Daarom kan ze juist zeiken.quote:Op zondag 11 december 2011 09:57 schreef Donders het volgende:
Loop niet te zeiken, je hebt toch internet?
En in een ander topic werk je parttime op een school?quote:Op zondag 11 december 2011 09:46 schreef sweetdancegirl het volgende:
Zelf heb ik het niet zo breed omdat ik volledig ben afgekeurd en leef van een uitkering.
Of gewoon gaan werken? Je kan vast wel snoepzakjes inpakken vanuit huis. Dat is wat anders dan je handje open houden.quote:Op zondag 11 december 2011 10:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat dacht je van een leuke man ontmoeten en samenwonen of gewoon op je zelf wonen?
Jeetje, ik mis watquote:Op zondag 11 december 2011 10:30 schreef GSbrder het volgende:
Volgens het NIBUD krijgt iemand van 26 gemiddeld 50 euro zak- en kleedgeld per week.
Zit jij daar ver onder? Dan wordt het misschien eens tijd te gaan praten met je ouders.
/sarcasme.
*gaat er voor zitten*quote:Op zondag 11 december 2011 10:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
En in een ander topic werk je parttime op een school?
Dan krijgt TS niet langer vlees van de poulier.quote:Op zondag 11 december 2011 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*gaat er voor zitten*Zondag!
Oh, en zorg dat je op jezelf kunt gaan wonen. Sowieso.
Leuk, deze ga ik even volgenquote:Op zondag 11 december 2011 10:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
En in een ander topic werk je parttime op een school?
Backfire topic...quote:Op zondag 11 december 2011 11:29 schreef Barbapapamama het volgende:
26 jaar.........
ga is werken, op die leeftijd nog afhankelijk zijn van je ouders
Als Ga kan werken, kan jij het ook!quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als Ga kan werken, kan jij het ook!
LOLquote:Op zondag 11 december 2011 11:04 schreef Copycat het volgende:
leerling niet welkom op school
Voor het zondagsgemak.
Fazantquote:Op zondag 11 december 2011 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, TS, eten jullie nog kip vanavond?
Naar haar ouders?quote:Op zondag 11 december 2011 12:05 schreef Molurus het volgende:
TS is gevlucht als je het mij vraagt.Niet heel vreemd.
Je komt over als een veertienjarige.quote:
Iets zegt mij dat je bij je ouders leeft?quote:Op zondag 11 december 2011 09:46 schreef sweetdancegirl het volgende:
Hi,
Ik merk al langere tijd dat ik me erger aan de houding van mijn ouders als het op geld aankomt. Ze claimen niet echt veel geld te hebben, maar gaan vervolgens wel naar de poelier, de kaasboer en de visboer en geven geld uit alsof het niks is. Laatst wou ik een pak kaas uit de koeling van de supermarkt in de kar leggen, ze keken me aan alsof ze water zagen branden.
Kijk, dat moeten zij zelf weten enzo, maar dan gaan lopen zeiken dat ze niet genoeg geld overhouden..daar word ik nogal ziek van. Ze kunnen wel een reteduur koffiezetapparaat kopen met de meest technische snufjes, en dan doen we er ook nog een apple-pc bij.
Het zijn je ouders en hoef je niks te zeggen om ze te kwetsen en misschien dat jezelf iets kan verzinnen om het wat dragelijker voor jezelf te maken.quote:Zelf heb ik het niet zo breed omdat ik volledig ben afgekeurd en leef van een uitkering. Al zou ik naar een poelier willen, ik kan het bijna niet betalen. Hoor ik van mijn ouders dat ik minder krijg volgend jaar want het kabinet naait de mensen waar ze bij staan. Dat ik maar zuiniger moet gaan leven. OMFGNogmaals, ze moeten zelf weten of ze zich in de schulden storten ja of nee, maar ik word schijtziek van al dat gezeik van ze. "We hebben het al niet breed en dan ook nog een nieuw koffiezetapparaat omdat onze derde senseo het niet meer goed deed.."
![]()
Crap. Wat moet ik tegen ze zeggen zonder ze gelijk te kwetsen?
quote:Op zondag 11 december 2011 13:14 schreef Moeraskat het volgende:
Jezus wat een zielige reacties hier zegde helft heeft de OP Niet eens gelezen ts is volledig afgekeurd! Misschien ziek of een ongeluk. Jullie moesten je schamen
Daarbij merk op uit de OP dat ts wel degelijk voor zichzelf zorgd.
Zeikerds.
Re-integratie ooit van het woord gehoord?quote:Op zondag 11 december 2011 13:16 schreef Copycat het volgende:
Vertel mij dan eens hoe TS dan in een ander topic op een school werkt?
Volledig afgekeurd. Daar helpt volgens mij geen enkel re-integratieproject tegen.quote:Op zondag 11 december 2011 13:21 schreef Song-Hye-rim het volgende:
Re-integratie ooit van het woord gehoord?
Hoeft niet ook volledig afgekeurde komen in re-integratie trajecten terecht. Al heeft dat nog niets te maken met de casus van de topicstarter in het geval.quote:Op zondag 11 december 2011 13:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volledig afgekeurd. Daar helpt volgens mij geen enkel re-integratieproject tegen.
Ik gok dat TS een beetje uit haar volledig afgekeurd nekje lult.
Dat Is zeker niet de stelregel, eerder de uitzondering.quote:Op zondag 11 december 2011 13:24 schreef Song-Hye-rim het volgende:
Hoeft niet ook volledig afgekeurde komen in re-integratie trajecten terecht.
Ach gossie. En je ouders zijn stout.quote:
Oh jee, TS heeft een ongeluk gehad, nu heeft ze carte blanche om te mekkeren op het huishoudboekje van pap en mam. Al was TS een kankerpatient, dan nog had ze niet het recht kritiek te hebben op haar ouders die toevallig andere consumentenbeslissingen nemen dan zij zou doen.quote:Op zondag 11 december 2011 13:14 schreef Moeraskat het volgende:
Jezus wat een zielige reacties hier zegde helft heeft de OP Niet eens gelezen ts is volledig afgekeurd! Misschien ziek of een ongeluk. Jullie moesten je schamen
Daarbij merk op uit de OP dat ts wel degelijk voor zichzelf zorgt
Zeikerds.
Daarbij kan het best zijn dat ts een aangepaste woning nodig heeft en dus op een wachtlijst staat om uit huis tr kunnen
Ehhh het grote verschil is dat het hypocriet is dat ze klagen.quote:Op zondag 11 december 2011 14:05 schreef Tide het volgende:
Je ouders mogen zelf weten waar ze hun geld aan uitgeven net als jij en als ze eens ergens over klagen negeer dat dan gewoon. Jij klaagt toch ook?
Het is ook hypocriet dat TS klaagt, of nietquote:Op zondag 11 december 2011 14:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ehhh het grote verschil is dat het hypocriet is dat ze klagen.
Heerlijk relativerend amice, ook zo zacht en liefelijk gebracht.quote:Op zondag 11 december 2011 14:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh jee, TS heeft een ongeluk gehad, nu heeft ze carte blanche om te mekkeren op het huishoudboekje van pap en mam. Al was TS een kankerpatient, dan nog had ze niet het recht kritiek te hebben op haar ouders die toevallig andere consumentenbeslissingen nemen dan zij zou doen.
spitsvondig!quote:Op zondag 11 december 2011 11:04 schreef Copycat het volgende:
leerling niet welkom op school
Voor het zondagsgemak.
Haha prachtig Fokkers die even wat verder kijken dan hun neus lang isquote:Op dinsdag 13 december 2011 04:23 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben blij dat je nu je ouders weer vaak ziet?
moeilijke ouders
quote:Op dinsdag 13 december 2011 04:23 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben blij dat je nu je ouders weer vaak ziet?
moeilijke ouders
In die OP staat voor iemand die de moeite neemt om even te lezen bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 13 december 2011 07:42 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Haha prachtig Fokkers die even wat verder kijken dan hun neus lang is![]()
![]()
![]()
Sja, eerst werkt ze als telefoniste bij een school en twee weken later is ze volledig afgekeurd en leeft ze op een uitkering. Dat komt minstens heel vreemd over.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:28 schreef drijfhout het volgende:
Bonuspunten voor Moeraskat, de enige in dit topic die verder kijkt dan haar fokneus lang is!
Als je te beperkt bent om de OP goed te bevatten,moet je niet inhoudelijk wíllen reageren.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:20 schreef LittleLady het volgende:
Tja ik snap niet waar je je druk om maakt, je ouders mogen toch zelfweten waar ze hun boodschappen doen, en wat ze uitgeven, vind dit gewoon een hoop gezeur, ben je jaloers op je ouders?
Misschien moet je dan maar zeuren over half Nederland, dat ze allemaal meer geld kunnen uitgeven dan jij, en ze lopen meerendeel ook te klagen dat het belachelijk duur word.
Want ja ook ik heb luxe snufjes, heb ook een grote auto en ook nog twee motoren, en ik hou ook van een goed stuk vlees op mijn bord, en ja ik vind ook dat alles duur word.
En anders ga je lekker het huis uit en ga je in je eigen huisje lekker verzuren en de hele dag naar de rekeningen en je uitkeringsstookje kijken hoe zielig je wel niet bent
gelukkig geef jij het goede voorbeeld door dan ook niet inhoudelijk te reageren. Goed bezig.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:41 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Als je te beperkt bent om de OP goed te bevatten,moet je niet inhoudelijk wíllen reageren.
Niet reageren is beter dan het verhaal niet snappen en dan reagerenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:43 schreef Molurus het volgende:
[..]
gelukkig geef jij het goede voorbeeld door dan ook niet inhoudelijk te reageren. Goed bezig.
Als je de indruk hebt dat iemand de OP niet heeft begrepen kun je beter niet reageren dan reageren zonder uitleg.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:44 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Niet reageren is beter dan het verhaal niet snappen en dan reageren
Schei toch uit man, ik leg het toch uit, ze is te beperkt om de OP te snappen, dat zie je aan het antwoord.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:45 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als je de indruk hebt dat iemand de OP niet heeft begrepen kun je beter niet reageren dan reageren zonder uitleg.
Dat is geen uitleg, dat zit ergens tussen een ad hominem en schelden en heeft hoe dan ook niets te maken met de inhoud.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:48 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Schei toch uit man, ik leg het toch uit, ze is te beperkt om de OP te snappen, dat zie je aan het antwoord.
DRA?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:40 schreef Tha_Duck het volgende:
Zo'n user als dit heb je ook veel in WGR, ben zijn naam kwijt omdat het teveel onzin is wat eruit komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |