Preventief offensiefquote:Op maandag 12 december 2011 15:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is naïef te denken dat die ooit gebruikt zal worden op een preventieve offensieve manier.
Die verdienen hetquote:Op maandag 12 december 2011 15:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Laten we ook het kopieerapparaat verbieden, al die werkloze typistes die zich nu huisvrouw noemen.
[ afbeelding ]
Hoeft niet meer , met dank aan Erdogan.quote:Op maandag 12 december 2011 15:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wanneer moet jij je dienstplicht vervullen?
Wat onzin is, sometimes offense is the best defense.quote:Op maandag 12 december 2011 15:41 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja dat is een verdienste van WOII, als Europese landen oorlog voeren is het vaak met elkaar. Dus ze zijn nu wat voorzichtiger op het wereldtoneel enzo met dit soort debiele uitspraken. Is alleen maar mooi.
Het is ook de vraag of alle winkeliers het als een offer ervaren.quote:Op maandag 12 december 2011 15:41 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Dan is de vraag of het door de meerderheid als een offer ervaren wordt. Ik ervaar het persoonlijk niet als een offer dat ik op zondag geen boodschappen kan doen, en ik herken het niet uit mijn omgeving. Maar dat kan ook afhankelijk zijn van waar je woont natuurlijk, in de grote stad zal men er anders over denken dan in een dorp.
Vooral het Fok-argument heeft me overgehaald.quote:Op maandag 12 december 2011 15:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Excusez-moi, maar ik ben maandag tot zaterdag niet in staat om even uitgebreid de wekelijkse boodschappen te doen. Druk leven, twee studies, een vriendin en sociale verplichtingen + Fok.
Yeah, sue me.
Oh, je hebt jezelf afgekocht?quote:Op maandag 12 december 2011 15:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hoeft niet meer , met dank aan Erdogan.
Alsof winkeliers met een eenmanszaakje geen paupers zijnquote:
Ik verwacht een wereldoorlog met kernwapens waarbij 4 miljard mensen het loodje leggen. Daarna beginnen we opnieuw.quote:Op maandag 12 december 2011 15:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ja, oorlog is onnodig inderdaad, evenals defensie.
De rest van de wereld volgt ons voorbeeld vast wel.
Weet ik.quote:Op maandag 12 december 2011 15:42 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Vooral het Fok-argument heeft me overgehaald.
Nee, maar goed voor ik 40 ben is ook de afkoopregeling weg.quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 15:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik verwacht een wereldoorlog met kernwapens waarbij 4 miljard mensen het loodje leggen. Daarna beginnen we opnieuw.
Mee eens.quote:Op maandag 12 december 2011 15:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is ook de vraag of alle winkeliers het als een offer ervaren.
En dorpen mogen wat mij betreft beslissen dat er geen koopzondagen zijn, als daar de belangen anders liggen. Op landelijke schaal kan de situatie van Schubbekutteveen niet geextrapoleerd worden op de Amsterdamse Kalverstraat.
Nee hoor.quote:Op maandag 12 december 2011 15:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsof winkeliers met een eenmanszaakje geen paupers zijn
Excuses als ik nu je papa beledig.
Als mensen op zondag hun boodschappen gaan doen, dan kunnen ze de tijd die ze daarmee besparen op de normale werkdagen gebruiken om extra te werken.quote:Op maandag 12 december 2011 15:42 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Vooral het Fok-argument heeft me overgehaald.
Dat wil je toch zo graag? Met je oorlog-geneuzel? Als de shit echt een keer oan gaat, dan begint men wel met kernwapens te knallen.quote:
Wie heeft het over onderling?quote:Op maandag 12 december 2011 15:45 schreef De_Nuance het volgende:
Oorlog is vooral ongewenst.
Maar goed dat wordt helaas iedere keer na een paar generaties vergeten.
In ieder geval oorlog tussen Europese landen onderling is wel het meest debiele wat je kan doen vanuit Europees perspectief.
Dan wordt je zo overruled door de rest van de wereld. Kunnen al die sprookjes over Brits imperialisme niet tegenop.
Beter dan docent, zoals bij mijquote:Op maandag 12 december 2011 15:45 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Nee hoor.
Mijn papa werkt bij McDonalds.
Dus conclusie van deze vermakelijke discussie; op landelijk niveau schaffen we de winkeltijdenwet af en geven de lokale overheden de bevoegdheid in hun regio naar eigen goeddunken de wet in lokale vorm te installeren of vrij te laten.quote:
En GL-stemmer. haquote:Op maandag 12 december 2011 15:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Beter dan docent, zoals bij mij
Net als in al die oorlogen sinds '45 bedoel je?quote:Op maandag 12 december 2011 15:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat wil je toch zo graag? Met je oorlog-geneuzel? Als de shit echt een keer oan gaat, dan begint men wel met kernwapens te knallen.
Nee hoor, de Britten zullen ons redden met hun nobele leger en oppermachtigheid.quote:Op maandag 12 december 2011 15:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat wil je toch zo graag? Met je oorlog-geneuzel? Als de shit echt een keer oan gaat, dan begint men wel met kernwapens te knallen.
Ook dat magquote:Op maandag 12 december 2011 15:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Weet ik.
Toch zou ik funshoppen op zondag chill vinden.
Die zijn op zondag open. Wat zielig voor hemquote:Op maandag 12 december 2011 15:45 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Nee hoor.
Mijn papa werkt bij McDonalds.
Docent watquote:Op maandag 12 december 2011 15:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Beter dan docent, zoals bij mij
Doen we!quote:Op maandag 12 december 2011 15:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus conclusie van deze vermakelijke discussie; op landelijk niveau schaffen we de winkeltijdenwet af en geven de lokale overheden de bevoegdheid in hun regio naar eigen goeddunken de wet in lokale vorm te installeren of vrij te laten.
Wat snap jij niet aan de shit echt een keer oan? Vietnam en de Irakezen waren nou niet bepaald vijanden van formaat.quote:Op maandag 12 december 2011 15:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Net als in al die oorlogen sinds '45 bedoel je?
Ethiek, duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen.quote:
Jij denkt dat Europeanen hippies zijn, maar Europa bestaat niet uit de grachtengordel van Amsterdam.quote:Op maandag 12 december 2011 15:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wie heeft het over onderling?
Ook al zouden we een Europees leger hebben, denk je nou werkelijk dat Europa offensieven gaat uitvoeren?
Ik ben blij dat je het zegtquote:Op maandag 12 december 2011 15:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die zijn op zondag open. Wat zielig voor hem.
Jij en ik gaan er wel uitkomen.quote:
Ik zie 't nog steeds niet gebeuren.quote:Op maandag 12 december 2011 15:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan de shit echt een keer oan? Vietnam en de Irakezen waren nou niet bepaald vijanden van formaat.
Zo’n kleine eenmanszaak ookquote:Op maandag 12 december 2011 15:48 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het zegt
Eigenlijk is het wel sneu, die mafklappers aan de andere kant van het Kanaal zijn met het hoofd in het verleden blijven steken.quote:Op maandag 12 december 2011 15:46 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee hoor, de Britten zullen ons redden met hun nobele leger en oppermachtigheid.
Dat je dat hardop durft te zeggen joh!quote:Op maandag 12 december 2011 15:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ethiek, duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen.
Op een hogeschool.
Oh god, het linkse stereotype
Mijn moeder maakt het gelukkig weer goedquote:Op maandag 12 december 2011 15:49 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Dat je dat hardop durft te zeggen joh!
Dezelfde VN die Iran en co. een podium gunt en Iran en Saudi Arabie over vrouwenrechten laat oordelen.quote:Op maandag 12 december 2011 15:48 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jij denkt dat Europeanen hippies zijn, maar Europa bestaat niet uit de grachtengordel van Amsterdam.
Bekijk de geschiedenis van Europa is , niet erg vreedzaam.
Als er oorlog is zullen ze vast offensieven uitvoeren. In een ideale situatie is zoiets echter niet nodig voor grote welvarende landen gebaseerd op rede. Daar hebben we de VN namelijk voor.
Ik denk het ook wel niet.quote:Op maandag 12 december 2011 15:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij en ik gaan er wel uitkomen.
Mag jij in de raad van Putten zitten, dan ga ik landelijk wel wat wetten afschaffen.
Die is CEO van Prada?quote:Op maandag 12 december 2011 15:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn moeder maakt het gelukkig weer goed
Zo doen we dat.quote:Aan alle studenten ,
Van maandag 12 tot en met vrijdag 16 december kunt u voor ¤ 1,00 een kopje warme chocolademelk met slagroom kopen in de Centrale Hal van FSW. Het volledige bedrag komt ten goede aan Serious Request. Deze actie wordt u aangeboden door de studieverenigingen B.I.L., Emile, Itiwana, Labyrint en SPIL en mede mogelijk gemaakt door de Faculteit der Sociale Wetenschappen en het UFB.
Drink een warme kop chocolademelk, kom in de kerstsfeer, help een moeder, red een gezin.
Daar moet wel heel wat tegenover staan om het goed te maken!quote:Op maandag 12 december 2011 15:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn moeder maakt het gelukkig weer goed
Bij een particuliere instelling of een leuk collectief ziekenhuisje?quote:Op maandag 12 december 2011 15:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die werkt in ieder geval in de private sector.
Maar ook wel een links beroep. Revalidatiearts
Welke van die landen is de VS precies binnengevallen? Last time I checked kropen de VS nog in de reet van de Saoudi's.quote:Op maandag 12 december 2011 15:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dezelfde VN die Iran en co. een podium gunt en Iran en Saudi Arabie over vrouwenrechten laat oordelen.
Nice.
Geen wonder dat de VS al die pokkelanden binnenvalt zonder toestemming van dat zooitje.
Jouw mama bij de KFC, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 12 december 2011 15:50 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Daar moet wel heel wat tegenover staan om het goed te maken!
Leiden tegen Lijden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |