Verkeerde topic.quote:
Je vergeet mijquote:Op zondag 11 december 2011 23:43 schreef benzin het volgende:
Slechtste hosselaars(ter) van FOK!
Heloef
Kaneelstokje
benzin
Heathcliff80
mylifeisgrey?
capstan
Doen.quote:Op zondag 11 december 2011 23:43 schreef benzin het volgende:
Heloef
Kaneelstokje
benzin
Heathcliff80
mylifeisgrey?
capstan
Inderdaad.quote:
Dus jij hebt haar weggejaagd? Good job, soldier!quote:Op zondag 11 december 2011 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had wel de grootste online hossel faal met Lovable Lola ofzo.Is die nog eens teruggekomen, of niet?
Zij is er ook slecht in en wilde er graag op. Zie de discussie in het vorige deelquote:
En vergeet tijn niet. Hij faalt dubbel zo hard omdat hij voor zowel mannen als vrouwen gaat (probeert te gaan)quote:Op zondag 11 december 2011 23:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Zij is er ook slecht in en wilde er graag op. Zie de discussie in het vorige deel
Hmm, had deze post verkeerde geïnterpreteerd: [Als versieren niet zo makkelijk gaat] #617 Strooien met complimenten
Ik heb nu
Heloef
Kaneelstokje
benzin
mylifeisgrey
capstan
magnetronkoffie
Slechter dan 0% succes kan nietquote:Op zondag 11 december 2011 23:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En vergeet tijn niet. Hij faalt dubbel zo hard omdat hij voor zowel mannen als vrouwen gaat (probeert te gaan)
Wattanquote:Op zondag 11 december 2011 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had wel de grootste online hossel faal met Lovable Lola ofzo.Is die nog eens teruggekomen, of niet?
Nee hoorquote:Op zondag 11 december 2011 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
0 uit 1 is beter dan 0 uit 10. Jeweet.
Wat is mijn succesratio dan?quote:
0 uit 1 heeft hoe dan ook wel een hogere entropiequote:Op zondag 11 december 2011 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
0 uit 1 is beter dan 0 uit 10. Jeweet.
Valt mee, ik sta niet bepaald sterk in mijn schoenen maar ik ben nog steeds niet weggejaagd.quote:Op zondag 11 december 2011 23:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
Je moet als nieuwe vrouwelijke user hier in dit topic wel sterk in je schoenen staan, met al dat mannengeweld hier
Er kwam hier een meisje binnenvallen en die ging ik hosselen. Toen vroeg ze of ik een foto had, ik zei nee, ik baal van foto's. Ik heb geen enkele foto in mijn huis.quote:
Maar jij was vanaf het begin al aandachtsgeil en vond al die aandacht alleen maar leuk. Wellicht dat het sommige andere vrouwelijke users juist afschriktquote:Op zondag 11 december 2011 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Valt mee, ik sta niet bepaald sterk in mijn schoenen maar ik ben nog steeds niet weggejaagd.
ik probeerde een ex te hosselen bij gebrek aan beterquote:Op zondag 11 december 2011 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er kwam hier een meisje binnenvallen en die ging ik hosselen. Toen vroeg ze of ik een foto had, ik zei nee, ik baal van foto's. Ik heb geen enkele foto in mijn huis.
Toen zei ze dat ik faalde met hosselen omdat ik een fotograve probeerde te hosselen. Zoiets.
Diep in elke vrouw schuilt een attention whore.quote:Op zondag 11 december 2011 23:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar jij was vanaf het begin al aandachtsgeil en vond al die aandacht alleen maar leuk. Wellicht dat het sommige andere vrouwelijke users juist afschrikt
Dat meisje in de tram viel als een blok voor me hoor, alleen we waren te verlegen om elkaars nummer te vragen.quote:Op zondag 11 december 2011 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had jij successen? Die keer van het zoenen was haar succes, niet het jouwe
Entropie, heeft dat niet te maken met deeltjes en warmte?quote:Op zondag 11 december 2011 23:52 schreef benzin het volgende:
[..]
0 uit 1 heeft hoe dan ook wel een hogere entropie
Hoeveel piemelfoto's heb je al gekregen?quote:Op zondag 11 december 2011 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Valt mee, ik sta niet bepaald sterk in mijn schoenen maar ik ben nog steeds niet weggejaagd.
i knew itquote:Op zondag 11 december 2011 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Diep in elke vrouw schuilt een attention whore.
Ahh, die Loka. Viel wel mee met de faal. Zij is sowieso wel pittig en uitdagend. Hoogbegaafd enzulks.quote:Op zondag 11 december 2011 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er kwam hier een meisje binnenvallen en die ging ik hosselen. Toen vroeg ze of ik een foto had, ik zei nee, ik baal van foto's. Ik heb geen enkele foto in mijn huis.
Toen zei ze dat ik faalde met hosselen omdat ik een fotograve probeerde te hosselen. Zoiets.
Diep? Schuilt?quote:Op zondag 11 december 2011 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
heb ik ook altijd last vanquote:Op zondag 11 december 2011 23:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat meisje in de tram viel als een blok voor me hoor, alleen we waren te verlegen om elkaars nummer te vragen.
Geen foto's, wel bewegend beeld.quote:Op zondag 11 december 2011 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Entropie, heeft dat niet te maken met deeltjes en warmte?
[..]
Hoeveel piemelfoto's heb je al gekregen?
Ik denk niet dat er geen vrouwen zijn die al die 'aandacht' maar niks vindenquote:Op zondag 11 december 2011 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat was LolaLovesYou.quote:Op zondag 11 december 2011 23:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ahh, die Loka. Viel wel mee met de faal. Zij is sowieso wel pittig en uitdagend. Hoogbegaafd enzulks.
Ze zei dat ik episch faalde.quote:Op zondag 11 december 2011 23:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ahh, die Loka. Viel wel mee met de faal. Zij is sowieso wel pittig en uitdagend. Hoogbegaafd enzulks.
Je bedoelt toen met de nachtbagger?quote:Op zondag 11 december 2011 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen foto's, wel bewegend beeld.
Sorryquote:
Ja en nee.quote:Op zondag 11 december 2011 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Entropie, heeft dat niet te maken met deeltjes en warmte?
Interessant type inderdaad, far out of my league maar oh zo interessant.quote:Op zondag 11 december 2011 23:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zwijg over de nachtbagger, what happens in nachtbagger stays in nachtbagger.quote:Op zondag 11 december 2011 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zei dat ik episch faalde.
[..]
Je bedoelt toen met de nachtbagger?
Ok, slaap lekker benzinneke.quote:Op zondag 11 december 2011 23:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Ja en nee.
Jij bedoelt http://nl.wikipedia.org/wiki/Entropie
Ik bedoel http://nl.wikipedia.org/wiki/Entropie_(informatietheorie) , een vergelijkbaar begrip uit de informatica.
Overigens had ik al 10 minuten geleden willen slapen, ik ga er nu snel vandoor.
Liefs
Was wel een aparte vrouw. Best knap ook.quote:Op zondag 11 december 2011 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Interessant type inderdaad, far out of my league maar oh zo interessant.
Jij begon er over?quote:Op zondag 11 december 2011 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zwijg over de nachtbagger, what happens in nachtbagger stays in nachtbagger.
Ik ben een aandachtshoer. Ik probeer stemmen te werven.quote:Op zondag 11 december 2011 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, slaap lekker benzinneke.
[..]
Was wel een aparte vrouw. Best knap ook.
Maar fotografie is niet mijn kopje thee denk ik.
[..]
Jij begon er over?
Mijne ook niet, meer omdat ik geen fatsoenlijke camera kan betalen.quote:Op zondag 11 december 2011 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar fotografie is niet mijn kopje thee denk ik.
Misschien. Ik kan me niet voorstellen waarom vrouwen het zo kut zouden vinden. Het is maar internet.quote:Op zondag 11 december 2011 23:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er geen vrouwen zijn die al die 'aandacht' maar niks vinden
Mijn stem heb jequote:Op zondag 11 december 2011 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben een aandachtshoer. Ik probeer stemmen te werven.
Sommigen nemen internet een beetje te serieusquote:Op maandag 12 december 2011 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien. Ik kan me niet voorstellen waarom vrouwen het zo kut zouden vinden. Het is maar internet.
Vooral die semi-naaktfoto achter de PC is interessant he?quote:Op zondag 11 december 2011 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die is leuk ja, maar dat is zij niet.quote:Op maandag 12 december 2011 00:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Vooral die semi-naaktfoto achter de PC is interessant he?Fotoboek van LolaLovesYou
En nu ga ik echt
quote:Op maandag 12 december 2011 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kom mensen, laten we allemaal foto's van onze penis naar Loka sturen!
Jij?quote:Op maandag 12 december 2011 00:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sommigen nemen internet een beetje te serieus
Jij moet een leuke slimme vrouw krijgen, ga eens lunchen in een kantine van de universiteit ofzoquote:Op zondag 11 december 2011 23:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Ja en nee.
Jij bedoelt http://nl.wikipedia.org/wiki/Entropie
Ik bedoel http://nl.wikipedia.org/wiki/Entropie_(informatietheorie) , een vergelijkbaar begrip uit de informatica.
Overigens had ik al 10 minuten geleden willen slapen, ik ga er nu snel vandoor.
Liefs
Aah, dacht dat je haar bedoelde, zij was ook een tijdje actief in dit topic. Vraag me af waardoor zij weg ging dan.quote:Op maandag 12 december 2011 00:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die is leuk ja, maar dat is zij niet.
Daar hebben we het nog wel over op msn binnenkort dan. Jij moet me dan wel lef in praten eerstquote:Op maandag 12 december 2011 00:04 schreef Moonwalk het volgende:
Jij moet een leuke slimme vrouw krijgen, ga eens lunchen in een kantine van de universiteit ofzoslaap lekker
Nee, vrouw is wel goed. Maar die foto is niet zij, maar iemand anders.quote:Op maandag 12 december 2011 00:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Aah, dacht dat je haar bedoelde, zij was ook een tijdje actief in dit topic. Vraag me af waardoor zij weg ging dan.
[..]
Daar hebben we het nog wel over op msn binnenkort dan. Jij moet me dan wel lef in praten eerst![]()
![]()
Welterusten!
Moonwalk.quote:Op maandag 12 december 2011 00:04 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jij moet een leuke slimme vrouw krijgen, ga eens lunchen in een kantine van de universiteit ofzoslaap lekker
Wel een mooi groot scherm trouwensquote:Op maandag 12 december 2011 00:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, vrouw is wel goed. Maar die foto is niet zij, maar iemand anders.
Dat heet nu een televisie.quote:Op maandag 12 december 2011 00:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel een mooi groot scherm trouwens
De enige wat?quote:Op maandag 12 december 2011 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komop mensen, ben ik echt de enige?
heb je dat zonet gedaan of was het deel van je hosselstrategie?quote:Op maandag 12 december 2011 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo een foto van zijn kaneelstokje klaar. Heb geen camera in de buurt liggen, er zit alleen een webcam in mijn laptop, da's best moeilijk richten om een schappelijke foto te maken waarop 'ie niet zo klein lijkt.quote:Op maandag 12 december 2011 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komop koffiequote:
Ik heb Loka 2 foto's gestuurd.quote:Op maandag 12 december 2011 00:11 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
heb je dat zonet gedaan of was het deel van je hosselstrategie?
Smoesjes altijd.quote:Op maandag 12 december 2011 00:11 schreef twi het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo een foto van zijn kaneelstokje klaar. Heb geen camera in de buurt liggen, er zit alleen een webcam in mijn laptop, da's best moeilijk richten om een schappelijke foto te maken waarop 'ie niet zo klein lijkt.
She wants cock ehehehehehehequote:Op maandag 12 december 2011 00:14 schreef twi het volgende:
[..]
Shit, zou ze nu doorhebben dat ik helemaal geen foto wil sturen?
Vast wel, maar ze was heel blij met de mijne.quote:Op maandag 12 december 2011 00:14 schreef twi het volgende:
[..]
Shit, zou ze nu doorhebben dat ik helemaal geen foto wil sturen?
Dat je daar überhaupt op let is een wonderquote:Op maandag 12 december 2011 00:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel een mooi groot scherm trouwens
Nee hoor, ik ook. Iedereen mag hem zien hoor:quote:Op maandag 12 december 2011 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik echt slapen, als ik voor 7 uur morgenochtend weer post mogen jullie me schoppen![]()
wat ben jij preuts zegquote:Op maandag 12 december 2011 00:18 schreef heloef het volgende:
Ik ga geen foto van mijn lul sturen.
Ik vind het sowieso vreemd om een foto van je lul te nemen.
Niet als je ook gamed, dan heb je anders die middellijn precies in het midden -_-quote:Op maandag 12 december 2011 00:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat je daar überhaupt op let is een wonderOverigens is een groot scherm overrated, beter twee kleinere.
Meestal wel. Sowieso houd ik van soep.quote:Op maandag 12 december 2011 00:25 schreef Moonwalk het volgende:
Wie eet net als ik Noodles altijd als soep ?en nooit als noodles?
[ afbeelding ]
Ik meestal ookquote:Op maandag 12 december 2011 00:25 schreef Moonwalk het volgende:
[ afbeelding ]
Preuts?quote:
quote:
Mijn beste vriendin noemt het bamisoep.quote:Op maandag 12 december 2011 00:25 schreef Moonwalk het volgende:
[ afbeelding ]
En als iemand anders de foto van jouw dikke staaf maakt?quote:Op maandag 12 december 2011 00:18 schreef heloef het volgende:
Een goeie vriend van mij ook, maar dat vind ik weer te overdrevenquote:Op maandag 12 december 2011 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin noemt het bamisoep.
Als diegene een vrouw is en die maakt voor haar privecollectie mag het.quote:Op maandag 12 december 2011 00:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
En als iemand anders de foto van jouw dikke staaf maakt?
Ik ook niet; het was een grapje wat jullie wel kunnen waarderen denk ikquote:Op maandag 12 december 2011 00:18 schreef heloef het volgende:
Ik game af en toe een klein beetje maar inderdaad. Ben meestal andere dingen aan het doen.quote:Op maandag 12 december 2011 00:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Niet als je ook gamed, dan heb je anders die middellijn precies in het midden -_-
Je bedoelt dat je het warme water niet afgiet? Ik dacht altijd dat dat de bedoeling wasquote:Op maandag 12 december 2011 00:25 schreef Moonwalk het volgende:
[ afbeelding ]
Het zou met niet verbazen als Kaneel een foto van zijn stokje heeft gestuurd eigenlijk.quote:Op maandag 12 december 2011 00:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ook niet; het was een grapje wat jullie wel kunnen waarderen denk ik
Het zijn gewoon noodles, punt.quote:Op maandag 12 december 2011 00:30 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Een goeie vriend van mij ook, maar dat vind ik weer te overdreven
Hehe.quote:Op maandag 12 december 2011 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zou met niet verbazen als Kaneel een foto van zijn stokje heeft gestuurd eigenlijk.
Niks persoonlijks, maar in dit topic acht ik iedereen tot alles in staat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |