abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104951495
Hi allemaal,

Ik werk parttime als telefoniste op een VSO (voortgezet speciaal onderwijs school) en het is ontzettend leuk. 2 weken terug is alleen leerling x erg agressief geworden jegens mij en een collega. Mijn werkplek is in de lerarenkamer en ik ving en vang verhalen op van leerling x dat hij onhandelbaar is en dat er zelfs aangifte tegen hem is gedaan vanwege geweld. Strenger aanpakken? Ik zou niet weten hoe. Feit is dat die jongen wel school na school al heeft versleten en ook bij ons niet kan blijven. Het is een kwestie van tijd voor 'ie een leerling iets aandoet en we durven de veiligheid niet te garanderen. Dit gaat me echt niet in de koude kleren zitten want die jongen zit ook onwijs met zichzelf in de knoop en wéét dat ie niet meer mag komen en dat geen school hem wil hebben..hoe ga je hiermee om? Ik heb medelijden met hem, maar ik voel me ook niet veilig als ik weet dat 'ie op school zit en kan ontploffen als ik een letter verkeerd uitspreek.
pi_104951600
Dubieus dilemma, Anita. Kies je eieren voor je geld of ga je voor de sociale oplossing. We hebben het er nog over op je functioneringsgesprek, later deze week.
pi_104951613
Bespreek het eens met één van de pedagogen? Dat je interesse hebt in wat nu de mogelijkheden zijn voor zo'n leerling.
dag
pi_104951614
Ingesloten inrichting ?
Zal psychisch iets dwars zitten, en daar zitten ze altijd met zulke figuren waardoor die medewerkers er beter op in kunnen spelen.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_104951616
Er is aangifte gedaan en hij wordt van school getrapt, wat is je vraag nu verder precies? :?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  † In Memoriam † dinsdag 29 november 2011 @ 00:04:31 #6
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_104952267
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 23:50 schreef Stokstaart het volgende:
Er is aangifte gedaan en hij wordt van school getrapt, wat is je vraag nu verder precies? :?
En ook, wat heb jij ermee te maken aangezien je de telefoniste bent en niet de pedagoog...?
Are you fokking to me?
  dinsdag 29 november 2011 @ 00:08:06 #7
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_104952417
Op een gegeven moment is het eigen verantwoordelijkheid. Laten we hopen dat hij in een ravijn struikelt.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_104953226
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 november 2011 00:04 schreef Marie30 het volgende:

[..]

En ook, wat heb jij ermee te maken aangezien je de telefoniste bent en niet de pedagoog...?
En ook dat het beter is dit soort zaken intern te bespreken met het bestuur van de school waar jij werkzaam bent, En luistervinken is niet netjes want eigenlijk zijn dit jou zaken niet. En je weet dat wanneer je een baan aanneemt op het VSO dit soort gevallen weleens voorbij konden komen.
pi_104953299
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 november 2011 00:04 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Precies, A totaal haar zaken niet en B is FOK! de plek om dit soort zaken te bespreken? Ik zou mijn leidinggevende om te beginnen benaderen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_104953342
gaap

[ Bericht 94% gewijzigd door yvonne op 29-11-2011 00:35:49 ]
AliceD = LSD
  Admin dinsdag 29 november 2011 @ 00:35:36 #11
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_104953360
En dan denk je: kom ik gooi het op FOK! ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_104953479
quote:
15s.gif Op dinsdag 29 november 2011 00:35 schreef yvonne het volgende:
En dan denk je: kom ik gooi het op FOK! ^O^
Ze heeftf het moeilijk ja.

Hoe vindt je het iegelijk dat je op wikipedia staat ?
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_104953513
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2011 00:40 schreef spierbal het volgende:

[..]

Dat is dan mooi haar probleem wat ze intern op school dan maar bespreekt niet hier en dan is zij duidelijk niet geschikt voor de baan die zij nu heeft.
  Admin dinsdag 29 november 2011 @ 02:16:27 #14
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_104955075
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2011 00:40 schreef spierbal het volgende:

[..]

Hoe vindt je het iegelijk dat je op wikipedia staat ?
Geen idee, waar staat dat dan?
En dit soort problematiek gaat de school en de leerling aan, niet de telefoniste en niet FOK!
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_104955164
Die jongen is waarschijnlijk al door iedereen laten vallen, dan krijg je zo'n houding. School (en jij waarschijnlijk ook TS) is gewoon één hypocriet zootje stront. Heb het vaker gezien, zelfs een jongen uit mijn eigen klas vroeger weg gestuurd zonder enige begeleiding.. laten rotten.

Dat je het hier al post vind ik persoonlijk te grof voor woorden en ik zou zelf zo ver gaan om te zeggen dat je hiervoor ontslagen moet worden. Ondanks dat er geen namen genoemd worden is dit echt ronduit respectloos.

Kan je die jongeren niet hanteren, dan moet je lekker in een bejaardentehuis gaan werken.
Agressie spoor ik ook niet aan, maar dat komt vaak wel ergens vandaan. Als ik in de situatie van die jongen had gezeten zou ik ook schijt aan het hele schoolgebeuren hebben, stelletje amateurs. Kan die daar ook weer opdonderen zeker. Ik kan zo gefrustreerd raken door dit soort mensen. Godverdomme :N
The friendship that can cease has never been real.
pi_104955181
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 02:16 schreef yvonne het volgende:

[..]

Geen idee, waar staat dat dan?

http://nl.wikipedia.org/wiki/FOK!
  Admin dinsdag 29 november 2011 @ 02:34:26 #17
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_104955195
quote:
oooooh dat. Gut.

pi_104955208
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 02:30 schreef BrigitteFontaine het volgende:
Die jongen is waarschijnlijk al door iedereen laten vallen, dan krijg je zo'n houding. School (en jij waarschijnlijk ook TS) is gewoon één hypocriet zootje stront. Heb het vaker gezien, zelfs een jongen uit mijn eigen klas vroeger weg gestuurd zonder enige begeleiding.. laten rotten.

Dat je het hier al post vind ik persoonlijk te grof voor woorden en ik zou zelf zo ver gaan om te zeggen dat je hiervoor ontslagen moet worden. Ondanks dat er geen namen genoemd worden is dit echt ronduit respectloos.

Kan je die jongeren niet hanteren, dan moet je lekker in een bejaardentehuis gaan werken.
Agressie spoor ik ook niet aan, maar dat komt vaak wel ergens vandaan. Als ik in de situatie van die jongen had gezeten zou ik ook schijt aan het hele schoolgebeuren hebben, stelletje amateurs. Kan die daar ook weer opdonderen zeker. Ik kan zo gefrustreerd raken door dit soort mensen. Godverdomme :N
Idd! En vervolgens heerlijk die rebel afzeiken op internet in plaats van hem fatsoenlijk te woord te staan. Waarschijnlijk heeft ze ook over hem lopen roddelen of hem belachelijk gemaakt waardoor hij zo enorm boos werd :Y
Assertief is TS niet te noemen nee......

Groetjes, Ezio.
pi_104955221
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 02:34 schreef yvonne het volgende:

[..]

oooooh dat. Gut.
Pas maar op hij weet hoe je heet :+
pi_104955245
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 02:30 schreef BrigitteFontaine het volgende:

Wij kennen elkaar? :'(
pi_104955273
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 02:40 schreef ayumu het volgende:

[..]

Wij kennen elkaar? :'(
Hoezo? :{
pi_104955306
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 02:45 schreef BrigitteFontaine het volgende:

[..]

Hoezo? :{
zat in de eerste klas had grote problemen thuis, In plaats van hulp te bieden werd ik van school afgestuurd en mocht het verder uitzoeken, 5 middelbare scholen gezeten in 4 jaar tijd werd constant van school naar school gestuurd :')

Probleem opgelost of niet dan?
pi_104955382
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 02:52 schreef ayumu het volgende:

[..]

zat in de eerste klas had grote problemen thuis, In plaats van hulp te bieden werd ik van school afgestuurd en mocht het verder uitzoeken, 5 middelbare scholen gezeten in 4 jaar tijd werd constant van school naar school gestuurd :')

Probleem opgelost of niet dan?
Kut voor je. Ik begrijp die lui niet hoor. Zijn het al volwassenen, geven ze kinderen de schuld van fouten die zij gemaakt hebben. Zal het eens heet onder de voeten worden, dumpen ze "lastige gevallen" fijn ergens anders.. opgeruimd staat netjes. En maar zeuren over geld tekort, dat ze daarom geen gepaste hulp in kunnen schakelen, maar ondertussen krijgen ze wel een super-de-luxe nieuwe lerarenkamer. Volgens mij denken velen daar wel een makkelijk baantje aan te hebben, lekker met elkaar roddelen.. overleggen bedoel ik }:| en zodra er iets gedaan moet worden is het allemaal te moeilijk, buiten hun bereik of kennis. Nee, middelbaar onderwijs is echt tot het niveau TS gedaald. :r
pi_104989800
TS, las in je profiel "op dit moment doe ik een opleiding tot receptioniste" > Goed idee ^O^ Wegwezen bij die kinders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')