Ja da's waar. Hopen op het beste dan maar.quote:Op maandag 12 december 2011 16:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Als dat belachelijke UWV mee zou willen werken zou dat wel leuk zijn.
Echte mannen bewerken het hout met hun handen en tanden.quote:
Ik heb die cursus gedaan in Arnhem via defensie, allemaal WW'ers huppelden daar rond.quote:Op maandag 12 december 2011 17:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij moet een rijschool beginnen.
Is de BOVAG blij mee
Eind februari begin maart mag ik me laten herkeuren........quote:Op maandag 12 december 2011 17:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja da's waar. Hopen op het beste dan maar.
Toen zou ik rijinstructeur worden binnen defensie, helaas waren de ingehuurd rijinstructeurs goedkoper en ik kon niet meer ingezet worden voor militaire acties en dus dienstongeschikt werd.quote:
Geduld hebben dus en op het beste hopen.quote:Op maandag 12 december 2011 17:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Eind februari begin maart mag ik me laten herkeuren........![]()
Dat heb ik dus niet.quote:Op maandag 12 december 2011 17:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Geduld hebben dus en op het beste hopen.
Hm, klinkt ook aardig als een 'easy way out' optie eerlijk gezegd.quote:Op maandag 12 december 2011 17:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Toen zou ik rijinstructeur worden binnen defensie, helaas waren de ingehuurd rijinstructeurs goedkoper en ik kon niet meer ingezet worden voor militaire acties en dus dienstongeschikt werd.
Klopt. Droeftoeters zijn ze ook.quote:Op maandag 12 december 2011 17:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb die cursus gedaan in Arnhem via defensie, allemaal WW'ers huppelden daar rond.
Een beroep belachelijk maken is makkelijk als je er zelf nog nooit eentje hebt gehad.quote:Op maandag 12 december 2011 17:13 schreef Voorschrift het volgende:
Weer een beroep belachelijk gemaakt.
Welke volgt?
Was het uiteindelijk ook, omdat ik dan sergeant moest worden en dus duurder was dan ingehuurde instructeurs.quote:Op maandag 12 december 2011 17:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, klinkt ook aardig als een 'easy way out' optie eerlijk gezegd.
Veel allochtonen jongeren en 40 tot 50 jarige mensen die hun baan kwijt waren. Ze werden maar rij-instructeur.quote:Op maandag 12 december 2011 17:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Droeftoeters zijn ze ook.
Een beetje vies ook, hopen op 18-jarige kutjes met de riem tussen de borstjes.
Ho-ho, ik heb gewerkt.quote:Op maandag 12 december 2011 17:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een beroep belachelijk maken is makkelijk als je er zelf nog nooit eentje hebt gehad.
Och z'n gangetje, al 2 maand geen voet gezet binnen het onderwijs.quote:
Doe je veel aan zelfstudie dan?quote:Op maandag 12 december 2011 17:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och z'n gangetje, al 2 maand geen voet gezet binnen het onderwijs.
Je hebt eindelijk door dat de donkere huid van je ouders niet helemaal klopt met jouw roomblanke huidje?quote:Op maandag 12 december 2011 17:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Hebben jullie idee hoe een geadopteerde zich voelt? Het lijk me toch ingewikkeld als je ouders je hebben afgestaan
Nou niet ik ben geadopteerd hoor.quote:Op maandag 12 december 2011 17:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je hebt eindelijk door dat de donkere huid van je ouders niet helemaal klopt met jouw roomblanke huidje?
Eigenlijk alleen maar, op school krijg je sowieso maar enkel 10% van de waarheid te horen.quote:
Ja heel ernstig, daarom willen we ook zo graag dat Mauro terug gaat naar z'n moeder.quote:Op maandag 12 december 2011 17:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Hebben jullie idee hoe een geadopteerde zich voelt? Het lijkt me toch ingewikkeld als je ouders je hebben afgestaan
Je leeft dus als een vorst?quote:Op maandag 12 december 2011 17:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen maar, op school krijg je sowieso maar enkel 10% van de waarheid te horen.
Maar enfin, daarnaast is het ook gewoon zo dat ik maar een paar vakken heb, en dit kwartiel 0.
Vandaar dat je geilt op die schildpad.quote:Op maandag 12 december 2011 17:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, Koos z'n moeder is mijn biologische moeder.
Oh die staat hier ook nog wel.quote:Op maandag 12 december 2011 17:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je leeft dus als een vorst?
Maar ff geen Mercedes onder je bips?
Mercedesjes zijn wel aardig altijd.quote:Op maandag 12 december 2011 17:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh die staat hier ook nog wel.
Zeg, meneer lief zijn. Wat zeg je nou?quote:Op maandag 12 december 2011 17:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vandaar dat je geilt op die schildpad.
B_A is lief en houdt van dieren. Dat kan gewoon niet anders. Ik denk dat B_A slangen in huis heeft.quote:Op maandag 12 december 2011 17:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zeg, meneer lief zijn. Wat zeg je nou?
Yep, dat ding rijdt wellicht een keer per week of minder.quote:Op maandag 12 december 2011 17:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mercedesjes zijn wel aardig altijd.
Maaruh, hij staat er wel maar je rijdt er niet in?
Geen idee. Ik was jong en onbezonnen en vond snowboarden leukquote:Op maandag 12 december 2011 17:28 schreef De_Nuance het volgende:
GSborder, waarom heet je eigenlijk zo ?
Coolquote:Op maandag 12 december 2011 17:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee. Ik was jong en onbezonnen en vond snowboarden leuk.
Ik heb geen huisdieren meer. Veels te veel werk en je moet er altijd rekening mee houden als je op vakantie gaat of zelfs maar een weekendje weg.quote:Op maandag 12 december 2011 17:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
B_A is lief en houdt van dieren. Dat kan gewoon niet anders. Ik denk dat B_A slangen in huis heeft.
Nee. Ik heb de ogen van mijn vader en het haar van mijn moeder.quote:
Nee, omdat je een GeenStijl-adept bent.quote:Op maandag 12 december 2011 17:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee. Ik was jong en onbezonnen en vond snowboarden leuk.
Waar?quote:Op maandag 12 december 2011 17:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, het is een thema van vandaag.
Nou, dat is wachten op de vraag: Koos, waarom heet jij zo?quote:Op maandag 12 december 2011 17:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, omdat je een GeenStijl-adept bent.
Dat is mooi verdeeld dan.quote:Op maandag 12 december 2011 17:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee. Ik heb de ogen van mijn vader en het haar van mijn moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |