Haha, ik dacht dat jij zo’n halfbloedige carrièremiep was.quote:
Nee, hij geeft het zelf toe ook nog.quote:Op maandag 12 december 2011 16:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kom op, dat van jou was meer een mislukte trollpoging
Niet "zomaar", Iran platgooien heeft tenminste een reden.quote:Op maandag 12 december 2011 16:02 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dan discussiëren we gewoon op een heel andere niveau. Maar je hebt dan ieder geval geen recht om er een morele kwestie van te maken en om Iran kut te noemen. Zomaar mensen neerknallen is minstens net zo kut.
Vind ik dan.
Hm, juist. De meet blijf sowieso gevrijwaard van gewelddadige uitbarstingen. Ik meende immers dat VS Php in elkaar zou rammen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het was voor de eerste order, kerel.
Na de italiaanse bubs was ik ook wappie.
Wat is de reden ?quote:Op maandag 12 december 2011 16:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet "zomaar", Iran platgooien heeft tenminste een reden.
Niet dat de "VN" die zal accepteren, maar het is dan ook een nietszeggend kutorgaan.
Je weet toch wat m'n politieke ideologie is of niet?quote:Op maandag 12 december 2011 16:03 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee, hij geeft het zelf toe ook nog.
Juicht?quote:Op maandag 12 december 2011 16:04 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wat is de reden ?
Jij juicht het doden van onschuldigen ook toe, is dat ook een reden om Nederland plat te gooien dan?
Wat dan?quote:Op maandag 12 december 2011 16:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je weet toch wat m'n politieke ideologie is of niet?
Ik ben bekogeld! Geweld!quote:Op maandag 12 december 2011 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hm, juist. De meet blijf sowieso gevrijwaard van gewelddadige uitbarstingen. Ik meende immers dat VS Php in elkaar zou rammen.
Ik heb een Rusissche voornaamquote:Op maandag 12 december 2011 16:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, ik dacht dat jij zo’n halfbloedige carrièremiep was.
Met een exotische voor- en boerse achternaam.
Neocon, dus die mening van "de rest is kut en inferieur" is gewoon waar.quote:
Nou ja wellicht een ongelukkige woordkeuze, maar Iran mag toch wel met de grond gelijk gemaakt worden volgens jou?quote:
Ja, je bent een enge Republikein.quote:Op maandag 12 december 2011 16:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je weet toch wat m'n politieke ideologie is of niet?
quote:Op maandag 12 december 2011 16:05 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik heb een Rusissche voornaam
Nee, enkel hun nucleaire installaties.quote:Op maandag 12 december 2011 16:05 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nou ja wellicht een ongelukkige woordkeuze, maar Iran mag toch wel met de grond gelijk gemaakt worden volgens jou?
Neocon heeft alleen maar iets te zeggen in de VS.quote:Op maandag 12 december 2011 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neocon, dus die mening van "de rest is kut en inferieur" is gewoon waar.
Hm ik herriner me dat je laatst iets anders zei, maar soit.quote:Op maandag 12 december 2011 16:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, enkel hun nucleaire installaties.
Dat heeft het niet, en daarnaast volg jij toch ook niet alles op wat de PvdA leider schreeuwt of wel?quote:Op maandag 12 december 2011 16:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Neocon heeft alleen maar iets te zeggen in de VS.
En in de VS staat neocon gelijk aan homohaat.
Trouwens, Robin , zie je wel dat ik niet trollde.
Dat de rest gewoon kut en inferieur is delen Koos en ik overigens met hem.quote:Op maandag 12 december 2011 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neocon, dus die mening van "de rest is kut en inferieur" is gewoon waar.
Het leek er wel veel opquote:Op maandag 12 december 2011 16:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Neocon heeft alleen maar iets te zeggen in de VS.
En in de VS staat neocon gelijk aan homohaat.
Trouwens, Robin , zie je wel dat ik niet trollde.
Door wie?quote:Op maandag 12 december 2011 16:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben bekogeld! Geweld!
Jegens mij in Italiaans gestoffeerd en gelederd kostuum!
Als ze zich verzetten dan gooien ze de regering ook maar plat evenals defensief/offensief materiaal van ze.quote:Op maandag 12 december 2011 16:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hm ik herriner me dat je laatst iets anders zei, maar soit.
Phpquote:
Nee zeker niet.quote:Op maandag 12 december 2011 16:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat heeft het niet, en daarnaast volg jij toch ook niet alles op wat de PvdA leider schreeuwt of wel?
Had ook weer drie biertjes op, die jongen.quote:
Ja, dat klopt ongeveer wel.quote:Op maandag 12 december 2011 16:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat de rest gewoon kut en inferieur is delen Koos en ik overigens met hem.
Maar Koos wilt de rest beter maken, ik gun ze geen aandacht en VS schiet ze met liefde dood.
Ayn Rand. Oh wacht, haar Russische naam is Alisa.quote:Op maandag 12 december 2011 16:08 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Hahaha, nee gelukkig niet.. Maar ben gewoon Nederlands
Engeland?quote:Op maandag 12 december 2011 16:08 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee zeker niet.
Maar ik zie nergens buiten de VS neocons macht hebben hoor. Waar dan?
Ik zie moslims hier ook geen macht hebben maar dat wil ook niet zeggen dat ze ineens Christen worden.quote:Op maandag 12 december 2011 16:08 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee zeker niet.
Wat is de link met het voorafgaande?quote:Op maandag 12 december 2011 16:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie moslims hier ook geen macht hebben maar dat wil ook niet zeggen dat ze ineens Christen worden.
Nederland. De VVD is ook neoconservatief tegenwoordig.quote:Op maandag 12 december 2011 16:08 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee zeker niet.
Simpel, je hebt geen machtsbasis nodig om in iets te geloven of het ergens mee eens te zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 16:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wat is de link met het voorafgaande?
De Conservative Party kan je echt wel neo-con noemen hoor.quote:Op maandag 12 december 2011 16:09 schreef De_Nuance het volgende:
Dat zijn gewoon conservatieven in Engeland. Geen neo-cons.
Nope.quote:Op maandag 12 december 2011 16:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ayn Rand. Oh wacht, haar Russische naam is Alisa.
Niet ons probleem, jij beschreef gewoon een neocon.quote:Op maandag 12 december 2011 16:10 schreef De_Nuance het volgende:
Vanuit de EU via de VN naar neocons.
Zo doen wij dat.
Dat is waar.quote:Op maandag 12 december 2011 16:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Simpel, je hebt geen machtsbasis nodig om in iets te geloven of het ergens mee eens te zijn.
quote:Op maandag 12 december 2011 16:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ayn Rand. Oh wacht, haar Russische naam is Alisa.
quote:
Nou nee, ik beschreef jou.quote:Op maandag 12 december 2011 16:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet ons probleem, jij beschreef gewoon een neocon.
Ik snap je laatste zin niet.quote:Op maandag 12 december 2011 16:10 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Nope.
En btw, kassamiep. Doe ff
Bijna hetzelfde, afgezien van religieuze standpunten.quote:
Maar goed, kijk ik vind dus dat homohaat een relatief sterk onderdeel van hun ideologie vormt. Laat ik het zo stellen: Hitler had ook goede standpunten, maar ik zou me er niet zo snel me associëren.quote:
Geloof je niet in de heilige taak van jouw politieke stroming?quote:Op maandag 12 december 2011 16:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde, afgezien van religieuze standpunten.
Ik ken genoeg homo republikeinen.quote:Op maandag 12 december 2011 16:12 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Maar goed, kijk ik vind dus dat homohaat een relatief sterk onderdeel van hun ideologie vormt. Laat ik het zo stellen: Hitler had ook goede standpunten, maar ik zou me er niet zo snel me associëren.
Neo-con zonder religie is .. hm.. wat is dat danquote:Op maandag 12 december 2011 16:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde, afgezien van religieuze standpunten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |