En ook, wat heb jij ermee te maken aangezien je de telefoniste bent en niet de pedagoog...?quote:Op maandag 28 november 2011 23:50 schreef Stokstaart het volgende:
Er is aangifte gedaan en hij wordt van school getrapt, wat is je vraag nu verder precies?
En ook dat het beter is dit soort zaken intern te bespreken met het bestuur van de school waar jij werkzaam bent, En luistervinken is niet netjes want eigenlijk zijn dit jou zaken niet. En je weet dat wanneer je een baan aanneemt op het VSO dit soort gevallen weleens voorbij konden komen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:04 schreef Marie30 het volgende:
[..]
En ook, wat heb jij ermee te maken aangezien je de telefoniste bent en niet de pedagoog...?
Precies, A totaal haar zaken niet en B is FOK! de plek om dit soort zaken te bespreken? Ik zou mijn leidinggevende om te beginnen benaderen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:04 schreef Marie30 het volgende:
[..]
En ook, wat heb jij ermee te maken aangezien je de telefoniste bent en niet de pedagoog...?
Ze heeftf het moeilijk ja.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:35 schreef yvonne het volgende:
En dan denk je: kom ik gooi het op FOK!
Dat is dan mooi haar probleem wat ze intern op school dan maar bespreekt niet hier en dan is zij duidelijk niet geschikt voor de baan die zij nu heeft.quote:
Geen idee, waar staat dat dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:40 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ze heeftf het moeilijk ja.
Hoe vindt je het iegelijk dat je op wikipedia staat ?
oooooh dat. Gut.quote:
Idd! En vervolgens heerlijk die rebel afzeiken op internet in plaats van hem fatsoenlijk te woord te staan. Waarschijnlijk heeft ze ook over hem lopen roddelen of hem belachelijk gemaakt waardoor hij zo enorm boos werdquote:Op dinsdag 29 november 2011 02:30 schreef BrigitteFontaine het volgende:
Die jongen is waarschijnlijk al door iedereen laten vallen, dan krijg je zo'n houding. School (en jij waarschijnlijk ook TS) is gewoon één hypocriet zootje stront. Heb het vaker gezien, zelfs een jongen uit mijn eigen klas vroeger weg gestuurd zonder enige begeleiding.. laten rotten.
Dat je het hier al post vind ik persoonlijk te grof voor woorden en ik zou zelf zo ver gaan om te zeggen dat je hiervoor ontslagen moet worden. Ondanks dat er geen namen genoemd worden is dit echt ronduit respectloos.
Kan je die jongeren niet hanteren, dan moet je lekker in een bejaardentehuis gaan werken.
Agressie spoor ik ook niet aan, maar dat komt vaak wel ergens vandaan. Als ik in de situatie van die jongen had gezeten zou ik ook schijt aan het hele schoolgebeuren hebben, stelletje amateurs. Kan die daar ook weer opdonderen zeker. Ik kan zo gefrustreerd raken door dit soort mensen. Godverdomme
Wij kennen elkaar?quote:Op dinsdag 29 november 2011 02:30 schreef BrigitteFontaine het volgende:
Die jongen is waarschijnlijk al door iedereen laten vallen, dan krijg je zo'n houding. School (en jij waarschijnlijk ook TS) is gewoon één hypocriet zootje stront. Heb het vaker gezien, zelfs een jongen uit mijn eigen klas vroeger weg gestuurd zonder enige begeleiding.. laten rotten.
Dat je het hier al post vind ik persoonlijk te grof voor woorden en ik zou zelf zo ver gaan om te zeggen dat je hiervoor ontslagen moet worden. Ondanks dat er geen namen genoemd worden is dit echt ronduit respectloos.
Kan je die jongeren niet hanteren, dan moet je lekker in een bejaardentehuis gaan werken.
Agressie spoor ik ook niet aan, maar dat komt vaak wel ergens vandaan. Als ik in de situatie van die jongen had gezeten zou ik ook schijt aan het hele schoolgebeuren hebben, stelletje amateurs. Kan die daar ook weer opdonderen zeker. Ik kan zo gefrustreerd raken door dit soort mensen. Godverdomme
zat in de eerste klas had grote problemen thuis, In plaats van hulp te bieden werd ik van school afgestuurd en mocht het verder uitzoeken, 5 middelbare scholen gezeten in 4 jaar tijd werd constant van school naar school gestuurdquote:
Kut voor je. Ik begrijp die lui niet hoor. Zijn het al volwassenen, geven ze kinderen de schuld van fouten die zij gemaakt hebben. Zal het eens heet onder de voeten worden, dumpen ze "lastige gevallen" fijn ergens anders.. opgeruimd staat netjes. En maar zeuren over geld tekort, dat ze daarom geen gepaste hulp in kunnen schakelen, maar ondertussen krijgen ze wel een super-de-luxe nieuwe lerarenkamer. Volgens mij denken velen daar wel een makkelijk baantje aan te hebben, lekker met elkaar roddelen.. overleggen bedoel ikquote:Op dinsdag 29 november 2011 02:52 schreef ayumu het volgende:
[..]
zat in de eerste klas had grote problemen thuis, In plaats van hulp te bieden werd ik van school afgestuurd en mocht het verder uitzoeken, 5 middelbare scholen gezeten in 4 jaar tijd werd constant van school naar school gestuurd![]()
Probleem opgelost of niet dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |