Haalde net als de rest van het team z'n niveau niet.quote:Op zondag 11 december 2011 14:24 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Hoe vond jij Ronaldo dan gisteren ?
Statistieken liegen niet, dus accepteer ze.quote:Op zondag 11 december 2011 14:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoe kom je daarbij? Barcelona heeft terecht gewonnen, al waren ze wat gelukkig in de afronding. Real haalde hun niveau gisteren gewoon niet, helaas.
Maar wat heeft dat er mee te maken? Messi is een geweldige voetballer hoor, maar Ronaldo is gewoon net ff wat beter, completer vooral.
Ik vind het steeds opvallender worden dat Ronaldo het in de belangrijke wedstrijden laat afweten.quote:Op zondag 11 december 2011 14:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Haalde net als de rest van het team z'n niveau niet.
Mwah, het is en blijft zijn mening.quote:Op zondag 11 december 2011 14:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Statistieken liegen niet, dus accepteer ze.
Ronaldo scoort vaak tegen de mindere ploegen en dan ook nog eens vaak hattricks, zo kom je wel aan 50 doelpunten per seizoen in de Liga.quote:Op zondag 11 december 2011 14:34 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ik vind het steeds opvallender worden dat Ronaldo het in de belangrijke wedstrijden laat afweten.
[..]
Mwah, het is en blijft zijn mening.
En dat mag ook.
Dan volg jij Real Madrid niet. Hij heeft dit seizoen genoeg assists gegeven en combineert erg goed met zijn team.quote:Op zondag 11 december 2011 14:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ronaldo is geen teamspeler. Messi wel. En laat voetbal nou een teamsport zijn. Ronaldo kan dan wel een geweldig schot en snelheid hebben maar hij is gewoon geen teamspeler
Sinds wanneer zeggen statistieken iets?quote:Op zondag 11 december 2011 14:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Statistieken liegen niet, dus accepteer ze.
Ik ook wel. Maar dat valt natuurlijk niet alleen hem te verwijten. Gisteren faalde het hele team ook gewoon. Je bent natuurlijk hoe goed je ook bent altijd afhankelijk van je ploeg. En ondanks dat Real en Barcelona niet veel (meer) voor elkaar onder doen was dat gisteren wel het geval. Als Barcelona wat minder gelukkig was gisteren en gelijk had gespeeld of verloren had was het Messi geweest die gefaald had, om het maar helemaal niet te hebben over die tweede gele kaart die ie had mogen krijgen.quote:Op zondag 11 december 2011 14:34 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ik vind het steeds opvallender worden dat Ronaldo het in de belangrijke wedstrijden laat afweten.
[..]
quote:Op zondag 11 december 2011 14:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Ronaldo scoort vaak tegen de mindere ploegen en dan ook nog eens vaak hattricks, zo kom je wel aan 50 doelpunten per seizoen in de Liga.
Maar goed, eigenlijk kan je ze niet vergelijken want ze spelen op verschillende posities. Al blijft het natuurlijk wel zo dat Messi vaker scoort.
Ik volg niet elke wedstrijd van Real, maar ik ben de mening toegedaan dat hij juist heel weinig in de combinatie doet.quote:Op zondag 11 december 2011 15:00 schreef Blancos het volgende:
[..]
Dan volg jij Real Madrid niet. Hij heeft dit seizoen genoeg assists gegeven en combineert erg goed met zijn team.
Eerst een off-topic vraagje, hoe oud ben je?quote:
Bron? Volgens espn heeft CR7 6 assists en Messi 7 assists. Messi heeft ook 1 wedstrijd meer gespeeld.quote:Op zondag 11 december 2011 15:14 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ik volg niet elke wedstrijd van Real, maar ik ben de mening toegedaan dat hij juist heel weinig in de combinatie doet.
Bovendien :
CR7 : 5 assists in La Liga
L.Messi : 9 assists in La Liga
quote:Op zondag 11 december 2011 16:12 schreef Halcon het volgende:
Mourinho moet ook niet teveel op de aanval spelen. Hij had beter kunnen proberen Barça te ontregelen.
Messi had overigens rood moeten hebben, maar de Barca-jankzakjes worden structureel bevoordeeld door arbiters.
Bron :quote:Op zondag 11 december 2011 15:57 schreef Blancos het volgende:
[..]
Bron? Volgens espn heeft CR7 6 assists en Messi 7 assists. Messi heeft ook 1 wedstrijd meer gespeeld.
Dat Messi meer assists maakt dan Ronaldo betekent niet dat Ronaldo geen teamspeler is. Ronaldo is na zijn MU periode veel zakelijker geworden.
"ik wil geen kritiek leveren, maar ik doe het toch"quote:Mourinho was enkele minuten voor rust verbaasd over een charge van Lionel Messi, die al geel op zak had, op Xabi Alonso. De aanvaller ontsnapte aan een tweede gele kaart en dat was voor de Portugees aanleiding om een show aan de zijlijn op te voeren en het publiek in het Santiago Bernabéu op te jutten. "Het leek wel of Messi een rode kaart had moeten krijgen. Maar wellicht ziet de scheidsrechter het beter en is het geen tweede gele kaart waard. Ik wil geen kritiek leveren als ik het niet op televisie heb gezien, het kan onterecht zijn. Aan de andere kant: mijn spelers zijn vroeger soms ten onrechte van het veld gestuurd."
Hij heeft wel (weer) gelijk natuurlijk.quote:Op zondag 11 december 2011 17:10 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
"ik wil geen kritiek leveren, maar ik doe het toch"Trieste man
Wellicht in jouw belevingswereldjequote:Op zondag 11 december 2011 17:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij heeft wel (weer) gelijk natuurlijk.
Nee, in de beleving van iedereen die objectief is.quote:Op zondag 11 december 2011 17:18 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Wellicht in jouw belevingswereldje
quote:Op zondag 11 december 2011 17:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, in de beleving van iedereen die objectief is.
Als iemand iedereen gaat vertegenwoordigen die objectief is, ben ik uitgepraat ja..quote:
Bekijk het desbetreffende moment nog een keertje.quote:Op zondag 11 december 2011 17:23 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Als iemand iedereen gaat vertegenwoordigen die objectief is, ben ik uitgepraat ja..
Ik kan geen blinde laten zien helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |