Dit is echt heul erg vetquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes, I grab your boobs.quote:Op zondag 11 december 2011 19:58 schreef PiRANiA het volgende:
Eén van de meest populaire plaatjes op imgur deze week:
[ afbeelding ]
Dat staat er ja, bedankt voor het samenvatten.quote:Op zondag 11 december 2011 20:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Sometimes, I grab your boobs.
because, well,
I can
Daar staat iets anders dan op het plaatje.quote:Op zondag 11 december 2011 20:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat staat er ja, bedankt voor het samenvatten.
Godverquote:Op zondag 11 december 2011 20:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar staat iets anders dan op het plaatje.
Ge-ni-aalquote:
Wat een bagger.quote:
Daar was ik al bang voor. Hij is dan ook heel erg grappigquote:Op zondag 11 december 2011 22:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Repost. Al een keer of 4 denk ik.
Die is vorig topic idd al ontzettend vaak langs gekomenquote:Op zondag 11 december 2011 22:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor. Hij is dan ook heel erg grappig.
die rechter heeft zijn schouders onder z'n tepels zittenquote:
Haha das prachtig man!quote:
Defuck? Is dat serieus het eerste level van Super Mario Bros?quote:
Uit de comments:quote:
quote:Hahahahaha it's do funny that he bearly made it thru the first word and first lever but not passing the first work second level is heloirs
Nee natuurlijk niet. Is gewoon een custom made level door fansquote:Op maandag 12 december 2011 09:57 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Defuck? Is dat serieus het eerste level van Super Mario Bros?
Nee, dat is Super Mario Forever. Ik heb m een keer gespeeld via een rom en man, wat een verdomd irritant spel.quote:Op maandag 12 december 2011 09:57 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Defuck? Is dat serieus het eerste level van Super Mario Bros?
Leek me ook sterk, maar ik ben een Nintendo-n00bquote:Op maandag 12 december 2011 10:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Is gewoon een custom made level door fans
Ze zitten beide in de cel, loverboys.quote:Op maandag 12 december 2011 04:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die rechter heeft zijn schouders onder z'n tepels zitten
Ik wist alleen 7 nietquote:
Ik ben toch aardig vaak aanwezig in dit topic en op plaatsen waar veel memes worden gepost, maar ik kende zijn naam ook nietquote:
Dat is geen excuus, NPH wordt unaniem gerespecteerd ongeacht wat je van die serie vindt.quote:Op maandag 12 december 2011 19:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ben toch aardig vaak aanwezig in dit topic en op plaatsen waar veel memes worden gepost, maar ik kende zijn naam ook niet. Ik vind die serie dan ook compleet ruk.
Nou niet door mij in elk geval, waarschijnlijk is zijn naam niet blijven hangen omdat ik consequent doorscroll als ik zijn kop zie.quote:Op maandag 12 december 2011 20:16 schreef fwokker het volgende:
[..]
Dat is geen excuus, NPH wordt unaniem gerespecteerd ongeacht wat je van die serie vindt.
quote:Op maandag 12 december 2011 20:14 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
Die chinese bootleg producten blijven geweldig.
http://dumbrunningsonic.tumblr.com/quote:Op maandag 12 december 2011 22:22 schreef Little_Acorn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Elke keer. In een deuk.
quote:Op maandag 12 december 2011 22:24 schreef Lithia het volgende:
[..]
http://dumbrunningsonic.tumblr.com/
astu
quote:Op maandag 12 december 2011 20:16 schreef fwokker het volgende:
[..]
Dat is geen excuus, NPH wordt unaniem gerespecteerd ongeacht wat je van die serie vindt.
quote:did I just watch Barney Stinson dancing with Wolverine?
SomeoneYouNew 6 dagen geleden 156
quote:Op maandag 12 december 2011 23:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Niet funny maar wel fapbaar
[ afbeelding ]
Dat is dat meisje van Youtube toch?quote:Op maandag 12 december 2011 23:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Niet funny maar wel fapbaar
[ afbeelding ]
Geen idee maar ik zou de tijd doenquote:Op maandag 12 december 2011 23:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is dat meisje van Youtube toch?
Lia van Kids react to viral video's?
Des te dichter bij de nulquote:Op maandag 12 december 2011 23:17 schreef delano.888 het volgende:
OMG WTF jongens. Dat is van kids react, die is 13
Tegenwoordig niet meer, nu doet ze Teens react to.quote:Op maandag 12 december 2011 23:17 schreef delano.888 het volgende:
OMG WTF jongens. Dat is van kids react, die is 13
Twijfelen aan Klier en Quiritquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:39 schreef fwokker het volgende:
[..]
Maak je die dingen zelf ofzo, dit zijn echt zulke standaard cartoons.
Zij wordt later zeker wel lekker.quote:Op maandag 12 december 2011 23:40 schreef Biogarde het volgende:
Dat jong is ook geniaal in die 'Kids react' episodes. Wijsneus en garpig
jeeeezus, die woede.quote:
Haha inderdaad! Vooral die laatste lijkt sprekend op:quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:00 schreef Mirel het volgende:
Hij lijkt op Don Salamanca
[ afbeelding ]
LOL! Waar is hij van?quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:45 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Haha inderdaad! Vooral die laatste lijkt sprekend op:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:00 schreef Gehenna het volgende:
Jody Bernal is gewoon al uren lang "Que Si Que No' aan het zingen, en hij gaat net zolang door tot er 30000 nieuwe mensen zich hebben aangemeld als donor...
man man man wat een medelijden voor die geluidsman
https://www.facebook.com/jaofnee
En nog meer dan 2800 te gaanquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:00 schreef Gehenna het volgende:
Jody Bernal is gewoon al uren lang "Que Si Que No' aan het zingen, en hij gaat net zolang door tot er 30000 nieuwe mensen zich hebben aangemeld als donor...
Filmpje is toch gewoon pre recorded? Als ik op f5 druk begint die opnieuw namelijk...quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:00 schreef Gehenna het volgende:
Perfect moment om me dan eindelijk maar eens aan te melden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:00 schreef Gehenna het volgende:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:00 schreef Gehenna het volgende:
Ik zou bijna donor worden voor die geluidsman.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:00 schreef Gehenna het volgende:
Whehe idd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:28 schreef delano.888 het volgende:
Het is wel opgenomen idd, maar ze filmen gewoon telkens 5 nieuwe minuten ofzo..
Laat hem een tijdje staan, zo'n 10 minuten en zet daarna je internet uit. Dan blijft het gewoon doorspelen en af en toe zie je 'buffering' langs komen terwijl dat niet eens kan zonder internet connectie.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:28 schreef delano.888 het volgende:
Het is wel opgenomen idd, maar ze filmen gewoon telkens 5 nieuwe minuten ofzo..
Hoe lang is hij al bezig ?quote:
Poehé.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:31 schreef delano.888 het volgende:
Nee heb al wel 3 versies van 5 minuten gezien nu hoor
Ik vond hemquote:
Nu ben ik gedemotiveerd om in te vullen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:00 schreef Gehenna het volgende:
Tweede pagina van dit topic...quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:44 schreef Dven het volgende:
gezocht: Serie van die kat die de doos uiteindelijk toch fantastisch vind. Heb 30 pagina's doorgebladerd maar nog niet gevonden dus ik geef het opWie helpt?
quote:
haha ohja... Die is superleuk en origineel!quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:44 schreef Dven het volgende:
gezocht: Serie van die kat die de doos uiteindelijk toch fantastisch vind. Heb 30 pagina's doorgebladerd maar nog niet gevonden dus ik geef het opWie helpt?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:07 schreef Glesse het volgende:
[..]
haha ohja... Die is superleuk en origineel!
[ afbeelding ]
Say what?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:39 schreef egeltje1985 het volgende:
[ afbeelding ]
Om in het dierenthema te blijven.
En toch moet ik telkens lachen als ik het ziequote:Op dinsdag 13 december 2011 20:34 schreef Mirel het volgende:
Hey jongeNs ik heb een leuk plaatje gevonden kijk hier issie[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:39 schreef egeltje1985 het volgende:
[ afbeelding ]
Om in het dierenthema te blijven.
Is gewoon opgenomen hoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
Nog 2680. En hij eet of drinkt niks, hoezo fake.
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee
Hij is gewoon een aandachtshoer
Hier zingt ie gewoon door hoor, hij zingt nu One van Metallicaquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Druk maar eens op F5, dan begint het hele filmpje opnieuw
Idd... en die is 14quote:Op maandag 12 december 2011 23:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is dat meisje van Youtube toch?
Lia van Kids react to viral video's?
JONGENS JONGENS IK HEB DE NIEUWSTE FLIPPO'S!!!!quote:Op woensdag 14 december 2011 00:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
ZEG HEBBEN JULLIE OOK AL ZON HIP DOLFIJN EMAIL ADRES??
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al die plaatjes.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:36 schreef davako het volgende:
Dan maar ff een post om het Slowchatten te onderbreken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is iets ouds en bekends?quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:58 schreef Individual het volgende:
Dit was de beste video SINDS GESNEDEN BROOD!!!
quote:Op woensdag 14 december 2011 11:33 schreef Wihakayda het volgende:
The 11 Best/Worst Vagina Tattoos Of All Time [NSFW]
http://www.buzzfeed.com/s(...)oos-of-all-time-do-n
Nog niets verzonnen.quote:Op woensdag 14 december 2011 08:36 schreef Lamabal het volgende:
[..]![]()
Waar zijn jouw photoshop skills dimens
[ afbeelding ]
HIHIIH KEN JE DEZE AL!?
Netjesquote:Op woensdag 14 december 2011 16:10 schreef Dimens het volgende:
3 maanden geleden was hier zo'n plaatje van invisible lolcatz, die had ik toen verbeterd naar visible lolcatz door wat te Photoshoppen. Was toen een aardige hit geworden was er stiekem wel een beetje trots op.
Net kwam ik het plaatje weer tegen toen ik op mijn Imgur Account Statistics ging kijken. Daar staat hij als best bekeken met 30.500 views, een behoorlijk aantal. Toch was ik wel nieuwsgierig en ben eens op Google images gaan kijken en hij is niet alleen op Imgur gebleven. Op icanhascheezburger.com kwam ik hem tegen met zelfs nieuwe pics erbij, goeie wel.
En ook op randommisanthrope.com, al gaat daar alle credits naar icanhazcheezburger.com.![]()
Mijn creatie gaat nog steeds rond.
Delano88 had hem toe op 9gag gezet, ook wel prachtige reacties en hij was bijna in de top gekomen.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:18 schreef TheThirdMark het volgende:
Dat kan ik mij nog wel herinneren
Waren idd leuke plaatjes (je bent toen toch bezig geweest om het op 9gag te krijgen?)
Hij was op de frontpage hoor, jij zag hem alleen nietquote:Op woensdag 14 december 2011 16:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Delano88 had hem toe op 9gag gezet, ook wel prachtige reacties en hij was bijna in de top gekomen.
Die was in 1999 razend populair op het kantoor toen je videos nog per attachment moest versturen.quote:
Ok, te sick om te quotenquote:
quote:
Die moet ik aan mijn schoonzussen laten zienquote:
Lolquote:Op woensdag 14 december 2011 21:15 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Die moet ik aan mijn schoonzussen laten ziende jongste zei altijd dat de oudste geadopteerd was (vooral op school een leuk geintje op een plein met blagen
)
Je ziet dat beestje ook echt naar zijn eigenaar kijken van ''wtf doe jij nou?''quote:
Apple customer support?quote:
je heb geleikquote:Op donderdag 15 december 2011 13:18 schreef RickoKun het volgende:
kijk maar naar achtergrond mesne is gewoon echt
Aangezien hij tegen water loopt moet het in de lucht vliegen. Wat dus niet gebeurd.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:18 schreef RickoKun het volgende:
kijk maar naar achtergrond mesne is gewoon echt
wel gek is dat xDquote:Op donderdag 15 december 2011 13:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
het meest speciale is de jezusmotor die achter hem rijdt. diep respect dit dat.
quote:Op donderdag 15 december 2011 13:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
het meest speciale is de jezusmotor die achter hem rijdt. diep respect dit dat.
Heb je nog meer "oud spul"?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:29 schreef fwokker het volgende:
[..]
geen idee
hier nog een mysteriegif voor je
[ afbeelding ]
wtf hoe kan hij nou barstne
ik heb wel wat meer haar op mn hoofd. En ik ben niet letterlijk witquote:
Van Persie heeft heul geen lange grijze baardquote:
Echt wel!quote:Op donderdag 15 december 2011 21:18 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Van Persie heeft heul geen lange grijze baard
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dowzer
Ik loldequote:
Je bent me net voor met posten. Hij is weer geweldigquote:
Well tell him to SUCK MY BALLSquote:
haha ja, maar dat kind verdiende het gewoonquote:Op donderdag 15 december 2011 22:34 schreef Marie30 het volgende:
Dat dikke mannetje met zijn rode truitje gaat zijn ouders wel erg haten als hij later beseft dat ze hem op nationale tv zo te kijken hebben gezet.
Haha geweldig ondanks dat het in scene gezet lijkt.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Well tell him to SUCK MY BALLS
Jij had gehoopt dat de Kerstman echt was langs geweest om nepkado's daar neer te leggen?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:20 schreef Platina het volgende:
[..]
Haha geweldig ondanks dat het in scene gezet lijkt.
Die meme is een jaar of 2 geleden op Fok! ontstaanquote:
Ik had ook ergens zo'n voorgevoel. Vond het wel FOK! waardig iig. Maar hij staat nu op 9gagquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:20 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Die meme is een jaar of 2 geleden op Fok! ontstaan
Ik heb het over het mannetje dat "suck my balls" zegt. Simpele.quote:Op vrijdag 16 december 2011 07:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jij had gehoopt dat de Kerstman echt was langs geweest om nepkado's daar neer te leggen?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:05 schreef bhm het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)onder_de_douche.html
Dit kan toch niet?
9gag / reddit humorquote:
Je kan toch gewoon F5en en dan gaat de reclame weg?quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dumpert doet het weer. wat een irritante kutreclames hebben ze tegenwoordig
0:39 wodkaquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:10 schreef Rekkie het volgende:
OMG!
http://www.liveleak.com/view?i=ef8_1323924662
Blijkbaar wel....quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
0:39 wodka
Is dat alles waar die Russen aan kunnen denken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |