Dit is een speciaal geval, ik ben 26 en hij is 17quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 01:55 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Elke keer als ik jou wil redden wil je het niet
Ik wil ook niet gered worden door een meisje. _0-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik red ze liever.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dan nog.quote:Op maandag 12 december 2011 01:57 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dit is een speciaal geval, ik ben 26 en hij is 17
Dat plus het feit dat ik mezelf wel redt.quote:Op maandag 12 december 2011 01:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan nog.
Denk dat niet 1 man zich gemakkelijk voelt als hij gered moet worden door een vrouw
Hihi je noemt me een man.quote:
Jaquote:
Zo noemen ze me niet vaak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
quote:Op maandag 12 december 2011 02:04 schreef Moonwalk het volgende:
Heerlijk die functie om posts van bepaalde members onzichtbaar te maken![]()
Jij niet dusquote:Op maandag 12 december 2011 02:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee geen traantjes he
Daar kunnen veel mannen ook niet tegen.
Dat kan als je abbo hebt.quote:
Ja ik ken het.quote:Op maandag 12 december 2011 02:07 schreef heloef het volgende:
Ik kan ook niet tegen huilende vrouwen.
Werd ooit huilend opgebeld door een vriendin, mijn hart brak gewoon.
Prachtig vind ik dat, bij oude koppeltjes. Dat zo een opaatje helemaal door de supermarkt wordt gegild door zo een ouwe gammele oma. Dan ga ik altijd een praatje maken met die opa en een beetje om die oma lachen.quote:
Bedankt voor deze essentiele mededeling.quote:
Ja, i'm screwedquote:Op maandag 12 december 2011 02:09 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Prachtig vind ik dat, bij oude koppeltjes. Dat zo een opaatje helemaal door de supermarkt wordt gegild door zo een ouwe gammele oma. Dan ga ik altijd een praatje maken met die opa en een beetje om die oma lachen.prachtig mooi
Maar op de leeftijd die je nu hebt is dat een joker voor de vrouwen
Somebody got some knuffelingquote:
Jij bent met die iemand van MSN/Facebook toch?quote:
Ik kon Naat wel vermoorden toen ja.quote:Op maandag 12 december 2011 02:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik ken het.
En dan de neiging om van degene die haar aan het huilen heeft gemaakt ook iets te gaan breken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |