wat ben jij preuts zegquote:Op maandag 12 december 2011 00:18 schreef heloef het volgende:
Ik ga geen foto van mijn lul sturen.
Ik vind het sowieso vreemd om een foto van je lul te nemen.
Niet als je ook gamed, dan heb je anders die middellijn precies in het midden -_-quote:Op maandag 12 december 2011 00:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat je daar überhaupt op let is een wonderOverigens is een groot scherm overrated, beter twee kleinere.
Meestal wel. Sowieso houd ik van soep.quote:Op maandag 12 december 2011 00:25 schreef Moonwalk het volgende:
Wie eet net als ik Noodles altijd als soep ?en nooit als noodles?
[ afbeelding ]
Ik meestal ookquote:Op maandag 12 december 2011 00:25 schreef Moonwalk het volgende:
[ afbeelding ]
Preuts?quote:
quote:
Mijn beste vriendin noemt het bamisoep.quote:Op maandag 12 december 2011 00:25 schreef Moonwalk het volgende:
[ afbeelding ]
En als iemand anders de foto van jouw dikke staaf maakt?quote:Op maandag 12 december 2011 00:18 schreef heloef het volgende:
Een goeie vriend van mij ook, maar dat vind ik weer te overdrevenquote:Op maandag 12 december 2011 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin noemt het bamisoep.
Als diegene een vrouw is en die maakt voor haar privecollectie mag het.quote:Op maandag 12 december 2011 00:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
En als iemand anders de foto van jouw dikke staaf maakt?
Ik ook niet; het was een grapje wat jullie wel kunnen waarderen denk ikquote:Op maandag 12 december 2011 00:18 schreef heloef het volgende:
Ik game af en toe een klein beetje maar inderdaad. Ben meestal andere dingen aan het doen.quote:Op maandag 12 december 2011 00:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Niet als je ook gamed, dan heb je anders die middellijn precies in het midden -_-
Je bedoelt dat je het warme water niet afgiet? Ik dacht altijd dat dat de bedoeling wasquote:Op maandag 12 december 2011 00:25 schreef Moonwalk het volgende:
[ afbeelding ]
Het zou met niet verbazen als Kaneel een foto van zijn stokje heeft gestuurd eigenlijk.quote:Op maandag 12 december 2011 00:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ook niet; het was een grapje wat jullie wel kunnen waarderen denk ik
Het zijn gewoon noodles, punt.quote:Op maandag 12 december 2011 00:30 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Een goeie vriend van mij ook, maar dat vind ik weer te overdreven
Hehe.quote:Op maandag 12 december 2011 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zou met niet verbazen als Kaneel een foto van zijn stokje heeft gestuurd eigenlijk.
Niks persoonlijks, maar in dit topic acht ik iedereen tot alles in staat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |