SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
× 001 × 002 × 003 × 004 × 005 × 006 × 007 × 008 × 009 × 010 ×
× 011 × 012 × 013 × 014 × 015 × 016 × 017 × 018 × 019 × 020 ×
× 021 × 022 × 023 × 024 × 025 × 026 × 027 × 028 × 029 × 030 ×
× 031 × 032 × 033 × 034 × 035 × 036 × 037 × 038 × 039 × 040 ×
× 041 × 042 × 043 × 044 × 045 × 046 × 047 × 051The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op maandag 12 december 2011 17:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
gaaaaaatverdamme!
Doe mij maar lekker buitenlands gekruid eten
Jaquote:
Sowieso gezouten roomboter, zwarte peper en nootmuskaat door de aardappelpureequote:Op maandag 12 december 2011 17:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
gaaaaaatverdamme!
Doe mij maar lekker buitenlands gekruid eten
White meat.quote:
Hoezo, jij bent geen negerquote:Op maandag 12 december 2011 17:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja. Vanzelfsprekend.
Ik deel exclusief het bed met Sneeuwwitjes zoals jij. Match made in heaven.
Nep-Nederlander....quote:Op maandag 12 december 2011 17:04 schreef Maisnon het volgende:
Wist nooit dat mensen er ook mosterd bij aten, maar dat schijnt best normaal te zijn
Ach.. ik ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij boerenkool?quote:Op maandag 12 december 2011 17:04 schreef Maisnon het volgende:
Wist nooit dat mensen er ook mosterd bij aten, maar dat schijnt best normaal te zijn
Mensen denken altijd van wel telt dat ook?quote:
Nog nooit van gehoordquote:
Slap excuusquote:Op maandag 12 december 2011 17:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mensen denken altijd van wel telt dat ook?
quote:Op maandag 12 december 2011 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
MosterdIk kwak er altijd zoveel bij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mosterd met van dobben of kwekkeboom!!!quote:Op maandag 12 december 2011 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
MosterdIk kwak er altijd zoveel bij!
sowieso van dobben jammie..quote:Op maandag 12 december 2011 17:08 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Mosterd met van dobben of kwekkeboom!!!
Kulaaaar
Is het ook.quote:Op maandag 12 december 2011 17:04 schreef Maisnon het volgende:
Verrader, de Febo-kroket was tot lekkerste verkozenquote:Op maandag 12 december 2011 17:08 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Mosterd met van dobben of kwekkeboom!!!
Kulaaaar
quote:Op maandag 12 december 2011 17:09 schreef Maisnon het volgende:
Ja bij boerenkoolstamp met rookworst, mosterd eten. At bij een vriend van me, en daar gingen ze er ineens mosterd bij gooien. Maar mijn ouders enzo zeiden dat dat best normaal was
Misschien iets regionaals
Deze post wordt namelijk getypt door iemand die pas op de uni doorkreeg dat niet heel Nederland houdoe zegt bij afscheid
Uh, alleen appelmoes bij de patat en satesaus bij de nasi verder niks.quote:Op maandag 12 december 2011 17:10 schreef Sinji het volgende:
Wat mij dus opvalt is dat Hollanders overal appelmoes of satésaus bij doen.
Best lekker, maar niet overal bij
You know you want me.quote:
Da fuckquote:Op maandag 12 december 2011 17:09 schreef Maisnon het volgende:
Ja bij boerenkoolstamp met rookworst, mosterd eten. At bij een vriend van me, en daar gingen ze er ineens mosterd bij gooien. Maar mijn ouders enzo zeiden dat dat best normaal was
Misschien iets regionaals
Deze post wordt namelijk getypt door iemand die pas op de uni doorkreeg dat niet heel Nederland houdoe zegt bij afscheid
Hehe appelmoes hier. Tenminste bij piepers met vlees en groente.quote:Op maandag 12 december 2011 17:10 schreef Sinji het volgende:
Best lekker, maar niet overal bij
Piepersquote:Op maandag 12 december 2011 17:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe appelmoes hier. Tenminste bij piepers met vlees en groente.en stamppotten.
Dit bedoel ikquote:Op maandag 12 december 2011 17:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe appelmoes hier. Tenminste bij piepers met vlees en groente.en stamppotten.
Appelmoes, echt één van de 10 (ofzoquote:Op maandag 12 december 2011 17:10 schreef Sinji het volgende:
Best lekker, maar niet overal bij. Wat doe je![]()
Hehe ja, Brabanders ook volgens mij.quote:Op maandag 12 december 2011 17:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
PiepersDat is ook iets wat alleen wij hier in de regio zeggen of niet?
Appelmoes met kaneelquote:Op maandag 12 december 2011 17:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Appelmoes, echt één van de 10 (ofzo) dingen die ik niet lust
. Baklava en roggebrood zijn er ook 2.
Roggebroodquote:Op maandag 12 december 2011 17:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whuuut, hoe kan je geen baklava lusten? Ik lust eigenlijk alleen geen zuurkool, en voor de rest prop ik gewoon alles naar binnenquote:Op maandag 12 december 2011 17:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik probeer dingen die ik niet lust altijd toch wel weer, zo ben ik dan ook welquote:Op maandag 12 december 2011 17:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whuuut, hoe kan je geen baklava lusten? Ik lust eigenlijk alleen geen zuurkool, en voor de rest prop ik gewoon alles naar binnen
Baklava juistquote:Op maandag 12 december 2011 17:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ewh balkenbrij. Zo damn nasty.quote:Op maandag 12 december 2011 17:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whuuut, hoe kan je geen baklava lusten? Ik lust eigenlijk alleen geen zuurkool, en voor de rest prop ik gewoon alles naar binnen
En roggebrood vind ik ook ranzig inderdaad. Ohja en balkenbrij ofzo, pure kanker is dat![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 17:15 schreef Maisnon het volgende:
Heb gisteren nog een hele bak lava op, heet jonge, houdoe
Ik eet zelfs de korstjes opquote:
Whaha, same herequote:Op maandag 12 december 2011 17:15 schreef Maisnon het volgende:
Ik googlede balkenbrij. What the fuckdat heb ik nog nooit op mn bord gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Surinaamse:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed ook, is slachtafval van een varken wat gekookt word in bouillon en bloed.quote:Op maandag 12 december 2011 17:15 schreef Maisnon het volgende:
Ik googlede balkenbrij. What the fuckdat heb ik nog nooit op mn bord gevonden
M'n buurvrouw heeft me dat vroeger dagelijks laten eten, en ik durfde niet te zeggen dat ik het niet lekker vondquote:
quote:Traditioneel wordt het gemaakt van in bouillon (en soms bloed) gekookt slachtafval van het varken (onder meer kop of ribbetjes, spek en lever), en boekweitmeel of tarwebloem, en speciale kruiden (piment of rommelkruid), die een zoete smaak afgeven. Het gerecht wordt verkocht in blokken en gebakken in de koekenpan in plakken van ongeveer 1 cm dik.
t Is net gefrituurde peperkoek op die foto hierbovenquote:Op maandag 12 december 2011 17:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar goed ook, is slachtafval van een varken wat gekookt word in bouillon en bloed.
quote:Op maandag 12 december 2011 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whaha, same here. Lijkt op bloedworst? Maar dan die gore Nederlandse (sorry
), niet die Surinaamse
.
Nederlandse:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Surinaamse:Ziet er allebei niet al te aantrekkelijk uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Insinueer jij nu indirect dat Balkenbrij de tweede wereldoorlog heeft doen winnen?quote:Op maandag 12 december 2011 17:17 schreef Allure_ het volgende:
Balkenbrij is lekker, hoor. In 1944 tijdens de hongerwinter aten we dit altijd.
Mensen die toen geen bloembollen op voorraad haddenquote:Op maandag 12 december 2011 17:17 schreef Allure_ het volgende:
Balkenbrij is lekker, hoor. In 1944 tijdens de hongerwinter aten we dit altijd.
Ontbijtkoek!quote:Op maandag 12 december 2011 17:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
t Is net gefrituurde peperkoek op die foto hierboven
Het is ook heel zoet ofzo, en gewoon echt fuuuucking smerig.quote:Op maandag 12 december 2011 17:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
t Is net gefrituurde peperkoek op die foto hierboven
I know, maar de ene is fucked op ranzig en de ander is verrukkelijkquote:Op maandag 12 december 2011 17:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ziet er allebei niet al te aantrekkelijk uit.
quote:Op maandag 12 december 2011 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whaha, same here. Lijkt op bloedworst? Maar dan die gore Nederlandse (sorry
), niet die Surinaamse
.
Nederlandse:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Surinaamse:Man die onderste lijkt net een penis waar de eikel van afgehakt is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
quote:Op maandag 12 december 2011 17:19 schreef Sinji het volgende:
[..]
Insinueer jij nu indirect dat Balkenbrij de tweede wereldoorlog heeft doen winnen?
Ja die Nederlandse sowieso, maar betwijfel of ik die Surinaamse wel door m'n strot zou krijgenquote:Op maandag 12 december 2011 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I know, maar de ene is fucked op ranzig en de ander is verrukkelijk![]()
.
Waarom zo.quote:
Dit dacht ik dus ook.quote:Op maandag 12 december 2011 17:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Man die onderste lijkt net een penis waar de eikel van afgehakt is.
Ik wilde het niet zeggen.quote:Op maandag 12 december 2011 17:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Man die onderste lijkt net een penis waar de eikel van afgehakt is.
quote:Op maandag 12 december 2011 17:21 schreef Maisnon het volgende:
Hey weet je waar die onderste op lijkt
Nou nou nou?quote:Op maandag 12 december 2011 17:21 schreef Maisnon het volgende:
Hey weet je waar die onderste op lijkt
Afgelopen week nog opquote:Op maandag 12 december 2011 17:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja die Nederlandse sowieso, maar betwijfel of ik die Surinaamse wel door m'n strot zou krijgen
Whahaha, kwam dWc hiermee?quote:Op maandag 12 december 2011 17:21 schreef Juminelle het volgende:
Door dWc luister ik nu al de hele tijd dit![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 17:21 schreef Juminelle het volgende:
quote:Op maandag 12 december 2011 17:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Afgelopen week nog op. Nogmaals, het smaakt juist het tegenovergestelde van hoe het eruit ziet
![]()
!
Ik zou dat nog niet door m'n strot duwen als ik er geld voor kreegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alhoewel
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Nijmeegs parkje.quote:Op maandag 12 december 2011 17:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Afgelopen week nog op. Nogmaals, het smaakt juist het tegenovergestelde van hoe het eruit ziet
![]()
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Als je ergens Surinaamse bloed- of vleesworst kan scoren, probeer hetquote:Op maandag 12 december 2011 17:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik zou dat nog niet door m'n strot duwen als ik er geld voor kreeg![]()
Alhoewel
[..]
![]()
!
Ziet er nog steeds nasty uit, dat soort shit ga ik geen eens proberen, net als lever. Alle stukjes vlees waar veel vet of iets aan uit ziet. Waar je een uur loopt te knauwen voor je het naar binnen krijgt. No thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Yesquote:
[..]
![]()
!
Ziet er uit als een crime-scene vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik heb zoiets wel eens gehad ja, is wel lekker met een pittige saus
Ik heb me ooit laten piercen op Kwakoe. Was geen succes.quote:Op maandag 12 december 2011 17:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je ergens Surinaamse bloed- of vleesworst kan scoren, probeer het! Als je op Kwakoe bent ofzo
.
Er zit dus niks geks in, het is een gekruide massa in bouillion zonder ondefinieerbare restjes of stukjes.quote:Op maandag 12 december 2011 17:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ziet er nog steeds nasty uit, dat soort shit ga ik geen eens proberen, net als lever. Alle stukjes vlees waar veel vet of iets aan uit ziet. Waar je een uur loopt te knauwen voor je het naar binnen krijgt. No thanks.
Ben nognooit naar kwakoe geweest. Ben ik nu slecht?quote:Op maandag 12 december 2011 17:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je ergens Surinaamse bloed- of vleesworst kan scoren, probeer het! Als je op Kwakoe bent ofzo
.
Ik ook, lekker in de zomer daar liggen.quote:Op maandag 12 december 2011 17:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
YesChill daar nog best vaak eigenlijk
Maar waar bestaat die 'massa' precies uit?quote:Op maandag 12 december 2011 17:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Er zit dus niks geks in, het is een gekruide massa in bouillion zonder ondefinieerbare restjes of stukjes.
quote:Op maandag 12 december 2011 17:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb me ooit laten piercen op Kwakoe. Was geen succes.
Ja! Eigenlijk welquote:Op maandag 12 december 2011 17:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben nognooit naar kwakoe geweest. Ben ik nu slecht?
Preciesquote:Op maandag 12 december 2011 17:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ook, lekker in de zomer daar liggen.
Haha, vandaag nog op het station in Nijmegen.quote:Op maandag 12 december 2011 17:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
PreciesRuzies tussen Molukkers en Marokkanen bekijken enzo
3 liters varkensbloedquote:Op maandag 12 december 2011 17:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Maar waar bestaat die 'massa' precies uit?
Ik heb het ook nog nooit op, durf het niet aan.
Wollah billah, so haram!quote:Op maandag 12 december 2011 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
3 liters varkensbloed
2 kg paneer meel
2 uien fijn gesneden
2 hele pepers verse fijn gesneden
wat zwarte peper
15 takjes selderij
wat gemberpoeder
zout
Door dat varkensbloed lijkt het heel extreem eten, terwijl het serieus gewoon fucking nice is.
quote:Op maandag 12 december 2011 17:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha, vandaag nog op het station in Nijmegen.Gister was trouwens wel beangstigend, was in Arnhem en liepen door een steegje, zag 2 ''zwervers'' daar ruzie maken met een meisje. Een gast trok een mes en wou haar daarmee aanvallen tot de ander hem gelukkig mee trok, stond wel even met mijn voeten aan de grond vast.
Oh dit vraag ik me nou telkens af jaquote:Op maandag 12 december 2011 17:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nog een voordeel van atheïst zijn, geen restricties op het gebied van voedsel![]()
.
Kanker, varkensbloedquote:Op maandag 12 december 2011 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
3 liters varkensbloed
2 kg paneer meel
2 uien fijn gesneden
wat zwarte peper
15 takjes selderij
wat gemberpoeder
zout
Door dat varkensbloed lijkt het heel extreem eten, terwijl het serieus gewoon fucking nice is.
Zijstraat van de steenstraat.quote:Op maandag 12 december 2011 17:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]Whut? Waar?
[..]
Oh dit vraag ik me nou telkens af jaZijn hier gelovigen?
quote:Op maandag 12 december 2011 17:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nog een voordeel van atheïst zijn, geen restricties op het gebied van voedsel![]()
.
ninjaaaaaaaaaaaaaaaaedit.quote:Op maandag 12 december 2011 17:35 schreef Chocolatebear het volgende:
Mijn vader zou maar wat graag willen dat ik moslim wordpech voor hem
Varkensbloed eten, als iets onaantrekkelijk klinkt is het dat welquote:Op maandag 12 december 2011 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
3 liters varkensbloed
2 kg paneer meel
2 uien fijn gesneden
wat zwarte peper
15 takjes selderij
wat gemberpoeder
zout
Ik dacht ook echt gelijk aan de steenstraatquote:
Wait what?quote:Op maandag 12 december 2011 17:36 schreef Sinji het volgende:
Als je de Bijbel letterlijk neemt dan belandt je in de hel als je schelpen eet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op maandag 12 december 2011 17:38 schreef Juminelle het volgende:
Ik ben Christen, maar hou me totaaal niet aan die regels verder. I'm a bad person![]()
Doet me hieraan denken:
Ahh, the most hated family in AmericaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daartegenover stonden zij
![]()
De fuckquote:
Ik ook niet, dat begrijpen is zo'n hoofdkraker als "hoelang bestaat de wereld al" of "waar eindigt het heelal" imo.quote:Op maandag 12 december 2011 17:42 schreef aight1 het volgende:
[..]
De fuck
Ik kan er echt niet bij dat er zóveel mensen zijn die blindelings op zo'n boek vertrouwen en maar alles geloven wat er in geschreven is
quote:Op maandag 12 december 2011 17:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ahh, the most hated family in America
Daartegenover stonden zij
[ afbeelding ]
Van zulke dingen krijg ik hoofdpijnquote:Op maandag 12 december 2011 17:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ook niet, dat begrijpen is zo'n hoofdkraker als "hoelang bestaat de wereld al" of "waar eindigt het heelal" imo.
Voor die kinderen is het sowieso een en al brainwash en indoctrinatie.quote:Op maandag 12 december 2011 17:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]![]()
Ik vroeg me tijdens het kijken van die docu echt af hoe die mensen zichzelf serieus kunnen nemen
Aaaahhhh. 8 uur vandaag?quote:Op maandag 12 december 2011 17:48 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Vrij van werk, jij vuile swagger boy
Deze past wel bij jouquote:Op maandag 12 december 2011 17:48 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Vrij van werk, jij vuile swagger boy
Klopt. Maar op het vervolg van die docu zag je ook dat veel van die kinderen die familie ook verlaten hadden en shit, maar dat die familie dat totaal niets uitmaaktquote:Op maandag 12 december 2011 17:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Voor die kinderen is het sowieso een en al brainwash en indoctrinatie.
Inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2011 17:47 schreef aight1 het volgende:
[..]
Van zulke dingen krijg ik hoofdpijnals je gaat inbeelden hoe groot 't heelal is en hoe ziekelijk veel planeten etc er zijn, en hoe fucking klein een mens eigenlijk is
Tune is hard!quote:
Vooral dat ene meisje ja. Echt sneu, je zult maar in zo'n familie geboren wordenquote:Op maandag 12 december 2011 17:50 schreef Juminelle het volgende:
Ah, mindfuck questions. DIe heb ik altijd als ik skaffa benIk vraag mezelf ook altijd af of we allemaal dezelfde kleuren zien. Dus is de kleur groen die ik zie bij anderen ook groen enzo
[..]
Klopt. Maar op het vervolg van die docu zag je ook dat veel van die kinderen die familie ook verlaten hadden en shit, maar dat die familie dat totaal niets uitmaakt
Hahaha wauw, deze is zo fucking herkenbaar. Ik zit hier altijd zo verschrikkelijk lang over te piekeren.quote:Op maandag 12 december 2011 17:50 schreef Juminelle het volgende:
Ah, mindfuck questions. DIe heb ik altijd als ik skaffa benIk vraag mezelf ook altijd af of we allemaal dezelfde kleuren zien. Dus is de kleur groen die ik zie bij anderen ook groen enzo
Hahah ja hier heb ik ook ooit hele lange discussie over gehadquote:Op maandag 12 december 2011 17:50 schreef Juminelle het volgende:
Ik blijf zolang over zulke dingen nadenken dat ik er hoofdpijn van krijgquote:Op maandag 12 december 2011 17:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hahaha wauw, deze is zo fucking herkenbaar. Ik zit hier altijd zo verschrikkelijk lang over te piekeren.
bron?quote:Op maandag 12 december 2011 17:53 schreef Sinji het volgende:
Iedereen is in een bepaalde mate kleurenblind. Niemand ziet 100% de werkelijkheid. Dusja
Ja dat sowiesoquote:Op maandag 12 december 2011 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Inderdaad.
En dan bevat ik dit filmpje eerder dan al die gelovigen.
Ei was eerder, één of andere vogel met sterke gelijkenissen met de kip legde een ei en daaruit moet de 1e kip gekomen zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 17:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik blijf zolang over zulke dingen nadenken dat ik er hoofdpijn van krijgHetzelfde met dat kip-ei verhaal.
quote:Op maandag 12 december 2011 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ei was eerder, één of andere vogel met sterke gelijkenissen met de kip legde een ei en daaruit moet de 1e kip gekomen zijn.
Kip-ei verhaal, herkenbaar vroegerquote:Op maandag 12 december 2011 17:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik blijf zolang over zulke dingen denken dat ik er hoofdpijn van krijgHetzelfde met dat kip-ei verhaal.
Ik had dit gelezen in een magazine. Zal de bron erbij pakkenquote:
Maar waar kwam die andere vogel dan uit? De eerste van zijn soort.quote:Op maandag 12 december 2011 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ei was eerder, één of andere vogel met sterke gelijkenis met de kip legde een ei en daaruit moet de 1e kip gekomen zijn.
Één of andere struisvogel of fazant ofzo?quote:Op maandag 12 december 2011 17:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
Maar waar kwam die andere vogel dan uit? De eerste van zijn soort.
Maar dan kom je bij het aloude filosofische vraagstuk:quote:Op maandag 12 december 2011 17:53 schreef Sinji het volgende:
Iedereen is in een bepaalde mate kleurenblind. Niemand ziet 100% de werkelijkheid. Dusja
Maar wie heeft het eerste ei ooit gelegd, en waar kwam dit beest zelf uit?quote:Op maandag 12 december 2011 17:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Één of andere struisvogel of fazant ofzo?Uiteindelijk moet door evolutie het 1e ei met daarin de kip zijn gelegd
.
Mensen die serieus beweren dat God de wereld heeft geschapen inderdaadquote:Op maandag 12 december 2011 17:54 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja dat sowieso![]()
Dat je iets wil geloven oké, maar dat je gewoon keiharde feiten en alles gaat ontkennen en afdoen als leugens en shit snap ik gewoon niet
Geen idee, toen was ik nog niet geboren.quote:Op maandag 12 december 2011 17:57 schreef aight1 het volgende:
[..]
Maar wie heeft het eerste ei ooit gelegd, en waar kwam dit beest zelf uit?
Terwijl er dus gewoon 0.0 bewijs voor is dat zoiets bestaatquote:Op maandag 12 december 2011 17:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mensen die serieus beweren dat God de wereld heeft geschapen inderdaad. Of er heilig van overtuigd zijn dat er daadwerkelijk iemand in de hemel is. Alsof er al een hemel is
.
quote:Op maandag 12 december 2011 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ei was eerder, één of andere vogel met sterke gelijkenis met de kip legde een ei en daaruit moet de 1e kip gekomen zijn.
Oh, ik had je wel wat ouder ingeschatquote:Op maandag 12 december 2011 17:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geen idee, toen was ik nog niet geboren.
Blinde mensen hebben vast wel denkbeelden ofzo? Lijkt mij tenminste..quote:Op maandag 12 december 2011 17:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]Thanks.
Dit vraag ik me ook altijd af:
1. Kan iemand die blind geboren is dromen?
2. Hoe kan het, nadat je je haar geknipt hebt, dat je haar weer tot precies die lengte teruggroeit? Je haar is dood toch, dus hoe merkt je haar dit überhaupt?
Je haar groeit oneindig door, dat op je hoofd in ieder geval, en op je armen etc. groeit het net zolang tot het haarfollikel de 'juiste' lengte heeft bereikt. En dat laatste is genetisch bepaald.quote:Op maandag 12 december 2011 17:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]Thanks.
2. Hoe kan het, nadat je je haar geknipt hebt, dat je haar weer tot precies die lengte teruggroeit? Je haar is dood toch, dus hoe merkt je haar dit überhaupt?
Denk ik niet.quote:Op maandag 12 december 2011 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ei was eerder, één of andere vogel met sterke gelijkenissen met de kip legde een ei en daaruit moet de 1e kip gekomen zijn.
quote:Op maandag 12 december 2011 17:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh, ik had je wel wat ouder ingeschat.
1. Hele goede inderdaad, daar moet toch wel eens onderzoek naar zijn gedaan?quote:Op maandag 12 december 2011 17:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]Thanks.
Ah oké, thanks. Alle theorieën waar ik mijn hele leven aan gewerkt heb worden hier opeens even ontkrachtquote:Op maandag 12 december 2011 18:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je haar groeit oneindig door, dat op je hoofd in ieder geval, en op je armen etc. groeit het net zolang tot het haarfollikel de 'juiste' lengte heeft bereikt. En dat laatste is genetisch bepaald.
Niggers keepin' it real.quote:Op maandag 12 december 2011 18:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
[..]
1. Hele goede inderdaad, daar moet toch wel eens onderzoek naar zijn gedaan?
2. Daar snap ik geen snars van. Ik ben sowieso niet van de dingen begrijpen op micro-niveau. Ik snap niet hoe de cellen in m'n lichaam werken (ja, biologieles en wiki en whatever, maar dan weet ik alsnog niet HOE dat precies allemaal kan). Netals met computers, ik kan wel al die zooi aansluiten enzo, maar vraag me niet hoe het allemaal precies ook echt werkt. Ik snap een TV al nieteens.
1. Denk het wel. Maar ik denk dat die dromen er anders uitzien. Misschien meer emoties en beelden die gevormd zijn op de tast die dan geprojecteerd worden in de dromen?quote:Op maandag 12 december 2011 17:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]Thanks.
quote:Op maandag 12 december 2011 17:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maar dan kom je bij het aloude filosofische vraagstuk:
"Is perceptie werkelijk, of is wat meetbaar is werkelijkheid?"
De zon is namelijk groen, en de kleur roze bestaat niet. Maar als je naar de zon kijkt issie toch echt geel. Maar als je het meet, is 'ie groen. Wat is dan waar? Wat iedereen vindt, of wat wetenschappelijk de waarheid is.
Zelfde met een tomaat. Een tomaat is geen groente maar fruit. En een banaan is een bes, maar een aardbei niet. (strawberry )
Ja ja ja.
Leg jij het dan even haarfijn uit, Einsteinquote:Op maandag 12 december 2011 18:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Niggers keepin' it real.
Real dumb.
De bron verwijst naar Shinobu Ishihara. Hij had een experiment uitgevoerd waar naar voren kwam dat iedereen een bepaalde afwijking had en niemand de normen van 'normaal' helemaal 100% kon benaderen. Ook al is het maar een 0.01% afwijking bij wijze van spreken.quote:
Uiteraard. Daarom blijven deze discussies ook oneindig. Doch interessantquote:Op maandag 12 december 2011 17:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maar dan kom je bij het aloude filosofische vraagstuk:
"Is perceptie werkelijk, of is wat meetbaar is werkelijkheid?"
De zon is namelijk groen, en de kleur roze bestaat niet. Maar als je naar de zon kijkt issie toch echt geel. Maar als je het meet, is 'ie groen. Wat is dan waar? Wat iedereen vindt, of wat wetenschappelijk de waarheid is.
Zelfde met een tomaat. Een tomaat is geen groente maar fruit. En een banaan is een bes, maar een aardbei niet. (strawberry )
Ja ja ja.
quote:Op maandag 12 december 2011 18:02 schreef aight1 het volgende:
Ik ben blij dat er zoveel slimme mensen zijn, want als iedereen zoals mij was leefden we nu nog in hutjes met speren enzo
Klokhuis vriendquote:Op maandag 12 december 2011 18:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jajong was zo'n jongen die vroeger altijd teveel Willem Wever keek.
Je bedoelt waarschijnlijk doofstom én blindquote:Op maandag 12 december 2011 18:04 schreef aight1 het volgende:
Whoa, alleen in geluid dromen, dat lijkt me apart.
En doofstommen dan?
Hoe de fuck moeten wij weten hoe blinden en doofstommen dromen, dat weet je pas als je het bent klaarquote:Op maandag 12 december 2011 18:04 schreef aight1 het volgende:
En doofstommen dan?
Oja datquote:Op maandag 12 december 2011 18:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk doofstom én blind
Goeie. Die dromen waarschijnlijk in een ander zintuig. Misschien geur of aanraking?quote:Op maandag 12 december 2011 18:04 schreef aight1 het volgende:
En doofstommen dan?
Ja maja ben nieuwsgierig maar niet bereid mijn mond, ogen en oren op te geven daarvoor.quote:Op maandag 12 december 2011 18:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe de fuck moeten wij weten hoe blinden en doofstommen dromen, dat weet je pas als je het bent klaar
En + verlamd dan?quote:Op maandag 12 december 2011 18:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk doofstom én blind
Dan nog dromen ze want dat is een hersenactiviteit, maar, hoe zou dat eruit zien inderdaad![]()
Algemene kennis voor ontwikkelde mensen dit hoor.quote:Op maandag 12 december 2011 18:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jajong was zo'n jongen die vroeger altijd teveel Willem Wever keek.
Dromen in geurquote:Op maandag 12 december 2011 18:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
En + verlamd dan?
Wat voor leven heb je dan
Maar hoe weten zij dan hoe je 'normaal' droomt dan?quote:Op maandag 12 december 2011 18:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe de fuck moeten wij weten hoe blinden en doofstommen dromen, dat weet je pas als je het bent klaar
Geur??quote:Op maandag 12 december 2011 18:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
En + verlamd dan?
Wat voor leven heb je dan
Haha, ik weet niet genoeg van micro-biologie om jou te kunnen uitleggen hoe dat werkt inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2011 18:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kijk Jajong mijn vragen dodgen. Gaat je petje ook te boven hè, geef maar toe.
Aight, je bent iig wel eerlijk, boxquote:Op maandag 12 december 2011 18:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, ik weet niet genoeg van micro-biologie om jou te kunnen uitleggen hoe dat werkt inderdaad.
We weten er ook nog lang niet alles van, dus dan is 't ook moeilijk uit te leggen. Sommige dingen zijn inderdaad nog op het niveau van 'het is nou eenmaal zo'.quote:Op maandag 12 december 2011 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Aight, je bent iig wel eerlijk, box. Mattie van me is bijna klaar met Biomedische Wetenschappen @ VU, maar die kan me ook niet uitleggen hoe het nou precies werkt. Antwoord blijft samengevat 'zo dit DNA in elkaar'.
Lastig inderdaad als vrouw zijnde.quote:
Je vrouwengebash is lastigquote:Op maandag 12 december 2011 18:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lastig inderdaad als vrouw zijnde.
Diederik Stapelquote:Op maandag 12 december 2011 18:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
'Als vrouw zijnde' klopt niet.quote:Op maandag 12 december 2011 18:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oplichters heb je overal.quote:Op maandag 12 december 2011 18:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Diederik Stapel.
Mijn vertrouwen in wetenschap is verdwenen.
Voor al uw inspirerende en zeer interessante speeches van the greatest minds on earth. Veel onderwerpen en er is nederlands ondertitelingquote:Op maandag 12 december 2011 18:09 schreef Jajong het volgende:
Als je trouwens simpel wat wetenschappelijk dingen wil leren moet je filmjes van de http://www.khanacademy.org/ checken. Gratis youtube filmpjes over van alles van biologie tot aardrijkskunde.
Die site ken ik ja, staan zeker vette dingen op.quote:Op maandag 12 december 2011 18:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
Voor al uw inspirerende en zeer interessante speeches van the greatest minds on earth. Veel onderwerpen en er is nederlands ondertiteling
http://www.ted.com/
Geen water drinken had ik gelezen, krijg je hoofdpijnquote:Op maandag 12 december 2011 18:13 schreef Sala-adin het volgende:
IK HEB ZE JAAAHAHAHAHHAHAHA!!!
KK hard spacen binnenkort
Juist wel lulquote:Op maandag 12 december 2011 18:13 schreef Sinji het volgende:
[..]
Geen water drinken had ik gelezen, krijg je hoofdpijn
Juist wel water, anders krijg je hoofdpijn.quote:Op maandag 12 december 2011 18:13 schreef Sinji het volgende:
[..]
Geen water drinken had ik gelezen, krijg je hoofdpijn
Geaccepteerde informele taal, maar je hebt gelijk.quote:
Ik zou die zeggenquote:Op maandag 12 december 2011 18:14 schreef JackieBrown het volgende:
Jongens is het:
"Al die kaas" of
"Al dat kaas" ???
Hoeveel had jij eigenlijk van gegeten? gewoon beiden even veel verdeeld en hoe heb je het ingenomenquote:Op maandag 12 december 2011 18:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Juist wel water, anders krijg je hoofdpijn.
Zoals ik dus
ik 8 gram, gewoon opgevretenquote:Op maandag 12 december 2011 18:15 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hoeveel had jij eigenlijk van gegeten? gewoon beiden even veel verdeeld en hoe heb je het ingenomen
Dat.quote:Op maandag 12 december 2011 18:14 schreef JackieBrown het volgende:
Jongens is het:
"Al die kaas" of
"Al dat kaas" ???
Dat snapt een select groepje mensen, die werken allemaal als dikverdiendende bankiers en/of de overheidquote:Op maandag 12 december 2011 18:07 schreef Juminelle het volgende:
De logica van geld snap ik ook nooit. Wie dat ooit bepaald heeft en hoe dat zit met 'bijdrukken' enzo
Die kaas, de > die.quote:Op maandag 12 december 2011 18:14 schreef JackieBrown het volgende:
Jongens is het:
"Al die kaas" of
"Al dat kaas" ???
Oh snapquote:Op maandag 12 december 2011 18:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Juist wel water, anders krijg je hoofdpijn.
Zoals ik dus
De > diequote:
Jawelquote:Op maandag 12 december 2011 18:16 schreef JackieBrown het volgende:
Het is toch HET water en DE kaas?
maar je kan hem ook bewaren en kijken wat er mee gebeurtquote:Op maandag 12 december 2011 18:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als die kaas niet goed is gooi je hem weg
Als dat kaas niet goed is gooi je hem weg
Die dus.
Nee 15 gram maar m'n moeder wou de andere helftquote:Op maandag 12 december 2011 18:16 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Zit er in totaal 8 gram in dan?
Sociale psychologie is maar 1 tak van 'wetenschap'quote:Op maandag 12 december 2011 18:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, daarom is het ook meteen acceptabel?
Wetenschap.
Heb jij zo een nauwkeurige weegschaal dan?quote:Op maandag 12 december 2011 18:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee 15 gram maar m'n moeder wou de andere helft
Volgens mij heeft het te maken met het feit dat 'kaas' niet een eenduidig object is. Als je het zou hebben over een kaaswiel dan zou het 'die' zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 18:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Iedereen zegt verder die?
Waarom hetzelfde als met water? Het is toch HET water en DE kaas?
Gewoon door de helft delenquote:Op maandag 12 december 2011 18:18 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Heb jij zo een nauwkeurige weegschaal dan?
Ik niet
Dat kaaswiel klinkt logischer dan die kaaswielquote:Op maandag 12 december 2011 18:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het te maken met het feit dat 'kaas' niet een eenduidig object is. Als je het zou hebben over een kaaswiel dan zou het 'die' zijn.
En daarnaast niet een exacte wetenschap. Die spugen op dit soort gamma-studies.quote:Op maandag 12 december 2011 18:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sociale psychologie is maar 1 tak van 'wetenschap'
Altijd op 1 lijn wijquote:Op maandag 12 december 2011 18:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jawel. Zie [Fernandes #52] Hollandse kost.
Ik wel, zal het even wegen wanneer ik thuis ben en ze binnen heb.quote:Op maandag 12 december 2011 18:18 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Heb jij zo een nauwkeurige weegschaal dan?
Ik niet
"Al die kaaswielen" bedoel ik dan he.quote:Op maandag 12 december 2011 18:19 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat kaaswiel klinkt logischer dan die kaaswiel
Kan gewoon, als je verder niks hoeft te doenquote:Op maandag 12 december 2011 18:19 schreef Sala-adin het volgende:
Ik wil het eigenlijk nu al gaan eten, alleen heb morgen om 16:00 een sollicitatie wel of niet doen
Ik moest Googlen en 1e hit was, jawel, Willem Weverquote:
Wetenschappers maken wel gebruik van elkaars bronnen. Straks hebben we een hele verzinclub bij elkaar, omdat wetenschappers nep bronnen gebruikenquote:Op maandag 12 december 2011 18:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sociale psychologie is maar 1 tak van 'wetenschap'
Ik denk het ook ja.quote:Op maandag 12 december 2011 18:20 schreef Ethanolic het volgende:
JB, ik denk dat ik de mocro van de dag ben
Dit is bij non exacte-wetenschap een groter risico inderdaad. Met exact wetenschap kun je snel een theorie beamen of ontkrachten door het empirisch na te bootsen. Voor sociaal-psychologische theorieën heb je daar meestal jaren voor nodig.quote:Op maandag 12 december 2011 18:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wetenschappers maken wel gebruik van elkaars bronnen. Straks hebben we een hele verzinclub bij elkaar, omdat wetenschappers nep bronnen gebruiken.
Jij bent nog 18quote:Op maandag 12 december 2011 18:23 schreef Juminelle het volgende:
Whut, tof![]()
Ik heb zoveel vragen, maar ik stel ze nooit omdat ik me dan een idioot voel
Domme vragen bestaan niet. Ze niet stellen is pas dom.quote:Op maandag 12 december 2011 18:23 schreef Juminelle het volgende:
Whut, tof![]()
Ik heb zoveel vragen, maar ik stel ze nooit omdat ik me dan een idioot voel
Dit.quote:Op maandag 12 december 2011 18:24 schreef Jajong het volgende:
Over kaas trouwens. Wat ik bedoelde met net zoals water, is dat het allebei zo'n vaag woord heeft wat altijd meervoud is maar toch ook niet. Je kan wel zeggen ik heb 2 kazen, maar als je naar een groep kaas wijst, en je wil dat benoemen dat zeg je "dat is heel veel kaas".
Je zegt bv. niet: "Dat is heel veel boek" of "Dat is heel veel computer".
VOLGENS MIJ HOOR. Nederlands is een overgecompliceerde rottaal.
0 appelsquote:Op maandag 12 december 2011 18:24 schreef Jajong het volgende:
Over kaas trouwens. Wat ik bedoelde met net zoals water, is dat het allebei zo'n vaag woord heeft wat altijd meervoud is maar toch ook niet. Je kan wel zeggen ik heb 2 kazen, maar als je naar een groep kaas wijst, en je wil dat benoemen dat zeg je "dat is heel veel kaas".
Je zegt bv. niet: "Dat is heel veel boek" of "Dat is heel veel computer".
VOLGENS MIJ HOOR. Nederlands is een overgecompliceerde rottaal.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Moluks ook niet. Dan zeggen we een woord gewoon 2 keerquote:Op maandag 12 december 2011 18:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit.
Vietnamees heeft niet eens meervoud
quote:Op maandag 12 december 2011 18:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
0 appels
1 appel
Dit snap ik ook nooit
Het slaat ook nergens op. Taalregels zijn vaak compleet arbitrair.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Vaak is dat gewoon luiheid hoor. Maar als je hier net komt dan snap ik wel dat je 't niet begrijpt nee.quote:Op maandag 12 december 2011 18:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Het is gewoon die Nederlandse logica. Niet gek dat turken en marokkanen zovaak fouten maken met die, dat, deze
True, naamvallen in het frans, duits en spaans moet je ook gewoon begrijpenquote:Op maandag 12 december 2011 18:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vaak is dat gewoon luiheid hoor. Maar als je hier net komt dan snap ik wel dat je 't niet begrijpt nee.
True. Ligt ook aan mij waarschijnlijk. Ik eet/drink echt alles door elkaar, en blijf gewoon dooreten wanneer ik misselijk benquote:Op maandag 12 december 2011 18:30 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat is wat ik vind!
Wat jij ervan vindt, tsja
Lovehandlesquote:Op maandag 12 december 2011 18:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
True. Ligt ook aan mij waarschijnlijk. Ik eet/drink echt alles door elkaar, en blijf gewoon dooreten wanneer ik misselijk ben
Fatty allesz.
Ik heb geen skype, kan t wel maken tho maar heb geen microfoon, alleen camquote:Op maandag 12 december 2011 18:37 schreef Sala-adin het volgende:
Zullen we een keer een skype meet doen, das eigenlijk een pre meet voor de echte meet
Tinychat.quote:Op maandag 12 december 2011 18:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb geen skype, kan t wel maken tho maar heb geen microfoon, alleen cam
Straks ben je echt salah edin.quote:Op maandag 12 december 2011 18:37 schreef Sala-adin het volgende:
Zullen we een keer een skype meet doen, das eigenlijk een pre meet voor de echte meet
Ik heb alles in mijn lappiequote:Op maandag 12 december 2011 18:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb geen skype, kan t wel maken tho maar heb geen microfoon, alleen cam
Whehehe ik ben down.quote:Op maandag 12 december 2011 18:37 schreef Sala-adin het volgende:
Ben jij een lekker wijf?quote:
Good enough. DM je telefoonnummer maar.quote:
Wil je cammen danquote:Op maandag 12 december 2011 18:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Wie heeft er eigenlijk cam hier? (of niet)
Ik!quote:Op maandag 12 december 2011 18:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb juist alleen een microfoonquote:Op maandag 12 december 2011 18:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Told you so. Katten zijn devilish.quote:Op maandag 12 december 2011 18:45 schreef Jajong het volgende:
Mijn kat besluit mijn arm als klimmuur te gebruiken.
[ afbeelding ]
ja zitten allebei in m´n laptop maar ik heb het op de een of andere manier voor elkaar gekregen om de software van allebei kapot te maken ofzoquote:
Dit heb ik ook. M'n laptop herkent m'n ingebouwde cam niet meer op de een of andere manierquote:Op maandag 12 december 2011 18:47 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja zitten allebei in m´n laptop maar ik heb het op de een of andere manier voor elkaar gekregen om de software van allebei kapot te maken ofzo
Oh ja, ik bedacht me net, dat jij helemaal geen bril hebt. Ik moest denken aan het plaatje met een meisje op de grond met een bril.quote:
Ken niemand die dat doet. Hier thuis ook niet en wij eten echt ontzettend Hollands (quote:Op maandag 12 december 2011 17:10 schreef Sinji het volgende:
Best lekker, maar niet overal bij. Wat doe je![]()
Oohhhh.quote:Op maandag 12 december 2011 18:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Oh ja, ik bedacht me net, dat jij helemaal geen bril hebt. Ik moest denken aan het plaatje met een meisje op de grond met een bril.
Je moet ook geen Guillotine doen bij je kat brahquote:Op maandag 12 december 2011 18:45 schreef Jajong het volgende:
Mijn kat besluit mijn arm als klimmuur te gebruiken.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 december 2011 18:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je moet ook geen Guillotine doen bij je kat brah
Dat het kan, staat buiten kuif. Echter vind ik het een belediging voor de kokquote:Op maandag 12 december 2011 18:51 schreef aight1 het volgende:
Appelmoes kan wel overal bij, doe het alleen bijna nooit.
Mijne De Tarrelkoning geloof ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |