van jouw dikke staaf maakt?quote:Op maandag 12 december 2011 00:18 schreef heloef het volgende:
Een goeie vriend van mij ook, maar dat vind ik weer te overdrevenquote:Op maandag 12 december 2011 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin noemt het bamisoep.
Als diegene een vrouw is en die maakt voor haar privecollectie mag het.quote:Op maandag 12 december 2011 00:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
En als iemand anders de foto van jouw dikke staaf maakt?
Ik ook niet; het was een grapje wat jullie wel kunnen waarderen denk ikquote:Op maandag 12 december 2011 00:18 schreef heloef het volgende:
Ik game af en toe een klein beetje maar inderdaad. Ben meestal andere dingen aan het doen.quote:Op maandag 12 december 2011 00:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Niet als je ook gamed, dan heb je anders die middellijn precies in het midden -_-
Je bedoelt dat je het warme water niet afgiet? Ik dacht altijd dat dat de bedoeling wasquote:Op maandag 12 december 2011 00:25 schreef Moonwalk het volgende:
[ afbeelding ]
Het zou met niet verbazen als Kaneel een foto van zijn stokje heeft gestuurd eigenlijk.quote:Op maandag 12 december 2011 00:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ook niet; het was een grapje wat jullie wel kunnen waarderen denk ik
Het zijn gewoon noodles, punt.quote:Op maandag 12 december 2011 00:30 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Een goeie vriend van mij ook, maar dat vind ik weer te overdreven
Hehe.quote:Op maandag 12 december 2011 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zou met niet verbazen als Kaneel een foto van zijn stokje heeft gestuurd eigenlijk.
Niks persoonlijks, maar in dit topic acht ik iedereen tot alles in staat.quote:
Hoezo?quote:Op maandag 12 december 2011 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks persoonlijks, maar in dit topic acht ik iedereen tot alles in staat.
Het zou me niet verbazen als iemand uit dit topic een pic zou sturen van zijn pik. Mensen zijn nogal open hier soms.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed ik ga naar bed, tschuss.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op maandag 12 december 2011 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als iemand uit dit topic een pic zou sturen van zijn pik. Mensen zijn nogal open hier soms.Ik heb wel een goed moment gepikt om weer even te komen kijken, zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed ik ga naar bed, tschuss.
Sorry![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 december 2011 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als iemand uit dit topic een pic zou sturen van zijn pik. Mensen zijn nogal open hier soms.Zolang ik er niet herkenbaar opsta heb ik er niet zoveel problemen mee als mensen er een pic van zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed ik ga naar bed, tschuss.
Ik zou het niet durven, straks krijgt iemand nog de pik op mij whahahahahaha!!!11quote:Op maandag 12 december 2011 00:42 schreef kutkloon7 het volgende:
ik ben tot veel in staat, maar een foto van mijn geslachtsdeel sturen gaat mij een pikkie, eh... tikkie te ver.
Ik win met de slechtste grap maken
Het kan altijd slechter. En dan sta je pas echt voor paal.quote:Op maandag 12 december 2011 00:42 schreef kutkloon7 het volgende:
ik ben tot veel in staat, maar een foto van mijn geslachtsdeel sturen gaat mij een pikkie, eh... tikkie te ver.
Ik win met de slechtste grap maken
quote:Op maandag 12 december 2011 00:46 schreef Moonwalk het volgende:
Ik weet niet of ik uit een rijtje piemels de juiste bij jullie usernames er tussen uit zou kunnen pikken
![]()
![]()
Daarvoor zou je haast familie moeten zijn van de Cockquote:Op maandag 12 december 2011 00:46 schreef Moonwalk het volgende:
Ik weet niet of ik uit een rijtje piemels de juiste bij jullie usernames er tussen uit zou kunnen pikken
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 00:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarvoor zou je haast familie moeten zijn van de Cock
Met C-O-C-K
Hello, I'd like to introduce you to mister Dick and mister Cockquote:Op maandag 12 december 2011 00:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarvoor zou je haast familie moeten zijn van de Cock
Met C-O-C-K
De een lult slap, de ander is wat stijfjes.quote:Op maandag 12 december 2011 00:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hello, I'd like to introduce you to mister Dick and mister Cock
Je bent eindelijk ontmaagd?quote:Op maandag 12 december 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
Kon het toch niet laten om er een te nemen vlak voordat ik mijn bed indook.
Nu zit Lokasenna's Inbox vol zeker?quote:Op maandag 12 december 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
Pastte die er op?quote:Op maandag 12 december 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
Neuh.quote:
Groothoeklensquote:
Het zou wel een beetje pijn doen als ik je zou neuken ja.quote:Op maandag 12 december 2011 00:56 schreef Lokasenna het volgende:
Veel meer past er niet in bij mij nee.
pijn is fijnquote:Op maandag 12 december 2011 00:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zou wel een beetje pijn doen als ik je zou neuken ja.
Hoe weet jij nu hoe diep ik ben?quote:Op maandag 12 december 2011 00:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zou wel een beetje pijn doen als ik je zou neuken ja.
Niet? "Billy's house of pain" was full of painquote:
Ik weet dingen gewoon.quote:Op maandag 12 december 2011 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe weet jij nu hoe diep ik ben?
en dat terwijl ik vandaag niks nuttigs zegquote:Op maandag 12 december 2011 01:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij iedere post ga ik je leuker vinden.
Niet altijd hoor.quote:
Billy's house of pain?quote:Op maandag 12 december 2011 01:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Niet? "Billy's house of pain" was full of pain
Zaklampje, maatstok of een duikboot met sonar. Eén van de drie, gok ik.quote:Op maandag 12 december 2011 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe weet jij nu hoe diep ik ben?
Als ik 12 was, zou ik verkering vragen.quote:Op maandag 12 december 2011 01:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
en dat terwijl ik vandaag niks nuttigs zeg
Je vrouw zijn maakt een hoop goed.quote:Op maandag 12 december 2011 01:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
en dat terwijl ik vandaag niks nuttigs zeg
Wat raad jij aan als ik het zelf wil meten?quote:Op maandag 12 december 2011 01:06 schreef twi het volgende:
[..]
Zaklampje, maatstok of een duikboot met sonar. Eén van de drie, gok ik.
Meet newbie op en kijk of hij het einde raakt.quote:Op maandag 12 december 2011 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat raad jij aan als ik het zelf wil meten?
De laatste, ze schijnen heel nauwkeurig te zijn, die duikboten van tegenwoordig.quote:Op maandag 12 december 2011 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
Nee. Dus de minimumlengte kan ik bepalen.quote:Op maandag 12 december 2011 01:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meet newbie op en kijk of hij het einde raakt.
Een 2 literfles cola.quote:Op maandag 12 december 2011 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2011 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee. Dus de minimumlengte kan ik bepalen.
Alsof je je daar nog zorgen om moet maken.quote:Op maandag 12 december 2011 01:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel eerst goed afspoelen anders is het niet goed voor de zuurgraad daar.
And another one bites the dust.quote:Op maandag 12 december 2011 01:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar goed, slaap lekker allemaal. Ik ga maar eens mijn bed opzoeken.
Ik ben inderdaad al erg verzuurd.quote:Op maandag 12 december 2011 01:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alsof je je daar nog zorgen om moet maken.
Wel Cola Zero nemen dan.
En er volgen er meer. Ik ga ook eens. Welterusten, allemaal!quote:Op maandag 12 december 2011 01:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
And another one bites the dust.
Trusten kaneel
Een schoonheidsslaapje zou geen kwaad kunnen toch?quote:
Da's ook niet aardig.quote:Op maandag 12 december 2011 01:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een schoonheidsslaapje zou geen kwaad kunnen toch?
quote:Op maandag 12 december 2011 01:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een schoonheidsslaapje zou geen kwaad kunnen toch?
De waarheid is soms net zo hard als een dikke pik.quote:
Slapen helpt.quote:Op maandag 12 december 2011 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
Mwah, ik denk dat ik toch maar ga slapen, morgen maak ik het wel weer laat.
Toen je klein was deed alles pijn. Nu niet meer. Nu vind je sommige pijn stiekem wel lekker. And so on.quote:
Neequote:Op maandag 12 december 2011 01:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Billy's house of pain?
Billy Blanks?
Ik ben hierquote:Op maandag 12 december 2011 01:40 schreef Moonwalk het volgende:
Ok we zijn al met zn twee, waar zijn Soit, Cactus, MLIG, Royco, Heloef, Kingtoppie, Kutkloon en Sinji
ben je iets van plan of zo?quote:Op maandag 12 december 2011 01:40 schreef Moonwalk het volgende:
Ok we zijn al met zn twee, waar zijn Soit, Cactus, MLIG, Royco, Heloef, Kingtoppie, Kutkloon en Sinji
Heb jij die film nou al es gezien?quote:Op maandag 12 december 2011 01:40 schreef Moonwalk het volgende:
Wees een rebel; skip school.quote:Op maandag 12 december 2011 01:47 schreef heloef het volgende:
Al ga ik zo wel slapen want school morgen.
heb jij limitless al gezien? is echt wat voor jou.quote:Op maandag 12 december 2011 01:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb jij die film nou al es gezien?
Ja en ik vond hem heel mooi maar toch had ik er meer van verwacht. De interactie enzo en de ontwikkeling vond ik heel mooi om te zien maar omdat ik de "gewone"nooit goed bekeken heb was ik niet tevreden met het einde. Ik vind dat het gewoon verder moest gaan. Ook al zijn er eerder films over gemaakt. Maar zo gaat dat nou eenmaal, dat weet ikquote:Op maandag 12 december 2011 01:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb jij die film nou al es gezien?
Ik zou makkelijk een dagje kunnen thuis werken. Maar toch ga k wel anders krijg ik de onderwijs inspectie weer op mijn dak.quote:
Yep, goeie film. Echt iets voor mij.quote:Op maandag 12 december 2011 01:48 schreef dawg het volgende:
[..]
heb jij limitless al gezien? is echt wat voor jou.
Ik jaag ze wel weg want ik kan ( lees: kon ) vechtsportquote:Op maandag 12 december 2011 01:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou makkelijk een dagje kunnen thuis werken. Maar toch ga k wel anders krijg ik de onderwijs inspectie weer op mijn dak.
Ja die psychologie was mooi. En de beelden! Ik zag hem in het Spaans in het vliegtuig en toen wassie al geniaal.quote:Op maandag 12 december 2011 01:50 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja en ik vond hem heel mooi maar toch had ik er meer van verwacht. De interactie enzo en de ontwikkeling vond ik heel mooi om te zien maar omdat ik de "gewone"nooit goed bekeken heb was ik niet tevreden met het einde. Ik vind dat het gewoon verder moest gaan. Ook al zijn er eerder films over gemaakt. Maar zo gaat dat nou eenmaal, dat weet ik
Die heb ik nog liggen. Net als 300 anderequote:Op maandag 12 december 2011 01:51 schreef dawg het volgende:
oh en mata. jij moet trouwens ook eens one perfect day kijken. dat is nog meer wat voor jou.
Wees een rebel; zuip je nieren weg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
ik heb het lang lang nog langer geleden ook gedaan een tijdje. leraar vond dat ik veel aanleg had maar ineens hield iedereen ermee op en was ik als enige over. daar had die kerel geen zin in.quote:Op maandag 12 december 2011 01:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik jaag ze wel weg want ik kan ( lees: kon ) vechtsport
Royco kan het ook dus je bent veilig
Het is heel mooi, eigenlijk alleen maar een goed teken dat ik "meer"wilde zien. Ik ga de gewone maar eens een keer goed bekijken maar ik denk dat die het niet echt haalt bij hoe deze in elkaar zit. Dus ik hoop stiekem gewoon op een vervolg in een modern jasjequote:Op maandag 12 december 2011 01:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja die psychologie was mooi. En de beelden! Ik zag hem in het Spaans in het vliegtuig en toen wassie al geniaal.
Thuis met goed beeld en geluid moet het orgastisch mooi zijn. Snel aanschaffen die DVD alsie uitkomt.
Niet nodig hoorquote:Op maandag 12 december 2011 01:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
No retreat, no surrenderquote:Op maandag 12 december 2011 01:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 december 2011 01:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wees een rebel; zuip je nieren weg.laat het de volgende keer wel aub.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gezien de reacties zal die er zeker wel komen. Eindelijk weer es een echt goede film.quote:Op maandag 12 december 2011 01:53 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het is heel mooi, eigenlijk alleen maar een goed teken dat ik "meer"wilde zien. Ik ga de gewone maar eens een keer goed bekijken maar ik denk dat die het niet echt haalt bij hoe deze in elkaar zit. Dus ik hoop stiekem gewoon op een vervolg in een modern jasje
Elke keer als ik jou wil redden wil je het nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Je kent mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op maandag 12 december 2011 01:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je kent meja fijn. dit is eigenlijk best wel (het enige) gevoelige onderwerp. ik wist vantevoren dat ik niks had moeten posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu ook geen zin meer om te posten. adios.![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 01:55 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Elke keer als ik jou wil redden wil je het niet
Het hoort andersom te zijn heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah man, sorry hee.quote:Op maandag 12 december 2011 01:56 schreef dawg het volgende:
[..]
ja fijn. dit is eigenlijk best wel (het enige) gevoelige onderwerp. ik wist vantevoren dat ik niks had moeten posten.
nu ook geen zin meer om te posten. adios.
Dit is een speciaal geval, ik ben 26 en hij is 17quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 01:55 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Elke keer als ik jou wil redden wil je het niet
Ik wil ook niet gered worden door een meisje. _0-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik red ze liever.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dan nog.quote:Op maandag 12 december 2011 01:57 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dit is een speciaal geval, ik ben 26 en hij is 17
Dat plus het feit dat ik mezelf wel redt.quote:Op maandag 12 december 2011 01:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan nog.
Denk dat niet 1 man zich gemakkelijk voelt als hij gered moet worden door een vrouw
Hihi je noemt me een man.quote:
Jaquote:
Zo noemen ze me niet vaak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
quote:Op maandag 12 december 2011 02:04 schreef Moonwalk het volgende:
Heerlijk die functie om posts van bepaalde members onzichtbaar te maken![]()
Jij niet dusquote:Op maandag 12 december 2011 02:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee geen traantjes he
Daar kunnen veel mannen ook niet tegen.
Dat kan als je abbo hebt.quote:
Ja ik ken het.quote:Op maandag 12 december 2011 02:07 schreef heloef het volgende:
Ik kan ook niet tegen huilende vrouwen.
Werd ooit huilend opgebeld door een vriendin, mijn hart brak gewoon.
Prachtig vind ik dat, bij oude koppeltjes. Dat zo een opaatje helemaal door de supermarkt wordt gegild door zo een ouwe gammele oma. Dan ga ik altijd een praatje maken met die opa en een beetje om die oma lachen.quote:
Bedankt voor deze essentiele mededeling.quote:
Ja, i'm screwedquote:Op maandag 12 december 2011 02:09 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Prachtig vind ik dat, bij oude koppeltjes. Dat zo een opaatje helemaal door de supermarkt wordt gegild door zo een ouwe gammele oma. Dan ga ik altijd een praatje maken met die opa en een beetje om die oma lachen.prachtig mooi
Maar op de leeftijd die je nu hebt is dat een joker voor de vrouwen
Somebody got some knuffelingquote:
Jij bent met die iemand van MSN/Facebook toch?quote:
Ik kon Naat wel vermoorden toen ja.quote:Op maandag 12 december 2011 02:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik ken het.
En dan de neiging om van degene die haar aan het huilen heeft gemaakt ook iets te gaan breken
Zie je over 50 jaar, in de supermarktquote:
He whut?quote:Op maandag 12 december 2011 02:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent met die iemand van MSN/Facebook toch?
Graag gedaan man, graag gedaan.quote:Op maandag 12 december 2011 02:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Bedankt voor deze essentiele mededeling.
quote:Op maandag 12 december 2011 02:10 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Zie je over 50 jaar, in de supermarkt
jij bent dat zeurende oude vrouwtje dan jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik jou dan door de supermarkt heen gillen?quote:Op maandag 12 december 2011 02:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
jij bent dat zeurende oude vrouwtje dan ja
Je doet maar, ik zet gewoon mijn gehoorapparaat uitquote:Op maandag 12 december 2011 02:12 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Mag ik jou dan door de supermarkt heen gillen?
quote:Op maandag 12 december 2011 02:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je doet maar, ik zet gewoon mijn gehoorapparaat uit
En met je wandelstok porren natuurlijkquote:Op maandag 12 december 2011 02:13 schreef Moonwalk het volgende:
[..]ik kan wijzen hoor en stampvoeten en fronzen enzo
quote:Op maandag 12 december 2011 02:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je doet maar, ik zet gewoon mijn gehoorapparaat uit
quote:
Wakker worden dan:quote:
Zieke shit die film. Ik kon hem gewoon niet kijken. aan mijn zusje gegeven; is het wat? Zij: nee. Mooi, weet ik genoeg.quote:Op maandag 12 december 2011 03:11 schreef kutkloon7 het volgende:
wat een fucking rare film is irreversible toch.
'ken jij de tapeworm?'
-'nee'
'jen jij dan misschien de tapeworm'
-'neuh'
Gij oDOWUverloopster!quote:
ik realiseerde me gewoon even dat ik er ook niet zo goed in ben...quote:
Dames hoeven maar hun rug te rechten, leuke kleertjes aan te trekken, tieten vooruit en lief lachen als het object van interesse voorbijkomt.quote:Op maandag 12 december 2011 03:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
ik realiseerde me gewoon even dat ik er ook niet zo goed in ben...
uiteindelijk weet je zelf ook wel dat het niet zo werkt...quote:Op maandag 12 december 2011 03:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dames hoeven maar hun rug te rechten, leuke kleertjes aan te trekken, tieten vooruit en lief lachen als het object van interesse voorbijkomt.
Simpel.
Hoezo niet dan?quote:Op maandag 12 december 2011 03:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
uiteindelijk weet je zelf ook wel dat het niet zo werkt...
Niet meer doen dus.quote:Op maandag 12 december 2011 03:35 schreef SiIk het volgende:
Ik hossel de halve wereld. Maar zodra ik het meen en ik iemand leuk vind klap ik dicht en ben ik onzeker
ja, ongetwijfeld. Maar als ik dan niet meer leuk ben wordt het nooit wederzijds...quote:Op maandag 12 december 2011 03:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet meer doen dus.
Maar als je een man echt leuk vindt, dan ziet hij dat heus wel.
Waarom zou je niet meer leuk zijn?quote:Op maandag 12 december 2011 03:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
ja, ongetwijfeld. Maar als ik dan niet meer leuk ben wordt het nooit wederzijds...
gewoon, omdat ik niet meer weet wat ik moet zeggen en meer van dat soort stomme dingen.quote:Op maandag 12 december 2011 03:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom zou je niet meer leuk zijn?
Dan is het aan hem om het over te nemen.quote:Op maandag 12 december 2011 03:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
gewoon, omdat ik niet meer weet wat ik moet zeggen en meer van dat soort stomme dingen.
hmm, ik zal er nog eens over nadenken.quote:Op maandag 12 december 2011 03:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan is het aan hem om het over te nemen.
Of je gaat lekker zoenen.
Niet teveel denken, go with the flow.quote:Op maandag 12 december 2011 03:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
hmm, ik zal er nog eens over nadenken.
kijk perfect voorbeeld waarom het beter is om meer moeite te doen om de vrouwen te negeren voor het maatschappelijk belang omquote:Op zondag 11 december 2011 23:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
Je moet als nieuwe vrouwelijke user hier in dit topic wel sterk in je schoenen staan, met al dat mannengeweld hier
DIT te voorkomen.quote:met al dat mannengeweld hier
niet zoveel probleem voor de vrouw.quote:Op maandag 12 december 2011 03:40 schreef SiIk het volgende:
[..]
gewoon, omdat ik niet meer weet wat ik moet zeggen en meer van dat soort stomme dingen.
wat heb ik fout(er) gedaan erna? ik snap het nietquote:Op zondag 11 december 2011 22:27 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
hij heeft gezoend op een fok-meet, daarmee heeft hij toch echt een beetje zijn eigen ruiten ingegooid. Spreekwoordelijke ruiten dan he.
maar het is niet zoals de meeste jongens volgensmij het contact zullen verbreken omdat je niet meer hosselbaar bent.quote:Op zondag 11 december 2011 19:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
Aw mylifeisgrey wil het contact met me verbreken omdat het nu goed met me gaat. Ik zou nog met hem gaan shoppen
ik heb helemaal geen post gejat.quote:Op zondag 11 december 2011 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, ik jat geen post van mensen. Dus grey is de grote kanshebber denk ik.
dus zover, en ik heb niets nuttigs te melden.quote:Op zondag 11 december 2011 11:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wanneer kom je terug?
welke series?
[..]
ik heb net een accent gehoord.
ik heb net een postpakket naar de buurvrouw gebracht. Het duurde heel lang voordat ze opendeed, en toen deed ze open met een enorme lach.
en toen bracht ik bot uit: "dat duurde lang"
en toen gaf ik het postpakket(lichtelijk beschadigt) en toen zei ze : "ja ....." en deed ze heel onzeker, en ik ook, en ze lachte heel erg, en beetje moeite met de nederlands enzo.
en toen smeerde ik hem voordat ze doorhad dat het postpakket beschadigt was.
het was niet leuk, en ik kan me niet voorstellen hoe men beter contact met de buurvrouw kan krijgen.
ik vind dit ook aardig nutteloos gedoequote:Op zondag 11 december 2011 18:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wij hebben nog niet geneukt, klopt.
Vooralsnog slaag jij er niet zo hard in. Dus doe je iets fout.quote:Op maandag 12 december 2011 06:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik vind dit ook aardig nutteloos gedoe
maar het is inderdaad zoals het hoort, zoveel mogelijk je gedragen alsof je niet het zwakke geslacht bent om zoveel mogelijk pussy te krijgen.
dit klinkt ook alleen maar alsof de vrouw eigenlijk alle controle heeft, want ik moet ervoor veranderen dan.quote:Op maandag 12 december 2011 06:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vooralsnog slaag jij er niet zo hard in. Dus doe je iets fout.
Blijf vooral in dat mantra hangen, dan kom je er wel.quote:Op maandag 12 december 2011 06:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dit klinkt ook alleen maar alsof de vrouw eigenlijk alle controle heeft, want ik moet ervoor veranderen dan.
ik fucking haat hoe jij nu doet he!quote:Op maandag 12 december 2011 06:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Blijf vooral in dat mantra hangen, dan kom je er wel.
Quote voor het nageslachtquote:Op maandag 12 december 2011 06:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik fucking haat hoe jij nu doet he!
morgen schiet ik je dood.
(inb4 the ban. misschien dat het goed voor me is! )
Gast toch... Al die energie die je steekt in haten en trieste doodsbedreigingen (kun je op tijd een ticket boeken denk je?), steek die nou es in het verbeteren van jezelf (zowel uiterlijk als innerlijk, want dat laatste kan nog wel wat verbetering gebruiken...).quote:Op maandag 12 december 2011 06:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik fucking haat hoe jij nu doet he!
morgen schiet ik je dood.
(inb4 the ban. misschien dat het goed voor me is! )
het is opzich logisch dat die haat ergens vandaan komt. Je typt de hele tijd uit de hoogte, en nu ook weer met die 1ne kutemoticon!!!quote:Op maandag 12 december 2011 06:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gast toch... Al die energie die je steekt in haten en trieste doodsbedreigingen (kun je op tijd een ticket boeken denk je?), steek die nou es in het verbeteren van jezelf (zowel uiterlijk als innerlijk, want dat laatste kan nog wel wat verbetering gebruiken...).
Word je veel wijzer van.
Roddels?quote:Op maandag 12 december 2011 09:03 schreef Lokasenna het volgende:
Slechtemorgen mensen.
Ik heb niets meldbaars. Ik heb met een voormalig klasgenoot gepraat, volgens mij zijn de roddels niet in Nijmegen verspreid.
De waarheid over mij en Newbie enzo. Wat in mijn christelijke dorpje niet zo op prijs gesteld werd en wat een vriend grappig vond om te vertellen omdat hij dacht dat ik niet serieus was.quote:
Ik ben het met je eens dat er hier sprake is van haantjesgedrag. Echter zie ik dat niet bij de mensen die "wel" kunnen versieren, eerder bij de mensen die dat "niet" kunnen. En ja, er is onevenredig veel haat en nijd. Dat je dat dwars zit snap ik, maar dat is geen reden om het af te reageren op iemand anders.quote:Op maandag 12 december 2011 07:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het is opzich logisch dat die haat ergens vandaan komt. Je typt de hele tijd uit de hoogte, en nu ook weer met die 1ne kutemoticon!!!
je typt wel wat meer nu, dus waar ik me aan ergerde is niet zomaar, al die kutslowchat hier ik word er gek van. ik ben elke dag uren bezig met alles bijlezen.
en zoveel is alleen maar "macho" gedrag en schouderduwgedrag(hoe moet ik het anders noemen)van types als jij met " neuken? ","daten", en andere niets toevoegende dingen.
elke keer wordt het supererg als er een X aantal users zijn die WEL kunnen versieren. en dan is het hier alleen maar een schouderduwgeding, en alleen de eventueele vrouwelijke users die aandacht krijgen met hosselpogingen. en onderling onder de mannen elkaar de grond in trappen, of andere egoistische dingen om hunzelf beter te laten lijken.
Het is ook overdreven omdat het voor jou veel heftiger lijkt dan voor anderen. Voor de meesten hier is het gewoon onschuldig. Niks aan de hand.quote:oke dit klinkt overdreven, maar het is wel waar het meeste met de achterliggende gedachte van 'jullie'(machotypes ) wel over gaat. voor de rest maken jullie ook alleen maar posts die anderen belachelijk maken, alleen maar voor de egoistische redenen dat jezelf beter lijkt.(schouderduwen)
Like it or not, dat 'kutgedrag' is wel waar jij voortdurend naar aan het vissen bent. Jij wilt ook zo zijn. Je kan het niet verkroppen dat iemand als E_M zich wel makkelijk in sociale situaties beweegt en altijd een scherpe comeback heeft. Denk je nou echt dat hij jou verachtelijk vindt? Hij heeft nog gelijk ook. Je hebt andere issues. Die zijn veel belangrijker en bovendien de oorzaak van het feit dat je niemand kan 'hosselen'.quote:ik heb net de hele tijd onder me buro gezeten, en het kan me geen boei schelen als ik hier wordt gebant.
ik heb hier geen leuke contacten, en ik heb geen zin om te veranderen om mee te gaan met alleen maar " hoi", "ik ga weer doei allemaal" en weet ik het wat allemaal posten, en mezelf te veranderen om dat kutgedrag van de types zoals jou te gaan doen.
Jij haat jezelf. Je stelt vragen over het hoe&wat die niet relevant en logisch zijn voor de meeste mensen. Ik weet dat het voor jou moeilijk is om je in anderen te verplaatsen, maar het regelen van een date of het praten met mensen is voor velen hier gesneden koek. En als ze het niet kunnen weten ze wel wat ze eigenlijk moeten doen. Jij bent clueless.quote:wat hier normaal lijkt te zijn is dingen posten als : ja ik heb een date gehad met een meisje, ik heb haar even gehosseld.
,maar niemand gaat er op in hoe&wat dan precies.
ik vroeg wat goede gespreksonderwerpen waren, en ik wordt hier alleen maar belachelijk gemaakt.
ik snap dat het wat vreemd staat hier in het topic omdat niemand het over kleine dingetjes en details heeft van versieren, en het alleen maar over macho en de dingen in een groter kader gaat.
had dan tenminste teruggepost dat ik het moet hebben over basejumpen, haar spullen minderwaardig vinden en het over alles hebben wat ik veel beter heb, en zonodig doen alsof ik het veel beter heb etc, etc.. en liegen alsof ik de meest geweldige persoon op aarde ben terwijl ik eigenlijk een no-life niets nut ben die niet grappig en leuk is, alleen maar idioot laat horen hoe geweldig hij het wel niet heeft.
dan had ik tenminste het nog oneens met je kunnen zijn.
Dat zuigtquote:Op maandag 12 december 2011 09:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De waarheid over mij en Newbie enzo. Wat in mijn christelijke dorpje niet zo op prijs gesteld werd en wat een vriend grappig vond om te vertellen omdat hij dacht dat ik niet serieus was.
Dat ik neuk en drugs gebruik.quote:Op maandag 12 december 2011 09:11 schreef Tamashii het volgende:
Wat is die waarheid dan? En door wie is het dan wel verspreid? :/
Weet je wat het is, vroeger werd ik onwijs snel verliefd en kon ik ook op 5 mensen tegelijk verliefd zijn en nu eigenlijk helemaal niet zo snel meer.
Ik zou gewoon voor optie 1 kiezen, je zei zelf dat er niets speciaals was gebeurd en als je bij dezelfde vereniging hebt gezeten kun je dat ook mooi als gespreksstof gebruiken. En als het wat zou worden komt toch nog wel uit dat je haar al kende. Ze gaat je echt niet afkeuren om hoe je was als 13-jarig jochie, tenzij je enorm negatief opviel in je teamquote:Op maandag 12 december 2011 09:44 schreef UltraViolence het volgende:
Mijn probleem is niet zozeer het versieren van meiden/vrouwen, maar van één in het speciaal.
Al tijden kom ik in een aantal café's hier in de buurt, waar ik een meid zie die ik van +/- 6 jaar geleden ken. Ze heeft vroeger voetbaltrainingen met ons (mijn voetbalelftal) gevolgd, waar ik toentertijd wel een aantal keer met haar heb gesproken (niets speciaals).
Omdat ik haar dus al minstens 6 jaar niet gesproken heb en ik qua uiterlijk heel erg ben veranderd heb ik nooit wat tegen haar durven zeggen.
Ondertussen weet ze wie ik ben en heb ik het idee dat ze steeds mij aankijkt vanaf een afstand.
Ook heeft ze me nu al een aantal keer 'per ongeluk'/'toevallig' aangeraakt terwijl ze langsliep of wat dan ook. Maar ik heb dan echt geen idee wat ik moet zeggen.
Buiten de gewoonlijke angst om meiden aan te spreken heb ik ook echt geen idee wat ik moet zeggen en hoe ik het aan moet pakken.
Wat moet ik doen?
1. Aanpakken alsof ik haar nog ken, nadat ik haar een tijdje genegeerd heb.
2. Gewoon doen alsof ik haar niet meer ken en 'opnieuw beginnen'?
Optie 2 lijkt mij de beste optie, heb alleen géén idee waar ik over moet beginnen. Iemand die hier een idee voor heeft?
(Dit gaat over de leeftijd 18 t/m 21 ongeveer)
Leuk dat dit soort topics bestaan
In welk gehucht woon je dat dat de vreselijkste roddels zijn?quote:Op maandag 12 december 2011 09:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ik neuk en drugs gebruik.
Ik ben denk ik in mijn leven op twee personen verliefd geweest. Hoe snel gaat het dan nu bij jou? Hoe oud ben je eigenlijk, dat weet ik niet eens.
't Is een plaats op de Veluwe waar iedereen beweert maagd te zijn tot het huwelijk.quote:Op maandag 12 december 2011 09:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
In welk gehucht woon je dat dat de vreselijkste roddels zijn?
Vroeger, dan heb ik het over een jaar of 10 tot 13 was ik echt continu verliefd.Ook echt met de bijbehorende vlinders in mijn buik. Zelfs als ik een relatie had met de ene, kon ik nog verliefd zijn op diegene en op een ander.
Lijkt me zwaar vermoeiend. Die wispelturigheidquote:Op maandag 12 december 2011 09:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
In welk gehucht woon je dat dat de vreselijkste roddels zijn?
Vroeger, dan heb ik het over een jaar of 10 tot 13 was ik echt continu verliefd.Ook echt met de bijbehorende vlinders in mijn buik. Zelfs als ik een relatie had met de ene, kon ik nog verliefd zijn op diegene en op een ander.
Ik kan bevestigen dat dat het ook is.quote:Op maandag 12 december 2011 09:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
Lijkt me zwaar vermoeiend. Die wispelturigheid
Welkom in Nunspeet.quote:Op maandag 12 december 2011 09:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
't Is een plaats op de Veluwe waar iedereen beweert maagd te zijn tot het huwelijk.
Maar da's wel ernstig
Ik ben denk ik op mijn 15e verliefd geweest. En nu. Dat zijn twee keer.
Ik zou ervoor kiezen om haar in eerste instantie te benaderen als een vreemde, om vervolgens laten vallen alsof jullie elkaar al eerder kennen. Op moment dat zij ingaat dat jullie elkaar wel moeten kennen van vroeger, kun je praten over het lot of iets anders spiritueels. Zulke onderwerpen doen ze smelten yoquote:Op maandag 12 december 2011 09:44 schreef UltraViolence het volgende:
Mijn probleem is niet zozeer het versieren van meiden/vrouwen, maar van één in het speciaal.
Al tijden kom ik in een aantal café's hier in de buurt, waar ik een meid zie die ik van +/- 6 jaar geleden ken. Ze heeft vroeger voetbaltrainingen met ons (mijn voetbalelftal) gevolgd, waar ik toentertijd wel een aantal keer met haar heb gesproken (niets speciaals).
Omdat ik haar dus al minstens 6 jaar niet gesproken heb en ik qua uiterlijk heel erg ben veranderd heb ik nooit wat tegen haar durven zeggen.
Ondertussen weet ze wie ik ben en heb ik het idee dat ze steeds mij aankijkt vanaf een afstand.
Ook heeft ze me nu al een aantal keer 'per ongeluk'/'toevallig' aangeraakt terwijl ze langsliep of wat dan ook. Maar ik heb dan echt geen idee wat ik moet zeggen.
Buiten de gewoonlijke angst om meiden aan te spreken heb ik ook echt geen idee wat ik moet zeggen en hoe ik het aan moet pakken.
Wat moet ik doen?
Optie 2 lijkt mij de beste optie, heb alleen géén idee waar ik over moet beginnen. Iemand die hier een idee voor heeft?
Ik kom ook heel vaak op de Veluwe, Ede enzovoort en merk ook wel dat het daar heel anders is dan hier in de Randstad. Maar trek me er echt niks van aan en ben ook niet gelovig.quote:Op maandag 12 december 2011 09:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
't Is een plaats op de Veluwe waar iedereen beweert maagd te zijn tot het huwelijk.
Maar da's wel ernstig
Ik ben denk ik op mijn 15e verliefd geweest. En nu. Dat zijn twee keer.
Ik zou er niet zoveel over nadenken. Gewoon aanspreken en direct beginnen over jullie 'common ground'.quote:Op maandag 12 december 2011 09:44 schreef UltraViolence het volgende:
Wat moet ik doen?
Toen was het leuk, goed gevoel ook. Maar die wispelturigheid is inderdaad niet fijn, je weet niet waar je aan toe bent en heb mezelf toen ook regelmatig daarmee in de vingers gesneden. Nu is het echter over...quote:Op maandag 12 december 2011 09:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
Lijkt me zwaar vermoeiend. Die wispelturigheid
Second that.quote:Op maandag 12 december 2011 10:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou er niet zoveel over nadenken. Gewoon aanspreken en direct beginnen over jullie 'common ground'.
Dat lijkt me inderdaad de beste optie.quote:Op maandag 12 december 2011 09:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou gewoon voor optie 1 kiezen, je zei zelf dat er niets speciaals was gebeurd en als je bij dezelfde vereniging hebt gezeten kun je dat ook mooi als gespreksstof gebruiken. En als het wat zou worden komt toch nog wel uit dat je haar al kende. Ze gaat je echt niet afkeuren om hoe je was als 13-jarig jochie, tenzij je enorm negatief opviel in je team
Tja, ik ook niet en dat nemen ze me kwalijk. Maar boeiend, ik leef volgens mijn normen en niet naar die van hen. En voor god hoef ik het al helemaal niet te doen.quote:Op maandag 12 december 2011 10:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik kom ook heel vaak op de Veluwe, Ede enzovoort en merk ook wel dat het daar heel anders is dan hier in de Randstad. Maar trek me er echt niks van aan en ben ook niet gelovig.
Hoe langer je wacht, hoe hoger die drempel wordt voor jezelf. Je hebt er nu al sowieso teveel tijd heen laten gaan. De lange post is proofquote:Op maandag 12 december 2011 10:01 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad de beste optie.
Heb dan nog wel het probleem dat ik echt geen idee heb hoe ik het gesprek moet beginnen, een gesprek met haar over voetbal lukt me wel, maar hoe ga ik het gesprek beginnen?
Ik zie haar bijna elk weekend en toch heb ik nog nooit wat gezegd.
Dan wordt het moeilijk om haar ineens te herkennen.
Echt een groot probleem dit, aangezien ik haar (zoals ik haar van vroeger kende) heel erg leuk vond. En zij mij blijkbaar ook leuk vindt, ookal zijn alle hints zo subtiel dat het als toeval opgevat kan worden.
Hoe begin je met iemand anders een gesprek over voetbal? Op dezelfde manier begin je met haar een gesprek. Weet ik veel, in welk team ze voetbalt, of ze die-en-die dan ook kent. Als zij jou wel leuk vindt dan interesseert het haar niet heel veel hoe je dat gesprek aanknoopt.quote:Op maandag 12 december 2011 10:01 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Heb dan nog wel het probleem dat ik echt geen idee heb hoe ik het gesprek moet beginnen, een gesprek met haar over voetbal lukt me wel, maar hoe ga ik het gesprek beginnen?
Echt een groot probleem dit, aangezien ik haar (zoals ik haar van vroeger kende) heel erg leuk vond. En zij mij blijkbaar ook leuk vindt, ookal zijn alle hints zo subtiel dat het als toeval opgevat kan worden.
6 maanden terug was je een nog ergere jankbal heb je zelf gezegdquote:Op maandag 12 december 2011 10:02 schreef heloef het volgende:
Ik was 6 maanden niet wispelturig was op niemand verliefd.
En toen brak november aan en ging alles fout.
Dat kan ik alléén maar beamen.quote:Op maandag 12 december 2011 10:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoe langer je wacht, hoe hoger die drempel wordt voor jezelf. Je hebt er nu al sowieso teveel tijd heen laten gaan. De lange post is proof
Nee dat is anders janken.quote:Op maandag 12 december 2011 10:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
6 maanden terug was je een nog ergere jankbal heb je zelf gezegd
En je zei er snel weer overheen te zijn, dat is het voordeel van wispelturigheid.
Een vrouw waarmee je kan praten over voetbal, ik ben jaloers.quote:Op maandag 12 december 2011 10:01 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Echt een groot probleem dit, aangezien ik haar (zoals ik haar van vroeger kende) heel erg leuk vond. En zij mij blijkbaar ook leuk vindt, ookal zijn al haar hints zo subtiel dat het als toeval opgevat kan worden.
Vind je jezelf nu ook nog wispelturig?quote:Op maandag 12 december 2011 10:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat is anders janken.
"Boehoehoe ik ben maagd"
"Boehoehoe ik blijf altijd alleen"
"Boehoehoe ik ben lelijk"
Dat was mijn jankstylo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |