Dit is echt heul erg vetquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes, I grab your boobs.quote:Op zondag 11 december 2011 19:58 schreef PiRANiA het volgende:
Eén van de meest populaire plaatjes op imgur deze week:
[ afbeelding ]
Dat staat er ja, bedankt voor het samenvatten.quote:Op zondag 11 december 2011 20:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Sometimes, I grab your boobs.
because, well,
I can
Daar staat iets anders dan op het plaatje.quote:Op zondag 11 december 2011 20:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat staat er ja, bedankt voor het samenvatten.
Godverquote:Op zondag 11 december 2011 20:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar staat iets anders dan op het plaatje.
Ge-ni-aalquote:
Wat een bagger.quote:
Daar was ik al bang voor. Hij is dan ook heel erg grappigquote:Op zondag 11 december 2011 22:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Repost. Al een keer of 4 denk ik.
Die is vorig topic idd al ontzettend vaak langs gekomenquote:Op zondag 11 december 2011 22:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor. Hij is dan ook heel erg grappig.
die rechter heeft zijn schouders onder z'n tepels zittenquote:
Haha das prachtig man!quote:
Defuck? Is dat serieus het eerste level van Super Mario Bros?quote:
Uit de comments:quote:
quote:Hahahahaha it's do funny that he bearly made it thru the first word and first lever but not passing the first work second level is heloirs
Nee natuurlijk niet. Is gewoon een custom made level door fansquote:Op maandag 12 december 2011 09:57 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Defuck? Is dat serieus het eerste level van Super Mario Bros?
Nee, dat is Super Mario Forever. Ik heb m een keer gespeeld via een rom en man, wat een verdomd irritant spel.quote:Op maandag 12 december 2011 09:57 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Defuck? Is dat serieus het eerste level van Super Mario Bros?
Leek me ook sterk, maar ik ben een Nintendo-n00bquote:Op maandag 12 december 2011 10:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Is gewoon een custom made level door fans
Ze zitten beide in de cel, loverboys.quote:Op maandag 12 december 2011 04:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die rechter heeft zijn schouders onder z'n tepels zitten
Ik wist alleen 7 nietquote:
Ik ben toch aardig vaak aanwezig in dit topic en op plaatsen waar veel memes worden gepost, maar ik kende zijn naam ook nietquote:
Dat is geen excuus, NPH wordt unaniem gerespecteerd ongeacht wat je van die serie vindt.quote:Op maandag 12 december 2011 19:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ben toch aardig vaak aanwezig in dit topic en op plaatsen waar veel memes worden gepost, maar ik kende zijn naam ook niet. Ik vind die serie dan ook compleet ruk.
Nou niet door mij in elk geval, waarschijnlijk is zijn naam niet blijven hangen omdat ik consequent doorscroll als ik zijn kop zie.quote:Op maandag 12 december 2011 20:16 schreef fwokker het volgende:
[..]
Dat is geen excuus, NPH wordt unaniem gerespecteerd ongeacht wat je van die serie vindt.
quote:Op maandag 12 december 2011 20:14 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
Die chinese bootleg producten blijven geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |