Hi,
Ik merk al langere tijd dat ik me erger aan de houding van mijn ouders als het op geld aankomt. Ze claimen niet echt veel geld te hebben, maar gaan vervolgens wel naar de poelier, de kaasboer en de visboer en geven geld uit alsof het niks is. Laatst wou ik een pak kaas uit de koeling van de supermarkt in de kar leggen, ze keken me aan alsof ze water zagen branden.
Kijk, dat moeten zij zelf weten enzo, maar dan gaan lopen zeiken dat ze niet genoeg geld overhouden..daar word ik nogal ziek van. Ze kunnen wel een reteduur koffiezetapparaat kopen met de meest technische snufjes, en dan doen we er ook nog een apple-pc bij.
Zelf heb ik het niet zo breed omdat ik volledig ben afgekeurd en leef van een uitkering. Al zou ik naar een poelier willen, ik kan het bijna niet betalen. Hoor ik van mijn ouders dat ik minder krijg volgend jaar want het kabinet naait de mensen waar ze bij staan. Dat ik maar zuiniger moet gaan leven. OMFG

Nogmaals, ze moeten zelf weten of ze zich in de schulden storten ja of nee, maar ik word schijtziek van al dat gezeik van ze. "We hebben het al niet breed en dan ook nog een nieuw koffiezetapparaat omdat onze derde senseo het niet meer goed deed.."
Crap. Wat moet ik tegen ze zeggen zonder ze gelijk te kwetsen?