Wees een rebel; skip school.quote:Op maandag 12 december 2011 01:47 schreef heloef het volgende:
Al ga ik zo wel slapen want school morgen.
heb jij limitless al gezien? is echt wat voor jou.quote:Op maandag 12 december 2011 01:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb jij die film nou al es gezien?
Ja en ik vond hem heel mooi maar toch had ik er meer van verwacht. De interactie enzo en de ontwikkeling vond ik heel mooi om te zien maar omdat ik de "gewone"nooit goed bekeken heb was ik niet tevreden met het einde. Ik vind dat het gewoon verder moest gaan. Ook al zijn er eerder films over gemaakt. Maar zo gaat dat nou eenmaal, dat weet ikquote:Op maandag 12 december 2011 01:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb jij die film nou al es gezien?
Ik zou makkelijk een dagje kunnen thuis werken. Maar toch ga k wel anders krijg ik de onderwijs inspectie weer op mijn dak.quote:
Yep, goeie film. Echt iets voor mij.quote:Op maandag 12 december 2011 01:48 schreef dawg het volgende:
[..]
heb jij limitless al gezien? is echt wat voor jou.
Ik jaag ze wel weg want ik kan ( lees: kon ) vechtsportquote:Op maandag 12 december 2011 01:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou makkelijk een dagje kunnen thuis werken. Maar toch ga k wel anders krijg ik de onderwijs inspectie weer op mijn dak.
Ja die psychologie was mooi. En de beelden! Ik zag hem in het Spaans in het vliegtuig en toen wassie al geniaal.quote:Op maandag 12 december 2011 01:50 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja en ik vond hem heel mooi maar toch had ik er meer van verwacht. De interactie enzo en de ontwikkeling vond ik heel mooi om te zien maar omdat ik de "gewone"nooit goed bekeken heb was ik niet tevreden met het einde. Ik vind dat het gewoon verder moest gaan. Ook al zijn er eerder films over gemaakt. Maar zo gaat dat nou eenmaal, dat weet ik
Die heb ik nog liggen. Net als 300 anderequote:Op maandag 12 december 2011 01:51 schreef dawg het volgende:
oh en mata. jij moet trouwens ook eens one perfect day kijken. dat is nog meer wat voor jou.
Wees een rebel; zuip je nieren weg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
ik heb het lang lang nog langer geleden ook gedaan een tijdje. leraar vond dat ik veel aanleg had maar ineens hield iedereen ermee op en was ik als enige over. daar had die kerel geen zin in.quote:Op maandag 12 december 2011 01:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik jaag ze wel weg want ik kan ( lees: kon ) vechtsport
Royco kan het ook dus je bent veilig
Het is heel mooi, eigenlijk alleen maar een goed teken dat ik "meer"wilde zien. Ik ga de gewone maar eens een keer goed bekijken maar ik denk dat die het niet echt haalt bij hoe deze in elkaar zit. Dus ik hoop stiekem gewoon op een vervolg in een modern jasjequote:Op maandag 12 december 2011 01:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja die psychologie was mooi. En de beelden! Ik zag hem in het Spaans in het vliegtuig en toen wassie al geniaal.
Thuis met goed beeld en geluid moet het orgastisch mooi zijn. Snel aanschaffen die DVD alsie uitkomt.
Niet nodig hoorquote:Op maandag 12 december 2011 01:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
No retreat, no surrenderquote:Op maandag 12 december 2011 01:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 december 2011 01:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wees een rebel; zuip je nieren weg.laat het de volgende keer wel aub.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gezien de reacties zal die er zeker wel komen. Eindelijk weer es een echt goede film.quote:Op maandag 12 december 2011 01:53 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het is heel mooi, eigenlijk alleen maar een goed teken dat ik "meer"wilde zien. Ik ga de gewone maar eens een keer goed bekijken maar ik denk dat die het niet echt haalt bij hoe deze in elkaar zit. Dus ik hoop stiekem gewoon op een vervolg in een modern jasje
Elke keer als ik jou wil redden wil je het nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Je kent mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op maandag 12 december 2011 01:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je kent meja fijn. dit is eigenlijk best wel (het enige) gevoelige onderwerp. ik wist vantevoren dat ik niks had moeten posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu ook geen zin meer om te posten. adios.![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 01:55 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Elke keer als ik jou wil redden wil je het niet
Het hoort andersom te zijn heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah man, sorry hee.quote:Op maandag 12 december 2011 01:56 schreef dawg het volgende:
[..]
ja fijn. dit is eigenlijk best wel (het enige) gevoelige onderwerp. ik wist vantevoren dat ik niks had moeten posten.
nu ook geen zin meer om te posten. adios.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |