Bij een particuliere instelling of een leuk collectief ziekenhuisje?quote:Op maandag 12 december 2011 15:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die werkt in ieder geval in de private sector.
Maar ook wel een links beroep. Revalidatiearts
Welke van die landen is de VS precies binnengevallen? Last time I checked kropen de VS nog in de reet van de Saoudi's.quote:Op maandag 12 december 2011 15:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dezelfde VN die Iran en co. een podium gunt en Iran en Saudi Arabie over vrouwenrechten laat oordelen.
Nice.
Geen wonder dat de VS al die pokkelanden binnenvalt zonder toestemming van dat zooitje.
Jouw mama bij de KFC, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 12 december 2011 15:50 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Daar moet wel heel wat tegenover staan om het goed te maken!
Leiden tegen Lijden?quote:
Irak bijvoorbeeld, daar hadden ze geen mandaat voor.quote:Op maandag 12 december 2011 15:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welke van die landen is de VS precies binnengevallen? Last time I checked kropen de VS nog in de reet van de Saoudi's.
Wie woont er in Putten?quote:Op maandag 12 december 2011 15:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij en ik gaan er wel uitkomen.
Mag jij in de raad van Putten zitten, dan ga ik landelijk wel wat wetten afschaffen.
In Nederland weet je dat maar nooit hequote:Op maandag 12 december 2011 15:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bij een particuliere instelling of een leuk collectief ziekenhuisje?
Geen idee, ijsbergdroogtrommel komt uit een dorp.quote:
Juist het enige land dat je niet hebt genoemdquote:Op maandag 12 december 2011 15:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Irak bijvoorbeeld, daar hadden ze geen mandaat voor.
Niks is perfect.quote:Op maandag 12 december 2011 15:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dezelfde VN die Iran en co. een podium gunt en Iran en Saudi Arabie over vrouwenrechten laat oordelen.
Nice.
Geen wonder dat de VS al die pokkelanden binnenvalt zonder toestemming van dat zooitje.
Putten is een tyfus-gehucht.quote:Op maandag 12 december 2011 15:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee, ijsbergdroogtrommel komt uit een dorp.
Heb er weleens gegeten.quote:
Huh?quote:Op maandag 12 december 2011 15:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Juist het enige land dat je niet hebt genoemd![]()
En daar hebben de Amerikanen ook flink spijt van gehad. Ook heeft het helemaal niks opgeleverd.
VN kan altijd falen zolang Veiligheidsraadleden totalitair zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 15:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Niks is perfect.
Iran heeft als soeverein land inderdaad recht op een podium. En alle landen praten over vrouwenrechten, dat zijn gewoon wisselende groepen van landen. Ook landen die het niet zo nauw nemen met vrouwenrechten mogen meepraten. Zo werkt de VN ja. Inderdaad, de wereld is niet perfect.
Ik heb echter sinds WOII twee grote welvarende landen het niet direct tegen elkaar zien opnemen en geschillen worden vaak via de VN opgelost.
Aah mijn mamaquote:Op maandag 12 december 2011 15:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jouw mama bij de KFC, bijvoorbeeld.
Neuh, maar je suggereerde dat die wel effe binnengevallen zouden worden. Althans, daar leek het op. Geen idee waarom je die landen anders noemde.quote:Op maandag 12 december 2011 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Huh?
Ik zei ook nergens dat Iran of Saudi binnengevallen zijn.
Ach man, weet je hoeveel Chinezen er zijn afgemaakt in de Korea oorlog door de VN? Om nog maar te zwijgen over de proxy oorlogen waar de grootmachten gewoon op elkaar zaten te schieten onder een andere vlag.quote:Op maandag 12 december 2011 15:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Niks is perfect.
Iran heeft als soeverein land inderdaad recht op een podium. En alle landen praten over vrouwenrechten, dat zijn gewoon wisselende groepen van landen. Ook landen die het niet zo nauw nemen met vrouwenrechten mogen meepraten. Zo werkt de VN ja. Inderdaad, de wereld is niet perfect.
Ik heb echter sinds WOII twee grote welvarende landen het niet direct tegen elkaar zien opnemen en geschillen worden vaak via de VN opgelost.
Anders had ik je ook moeten meppen.quote:Op maandag 12 december 2011 15:53 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben trouwens niet tegen het Glazen Huis meer.
Zolang het niet in Eindhoven staat en zolang het niet met publiek geld vermenigvuldigd wordt.
Daar was men hier vorig jaar in de SC boos over op me.
Je moet ergens je negroide trekjes vandaan hebben, wulpse exotische brunette.quote:
Ik noemde het als voorbeelden waarom de VN achterlijk is, net als hun nadenken over het toestaan van de "natie" Palestina. Het westen zou gewoon unaniem uit de VN moeten stappen en het bij de NAVO houden.quote:Op maandag 12 december 2011 15:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, maar je suggereerde dat die wel effe binnengevallen zouden worden. Althans, daar leek het op. Geen idee waarom je die landen anders noemde.
Maar is jouw geliefde VS dan niet achterlijk. Die doen immers ook niets aan de Saoudi's.quote:Op maandag 12 december 2011 15:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik noemde het als voorbeelden waarom de VN achterlijk is, net als hun nadenken over het toestaan van de "natie" Palestina.
Wacht, nu ben ik in de war. Negroide trekjes?quote:Op maandag 12 december 2011 15:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je moet ergens je negroide trekjes vandaan hebben, wulpse exotische brunette.
De negerconcentratie bij Kentucky leek me daar wel een geschikte genenbron voor.
Je kan wel allerlei vreselijke gebeurtenissen noemen, maar zo kun je elke discussie wel vertroebelen.quote:Op maandag 12 december 2011 15:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach man, weet je hoeveel Chinezen er zijn afgemaakt in de Korea oorlog door de VN? Om nog maar te zwijgen over de proxy oorlogen waar de grootmachten gewoon op elkaar zaten te schieten onder een andere vlag.
Rusland en China en Amerika in 1 raad met veto recht, werkt toch niet bij belangrijke zaken.quote:Op maandag 12 december 2011 15:54 schreef JoaC het volgende:
[..]
VN kan altijd falen zolang Veiligheidsraadleden totalitair zijn.
Ik heb niks tegen de Saudi's, zolang ze maar olie leveren en we hun geïndoctrineerde idioten over de grens gewoon kunnen afschieten vind ik 't best.quote:Op maandag 12 december 2011 15:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar is jouw geliefde VS dan niet achterlijk. Die doen immers ook niets aan de Saoudi's.
Bovendien hadden we het over de EU.
Het libido.quote:Op maandag 12 december 2011 15:57 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Wacht, nu ben ik in de war. Negroide trekjes?
Dat was m'n punt niet, je zei dat de VN veel conflicten heeft opgelost maar dat is gewoon niet zo.quote:Op maandag 12 december 2011 15:57 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je kan wel allerlei vreselijke gebeurtenissen noemen, maar zo kun je elke discussie wel vertroebelen.
Weet je hoeveel joden Hitler heeft vermoord? Nou dan zie je wel? Iedereen is kut. Nu mag ik een oma beroven!!!
Alweer. Je noemt allerlei dingen van de VN die je niet aanstaan. Klopt dat kan. De ene keer zal een VN besluit voor jouw belangen zijn en een andere keer tegen jouw belangen. De VN is alleen leuk als de besluiten voor jouw belangen zijn en als het een keer tegen jouw belangen is moet heel het westen eruit.quote:Op maandag 12 december 2011 15:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik noemde het als voorbeelden waarom de VN achterlijk is, net als hun nadenken over het toestaan van de "natie" Palestina. Het westen zou gewoon unaniem uit de VN moeten stappen en het bij de NAVO houden.
Waarom noem je dat land dan in teringnaam?quote:Op maandag 12 december 2011 15:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen de Saudi's, zolang ze maar olie leveren en we hun geïndoctrineerde idioten over de grens gewoon kunnen afschieten vind ik 't best.
Niet altijd, maar Never Say Neverquote:Op maandag 12 december 2011 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Rusland en China en Amerika in 1 raad met veto recht, werkt toch niet bij belangrijke zaken.
Je vader is geen McCheesekop?quote:Op maandag 12 december 2011 15:57 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Wacht, nu ben ik in de war. Negroide trekjes?
jawel, de VN heeft genoeg conflicten voorkomen cq opgelost.quote:Op maandag 12 december 2011 15:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat was m'n punt niet, je zei dat de VN veel conflicten heeft opgelost maar dat is gewoon niet zo.
Haha.quote:Op maandag 12 december 2011 15:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Anders had ik je ook moeten meppen.
Omdat het een achterlijk land is, die geen plek in de VN verdient.quote:Op maandag 12 december 2011 15:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom noem je dat land dan in teringnaam?
quote:De wereld is kut, iedereen behalve ons is nog kutter dan wij zijn.. Alle slechte dingen die wij doen zijn goed. Alle slechte dingen die anderen doen kan niet door de beugel.
Lekker iedereen afschieten die het niet met ons eens zijn. Yeah
Toen was ik niet meer goed bij de les na die flessen prosecco.quote:Op maandag 12 december 2011 15:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha.
Hahaha.
Ik zou er mee wegkomen. Dat kwam ik ook met mijn radicale liberale uitspraken op de meet.
Nee natuurlijk niet, maar het Westen is superieur aan al die schijtlanden die daar zitten dus waarom zouden we er naar luisteren? Alsof je een zwerver veto geeft over jouw leven, pff.quote:Op maandag 12 december 2011 15:59 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Alweer. Je noemt allerlei dingen van de VN die je niet aanstaan. Klopt dat kan. De ene keer zal een VN besluit voor jouw belangen zijn en een andere keer tegen jouw belangen. De VN is alleen leuk als de besluiten voor jouw belangen zijn en als het een keer tegen jouw belangen is moet heel het westen eruit.
Stap je ook uit de Nederlandse nationaliteit als de rechter een keer jou oordeelt?
quote:Op maandag 12 december 2011 16:01 schreef De_Nuance het volgende:
VS zijn argumentatie is ongeveer dit:
[..]
Nou nou, wat een invloed. VN is echt een kansloos orgaan. Ook daarom moeten we als Europa meer met elkaar optrekken.quote:Op maandag 12 december 2011 16:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat het een achterlijk land is, die geen plek in de VN verdient.
Maar dat ze vrouwen stenigen daar zal me een rotzorg zijn, zeg enkel dat ze geen stem verdienen na dat idiote gedrag.
Ongeveer.quote:Op maandag 12 december 2011 16:01 schreef De_Nuance het volgende:
VS zijn argumentatie is ongeveer dit:
[..]
Goed argument.quote:
Het was voor de eerste order, kerel.quote:Op maandag 12 december 2011 16:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toen was ik niet meer goed bij de les na die flessen prosecco.
Dan discussiëren we gewoon op een heel andere niveau. Maar je hebt dan ieder geval geen recht om er een morele kwestie van te maken en om Iran kut te noemen. Zomaar mensen neerknallen is minstens net zo kut.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |