Ja da's waar. Hopen op het beste dan maar.quote:Op maandag 12 december 2011 16:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Als dat belachelijke UWV mee zou willen werken zou dat wel leuk zijn.
Echte mannen bewerken het hout met hun handen en tanden.quote:
Ik heb die cursus gedaan in Arnhem via defensie, allemaal WW'ers huppelden daar rond.quote:Op maandag 12 december 2011 17:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij moet een rijschool beginnen.
Is de BOVAG blij mee
Eind februari begin maart mag ik me laten herkeuren........quote:Op maandag 12 december 2011 17:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja da's waar. Hopen op het beste dan maar.
Toen zou ik rijinstructeur worden binnen defensie, helaas waren de ingehuurd rijinstructeurs goedkoper en ik kon niet meer ingezet worden voor militaire acties en dus dienstongeschikt werd.quote:
Geduld hebben dus en op het beste hopen.quote:Op maandag 12 december 2011 17:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Eind februari begin maart mag ik me laten herkeuren........![]()
Dat heb ik dus niet.quote:Op maandag 12 december 2011 17:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Geduld hebben dus en op het beste hopen.
Hm, klinkt ook aardig als een 'easy way out' optie eerlijk gezegd.quote:Op maandag 12 december 2011 17:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Toen zou ik rijinstructeur worden binnen defensie, helaas waren de ingehuurd rijinstructeurs goedkoper en ik kon niet meer ingezet worden voor militaire acties en dus dienstongeschikt werd.
Klopt. Droeftoeters zijn ze ook.quote:Op maandag 12 december 2011 17:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb die cursus gedaan in Arnhem via defensie, allemaal WW'ers huppelden daar rond.
Een beroep belachelijk maken is makkelijk als je er zelf nog nooit eentje hebt gehad.quote:Op maandag 12 december 2011 17:13 schreef Voorschrift het volgende:
Weer een beroep belachelijk gemaakt.
Welke volgt?
Was het uiteindelijk ook, omdat ik dan sergeant moest worden en dus duurder was dan ingehuurde instructeurs.quote:Op maandag 12 december 2011 17:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, klinkt ook aardig als een 'easy way out' optie eerlijk gezegd.
Veel allochtonen jongeren en 40 tot 50 jarige mensen die hun baan kwijt waren. Ze werden maar rij-instructeur.quote:Op maandag 12 december 2011 17:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Droeftoeters zijn ze ook.
Een beetje vies ook, hopen op 18-jarige kutjes met de riem tussen de borstjes.
Ho-ho, ik heb gewerkt.quote:Op maandag 12 december 2011 17:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een beroep belachelijk maken is makkelijk als je er zelf nog nooit eentje hebt gehad.
Och z'n gangetje, al 2 maand geen voet gezet binnen het onderwijs.quote:
Doe je veel aan zelfstudie dan?quote:Op maandag 12 december 2011 17:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och z'n gangetje, al 2 maand geen voet gezet binnen het onderwijs.
Je hebt eindelijk door dat de donkere huid van je ouders niet helemaal klopt met jouw roomblanke huidje?quote:Op maandag 12 december 2011 17:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Hebben jullie idee hoe een geadopteerde zich voelt? Het lijk me toch ingewikkeld als je ouders je hebben afgestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |