Wel triest als je dat echt denkt.quote:Op maandag 12 december 2011 16:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Geen idee, maar fictieve fanmail posten zou meer iets voor EG zijn.
Als jij dat zo ziet moet je dat nodig doen, ik zie het gewoon als het meest soevereine land die ook nog het minste last heeft van EU regulatie en afdrachten maar wel enorm veel zetels heeft en de veto.quote:Op maandag 12 december 2011 16:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Britten hebben de laatste jaren anders weinig in de pap te brokkelen wat de EU betreft. Ja, ze hebben de verdragswijziging geveto'd, maar die macht hebben alle lidstaten. Vooralsnog zetten de Britten zich alleen maar verder buitenspel.
Schelden met kanker?quote:Op maandag 12 december 2011 16:33 schreef Reya het volgende:
Het ziet eruit als Klopkoek. Alhoewel de interpunctie voor diens doen slordig is.
Och, zelfs Bush heeft meermalen God uit speeches gelaten.quote:Op maandag 12 december 2011 16:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook. Hoewel Obama laatst ballen toonde door niet God Bless America te zeggen in een speech. Baas.
Ik vind 'm mooi.quote:Op maandag 12 december 2011 16:42 schreef Reya het volgende:
[..]
De term cancervatief is één van zijn linguïstische uitvindingen.
Erik heeft een lage VVD-irritatiegraad.quote:Op maandag 12 december 2011 16:42 schreef robin007bond het volgende:
Erik is wel de laatste aan wie je dit soort dingen zou moeten vertellen
Op dit moment is het wellicht nog niet zo kwalijk, maar als de Britten zich blijven afzonderen binnen de Unie, zal ook hun zeggenschap langzaam verdwijnen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als jij dat zo ziet moet je dat nodig doen, ik zie het gewoon als het meest soevereine land die ook nog het minste last heeft van EU regulatie en afdrachten maar wel enorm veel zetels heeft en de veto.
Jij ziet het als zwak, ik zie het als de beste positie die er is, wel de voordelen maar niet de nadelen. Ik noem het slim.
Inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2011 16:42 schreef robin007bond het volgende:
Erik is wel de laatste aan wie je dit soort dingen zou moeten vertellen
Utopische gedachte.quote:Op maandag 12 december 2011 16:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Op dit moment is het wellicht nog niet zo kwalijk, maar als de Britten zich blijven afzonderen binnen de Unie, zal ook hun zeggenschap langzaam verdwijnen.
Ondanks dat ik het dan nog steeds onterecht zou vinden, denk ik dat VS en GS helaas slachtoffer zouden zijnquote:Op maandag 12 december 2011 16:48 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zeker in de war met iemand anders.
Of El_Matadorquote:Op maandag 12 december 2011 16:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het dan nog steeds onterecht zou vinden, denk ik dat VS en GS helaas slachtoffer zouden zijn
Wat is daar utopisch aan? Het is niet dat ik hoop dat de Britten zich verder isoleren.quote:
Mooi dingske he.quote:Op maandag 12 december 2011 16:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, als dat de combinatiemachine niet is
Wat jij doet is gewoon redeneren naar wat je hoopt in de toekomst, niets wijst er op dat de Britten ook maar ergens op gaan of moeten inleveren. Sterker nog, ze liggen al decennia dwars en het heeft ze enkel meer voordeel opgeleverd.quote:Op maandag 12 december 2011 16:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is daar utopisch aan? Het is niet dat ik hoop dat de Britten zich verder isoleren.
Ik weet niet wat het is (iets om mee te snijden?) maar het ziet er inderdaad wel imposant uit.quote:
Een houtbewerkingsmachine.quote:Op maandag 12 december 2011 16:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is (iets om mee te snijden?) maar het ziet er inderdaad wel imposant uit.
Als dat belachelijke UWV mee zou willen werken zou dat wel leuk zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 16:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Alvast een eerste stap op weg naar een eigen bedrijf?
Kut-UWV ook altijd.quote:Op maandag 12 december 2011 16:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Als dat belachelijke UWV mee zou willen werken zou dat wel leuk zijn.
Jij moet een rijschool beginnen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Als dat belachelijke UWV mee zou willen werken zou dat wel leuk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |