Zeker wel, maar die heilige taak is niet opgelegd door God maar gemaakt door onze eigen superioriteit.quote:Op maandag 12 december 2011 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geloof je niet in de heilige taak van jouw politieke stroming?
Ik ben moslim maar geloof niet in dat ene hoofdstuk, komt eerder in de buurt.quote:Op maandag 12 december 2011 16:13 schreef De_Nuance het volgende:
Ik ben moslim maar ik geloof niet in de Koran, zo komt het over
Een neo-con zonder religie is als een chick zonder tieten.quote:Op maandag 12 december 2011 16:13 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Neo-con zonder religie is .. hm.. wat is dat dan
Als er priesters zijn die niet geloven in het celibaat (quote:Op maandag 12 december 2011 16:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een neo-con zonder religie is als een chick zonder tieten.
Neo-cons houden van homo's.quote:Op maandag 12 december 2011 16:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een neo-con zonder religie is als een chick zonder tieten.
Dat staat niet in de Koran he vriend.quote:Op maandag 12 december 2011 16:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben moslim maar geloof niet in dat ene hoofdstuk, komt eerder in de buurt.
Of hou je ook van seks met 9 jarige meisjes?
Alles mag, maar het slaat als een lul op een doodskist.quote:Op maandag 12 december 2011 16:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als er priesters zijn die niet geloven in het celibaat () waarom zou ik dan geen homo kunnen zijn die het meest van zichzelf terug ziet in de Republikeinse partij.
Laat mij dan maar de hypocriete gozer zijn die alleen meedoet aan voorstellen zonder relifundi achtergrond.quote:Op maandag 12 december 2011 16:17 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat staat niet in de Koran he vriend.
Tevens ben ik geen religieuze gozer, ik ben zo'n hypocriet die alleen meedoet met de feestdagen en verder weinig aan geloof hecht.
Nee maar ze hebben geen eigen partij.quote:Op maandag 12 december 2011 16:17 schreef De_Nuance het volgende:
Neo-con is niet hetzelfde als een republikein.
Dat mag jij.quote:Op maandag 12 december 2011 16:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laat mij dan maar de hypocriete gozer zijn die alleen meedoet aan voorstellen zonder relifundi achtergrond.
Ziehier:quote:
"God is almighty" komt er niet in voor.quote:In January 2009, at the close of President George W. Bush's second term in office, Jonathan Clarke, a senior fellow at the Carnegie Council for Ethics in International Affairs, proposed the following as the "main characteristics of neoconservatism":
"a tendency to see the world in binary good/evil terms
low tolerance for diplomacy
readiness to use military force
emphasis on US unilateral action
disdain for multilateral organizations
focus on the Middle East
an us-versus-them mentality".
Ik vind hun nucleaire technologie weigeren niet vreselijker dan Iran's beleid eerlijk gezegd.quote:Op maandag 12 december 2011 16:20 schreef De_Nuance het volgende:
Maar ik mag er dan ook op wijzen dat het niet echt serieuze argumenten zijn die er gebezigd worden.
Iran is vreselijk, maar wij mogen nog vreselijker zijn want wij zijn cool. Maar Iran is echt immoreel bezig.
Sorry hoor, maar er zit ook een homo in de republikeinse partij. Zoek maar op.quote:Op maandag 12 december 2011 16:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alles mag, maar het slaat als een lul op een doodskist.
Neocons = fundi christenen slaat nergens op, rare Hollanders met jullie bekrompen gedachten.quote:"Critics of neo-conservativism have sometimes sought to portray it as an exclusively Jewish phenomenon. But while many of the best-known neo-cons are Jewish, this is incorrect."
Ron Paul is gewoon een reli hoor. Geloof dat hij zelfs tegen abortus is, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 12 december 2011 16:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar er zit ook een homo in de republikeinse partij. Zoek maar op.
Religie is ook niet persé republikeins. Ron Paul bijvoorbeeld.
Ron Paul is een republikein inderdaad. En erg religieus ook.quote:Op maandag 12 december 2011 16:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar er zit ook een homo in de republikeinse partij. Zoek maar op.
Religie is ook niet persé republikeins. Ron Paul bijvoorbeeld.
Marktfalen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:23 schreef Boze_Appel het volgende:
Godvertering, ik kom er nu net achter dat ze in februari pas verder gaan met het tweede deel van seizoen 2 van the Walking Dead.
Daar heb ik zo'n pesthekel aan.
Hij wilt het niet door de overheid afdwingen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ron Paul is gewoon een reli hoor. Geloof dat hij zelfs tegen abortus is, maar dat weet ik niet zeker.
When does the hurting stop?quote:Op maandag 12 december 2011 16:23 schreef Reya het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)turalisatiedag.dhtml
Klopt, maar hij wil geen landelijk verbod, maar dat dat per staat geregeld wordt.quote:Op maandag 12 december 2011 16:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ron Paul is gewoon een reli hoor. Geloof dat hij zelfs tegen abortus is, maar dat weet ik niet zeker.
quote:Erik, jij dikke kankerstudent. Die running gag begint echt mn reet uit te komen
Van wie?quote:
Lief zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 16:21 schreef KoosVogels het volgende:
Haha, zo'n Bush is ook een neo-con. Dat domme hoofd van hem als ie nadenkt. Ik blijf er om lachen.
Ja en, het is ook niet per se religieuze mafklapper, heb ik ook al zo vaak gezegd.quote:Op maandag 12 december 2011 16:22 schreef De_Nuance het volgende:
Neo-con is niet per se Republikein, hebben we zo vaak al gezegd.
quote:Ik begin jou echt te haten.
quote:
Ik lees net dat hij Staten het zelf wil laten bepalen. Wat dus eigenlijk op hetzelfde neerkomt. En hij is fel anti-abortus.quote:Op maandag 12 december 2011 16:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij wilt het niet door de overheid afdwingen.
Als je ze anoniem houdt willen we het nog wel eens door de vingers zien.quote:Op maandag 12 december 2011 16:26 schreef Boze_Appel het volgende:
DM's en PM's posten is not done toch?
Wie zegt dat ze echt zijn?quote:Op maandag 12 december 2011 16:26 schreef Boze_Appel het volgende:
DM's en PM's posten is not done toch?
In een staat als Californië wordt het dus hoogstwaarschijnlijk toegestaan.quote:Op maandag 12 december 2011 16:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik lees net dat hij Staten het zelf wil laten bepalen. Wat dus eigenlijk op hetzelfde neerkomt. En hij is fel anti-abortus.
Domme libertarische reli.
Wat mankeert er aan? Het is juist slim van hem het zo te doen, kunnen de blauwe staten gewoon het toestaan als ze willen en de rode staten het verbieden, who cares?quote:Op maandag 12 december 2011 16:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik lees net dat hij Staten het zelf wil laten bepalen. Wat dus eigenlijk op hetzelfde neerkomt. En hij is fel anti-abortus.
Domme libertarische reli.
Het is gewoon onzin allemaal. Die Paul is net zo religieus als zn dumb ass Republikeinse maatjes. Moet ook wel, want anders word je uitgekakt in de VS.quote:Op maandag 12 december 2011 16:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In een staat als Californië wordt het dus hoogstwaarschijnlijk toegestaan.
quote:kun je nou niet 1 keer normaal doen. ik ben terug en direct begin je weer debiel te doen tegen me. en jij met al je kwaadaardigheid noemt jezelf realistisch.
Ikquote:
Al die democraatjes zijn net zo hard reli.quote:Op maandag 12 december 2011 16:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is gewoon onzin allemaal. Die Paul is net zo religieus als zn dumb ass Republikeinse maatjes. Moet ook wel, want anders word je uitgekakt in de VS.
Jij weet ook niks van Amerika behalve wat Joop.nl je voorschotelt of wel?quote:Op maandag 12 december 2011 16:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is gewoon onzin allemaal. Die Paul is net zo religieus als zn dumb ass Republikeinse maatjes. Moet ook wel, want anders word je uitgekakt in de VS.
Ook. Hoewel Obama laatst ballen toonde door niet God Bless America te zeggen in een speech. Baas.quote:Op maandag 12 december 2011 16:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Al die democraatjes zen net hard reli.
quote:Het leuke is dat jij alles doet voor je eigenbelang dus dat ik ook dit soort teksten niet vertrouw. Iemand die in staat is om 600000 doden een goede prijs te vinden voor wat extra olievaten voor de aandeelhouders van Shell (kunnen ze weer wat breitlings van kopen!), alle uitkeringen wil afschaffen, alleen de bijstand wil over houden en zelfs dat wil uitkleden is tot alles toe in staat. de zorg is ook al niet meer veilig bij hen.
quote:het is een strontvervelende opmerking. een opmerking van zo'n adjudant van de grootste pester van de klas. een meelopersopmerking.
quote:Zolang je kan fokken en debatten kan kijken zal dat harde werken wel mee vallen. Weet je wie pas hard werken? De door de VVD gesanctioneerde kinderarbeiders, die werken pas echt hard.
Grappig, had zo een fanmail naar mij kunnen zijn.quote:
Joop.nl heb ik ongeveer een keer in mn volwassen leven bekeken.quote:Op maandag 12 december 2011 16:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij weet ook niks van Amerika behalve wat Joop.nl je voorschotelt of wel?
Iets minder hard.quote:Op maandag 12 december 2011 16:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Al die democraatjes zijn net zo hard reli.
Schande!quote:kankerettertje. vervelend verwend joch
Hebben ze ook, bij mijn weten hebben ze nog steeds als 3e land enorm veel zetels binnen de EU, zijn ze niet afhankelijk van de ECB en zijn ze militair nog meer capabel dan menig ander land hier in de buurt.quote:Op maandag 12 december 2011 16:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Joop.nl heb ik ongeveer een keer in mn volwassen leven bekeken.
Maar je gaat weer doen alsof je alles beter weet? Net zoals eerder je claimde dat de Britten nog zoveel te zeggen hebben
Maar goed, hoeveel openlijk atheïstische bestuurders kent de VS?quote:Op maandag 12 december 2011 16:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij weet ook niks van Amerika behalve wat Joop.nl je voorschotelt of wel?
Sowieso zie ik Ron Paul er zelfs voor aan om niet eens reli te zijn, maar net alsof te doen omdat het bij het publiek beter in de smaak valt.quote:Op maandag 12 december 2011 16:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weinig.quote:Op maandag 12 december 2011 16:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar goed, hoeveel openlijk atheïstische bestuurders kent de VS?
De ironie. Je meet de machtsbasis van de Britten aan de hoeveelheid zetels binnen de EU.quote:Op maandag 12 december 2011 16:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hebben ze ook, bij mijn weten hebben ze nog steeds als 3e land enorm veel zetels binnen de EU, zijn ze niet afhankelijk van de ECB en zijn ze militair nog meer capabel dan menig ander land hier in de buurt.
Oh ja ze hadden rellen in Londen, ja nee nu zijn ze niks meer waard nee.
Valt dat er niet onder dan?quote:Op maandag 12 december 2011 16:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De ironie. Je meet de machtsbasis van de Britten aan de hoeveelheid zetels binnen de EU.
![]()
![]()
Je zit constant af te geven op de Unie en prijst de radicale breuk van de Britten, maar tegelijkertijd erken je de macht van de EU. Vreemd, heel vreemd. Je stelt dus onomwonden dat de Britten een groot deel van hun machtspositie hebben te danken aan Europese samenwerking.quote:Op maandag 12 december 2011 16:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Valt dat er niet onder dan?
Bij mijn weten is de EU nog niet geintegreerd dus het is nog steeds Britse macht en geen Europese macht.
Nee.quote:Op maandag 12 december 2011 16:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je zit constant af te geven op de Unie en prijst de radicale breuk van de Britten, maar tegelijkertijd erken je de macht van de EU. Vreemd, heel vreemd. Je stelt dus onomwonden dat de Britten een groot deel van hun machtspositie hebben te danken aan Europese samenwerking.
Britten hebben de laatste jaren anders weinig in de pap te brokkelen wat de EU betreft. Ja, ze hebben de verdragswijziging geveto'd, maar die macht hebben alle lidstaten. Vooralsnog zetten de Britten zich alleen maar verder buitenspel.quote:Op maandag 12 december 2011 16:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
Lees goed; ik zeg dat de Britten invloed hebben OP de EU, en niet DOOR de EU. Ze hebben niks geen rare fratsen qua munteenheid, hoeven door Thatcher minder geld af te dragen aan Brussel omdat ze die kortingsregel hebben, en hebben wel enorm veel zetels.
Dat is Britse machtsuitoefening en niet dat van Brussel.
Ik moest lachenquote:Op maandag 12 december 2011 16:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Moet je na de kerst doen, scheelt de helft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |