Die moet ik aan mijn schoonzussen laten zienquote:
Lolquote:Op woensdag 14 december 2011 21:15 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Die moet ik aan mijn schoonzussen laten ziende jongste zei altijd dat de oudste geadopteerd was (vooral op school een leuk geintje op een plein met blagen
)
Je ziet dat beestje ook echt naar zijn eigenaar kijken van ''wtf doe jij nou?''quote:
Apple customer support?quote:
je heb geleikquote:Op donderdag 15 december 2011 13:18 schreef RickoKun het volgende:
kijk maar naar achtergrond mesne is gewoon echt
Aangezien hij tegen water loopt moet het in de lucht vliegen. Wat dus niet gebeurd.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:18 schreef RickoKun het volgende:
kijk maar naar achtergrond mesne is gewoon echt
wel gek is dat xDquote:Op donderdag 15 december 2011 13:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
het meest speciale is de jezusmotor die achter hem rijdt. diep respect dit dat.
quote:Op donderdag 15 december 2011 13:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
het meest speciale is de jezusmotor die achter hem rijdt. diep respect dit dat.
Heb je nog meer "oud spul"?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:29 schreef fwokker het volgende:
[..]
geen idee
hier nog een mysteriegif voor je
[ afbeelding ]
wtf hoe kan hij nou barstne
ik heb wel wat meer haar op mn hoofd. En ik ben niet letterlijk witquote:
Van Persie heeft heul geen lange grijze baardquote:
Echt wel!quote:Op donderdag 15 december 2011 21:18 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Van Persie heeft heul geen lange grijze baard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dowzer
Ik loldequote:
Je bent me net voor met posten. Hij is weer geweldigquote:
Well tell him to SUCK MY BALLSquote:
haha ja, maar dat kind verdiende het gewoonquote:Op donderdag 15 december 2011 22:34 schreef Marie30 het volgende:
Dat dikke mannetje met zijn rode truitje gaat zijn ouders wel erg haten als hij later beseft dat ze hem op nationale tv zo te kijken hebben gezet.
Haha geweldig ondanks dat het in scene gezet lijkt.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Well tell him to SUCK MY BALLS
Jij had gehoopt dat de Kerstman echt was langs geweest om nepkado's daar neer te leggen?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:20 schreef Platina het volgende:
[..]
Haha geweldig ondanks dat het in scene gezet lijkt.
Die meme is een jaar of 2 geleden op Fok! ontstaanquote:
Ik had ook ergens zo'n voorgevoel. Vond het wel FOK! waardig iig. Maar hij staat nu op 9gagquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:20 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Die meme is een jaar of 2 geleden op Fok! ontstaan
Ik heb het over het mannetje dat "suck my balls" zegt. Simpele.quote:Op vrijdag 16 december 2011 07:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jij had gehoopt dat de Kerstman echt was langs geweest om nepkado's daar neer te leggen?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:05 schreef bhm het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)onder_de_douche.html
Dit kan toch niet?
9gag / reddit humorquote:
Je kan toch gewoon F5en en dan gaat de reclame weg?quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dumpert doet het weer. wat een irritante kutreclames hebben ze tegenwoordig
0:39 wodkaquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:10 schreef Rekkie het volgende:
OMG!
http://www.liveleak.com/view?i=ef8_1323924662
Blijkbaar wel....quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
0:39 wodka
Is dat alles waar die Russen aan kunnen denken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |