Nee, dat mag jij helemaal niet. De volgende keer als wij een bakkie pleur gaan doen bind ik je vast en stop een oude sok vol met menstruatievocht in je muil.quote:Op maandag 12 december 2011 15:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Fonetisch Nederlands.
Ik ben geen lid van een "corps", ik mag dat.
Procentueel gezien geven armere inkomens meer van hun geld uit, bestedingswinst vind je dus vooral bij verlagen belastingen middeninkomens als overheid.quote:Op maandag 12 december 2011 15:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hogere inkomens hebben hogere uitgavenspatronen.
100 euro is voor hen net zoveel als voor jou 10.
Die dure auto's rijden niet gratisch.
Iew.quote:Op maandag 12 december 2011 15:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, dat mag jij helemaal niet. De volgende keer als wij een bakkie pleur gaan doen bind ik je vast en stop een oude sok vol met menstruatievocht in je muil.
Dat zal je leren, doerak die je bent!
En blauwe ballen?quote:Op maandag 12 december 2011 15:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eindigt meestal met een blauw oog.
Waarom?quote:Op maandag 12 december 2011 15:30 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
De klandizie lijkt me geen probleem, eerder de 7 dagen in de week die dan gewerkt moeten worden door één persoon.
Ik zal met Elio even babbelen over een Griekenquotum, daar zijn er veels te veel van.quote:Op maandag 12 december 2011 15:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Er komt ook een stepquotum. Honderd kilometer jaarlijks, daar heb je wel genoeg aan.
Onze troepen worden voornamelijk ingezet in brandhaarden zoals Afghanistan. Waarom reteveel kosten maken door als individueel land een clubje soldaten die kant op sturen, terwijl we als EU ook een paar duizend man daar kunnen stallen en bergen besparen.quote:Op maandag 12 december 2011 15:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Voor totaal verschillende belangen.
Goed idee.
Belastingverlaging is ook niet erg, kom maar op.quote:Op maandag 12 december 2011 15:31 schreef JoaC het volgende:
[..]
Procentueel gezien geven armere inkomens meer van hun geld uit, bestedingswinst vind je dus vooral bij verlagen belastingen middeninkomens als overheid.
Als je een kleine winkel hebt waar je zelf in werkt, wordt dat 7 dagen per week aan de bak.quote:Op maandag 12 december 2011 15:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Alleen voor de eerste zondag
Uit die opbrengsten kan je de volgende zondagen hoogstwaarschijnlijk veroorloven.
Oh nee, genoeg leuke homo's.quote:
Het is een vorm van ontwikkelingshulp. Daar ben jij toch ook voorquote:Op maandag 12 december 2011 15:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onze troepen worden voornamelijk ingezet in brandhaarden zoals Afghanistan. Waarom reteveel kosten maken door als individueel land een clubje soldaten die kant op sturen, terwijl we als EU ook een paar duizend man daar kunnen stallen en bergen besparen.
Daarvoor bestaat de snel-Belgwetquote:Op maandag 12 december 2011 15:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zal met Elio even babbelen over een Griekenquotum, daar zijn er veels te veel van.
Niemand verplicht ze om op zondag open te blijven, he.quote:Op maandag 12 december 2011 15:30 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
De klandizie lijkt me geen probleem, eerder de 7 dagen in de week die dan gewerkt moeten worden door één persoon.
Het kan veel goedkoper, probleem is Genève.quote:Op maandag 12 december 2011 15:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onze troepen worden voornamelijk ingezet in brandhaarden zoals Afghanistan. Waarom reteveel kosten maken door als individueel land een clubje soldaten die kant op sturen, terwijl we als EU ook een paar duizend man daar kunnen stallen en bergen besparen.
Oppotten is goed voor de economie. Spendingsdrift is slecht.quote:Op maandag 12 december 2011 15:31 schreef JoaC het volgende:
[..]
Procentueel gezien geven armere inkomens meer van hun geld uit, bestedingswinst vind je dus vooral bij verlagen belastingen middeninkomens als overheid.
Nee, niet echt.quote:Op maandag 12 december 2011 15:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is een vorm van ontwikkelingshulp. Daar ben jij toch ook voor?
Er zullen zeker klanten zijn die dan op zondag voor een gesloten deur staan en denken:quote:Op maandag 12 december 2011 15:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom?
Hij kan toch aangeven dat hij alleen van maandag tot zaterdag beschikbaar is voor zijn klanten?
Lopen die dan en masse weg van de slager naar de Albert Heijn? Lijkt me niet.
Of hij gaat op zondag open en op woensdag dicht, als zijn klanten dat zo belangrijk vinden.quote:Op maandag 12 december 2011 15:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niemand verplicht ze om op zondag open te blijven, he.
Er zijn vaak nog genoeg klanten de rest van de week. Als het veel opbrengt om op zondag open te blijven, kan hij altijd kiezen om een werknemer alleen voor die dag in dienst te nemen.
Pleeg een coup, zet mij aan roer.quote:Op maandag 12 december 2011 15:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Belastingverlaging is ook niet erg, kom maar op.
Inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2011 15:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of hij gaat op zondag open en op woensdag dicht, als zijn klanten dat zo belangrijk vinden.
Daar zal hij zelf wel een oplossing voor vinden. Ook in steden met een 24-uurseconomie zijn de eenmanszaakjes niet uitgestorven, maar barst het van de hotdogtenten.
Ontwikkelingshulp mijn kont.quote:Op maandag 12 december 2011 15:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is een vorm van ontwikkelingshulp. Daar ben jij toch ook voor?
Europa stelt met de EU ook geen fuck voor, stel pacifistische kuthippies met sociale stelsels waar we failliet van gaan.quote:Op maandag 12 december 2011 15:34 schreef De_Nuance het volgende:
Mensen die denken dat Europese landen over een paar decennia nog wat voorstellen zonder EU.
Als je als eenmanssupermarkt denkt te kunnen concurreren met een landelijke keten ben je ook niet zo goed bij je hoofd heh.quote:Op maandag 12 december 2011 15:34 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Er zullen zeker klanten zijn die dan op zondag voor een gesloten deur staan en denken:dan ga ik wel naar de Appie!
Als het eenmaal ingeburgerd is, that is.
Als je de mores niet hebt meegekregen, dan oordeel er ook niet over. Net zoals je niet oordeelt over het inkomen van anderen.quote:Op maandag 12 december 2011 15:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je het ook uitspreekt als korpsbal, dan kan dat.
Corrrbal klinkt voor Engelstaligen tenminste niet zo belachelijk.
Dat zeg ik, dat wordt dan dus wel een indirecte verplichting als je klanten weglopen als je het niet doet.quote:Op maandag 12 december 2011 15:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niemand verplicht ze om op zondag open te blijven, he.
Er zijn vaak nog genoeg klanten de rest van de week. Als het veel opbrengt om op zondag open te blijven, kan hij altijd kiezen om een werknemer alleen voor die dag in dienst te nemen.
Je weet het constant zo lekker recht door zee te brengenquote:Op maandag 12 december 2011 15:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Europa stelt met de EU ook geen fuck voor, stel pacifistische kuthippies met sociale stelsels waar we failliet van gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |