Ach je krijgt er toch ook een kleine glimlach van op je gezicht? Eerlijk zeggen?quote:Op maandag 12 december 2011 21:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Never mind that. Is ook maar een grapje voor hem.
Audio terror crewquote:
jij wel?quote:Op maandag 12 december 2011 21:04 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ach je krijgt er toch ook een kleine glimlach van op je gezicht? Eerlijk zeggen?
Jezus gast, bereid je maar vast voor op het leven.quote:Op maandag 12 december 2011 21:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het slaat fucking nergens iop.
het enige doel is slowchat, ik haat het om morgen weer 1200 posts van dit niveau van de uren dat ik slaap te moeten bijlezen.
Is dat een grapje?quote:Op maandag 12 december 2011 21:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jij wel?
durf te wedden van niet nadat ik die er hard afsla
bereid jij je maar voor om hier een kuttijd te hebbenquote:Op maandag 12 december 2011 21:06 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Jezus gast, bereid je maar vast voor op het leven.
Kap hier eens mee. Als je mensen op wilt fokken ga je dat maar lekker in een ander topic doen.quote:
we worden al bangquote:Op maandag 12 december 2011 21:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
bereid jij je maar voor om hier een kuttijd te hebben
want zolang dit voorduurt ga ik ook alleen maar ruzie maken, en onzin posten om het hie rlekker te verpesten.
!!
quote:Op maandag 12 december 2011 21:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kap hier eens mee. Als je mensen op wilt fokken ga je dat maar lekker in een ander topic doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mee wil kijken stuurt maar een DM dan krijg je een linkjeJe hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
gewoon postaantal opschroevenquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 21:08 schreef Moonwalk het volgende:
Goedenavond!
Zo hehe, wat een dag weer.
Lekker een new york pizza american meat lovers![]()
De film van vandaag:
- the ides of march
geregisseerd door George Clooney
met Ryan Gosling, Philip Seymour Hoffman en George Clooneygoedeavond. neuken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mee wil kijken stuurt maar een DM dan krijg je een linkje
Doen! Moet je nog auditie doen bij Lord of the Rings een dezer dagen?quote:Op maandag 12 december 2011 21:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
haat aan de wereld enzo is me nieuwe motto
ja want met een fok reputatie kom je heel ver in het echte leven.quote:Op maandag 12 december 2011 21:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
gewoon postaantal opschroeven
voor het geval dat rechtevenredig gelijk staat aan fokreputatie klinkt dat gaan doen als een goed idee
Wanneer niet?quote:Op maandag 12 december 2011 21:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wanneer ben ik gefrustreerd dan?
jij lijkt wel veel te weten van lord of the rings....quote:Op maandag 12 december 2011 21:09 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Doen! Moet je nog auditie doen bij Lord of the Rings een dezer dagen?
Hij heeft wel een beetje het haar wat van hobbits zou kunnen zijn, die moet je echt eens kijken mligquote:Op maandag 12 december 2011 21:09 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Doen! Moet je nog auditie doen bij Lord of the Rings een dezer dagen?
Mwa, zo denken Sinji en Supersoep er anders ook over. Ik denk dat hij het ook 'n beetje van die twee overneemt.quote:Op maandag 12 december 2011 21:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
ja want met een fok reputatie kom je heel ver in het echte leven.
Ik denk het ook hoor. Ik wacht nog steeds op de dag dat hij onthult dat hij ons allemaal voor de gek heeft gehouden en Alberto Stegeman ernaast zit ofzo. Om te kijken hoe ver mensen gaan voor zo iemand.quote:Op maandag 12 december 2011 21:10 schreef b4kl4p het volgende:
Komop mensen kijk hier ff doorheen of zijn we allemaal bezopen. Die gast is zo nep als het maar kan, trollt de hele handel bij elkaar. En niemand die het doorheeft? (grapje)
Hoe meer je post, hoe meer je gaat neuken.quote:Op maandag 12 december 2011 21:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
gewoon postaantal opschroeven
voor het geval dat rechtevenredig gelijk staat aan fokreputatie klinkt dat gaan doen als een goed idee
Hoe zie ik dat?quote:Op maandag 12 december 2011 21:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje het haar wat van hobbits zou kunnen zijn, die moet je echt eens kijken mlig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |