Barca is gewoon beter. Misschien niet qua individuele kwaliteiten, maar zeker qua team kwaliteiten. Daar kan niemand wat tegenin brengen.quote:Op zondag 11 december 2011 00:34 schreef Pedroso het volgende:
Geeft toch wel te denken dat Real ook nog kansloos is tegen een matig Barca (voor hun doen).
Van Basten heeft groot gelijk dat dit Real Barca nooit zal evenaren qua voetbal.
Qua team spirit en countervoetbal kunnen ze wel ver komen, hebben ook leuke spelers met Ozil en Ronaldo maar die staan natuurlijk wel ver in de schaduw bij Messi.
Qua team zijn ze inderdaad erg goed. Maar in deze wedstrijd hadden ze toch veel geluk, vooral het 2de doelpuntquote:Op zondag 11 december 2011 00:41 schreef Equites het volgende:
[..]
Barca is gewoon beter. Misschien niet qua individuele kwaliteiten, maar zeker qua team kwaliteiten. Daar kan niemand wat tegenin brengen.
En het eerste doelpunt van Real dan?quote:Op zondag 11 december 2011 00:50 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Qua team zijn ze inderdaad erg goed. Maar in deze wedstrijd hadden ze toch veel geluk, vooral het 2de doelpunt
Ja, dat is waarquote:Op zondag 11 december 2011 00:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En het eerste doelpunt van Real dan?![]()
Dat was gewoon een cadeautje van Valdes, Real heeft het daarna uit handen gegeven omdat ze gewoon niet goed genoeg zijn voor Barcelona.
Wat ik gek vind is dat Ronaldo tegen ;élke tegenstander beslissend kan en weet te zijn, enkel niet tegen Barcelona, en zij doen daar weinig aan, hij verneukt constant zelf kansen. Dan kan je niet anders als concluderen dat het een mentale kwestie is.quote:
Nee, de Barcelona-verdedigers weten gewoon dat als je Ronaldo vastzet, de rest weinig meer kanquote:Op zondag 11 december 2011 01:02 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Wat ik gek vind is dat Ronaldo tegen ;élke tegenstander beslissend kan en weet te zijn, enkel niet tegen Barcelona, en zij doen daar weinig aan, hij verneukt constant zelf kansen. Dan kan je niet anders als concluderen dat het een mentale kwestie is.
Waarom had ik deze reactie verwacht ?quote:Op zondag 11 december 2011 09:15 schreef bianconeri het volgende:
Real was duidelijk sterker de hele wedstrijd, Barca had zoals gewoonlijk weer ontzettend veel geluk. Barca is een team van walgelijke huilebalken, echt ergerlijk.
Elke scheids is pro-Barca, dus die zullen altijd alles in voordeel van Barca fluiten.
Dat maakt het al stuk lastiger altijd.
Onverdiende overwinning, maar Real wordt gewoon kampioen.
Zijn gewoon klasses beter dan Barca
Was dit voor jou (en voor die andere fanboys) ooit een discussie dan ?quote:
neequote:
Ik kan zo genieten van zijn spel. Natuurlijk zijn andere beter, maar het is gewoon een fijne voetballer. Nauwelijks aanwezig bij opstootjes etc. Alleen jammer van die ene goal anderhalf jaar geleden.quote:Op zondag 11 december 2011 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad een klasse apart maar de beste nee
Hij wil eens wisselen met Xavi. Maar dan houd het ook wel op. Wat een fantastische acties weer gisteren. Er zijn een aantal spelers van Real misschien wat sterker en explosiever, maar ze komen niet in de buurt van de techniek en het overzicht van die 2 Barca helden.quote:Op zondag 11 december 2011 10:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Welke middenvelder is beter dan Iniesta? Hij heeft de dribbel, de aanname, het inzicht, de passing en techniek.
Ja, moet je Alves en Busquets zien, Messi begint ook 'n beetje.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dinho was koning, toen keek ik af en toe nog barça. Speelde toen leuker voetbal, maar dit barcelona is echt vies, lelijk en kut
''De Stroot''quote:Op zondag 11 december 2011 10:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Welke middenvelder is beter dan Iniesta? Hij heeft de dribbel, de aanname, het inzicht, de passing en techniek.
Ik ergerde me gister flink aan Sanchez, die was echt irritant aan het doenquote:Op zondag 11 december 2011 11:59 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Ja, moet je Alves en Busquets zien, Messi begint ook 'n beetje.
Ja he.quote:Op zondag 11 december 2011 12:06 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Ik ergerde me gister flink aan Sanchez, die was echt irritant aan het doen
Ik ook. Maar toch:quote:Op zondag 11 december 2011 12:06 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Ik ergerde me gister flink aan Sanchez, die was echt irritant aan het doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |