hij hosselt die chicks mangquote:Op zondag 11 december 2011 00:14 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja zeg mij aub waar Pique beter in is dan. Gewoon een saaie droplul is het. Puyol is er een uit de ouden tijden.
Ik heb al notes voor spoilers. Dus dat kon je verwachten.quote:
nahquote:
www.voe.nlquote:Op zondag 11 december 2011 00:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, het is 00:00 geweest. Dan mag het.
Je weet dat dit net zo banbaar is als het posten van tieten?quote:Op zondag 11 december 2011 00:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, het is 00:00 geweest. Dan mag het.
Meer dan jij?quote:Op zondag 11 december 2011 00:17 schreef Rickazio het volgende:
@Smoofie
Zielig kneusje die nooit in een stadion komt.
GGMM, beste modquote:Op zondag 11 december 2011 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet dat dit net zo banbaar is als het posten van tieten?
Hoezoquote:Op zondag 11 december 2011 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet dat dit net zo banbaar is als het posten van tieten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
morgen:
AS Roma 20:45 Juventus♔ KoningenUitGroningen ♔
Spoiler.quote:
Jij hebt SSC bij Grun?quote:Op zondag 11 december 2011 00:18 schreef Rickazio het volgende:
Lecce 2 - 3 Lazio Roma
morgen:
AS Roma 20:45 Juventus
HAHAHAHA, had niemand het verteld aan hem dat hij een pak aan moest trekkenquote:Op zondag 11 december 2011 00:16 schreef Nober het volgende:
Voor de Puyol fans, waar iedereen in smoking verschijnt...
Jawel, zometeen op sport 1. Jammer dat je het zo post, nu weet ik de uitslag al..quote:Op zondag 11 december 2011 00:19 schreef Rickazio het volgende:
Die wedstrijden zijn al geweest en komen niet eens meer op TV?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |