Nog niets verzonnen.quote:Op woensdag 14 december 2011 08:36 schreef Lamabal het volgende:
[..]![]()
Waar zijn jouw photoshop skills dimens
[ afbeelding ]
HIHIIH KEN JE DEZE AL!?
Netjesquote:Op woensdag 14 december 2011 16:10 schreef Dimens het volgende:
3 maanden geleden was hier zo'n plaatje van invisible lolcatz, die had ik toen verbeterd naar visible lolcatz door wat te Photoshoppen. Was toen een aardige hit geworden was er stiekem wel een beetje trots op.
Net kwam ik het plaatje weer tegen toen ik op mijn Imgur Account Statistics ging kijken. Daar staat hij als best bekeken met 30.500 views, een behoorlijk aantal. Toch was ik wel nieuwsgierig en ben eens op Google images gaan kijken en hij is niet alleen op Imgur gebleven. Op icanhascheezburger.com kwam ik hem tegen met zelfs nieuwe pics erbij, goeie wel.
En ook op randommisanthrope.com, al gaat daar alle credits naar icanhazcheezburger.com.![]()
Mijn creatie gaat nog steeds rond.
Delano88 had hem toe op 9gag gezet, ook wel prachtige reacties en hij was bijna in de top gekomen.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:18 schreef TheThirdMark het volgende:
Dat kan ik mij nog wel herinneren
Waren idd leuke plaatjes (je bent toen toch bezig geweest om het op 9gag te krijgen?)
Hij was op de frontpage hoor, jij zag hem alleen nietquote:Op woensdag 14 december 2011 16:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Delano88 had hem toe op 9gag gezet, ook wel prachtige reacties en hij was bijna in de top gekomen.
Die was in 1999 razend populair op het kantoor toen je videos nog per attachment moest versturen.quote:
Ok, te sick om te quotenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |