Dan had Barcelona ook niet meer gewonnen. Real is dus echt genaaid.quote:
Komt door Ronaldinhoquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:55 schreef Doublepain het volgende:
Sowieso voor barça zijn
Hoe triest ben je dan
Mag toch hopen dat dat deze wedstrijd wat minder het geval wasquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:55 schreef msnk het volgende:
Wat een kutwedstrijd, dat mensen hier opgewonden van raken zeg.
zou kieft nog kritisch zijn?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:55 schreef RemcoW23 het volgende:
Nu even de kritische nababbel op Sport1
Emoties lopen hoog op.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:55 schreef Doublepain het volgende:
Sowieso voor barça zijn
Hoe triest ben je dan
Dinho was koning, toen keek ik af en toe nog barça. Speelde toen leuker voetbal, maar dit barcelona is echt vies, lelijk en kutquote:
Hij doet afbreuk aan de wedstrijd; zijn aanwezigheid vermindert mijn kijkgenot. Niet veel "commentatoren" die dát voor elkaar krijgen...quote:
Kun je nagaan hoe slecht Ajax is.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:57 schreef Henk-B het volgende:
Wat is Real toch slecht, niet normaal!
Barca > Real en Ajaxquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:57 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe slecht Ajax is.
Neuh, valt wel mee. Omdat, PSVquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:56 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Emoties lopen hoog op.
En dat voor een voetbalwedstrijd.
En dat voor die vuile spanjaarden, waar wij op haten in NEDERLANDquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:56 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Emoties lopen hoog op.
En dat voor een voetbalwedstrijd.
Nee dan Kieft.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:57 schreef msnk het volgende:
Real en Barca zuigen lul.
Oh en Sierd ook
FC Barcelonaquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het gaat hier niet over Ajax of welke Nederlandse club dan ook, blijf on-topic als dat lukt.
en de bijbehorende vraag is: Wat hoort niet in dit rijtje thuis?quote:
NOS is baas.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:58 schreef alors het volgende:
NOS zonettikkie takkie voetbal van Barca en de boevenbende van Mourinho
Maar ze zijn verder niet partijdig hoor...
Lol echtquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:58 schreef alors het volgende:
2 clubsquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:58 schreef eight het volgende:
[..]
en de bijbehorende vraag is: Wat hoort niet in dit rijtje thuis?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:48 schreef Diamond3d het volgende:
Real - Barca is het Feyenoord - Ajax van de laatste jaren.
Barcelona wint met 1-3.
Serieus gast doe die fucking bril af. Barca was de tweede helft heer en meester.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dinho was koning, toen keek ik af en toe nog barça. Speelde toen leuker voetbal, maar dit barcelona is echt vies, lelijk en kut
Moet hij wachten tot 2016. Ik vraag me af of hij er dan nog heen wil.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:58 schreef tralalala het volgende:
Van Marwijk solliciteert bij Real Madrid
Natuurlijk zijn ze dat wel, maar de 1-3 bewijst ze hun gelijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:58 schreef alors het volgende:
Messi had daarvoor al rood moeten hebben.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:59 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Serieus gast doe die fucking bril af. Barca was de tweede helft heer en meester.
En jij hebt zeker niet gezien dat Real twee keer bloedrood hadden verdiend?
Ik draag lenzenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:59 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Serieus gast doe die fucking bril af. Barca was de tweede helft heer en meester.
En jij hebt zeker niet gezien dat Real twee keer bloedrood hadden verdiend?
Schei toch uit manquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:59 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Messi had daarvoor al rood moeten hebben.
Als van Marwijk niet in de finale komt wordt hij er toch uitgeknikkerd door de te hoge verwachtingen van de Nederlanders.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:59 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Moet hij wachten tot 2016. Ik vraag me af of hij er dan nog heen wil.
Nou, RM en Barca waren behoorlijk aan elkaar gewaagd terwijl Ajax toch overklast werd door Feijenoord.quote:
Ja ze deden een samenvatting, en als je het commentaar moest geloven was Barca oppermachtig met prachtig voetbal en was Real aan het schoppen en mochten ze blij zijn dat ze nog met 11 op het veld stonden...quote:
Die overtreding op Alonso bedoel je?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:59 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik zie Barca er wel uitvliegen in de CL tegen een Italiaanse club.quote:Op zondag 11 december 2011 00:00 schreef tochweerhenk het volgende:
Finale Champions League: van Persie - AC Milan.
Ik gun het zequote:Op zondag 11 december 2011 00:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zie Barca er wel uitvliegen in de CL tegen een Italiaanse club.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:56 schreef chufi het volgende:
barca was niet oppermachtig, maar had gewoon wat meer geluk... Ik vond ze redelijk in evenwicht
2010 belde...quote:Op zondag 11 december 2011 00:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Firefox is de grootste successuporter ooit
Ja. Het viel mee. Sierd de vos over pepe was grappigquote:Op zondag 11 december 2011 00:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ze deden een samenvatting, en als je het commentaar moest geloven was Barca oppermachtig met prachtig voetbal en was Real aan het schoppen en mochten ze blij zijn dat ze nog met 11 op het veld stonden...
Ik heb de gehele wedstrijd niet gekeken hoor, maar NOS overdrijft altijd zo als het op Barca neerkomt
Ik zie RVP wel een hattrick maken tegen Real.quote:Op zondag 11 december 2011 00:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
nee man, het was een lichte overtreding .quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:59 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Sneijder naar Unitedquote:Op zondag 11 december 2011 00:01 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik zie RVP wel een hattrick maken tegen Real.
Maar alleen als het AC Milan is.quote:Op zondag 11 december 2011 00:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was aanslag, geen overtreding meer.quote:Op zondag 11 december 2011 00:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Die overtreding op Alonso bedoel je?
Hij heeft gewoon gelijkquote:Op zondag 11 december 2011 00:01 schreef inZanity het volgende:
Volgens van Basten is dit Real niet in staat het niveau van Barcelona te halenZeker geen wedstrijden van beide clubs gezien de laatste tijd. Dat Real vandaag verliest zeg niks, Barcelona ook nog eens behoorlijk gelukkig vandaag.
Dat zou wel een toptransfer zijn, Inter is slecht en Sneijder scoort ook bijna niet meer daar.quote:
Het dédain van die rattenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:58 schreef alors het volgende:
Dan moet je de herhaling nog maar eens bekijken, was geen geel waard.quote:Op zondag 11 december 2011 00:02 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Was aanslag, geen overtreding meer.
Barcelona speelde vandaag voor zijn doen een zeer slechte wedstrijd. Heb je niet gezien hoe Villa speelde...over Messi nog maar niet te spreken. En dan nog kan Real Madrid het niveau van Barcelona niet halen. Ze mogen nog blij zijn dat Barcelona genadig voor ze was, anders was het zo 1-5 geworden.quote:Op zondag 11 december 2011 00:01 schreef inZanity het volgende:
Volgens van Basten is dit Real niet in staat het niveau van Barcelona te halenZeker geen wedstrijden van beide clubs gezien de laatste tijd. Dat Real vandaag verliest zeg niks, Barcelona ook nog eens behoorlijk gelukkig vandaag.
Halen ze nooit. Kampioen kunnen ze wel worden, door eigen falen van Barcelona.quote:Op zondag 11 december 2011 00:01 schreef inZanity het volgende:
U zei?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Haha 2-3? Alsof Barca gaat winnen bij Real. Grapjas.
Wedstrijd leuk? Heb zelf nog nooit een wedstrijd gezien die leuk is als Barca speelt.
Gaat ook vanaaf niet gebeuren.
inZanity ziet dingen, die andere mensen niet kunnen zienquote:
gelukkig niet. Bij RM waren ze voorin gewoon niet scherp genoegquote:Op zondag 11 december 2011 00:01 schreef inZanity het volgende:
Ok.quote:Op zondag 11 december 2011 00:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan moet je de herhaling nog maar eens bekijken, was geen geel waard.
Dingen die er niet zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 00:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
inZanity ziet dingen, die andere mensen niet kunnen zien
Wat?? Clubliefde??quote:Op zondag 11 december 2011 00:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
inZanity ziet dingen, die andere mensen niet kunnen zien
Je moet wel lezen he... J A R E N.quote:Op zondag 11 december 2011 00:00 schreef eight het volgende:
[..]
Nou, RM en Barca waren behoorlijk aan elkaar gewaagd terwijl Ajax toch overklast werd door Feijenoord.
Dat kun je dus nog jaren volhouden, zo'n nutteloze post.quote:Op zondag 11 december 2011 00:03 schreef Quisho het volgende:
Nou ja goed, Barca mag ook wel eens winnen
[ afbeelding ]
waar kan ik tekenenquote:Op zondag 11 december 2011 00:00 schreef tochweerhenk het volgende:
Finale Champions League: van Persie - AC Milan.
Gaat gebeurenquote:Op zondag 11 december 2011 00:02 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat zou wel een toptransfer zijn, Inter is slecht en Sneijder scoort ook bijna niet meer daar.
Op papierquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:55 schreef Doublepain het volgende:
Sowieso voor barça zijn
Hoe triest ben je dan
je hebt gelijkquote:Op zondag 11 december 2011 00:04 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Je moet wel lezen he... J A R E N.
Barcelona en Lyon in de finalequote:
Op papier?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Messi toont liefde voor de sport, Ronaldo voor het geld.quote:
Messi begint ook een kwalletje te worden.quote:Op zondag 11 december 2011 00:07 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Messi toont liefde voor de sport, Ronaldo voor het geld.
En beiden speelden vandaag zeer matig...quote:Op zondag 11 december 2011 00:07 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Want Messi verdiend ook zo weinig.quote:Op zondag 11 december 2011 00:07 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hoe beter hij wordt, hoe meer mensen een hekel aan hem krijgen, zo werkt dat gewoon.quote:Op zondag 11 december 2011 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Messi begint ook een kwalletje te worden.
quote:Op zondag 11 december 2011 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Messi begint ook een kwalletje te worden.
Hij begint ook meer en meer schwalbes te maken en om gele kaarten te vragen. Vroeger niet. Anyway, er is maar één held.quote:Op zondag 11 december 2011 00:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoe beter hij wordt, hoe meer mensen een hekel aan hem krijgen, zo werkt dat gewoon.
Verschil is dat Messi altijd beslissende acties heeft.quote:Op zondag 11 december 2011 00:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En beiden speelden vandaag zeer matig...
Ik vond Iniesta vandaag het verschil maken. Xavi speelde voor zijn doen ook slecht.quote:Op zondag 11 december 2011 00:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Verschil is dat Messi altijd beslissende acties heeft.
quote:Op zondag 11 december 2011 00:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij begint ook meer en meer schwalbes te maken en om gele kaarten te vragen. Vroeger niet. Anyway, er is maar één held.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 00:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij begint ook meer en meer schwalbes te maken en om gele kaarten te vragen. Vroeger niet. Anyway, er is maar één held.
[ afbeelding ]
Jammer dat je held op het WK onzichtbaar was.quote:Op zondag 11 december 2011 00:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je vergeet:quote:Op zondag 11 december 2011 00:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Matigquote:Op zondag 11 december 2011 00:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar is Evert als je hem nodig hebt?
Wat een glasbakken zijn ze uit Barcelona.
Real Madrid geheel weggespeeld, waar is RM die in de CL zo goed is?
Ze lieten niets zien, een schande voor het Spaanse voetbal.
Of was Barcelona zo superieur?
Weggespeeld worden in je eigen stadion doet pijn en dat door aartsrivaal FC Barcelona.
Het zal nog lang onrustig blijven in Barcelona.
quote:
Het was juist Real dat zijn niveau vandaag bij lange na niet haalde bij lange na niet. Barcelona was vandaag gewoon gelukkig in de afronding, verder een vrij gelijkopgaande wedstrijd. Als je naar dit seizoen kijkt kun je maar één ding concluderen en dat is dat Real gewoon beter is dan Barcelona.quote:Op zondag 11 december 2011 00:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Barcelona speelde vandaag voor zijn doen een zeer slechte wedstrijd. Heb je niet gezien hoe Villa speelde...over Messi nog maar niet te spreken. En dan nog kan Real Madrid het niveau van Barcelona niet halen. Ze mogen nog blij zijn dat Barcelona genadig voor ze was, anders was het zo 1-5 geworden.
Kwam van een blessure, en het NL elftal moet voor hem gaan spelenquote:Op zondag 11 december 2011 00:09 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Jammer dat je held op het WK onzichtbaar was.
Glasbakkenquote:Op zondag 11 december 2011 00:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Weggespeeld worden in je eigen stadion doet pijn en dat door aartsrivaal FC Barcelona.
In de oefenwedstrijden tegen Ghana ging het nog wel met scoren maar op het WK ineens niet meer... niks geen blessures!quote:Op zondag 11 december 2011 00:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kwam van een blessure, en het NL elftal moet voor hem gaan spelen
Wat een vergelijkingquote:Op zondag 11 december 2011 00:11 schreef Smoofie het volgende:
Laten we het wel allemaal relativeren heh. Ajax 1995 had barca kapot gemaakt.
Zonde dat we die weddenschap niet hebben doorgezet.quote:Op zondag 11 december 2011 00:11 schreef Smoofie het volgende:
Pique is beter.quote:Op zondag 11 december 2011 00:11 schreef Equites het volgende:
De enige baas in Barca is en blijft Puyol. Ik heb een hekel aan velen van Barca, maar altijd respect voor hem gehad. Als een vader die zijn team op sleeptouw neemtOok gewoon zo meesterlijk in verdedigen, als we hem bij Real hadden
![]()
[ afbeelding ]
Stop maar met Evert na doen, dit is niks.quote:Op zondag 11 december 2011 00:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja, net als Oranje '74, of Oranje '88quote:Op zondag 11 december 2011 00:11 schreef Smoofie het volgende:
Ja, je kon niets bedenkenquote:Op zondag 11 december 2011 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde dat we die weddenschap niet hebben doorgezet.
Nee, Ajax 1995 >allquote:Op zondag 11 december 2011 00:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, net als Oranje '74, of Oranje '88
Ja beter in lekkere wijven fixen misschien. Pique is niks vergeleken met baas Puyol.quote:
Met winst voor Barcelona.quote:Op zondag 11 december 2011 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
El Classico topics eindigen echt elke keer het zelfde
Bier en tieten, jalalalalalaquote:Op zondag 11 december 2011 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
El Classico topics eindigen echt elke keer het zelfde
Wat een geweldige voetballer, hij kan niet eens zo goed voetballen .. maar z'n inzetquote:Op zondag 11 december 2011 00:11 schreef Equites het volgende:
De enige baas in Barca is en blijft Puyol. Ik heb een hekel aan velen van Barca, maar altijd respect voor hem gehad. Als een vader die zijn team op sleeptouw neemtOok gewoon zo meesterlijk in verdedigen, als we hem bij Real hadden
![]()
[ afbeelding ]
Die ik zeer overtuigend had gewonnen.quote:Op zondag 11 december 2011 00:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, je kon niets bedenken. Anders was er gewoon een weddenschap geweest
.
Barca moest scoren uit fouten van Ramos en Marcelo. En nu?quote:Op zondag 11 december 2011 00:11 schreef tochweerhenk het volgende:
Real moest trouwens scoren uit een fout van Valdes.
Spanje>Duitsland.quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 00:12 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja beter in lekkere wijven fixen misschien. Pique is niks vergeleken met baas Puyol.
Barca heeft gewonnen.quote:Op zondag 11 december 2011 00:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Barca moest scoren uit fouten van Ramos en Marcelo. En nu?
Je hebt fouten en je hebt foutenquote:Op zondag 11 december 2011 00:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Barca moest scoren uit fouten van Ramos en Marcelo. En nu?
Bayern wint met 2-0quote:Op zondag 11 december 2011 00:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Herhaling Bayern Munchen - Manchester City
Ja zeg mij aub waar Pique beter in is dan. Gewoon een saaie droplul is het. Puyol is er een uit de ouden tijden.quote:
ohja, alle Nederlanders met sympathie voor een veel beter team, dat in dit Duitsland is, is een NSB'erquote:
Ja, ga nu maar op grun fappen.quote:Op zondag 11 december 2011 00:15 schreef Rickazio het volgende:
[..]
ohja, alle Nederlanders met sympathie voor een veel beter team, dat in dit Duitsland is, is een NSB'er
hij hosselt die chicks mangquote:Op zondag 11 december 2011 00:14 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja zeg mij aub waar Pique beter in is dan. Gewoon een saaie droplul is het. Puyol is er een uit de ouden tijden.
Ik heb al notes voor spoilers. Dus dat kon je verwachten.quote:
nahquote:
www.voe.nlquote:Op zondag 11 december 2011 00:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, het is 00:00 geweest. Dan mag het.
Je weet dat dit net zo banbaar is als het posten van tieten?quote:Op zondag 11 december 2011 00:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, het is 00:00 geweest. Dan mag het.
Meer dan jij?quote:Op zondag 11 december 2011 00:17 schreef Rickazio het volgende:
@Smoofie
Zielig kneusje die nooit in een stadion komt.
GGMM, beste modquote:Op zondag 11 december 2011 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet dat dit net zo banbaar is als het posten van tieten?
Hoezoquote:Op zondag 11 december 2011 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet dat dit net zo banbaar is als het posten van tieten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
morgen:
AS Roma 20:45 Juventus♔ KoningenUitGroningen ♔
Spoiler.quote:
Jij hebt SSC bij Grun?quote:Op zondag 11 december 2011 00:18 schreef Rickazio het volgende:
Lecce 2 - 3 Lazio Roma
morgen:
AS Roma 20:45 Juventus
HAHAHAHA, had niemand het verteld aan hem dat hij een pak aan moest trekkenquote:Op zondag 11 december 2011 00:16 schreef Nober het volgende:
Voor de Puyol fans, waar iedereen in smoking verschijnt...
Jawel, zometeen op sport 1. Jammer dat je het zo post, nu weet ik de uitslag al..quote:Op zondag 11 december 2011 00:19 schreef Rickazio het volgende:
Die wedstrijden zijn al geweest en komen niet eens meer op TV?
Kun je met een gerust hart kijken, de andere weet je nog niet.quote:Op zondag 11 december 2011 00:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jawel, zometeen op sport 1. Jammer dat je het zo post, nu weet ik de uitslag al..
Geef antwoord dan, kneusquote:Op zondag 11 december 2011 00:21 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Kun je met een gerust hart kijken, de andere weet je nog niet.
Niks moet.quote:Op zondag 11 december 2011 00:19 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
HAHAHAHA, had niemand het verteld aan hem dat hij een pak aan moest trekken
Haha wat een meester is dit toch. Ik ben voor Real, maar zo'n gast zie je niet zo snel op dit niveau. Iemand die zichzelf blijft.quote:Op zondag 11 december 2011 00:16 schreef Nober het volgende:
Voor de Puyol fans, waar iedereen in smoking verschijnt...
♔ KoningenUitGroningen ♔
Ga je nu weer schelden?quote:Op zondag 11 december 2011 00:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
GGMM, waar edit, en geen delete?
Nee. Deze keer ben ik niet agressiefquote:
Dik gelul, ronaldo is altijd eerste man op training en de laatste die eraf gaat. Die traint zich rotquote:Op zondag 11 december 2011 00:07 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij een nicht is.quote:Op zondag 11 december 2011 00:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dik gelul, ronaldo is altijd eerste man op training en de laatste die eraf gaat. Die traint zich rot
Messi is de laatste die komt, en de eerste die eraf gaat..quote:Op zondag 11 december 2011 00:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dik gelul, ronaldo is altijd eerste man op training en de laatste die eraf gaat. Die traint zich rot
Touchéquote:Op zondag 11 december 2011 00:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Messi is de laatste die komt, en de eerste die eraf gaat..
En toch is hij beter.
Al traint ie 80 jaar. Hij haalt het niveau van Messi gewoon niet. Die is met meer talent geboren.quote:Op zondag 11 december 2011 00:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dar hebben ze écht gezegdquote:Op zondag 11 december 2011 00:31 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Je sig... als ze dat gezegd hebben laat ze dan beter geen ajacied meer worden.
quote:Op zondag 11 december 2011 00:33 schreef Equites het volgende:
Die eeuwige discussie altijd tussen Messi en Ronaldo. Zijn totaal andere spelers. Omdat ze ook een totaal andere tactiek spelen. Bij Barca moet je 300 keer passen tot je erbij neervalt, bij Real ga je op de counter en de individuele techniek. Dan is het logisch dat Ronaldo nu tekort komt omdat hij tegen beesten van verdedigers staat en Messi sowieso al op het pass gedeelte vele malen beter is. Niks raars aan.
Barca is gewoon beter. Misschien niet qua individuele kwaliteiten, maar zeker qua team kwaliteiten. Daar kan niemand wat tegenin brengen.quote:Op zondag 11 december 2011 00:34 schreef Pedroso het volgende:
Geeft toch wel te denken dat Real ook nog kansloos is tegen een matig Barca (voor hun doen).
Van Basten heeft groot gelijk dat dit Real Barca nooit zal evenaren qua voetbal.
Qua team spirit en countervoetbal kunnen ze wel ver komen, hebben ook leuke spelers met Ozil en Ronaldo maar die staan natuurlijk wel ver in de schaduw bij Messi.
Qua team zijn ze inderdaad erg goed. Maar in deze wedstrijd hadden ze toch veel geluk, vooral het 2de doelpuntquote:Op zondag 11 december 2011 00:41 schreef Equites het volgende:
[..]
Barca is gewoon beter. Misschien niet qua individuele kwaliteiten, maar zeker qua team kwaliteiten. Daar kan niemand wat tegenin brengen.
En het eerste doelpunt van Real dan?quote:Op zondag 11 december 2011 00:50 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Qua team zijn ze inderdaad erg goed. Maar in deze wedstrijd hadden ze toch veel geluk, vooral het 2de doelpunt
Ja, dat is waarquote:Op zondag 11 december 2011 00:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En het eerste doelpunt van Real dan?![]()
Dat was gewoon een cadeautje van Valdes, Real heeft het daarna uit handen gegeven omdat ze gewoon niet goed genoeg zijn voor Barcelona.
Wat ik gek vind is dat Ronaldo tegen ;élke tegenstander beslissend kan en weet te zijn, enkel niet tegen Barcelona, en zij doen daar weinig aan, hij verneukt constant zelf kansen. Dan kan je niet anders als concluderen dat het een mentale kwestie is.quote:
Nee, de Barcelona-verdedigers weten gewoon dat als je Ronaldo vastzet, de rest weinig meer kanquote:Op zondag 11 december 2011 01:02 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Wat ik gek vind is dat Ronaldo tegen ;élke tegenstander beslissend kan en weet te zijn, enkel niet tegen Barcelona, en zij doen daar weinig aan, hij verneukt constant zelf kansen. Dan kan je niet anders als concluderen dat het een mentale kwestie is.
Waarom had ik deze reactie verwacht ?quote:Op zondag 11 december 2011 09:15 schreef bianconeri het volgende:
Real was duidelijk sterker de hele wedstrijd, Barca had zoals gewoonlijk weer ontzettend veel geluk. Barca is een team van walgelijke huilebalken, echt ergerlijk.
Elke scheids is pro-Barca, dus die zullen altijd alles in voordeel van Barca fluiten.
Dat maakt het al stuk lastiger altijd.
Onverdiende overwinning, maar Real wordt gewoon kampioen.
Zijn gewoon klasses beter dan Barca
Was dit voor jou (en voor die andere fanboys) ooit een discussie dan ?quote:
neequote:
Ik kan zo genieten van zijn spel. Natuurlijk zijn andere beter, maar het is gewoon een fijne voetballer. Nauwelijks aanwezig bij opstootjes etc. Alleen jammer van die ene goal anderhalf jaar geleden.quote:Op zondag 11 december 2011 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad een klasse apart maar de beste nee
Hij wil eens wisselen met Xavi. Maar dan houd het ook wel op. Wat een fantastische acties weer gisteren. Er zijn een aantal spelers van Real misschien wat sterker en explosiever, maar ze komen niet in de buurt van de techniek en het overzicht van die 2 Barca helden.quote:Op zondag 11 december 2011 10:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Welke middenvelder is beter dan Iniesta? Hij heeft de dribbel, de aanname, het inzicht, de passing en techniek.
Ja, moet je Alves en Busquets zien, Messi begint ook 'n beetje.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dinho was koning, toen keek ik af en toe nog barça. Speelde toen leuker voetbal, maar dit barcelona is echt vies, lelijk en kut
''De Stroot''quote:Op zondag 11 december 2011 10:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Welke middenvelder is beter dan Iniesta? Hij heeft de dribbel, de aanname, het inzicht, de passing en techniek.
Ik ergerde me gister flink aan Sanchez, die was echt irritant aan het doenquote:Op zondag 11 december 2011 11:59 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Ja, moet je Alves en Busquets zien, Messi begint ook 'n beetje.
Ja he.quote:Op zondag 11 december 2011 12:06 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Ik ergerde me gister flink aan Sanchez, die was echt irritant aan het doen
Ik ook. Maar toch:quote:Op zondag 11 december 2011 12:06 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Ik ergerde me gister flink aan Sanchez, die was echt irritant aan het doen
quote:Op zondag 11 december 2011 13:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat Ronaldo bijna evengroot is als messi als hij bukt?
quote:
wat is d10s?? En wat heeft jezus hiermee te maken?quote:Op zondag 11 december 2011 13:08 schreef kip-kerrie het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
D10S == Dios = Spaanse vertaling van God.quote:Op zondag 11 december 2011 13:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wat is d10s?? En wat heeft jezus hiermee te maken?
Hehe ronaldo onderquote:Op zondag 11 december 2011 13:08 schreef kip-kerrie het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 december 2011 13:32 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ][
Heeft iemand nog een bingo gehaald gisteren?
Blijf jij maar in je eigen droomwereldje.quote:Op zondag 11 december 2011 14:07 schreef inZanity het volgende:
Mensen die Messi beter vinden dan C. Ronaldo..
Daar ben ik het zeker mee eens, haten slaat nergens op.quote:
Nee hoor. Hoe kom je daarbij? Barcelona heeft terecht gewonnen, al waren ze wat gelukkig in de afronding. Real haalde hun niveau gisteren gewoon niet, helaas.quote:Op zondag 11 december 2011 14:16 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Volgens mij denk je ook nog steeds dat Real madrid heeft gewonnen gisteren.
Hoe vond jij Ronaldo dan gisteren ?quote:Op zondag 11 december 2011 14:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoe kom je daarbij? Barcelona heeft terecht gewonnen, al waren ze wat gelukkig in de afronding. Real haalde hun niveau gisteren gewoon niet, helaas.
Maar wat heeft dat er mee te maken? Messi is een geweldige voetballer hoor, maar Ronaldo is gewoon net ff wat beter, completer vooral.
Haalde net als de rest van het team z'n niveau niet.quote:Op zondag 11 december 2011 14:24 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Hoe vond jij Ronaldo dan gisteren ?
Statistieken liegen niet, dus accepteer ze.quote:Op zondag 11 december 2011 14:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoe kom je daarbij? Barcelona heeft terecht gewonnen, al waren ze wat gelukkig in de afronding. Real haalde hun niveau gisteren gewoon niet, helaas.
Maar wat heeft dat er mee te maken? Messi is een geweldige voetballer hoor, maar Ronaldo is gewoon net ff wat beter, completer vooral.
Ik vind het steeds opvallender worden dat Ronaldo het in de belangrijke wedstrijden laat afweten.quote:Op zondag 11 december 2011 14:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Haalde net als de rest van het team z'n niveau niet.
Mwah, het is en blijft zijn mening.quote:Op zondag 11 december 2011 14:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Statistieken liegen niet, dus accepteer ze.
Ronaldo scoort vaak tegen de mindere ploegen en dan ook nog eens vaak hattricks, zo kom je wel aan 50 doelpunten per seizoen in de Liga.quote:Op zondag 11 december 2011 14:34 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ik vind het steeds opvallender worden dat Ronaldo het in de belangrijke wedstrijden laat afweten.
[..]
Mwah, het is en blijft zijn mening.
En dat mag ook.
Dan volg jij Real Madrid niet. Hij heeft dit seizoen genoeg assists gegeven en combineert erg goed met zijn team.quote:Op zondag 11 december 2011 14:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ronaldo is geen teamspeler. Messi wel. En laat voetbal nou een teamsport zijn. Ronaldo kan dan wel een geweldig schot en snelheid hebben maar hij is gewoon geen teamspeler
Sinds wanneer zeggen statistieken iets?quote:Op zondag 11 december 2011 14:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Statistieken liegen niet, dus accepteer ze.
Ik ook wel. Maar dat valt natuurlijk niet alleen hem te verwijten. Gisteren faalde het hele team ook gewoon. Je bent natuurlijk hoe goed je ook bent altijd afhankelijk van je ploeg. En ondanks dat Real en Barcelona niet veel (meer) voor elkaar onder doen was dat gisteren wel het geval. Als Barcelona wat minder gelukkig was gisteren en gelijk had gespeeld of verloren had was het Messi geweest die gefaald had, om het maar helemaal niet te hebben over die tweede gele kaart die ie had mogen krijgen.quote:Op zondag 11 december 2011 14:34 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ik vind het steeds opvallender worden dat Ronaldo het in de belangrijke wedstrijden laat afweten.
[..]
quote:Op zondag 11 december 2011 14:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Ronaldo scoort vaak tegen de mindere ploegen en dan ook nog eens vaak hattricks, zo kom je wel aan 50 doelpunten per seizoen in de Liga.
Maar goed, eigenlijk kan je ze niet vergelijken want ze spelen op verschillende posities. Al blijft het natuurlijk wel zo dat Messi vaker scoort.
Ik volg niet elke wedstrijd van Real, maar ik ben de mening toegedaan dat hij juist heel weinig in de combinatie doet.quote:Op zondag 11 december 2011 15:00 schreef Blancos het volgende:
[..]
Dan volg jij Real Madrid niet. Hij heeft dit seizoen genoeg assists gegeven en combineert erg goed met zijn team.
Eerst een off-topic vraagje, hoe oud ben je?quote:
Bron? Volgens espn heeft CR7 6 assists en Messi 7 assists. Messi heeft ook 1 wedstrijd meer gespeeld.quote:Op zondag 11 december 2011 15:14 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ik volg niet elke wedstrijd van Real, maar ik ben de mening toegedaan dat hij juist heel weinig in de combinatie doet.
Bovendien :
CR7 : 5 assists in La Liga
L.Messi : 9 assists in La Liga
quote:Op zondag 11 december 2011 16:12 schreef Halcon het volgende:
Mourinho moet ook niet teveel op de aanval spelen. Hij had beter kunnen proberen Barça te ontregelen.
Messi had overigens rood moeten hebben, maar de Barca-jankzakjes worden structureel bevoordeeld door arbiters.
Bron :quote:Op zondag 11 december 2011 15:57 schreef Blancos het volgende:
[..]
Bron? Volgens espn heeft CR7 6 assists en Messi 7 assists. Messi heeft ook 1 wedstrijd meer gespeeld.
Dat Messi meer assists maakt dan Ronaldo betekent niet dat Ronaldo geen teamspeler is. Ronaldo is na zijn MU periode veel zakelijker geworden.
"ik wil geen kritiek leveren, maar ik doe het toch"quote:Mourinho was enkele minuten voor rust verbaasd over een charge van Lionel Messi, die al geel op zak had, op Xabi Alonso. De aanvaller ontsnapte aan een tweede gele kaart en dat was voor de Portugees aanleiding om een show aan de zijlijn op te voeren en het publiek in het Santiago Bernabéu op te jutten. "Het leek wel of Messi een rode kaart had moeten krijgen. Maar wellicht ziet de scheidsrechter het beter en is het geen tweede gele kaart waard. Ik wil geen kritiek leveren als ik het niet op televisie heb gezien, het kan onterecht zijn. Aan de andere kant: mijn spelers zijn vroeger soms ten onrechte van het veld gestuurd."
Hij heeft wel (weer) gelijk natuurlijk.quote:Op zondag 11 december 2011 17:10 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
"ik wil geen kritiek leveren, maar ik doe het toch"Trieste man
Wellicht in jouw belevingswereldjequote:Op zondag 11 december 2011 17:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij heeft wel (weer) gelijk natuurlijk.
Nee, in de beleving van iedereen die objectief is.quote:Op zondag 11 december 2011 17:18 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Wellicht in jouw belevingswereldje
quote:Op zondag 11 december 2011 17:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, in de beleving van iedereen die objectief is.
Als iemand iedereen gaat vertegenwoordigen die objectief is, ben ik uitgepraat ja..quote:
Bekijk het desbetreffende moment nog een keertje.quote:Op zondag 11 december 2011 17:23 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Als iemand iedereen gaat vertegenwoordigen die objectief is, ben ik uitgepraat ja..
Ik kan geen blinde laten zien helaas.
En Alonso,Pepe,Ramos en Coentrao dan ?quote:Op zondag 11 december 2011 17:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bekijk het desbetreffende moment nog een keertje.
Paar keer gezien, inderdaad een overtreding.quote:Op zondag 11 december 2011 17:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bekijk het desbetreffende moment nog een keertje.
Wat is er met hen?quote:Op zondag 11 december 2011 17:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En Alonso,Pepe,Ramos en Coentrao dan ?
Ja, zou iemand van Real dit hebben gedaan, dan had de scheidsrechter direct een 2e gele kaart getrokken.quote:Op zondag 11 december 2011 17:25 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Paar keer gezien, inderdaad een overtreding.
Als jij dit een (2e) gele kaart waard vindt, dan zal jij vast en zeker heel de objectieve wereld vertegenwoordigen.
Blijkbaar niet, zie post Paul-89quote:Op zondag 11 december 2011 17:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, zou iemand van Real dit hebben gedaan, dan had de scheidsrechter direct een 2e gele kaart getrokken.
Hij post poep.quote:Op zondag 11 december 2011 17:27 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, zie post Paul-89
Ramos was een benenbrekertje ja.quote:Op zondag 11 december 2011 17:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Ramos en Coentrao waren 100% rood ja.
Dat verschil in doelsaldo tussen Real en Barca en de rest.quote:Spanje, stand per 11/12
1. FC Barcelona 16 11 4 1 37 50- 8
2. Real Madrid 15 12 1 2 37 50-13
3. Valencia 15 9 3 3 30 24-16
4. Levante 15 9 2 4 29 24-17
5. Sevilla 15 6 6 3 24 16-11
6. Málaga 14 7 2 5 23 19-19
7. Osasuna 14 5 6 3 21 18-26
8. Atlético M. 14 5 4 5 19 21-21
9. Athl. Bilbao 14 4 6 4 18 20-17
10. Espanyol 14 5 2 7 17 11-17
11. Granada 14 4 4 6 16 8-14
12. Real Betis 15 5 1 9 16 15-22
13. R. Vallecano 16 4 4 8 16 17-25
14. Sociedad 14 4 3 7 15 15-22
15. Mallorca 14 3 6 5 15 13-20
16. Sport. Gijón 15 4 3 8 15 15-25
17. Villarreal 14 3 5 6 14 11-20
18. Getafe 14 3 4 7 13 14-22
19. Santander 14 2 6 6 12 10-20
20. Zaragoza 14 2 4 8 10 12-28
quote:Op zondag 11 december 2011 17:38 schreef OProg het volgende:
Dat verschil in doelsaldo tussen Real en Barca en de rest.
Eerst zeg je dat hij geen teamspeler is en nu is hij een mindere teamspeler. Mijn punt is dat Ronaldo wel degelijk een teamspeler is. Of hij een mindere teamspeler is dan Messi, is een ander verhaal.quote:Op zondag 11 december 2011 16:54 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Bron :
http://www.soccerway.com/(...)ular-season/players/ Kan je ook gelijk het verschil in penaltygoals en "ëchte" goals zien.![]()
+ minder assists en naar mijn mening weinig in de combinatie maakt hem naar mijn idee dus ook een mindere teamspeler. Lijkt me logisch.
Dat hij dat compenseert met individuele (schot-)kracht en snelheid is een ander verhaal.
Viel wel mee. Gewoon geel, verder niks.quote:Op zondag 11 december 2011 17:31 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ramos was een benenbrekertje ja.
Al zal niet iedereen het daar mee eens zijn
quote:Op zondag 11 december 2011 17:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Viel wel mee. Gewoon geel, verder niks.
quote:
Leuk soepje 😃quote:Op zondag 11 december 2011 17:25 schreef kip-kerrie het volgende:
[ afbeelding ]
Gezichtje van Mou zou zomaar Halcon kunnen zijn.
Waar zeg ik dat hij geen teamspeler is ?quote:Op zondag 11 december 2011 17:50 schreef Blancos het volgende:
[..]
Eerst zeg je dat hij geen teamspeler is en nu is hij een mindere teamspeler. Mijn punt is dat Ronaldo wel degelijk een teamspeler is. Of hij een mindere teamspeler is dan Messi, is een ander verhaal.
Dat zeg ik, jij en de gehele objectieve wereld die jij blijkbaar vertegenwoordigt zijn een iets andere mening toegedaan.quote:Op zondag 11 december 2011 17:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Viel wel mee. Gewoon geel, verder niks.
Mijn excuses. Ik verwarde je met iemand anders.quote:Op zondag 11 december 2011 18:08 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat hij geen teamspeler is ?
Geeft niet, kan gebeurenquote:Op zondag 11 december 2011 18:17 schreef Blancos het volgende:
[..]
Mijn excuses. Ik verwarde je met iemand anders.
twitter:SuleyOzturk twitterde op donderdag 15-12-2011 om 11:34:20AS becijferde de transferuitgaven van #Barcelona en #RealMadrid. Die blijken niet zo erg veel van elkaar te verschillen, opvallend genoeg. reageer retweet
twitter:SuleyOzturk twitterde op donderdag 15-12-2011 om 11:35:15Verschil: een kleine driehonderd miljoen euro sinds 2000. Real gaf in elf jaar 1,1 miljard uit, Barca slechts 800 miljoen... reageer retweet
Jawel, maar dit wisten we alquote:Op donderdag 15 december 2011 11:54 schreef Caland het volgende:
Was hier niet laatst een discussie over?twitter:SuleyOzturk twitterde op donderdag 15-12-2011 om 11:34:20AS becijferde de transferuitgaven van #Barcelona en #RealMadrid. Die blijken niet zo erg veel van elkaar te verschillen, opvallend genoeg. reageer retweet
twitter:SuleyOzturk twitterde op donderdag 15-12-2011 om 11:35:15Verschil: een kleine driehonderd miljoen euro sinds 2000. Real gaf in elf jaar 1,1 miljard uit, Barca slechts 800 miljoen... reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |