helemaal verklootquote:Op woensdag 7 december 2011 14:03 schreef PunkAap het volgende:
Dit zou ik doen als ik Mourinho was
--------------------------------------------------------Higuain--------------------------------------------------------------------------------------F. Coentrao-----------------------------Özil-----------------------------------------------------C.Ronaldo----------------------------------------N. Sahin-------------------------------X. Alonso-------------------------------------------------------------------Marcelo------------R.Carvalho----------------Pepe-------------------S. Ramos--------------------------------------------------------------------------------------Casillas--------------------------------------------------------------------------
Helemaal mee eens dusquote:Op woensdag 7 december 2011 14:12 schreef Caland het volgende:
Erg benieuwd. Hopelijk dit keer een wat relatief sportievere wedstrijd.
Wat we vorig jaar hebben gezien (voornamelijk aan het eind van het seizoen) was echt een schande voor het voetbal.
Tijdens de wedstrijd ben ik echt niet in dit topic te vinden.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:17 schreef TheFatLady het volgende:
Ik ga voor een gelijkspel, maar een ploeg (of speler) met de "vorm van de dag" kan ook beslissend zijn.
Real is in vorm, Barca iets minder, CR7 laat het echter in belangrijke wedstrijden meestal afweten terwijl Messi dan juist (beslissend) opstaat.
Ik hoop op een sportieve wedstrijd "op het randje", en ook dat het hier in dit topic over de wedstrijd gaat en dat er niet getrolld gaat worden met randzaken (NOS /Sierd ed.).
Wat hoop ik dat Madrid dit jaar wint! Als ik dat filmpje zie, weet ik weer waarom ik Barca zo haat! Jankerds, steeds maar in de slachtofferrol.. Trainer houdt de bal vast, Ronaldo duwt trainer (terecht), heel Barca rent op Ronaldo af. Incl. huilie en middelmatige keeper, die daardoor 70 meter moet sprinten.. Hoop echt dat Madrid wint..quote:Op woensdag 7 december 2011 12:58 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd : 22.00
Stadion : Estadio Santiago Bernabéu
Scheidsrechter : ?
Vorige 5 ontmoetingen :
Copa del Rey finale : FC Barcelona Real Madrid 0-1
CL 1/2 finale : Real Madrid FC Barcelona 0-2
CL 1/2 finale : FC Barcelona Real Madrid 1-1
Supercopa de España : Real Madrid FC Barcelona 2-2
Supercopa de España : FC Barcelona Real Madrid 3-2
Promo :
Ik ook niet echt, maar lees toch af en toe wel mee.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijd ben ik echt niet in dit topic te vinden.
En niet zo maar een wedstrijd! Die jongens van NAC kunnen altijd lastig wezen, vooral bij PSV thuis.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
MADRID
Helaas mis ik het eerste half uur omdat het grote PSV nog bezig is.
Weet ikquote:Op donderdag 8 december 2011 15:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En niet zo maar een wedstrijd! Die jongens van NAC kunnen altijd lastig wezen, vooral bij PSV thuis.
Nee joh, om 22.00 is die wedstrijd allang beslist, en kan je mooi naar Real - Barça gaan kijken
quote:Marwijk Sport1-analist bij ClásicoDinsdag 6 december 2011, 12:05
Sport1 heeft Bert van Marwijk gestrikt om samen met Marco van Basten de kraker tussen Real Madrid en Barcelona te analyseren aanstaande zaterdag. De huidige en voormalige bondscoach van Oranje schuiven aan in de studio.
Presentator John van Vliet begint de voorbeschouwing met Van Marwijk en Van Basten om 21.30 uur. Sierd de Vos en Wim Kieft tekenen voor het commentaar. Emile Schelvis verzorgt vanuit Madrid en Bernabéu de voor- en nabeschouwing.
Gisteren maakte Sport1 al bekend dat de Primera División ook de komende drie seizoenen te zien blijft bij de zender. Sport1 brengt tot de zomer van 2015 wekelijks liefst vier wedstrijden in HD
En hopen dat Real blijft voetballen en niet gaat schoppen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:28 schreef inZanity het volgende:
Het zou me echt verbazen als Real deze wedstrijd niet weet te winnen, ze zijn momenteel gewoon een stuk beter. Hopelijk word het een mooie wedstrijd en gaat Barcelona niet wederom over tot spelbederf en anti-voetbal als het een beetje tegenzit.
Mwoah een beetje stevig het duel aangaan is niks mis mee, zolang het maar niet té word. Al is het voor die halve wijven van Barcelona al gauw te veel natuurlijk..quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En hopen dat Real blijft voetballen en niet gaat schoppen.
El Clasico RM thuis is één van 2 avonden per jaar dat wij het volledig eens zijnquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mwoah een beetje stevig het duel aangaan is niks mis mee, zolang het maar niet té word. Al is het voor die halve wijven van Barcelona al gauw te veel natuurlijk..
Er is een verschil tussen stevig en smerig. Maar goed hopen op een fair duel maar iets in mij zegt dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:28 schreef inZanity het volgende:
Het zou me echt verbazen als Real deze wedstrijd niet weet te winnen, ze zijn momenteel gewoon een stuk beter. Hopelijk word het een mooie wedstrijd en gaat Barcelona niet wederom over tot spelbederf en anti-voetbal als het een beetje tegenzit.
Inderdaad, Real speelt soms stevig Barcelona speelt vaak smerig. En iets in mij zegt idd ook dat het geen fair duel zal worden. Wanneer Barcelona het moeilijk krijgt of zelfs op achterstand komt wat toch in de lijn der verwachtingen ligt zullen ze wel weer over gaan tot een hoop spelbederf en anti-voetbal, theater, aanstelleritus, kaarten aannaaien, zoals we van ze gewend zijn, zonde..quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen stevig en smerig. Maar goed hopen op een fair duel maar iets in mij zegt dat dat niet gaat gebeuren.
Jij benadrukt wel heel graag maar één kant hè ?quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
Inderdaad, Real speelt soms stevig Barcelona speelt vaak smerig. En iets in mij zegt idd ook dat het geen fair duel zal worden. Wanneer Barcelona het moeilijk krijgt of zelfs op achterstand komt wat toch in de lijn der verwachtingen ligt zullen ze wel weer over gaan tot een hoop spelbederf en anti-voetbal, theater, aanstelleritus, kaarten aannaaien, zoals we van ze gewend zijn, zonde..
Hoezo?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jij benadrukt wel heel graag maar één kant hè ?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik hoop dat het een wedstrijd wordt waar Barcelona alleen maar schwalbes maakt, en kaarten aannaait.
Wat valt er over Real te zeggen dan? Ze spelen heel soms ietwat hard en dat gaf ik overigens ook aan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je wijst steeds met een beschuldigende vinger richting Barca maar over Real hoor ik je niet.
Ik vind bewust doortrappen op enkels (vaak als de bal al weg is) niet echt hard maar gewoon smerig, ook ineens een 2e been wat 'toevallig' steeds richting Barca-spelers gaat in een duel heeft ook niets met hard te maken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat valt er over Real te zeggen dan? Ze spelen heel soms ietwat hard en dat gaf ik overigens ook aan.Al is dat ik ook behoorlijk overtrokken want de enige keren dat ik ze echt hard heb zien spelen de laatste tijd is wanneer de tegenstander ook ontzettend hard speelde(Atletico onlangs) en dan nog houden ze zich behoorlijk in, voor de rest moet je terug naar die Clásico's van afgelopen jaar en toen speelde Real best hard maar was het vooral Barcelona die veel aan het janken, kaarten vragen en theater maken was waardoor het ook weer extra erop leek dat Real zo hard speelde omdat de halve wijven van Barca bij elk duwtje op de grond gingen rollebollen alsof ze alles gebroken hadden. Barcelona speelt gewoon heel vaak ontzettend smerig spelbederf en anti-voetbal met name als het tegen zit. Ik vind dat met hard spel an sich weinig mis is. Aanstellen, theater maken en kaarten aansmeren daarentegen vind ronduit onsportief en het voetbal verpesten.
Aldus een Man U supporterquote:barcelona are a team full of cheating diving cunts and that's true! sergio busquets, david villa all of them fucking pathetic
En wat vindt hij van Basel ?quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:22 schreef Smoofie het volgende:
Het zijn allebei gewoon kut clubs.
[..]
Aldus een Man U supporter
De laatste clasico's waren zeker niet sportief, meer een parodie op voetbal. Ook buiten de wedstrijden trouwens. Maar daar heeft volgens jou (of wie je ook napraat) Real op geen enkele wijze aan bijgedragen ?quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat valt er over Real te zeggen dan? Ze spelen heel soms ietwat hard en dat gaf ik overigens ook aan.Al is dat ik ook behoorlijk overtrokken want de enige keren dat ik ze echt hard heb zien spelen de laatste tijd is wanneer de tegenstander ook ontzettend hard speelde(Atletico onlangs) en dan nog houden ze zich behoorlijk in, voor de rest moet je terug naar die Clásico's van afgelopen jaar en toen speelde Real best hard maar was het vooral Barcelona die veel aan het janken, kaarten vragen en theater maken was waardoor het ook weer extra erop leek dat Real zo hard speelde omdat de halve wijven van Barca bij elk duwtje op de grond gingen rollebollen alsof ze alles gebroken hadden. Barcelona speelt gewoon heel vaak ontzettend smerig spelbederf en anti-voetbal met name als het tegen zit. Ik vind dat met hard spel an sich weinig mis is. Aanstellen, theater maken en kaarten aansmeren daarentegen vind ronduit onsportief en het voetbal verpesten.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:38 schreef JustAsEasy het volgende:
Oh wat heb ik een zenuwen voor deze wedstrijd. Heb zo'n hekel een Real dat ik nooit 1 voet in Madrid zal zetten.
Dit gaan geen makkie worden voor beide ploegen. Real in vorm maar dat zegt niks. Dit zijn wedstrijden opzich.
Ik voorspel zelf een 0-2 of een 1-3. Niet alleen omdat ik voor Barca ben hoor. Maar ze zijn toch altijd extra gedreven voor El Classico
BARCA
Dat jij dat niet kan begrijpen wil nog niet zeggen dat het raar is hoorquote:
Ik vind het dan ook raar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:43 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Dat jij dat niet kan begrijpen wil nog niet zeggen dat het raar is hoor
Ben ik nietquote:
Toen je 13 was?quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:46 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Ben ik nietSnap dat je zo denkt omdat er veel dit wel zijn.
Heb zelf een traantje gelaten toen iniesta de 1-1 erin schoot tegen chelsea.
Kom op joh, een band met een club kan toch op verschillende manieren ontstaan ?quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen je 13 was?
Wat is je band met die club dan...
Alleen omdat hij tegen Barca niet veel scoort?quote:Op woensdag 7 december 2011 14:17 schreef TheFatLady het volgende:
Ik ga voor een gelijkspel, maar een ploeg (of speler) met de "vorm van de dag" kan ook beslissend zijn.
Real is in vorm, Barca iets minder, CR7 laat het echter in belangrijke wedstrijden meestal afweten terwijl Messi dan juist (beslissend) opstaat.
Ik hoop op een sportieve wedstrijd "op het randje", en ook dat het hier in dit topic over de wedstrijd gaat en dat er niet getrolld gaat worden met randzaken (NOS /Sierd ed.).
Ik voel me gewoon aangetrokkenquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen je 13 was?
Wat is je band met die club dan...
willen we dat wetenquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:06 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Kom op joh, een band met een club kan toch op verschillende manieren ontstaan ?
Je hoeft niet persé in dezelfde plaats te wonen om ergens een band mee te hebben.
Wat is jouw band met Guidetti ?
Pfff vind je dat zelf nou een intelligente vraag? Caland is Feyenoorder, Guidetti speelt voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:06 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Kom op joh, een band met een club kan toch op verschillende manieren ontstaan ?
Je hoeft niet persé in dezelfde plaats te wonen om ergens een band mee te hebben.
Wat is jouw band met Guidetti ?
Je zin klopt niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
El Clasico RM thuis is één van 2 avonden per jaar dat wij het volledig eens zijn.
En jij bent fan van je vader? omdat die je zo lekker kan pijpenquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:01 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Pfff vind je dat zelf nou een intelligente vraag? Caland is Feyenoorder, Guidetti speelt voor Feyenoord.
Justaseasy is een gloryhunter die al sinds 2005 een heeeele grote fan van Barcelona is, zoals er ineens zoveel "trouwe barca fans" tevoorschijn komen de laatste jaren. Maar die zijn vast allemaal al() vanaf 2005 fan
Grote jongen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:35 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
En jij bent fan van je vader? omdat die je zo lekker kan pijpen
praat niet als je niet weet wat je zegt![]()
K ben eerlijk en ben er nog niet geweest.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:37 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Grote jongen.
Wanneer ben je weer(??) te vinden in Camp Nou?
In welk opzicht precies?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:48 schreef Diamond3d het volgende:
Real - Barca is het Feyenoord - Ajax van de laatste jaren.
Barcelona wint met 1-3.
Geen enkelequote:
Absoluut niet zeker. En dat zag ik als Barcelona fan.quote:
Als Barcelona deze wint, neem ik een week lang als signature:quote:
Ruilen? Jij geeft mij de kaartjes, en je mag thuis kijken..quote:
Sierd praat jou minimaal 7x bij over deze wedstrijd!quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben volgens kenners bij deze voetbal fan af want ik heb morgen leukere dingen te doen, maar wellicht bied Sport1 de kans zeer binnenkort om het terug te kijken
Real staat 6 punten voor dus .... ???????quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:41 schreef Quisho het volgende:
De uitslag zal nu wel zo'n beetje bekend zijn. Ben benieuwd wie er meer betaald heeft
Was een grapje, sorry. Beetje dronkenquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Real staat 6 punten voor dus .... ???????
RM ookquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik hoop dat het een wedstrijd wordt waar Barcelona alleen maar schwalbes maakt, en kaarten aannaait.
Aaaaahquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:48 schreef Anonymousz het volgende:
wil kijken maar ik heb geen sport 1
We are lucky .....quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aaaaah. Ik heb Sport 1 boven en in mijn kamer
neequote:
mag ik komenquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aaaaah. Ik heb Sport 1 boven en in mijn kamer
helaas maar het is de enige optiequote:
waar woon jequote:Op zaterdag 10 december 2011 03:02 schreef chufi het volgende:
[..]
mag ik komen
[..]
Ja hoor ik heb ook Sport1
quote:Op zaterdag 10 december 2011 03:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wel, wedden?
[..]
Van mij mag het, maar ik ben 12.
Amsterdamquote:
je bent niet 12quote:Op zaterdag 10 december 2011 03:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wel, wedden?
[..]
Van mij mag het, maar ik ben 12.
shit ik ookquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 03:10 schreef Anonymousz het volgende:
Ik kies voor Chufi want dichterbij
Ga je nou morgen geen voetbal kijken dan ?quote:Op zaterdag 10 december 2011 03:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Nu heeft mijn leven geen betekenis meer
.
.
Anyway, bedtime.
sorryquote:Op zaterdag 10 december 2011 03:14 schreef Smoofie het volgende:
.
.
Anyway, bedtime.
Ik neem mijn tv gewoon mee en kom naar jou.quote:Op zaterdag 10 december 2011 03:10 schreef Anonymousz het volgende:
Ik kies voor Chufi want dichterbij
We kunnen wel samen kijken, maar als je 1 keer juicht voor Madrid lig je eruit.quote:Op zaterdag 10 december 2011 03:14 schreef Smoofie het volgende:
.
.
Anyway, bedtime.
quote:Op donderdag 8 december 2011 14:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
MADRID
Helaas mis ik het eerste half uur omdat het grote kleine PSV nog bezig is.
Jij ook voor RM?quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mwoah een beetje stevig het duel aangaan is niks mis mee, zolang het maar niet té word. Al is het voor die halve wijven van Barcelona al gauw te veel natuurlijk..
Oo ik zie 't al. Jezus de kwaliteit is zo erbarmelijk slecht, dat zie je toch nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een willekeurig iemand met een Real petje, en een Barça shirtje.
Ik heb me bedacht leuker dan dit wordt het niet. Ik kom er nu aan!quote:Op zaterdag 10 december 2011 09:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
We kunnen wel samen kijken, maar als je 1 keer juicht voor Madrid lig je eruit.
Voe komt morgen ook.
Heb ik jou uitgenodigd?!quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb me bedacht leuker dan dit wordt het niet. Ik kom er nu aan!
Heb ik die nodig dan?. Jij houdt een 14 jarig meisje vast, en ik heb de politie toch ook niet ingelicht.quote:
Ik ben 12.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb ik die nodig dan?. Jij houdt een 14 jarig meisje vast, en ik heb de politie toch ook niet ingelicht.
Pes is tenminste niet gescript zoals dat kutfifa.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:53 schreef Doublepain het volgende:
Mourinho
Wat een man, eckte eckte baas
U mad?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:55 schreef Quisho het volgende:
[..]
Pes is tenminste niet gescript zoals dat kutfifa.
PES is ook beter dan fifa, gezicht van strootmanquote:
wie is dat?quote:
Jojoortjequote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:53 schreef Doublepain het volgende:
Mourinho
truequote:Op zaterdag 10 december 2011 14:53 schreef Doublepain het volgende:
Mourinho
quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:50 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
Man of the match natuurlijk.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:55 schreef FireFox1 het volgende:
Wat zeg je? Wie is de beste?
[ afbeelding ]
Hoi![]()
[ afbeelding ]
firefox = messiquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:56 schreef YazooW het volgende:
Zeker niet, Messi is gewoon de bitch van Ronaldo...
[ afbeelding ]
oopsquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:10 schreef YazooW het volgende:
Zit je Ronaldo te supporten gaat iemand opeens zeggen dat ik Messi ben
en?quote:
ik zag het vraagteken niet sorryquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:37 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik zag het vraagteken niet sorry
Pique was geblesseerd?quote:
Te harde neuksex met Shakira gehadquote:
Hij pakte expres een kaart. Dan zou hij met 0 kaarten beginnen tegen Real. Maar hoorde dat de regels zijn veranderd waardoor hij misschien geschorst zou zijn tegen Real.quote:
hij had een gebroken hart omdat shakira hem dumptequote:Op zaterdag 10 december 2011 16:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Te harde neuksex met Shakira gehad
Een "hard"?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:42 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hij had een gebroken hard omdat shakira hem dumpte
ik heb het verbeterd eiquote:
Ik denk eerder met messiquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Te harde neuksex met Shakira gehad
Ik was op tijd om het te quotenquote:
Ze zijn weer terug bij elkaarquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:42 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hij had een gebroken hart omdat shakira hem dumpte
dat is jammerquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik was op tijd om het te quoten
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze zijn weer terug bij elkaar
ohhhquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daarom ben ik natuurlijk weer voor Barca![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daarom ben ik natuurlijk weer voor Barca![]()
ach laat hem tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:04 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ach laat hem tochGeweldig toch?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
quote:
ik hoop op een leuke wedstrijdquote:
je moest ook paar dagen van te voren bestellen pikquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:38 schreef Henk-B het volgende:
WTF kijk ik net op sport1 om de stream te kopen, is hij helemaal uitverkocht!!!
Iemand nog tips om toch de wedstrijd te kunnen zien, heb geen digitale tv.
Gewoon Sport 1 aanschaffen, moet nog wel lukken in dik 4 uur om het te regelen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:38 schreef Henk-B het volgende:
Kroeg induiken waar ze het uitzenden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:38 schreef Henk-B het volgende:
sowieso, streams kopenquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:38 schreef Henk-B het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 09:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik neem mijn tv gewoon mee en kom naar jou.
[ afbeelding ]
Moeten we wel eerst even de zilvervisjes kapotstampen.![]()
Internet abonnement is wel handig. Altijd overal kijken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
sowieso, streams kopen![]()
Koop dan Sport 1 of kijk streams gratis.
Maarja, als ik betaal wil ik ook kwaliteit hebben. En dat vind ik zwaar tegenvallen met zo'n streamquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Internet abonnement is wel handig. Altijd overal kijken.
Precies, gewoon op tv, in HDquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maarja, als ik betaal wil ik ook kwaliteit hebben. En dat vind ik zwaar tegenvallen met zo'n stream
Whehehe, ik zal aan je denken als ik straks lekker voor mijn 42" Full HD de wedstrijd haarscherp kan volgen via S1quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:38 schreef Henk-B het volgende:
De streams van Sport1 zijn van zeer degelijke kwaliteit. Ik vind het handig dat als ik soms in het weekend bij mijn ouders ben of op mijn kamer in Rotterdam zit, ik altijd Sport1 kan kijken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maarja, als ik betaal wil ik ook kwaliteit hebben. En dat vind ik zwaar tegenvallen met zo'n stream
Wow, full HD nog wel!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Whehehe, ik zal aan je denken als ik straks lekker voor mijn 42" Full HD de wedstrijd haarscherp kan volgen via S1
Ik heb het een paar jaar geleden ook eens uitgeprobeerd. Maar de illegale streams van tegenwoordig zijn ook erg goedquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:12 schreef Muto het volgende:
[..]
De streams van Sport1 zijn van zeer degelijke kwaliteit. Ik vind het handig dat als ik soms in het weekend bij mijn ouders ben of op mijn kamer in Rotterdam zit, ik altijd Sport1 kan kijken.
ik ben jaloersquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Whehehe, ik zal aan je denken als ik straks lekker voor mijn 42" Full HD de wedstrijd haarscherp kan volgen via S1
Sierd hoor ik via mijn Logitech Z5500 5.1 setjequote:Op zaterdag 10 december 2011 18:13 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Wow, full HD nog wel!!
enjoy 90 minuten Sierd de Vos
Dan hoor je ook het vieze gesnotter en gekuch van Kieft door je speakers heen pompen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sierd hoor ik via mijn Logitech Z5500 5.1 setje![]()
Ik ben een baas
Dan maak ik er een 4.1 setje vanquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dan hoor je ook het vieze gesnotter en gekuch van Kieft door je speakers heen pompen.
welk merk plasma TV heb je?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sierd hoor ik via mijn Logitech Z5500 5.1 setje![]()
Ik ben een baas
LED TV, lieve schatquote:
Kijk je toch via stream op werk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:18 schreef YazooW het volgende:
Komt dit trouwens ook op radio1?
Ik moet werken van 5 tot 1
quote:
Echt?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:53 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik hoop echt dat CR7 weer gaat janken, hij kan tegen grote clubs toch helemaal niks.
40 goals in 1 jaar, ja tegen Real Betis kan ik ook drie hattricks maken.
Messi die ownt gewoon tegen ManU en Real helemaal zelf.
9 doelpunten tegen Real Betis??quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:53 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik hoop echt dat CR7 weer gaat janken, hij kan tegen grote clubs toch helemaal niks.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:54 schreef inZanity het volgende:
Hoe meer deze wedstrijd dichterbij komt hoe meer ik er van overtuigd ben dat Real deze gaat winnen, het zal me dan ook echt verbazen als dit niet gebeurd. Hopelijk word het een mooie wedstrijd. En hopelijk houd Barcelona het op z'n minst een klein beetje sportief, al zal dat helaas tegen beter weten in zijn. Ach zolang het anti-voetbal van Barcelona vanavond eindelijk eens keihard afgestrafd word hoor je mij niet klagen!
quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:50 schreef bianconeri het volgende:
Real gaat toch winnen, 3-1.
Moet makkelijk te doen zijn.
Laat het voetbal aub winnen(Real)
en de jankers en saaie pass voetballers verliezen (Barca)
Cool story broquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:56 schreef tochweerhenk het volgende:
SERIEUS REAL IS EEN MATIGE CLUB!!!!!!!!!!! MENSEN TRAP NIET IN DAT GOEDGELOVIGE GEDOE!!!!!!!!!!!
Ik weet het niet hoor, ze verloegem dit jaar wel het o zo grote ajax. Zelfs met een B elftalquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:56 schreef tochweerhenk het volgende:
SERIEUS REAL IS EEN MATIGE CLUB!!!!!!!!!!! MENSEN TRAP NIET IN DAT GOEDGELOVIGE GEDOE!!!!!!!!!!!
Haha 2-3? Alsof Barca gaat winnen bij Real. Grapjas.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:52 schreef Trystar het volgende:
2-3 denk ik.
Als de wedstrijd maar leuk is
Schoen opeten #8quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:57 schreef tochweerhenk het volgende:
Serieus ik neem een anti BARCA UI als real wint. (gebeurt toch niet).
Dat is idd best bijzonder, heb Barca nog nooit zien winnen van Real ..quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Haha 2-3? Alsof Barca gaat winnen bij Real. Grapjas.
Wedstrijd leuk? Heb zelf nog nooit een wedstrijd gezien die leuk is als Barca speelt.
Gaat ook vanaaf niet gebeuren.
Haha ooit een wedstrijd gezien van Barca? Vast niet anders wist je wel beter.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:04 schreef manny het volgende:
Ongelooflijk dat gehaat op barca. Wees blij dat je er naar mag kijken. 1 van de beste teams ooit.
Dat zeg ik niet domkop.... Denk aub eens na voor je reageert zeg bahbahbah...quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is idd best bijzonder, heb Barca nog nooit zien winnen van Real ..
quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:53 schreef tochweerhenk het volgende:
Jij .... typt.... best... wel ... irritant,,, weet .... je dat...???quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:08 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet domkop.... Denk aub eens na voor je reageert zeg bahbahbah...
Real is erg in vorm, Barca speelt nog niet bepaald super.
Real is zeker thuis gewoon een sterkere ploeg dan Barca.
Hoort daar gewoon te winnen.
dat zie ik niet gebeurenquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:10 schreef tochweerhenk het volgende:
RM wordt vanavond weer mooi met beide benen op de grond gezet, ik denk 0-5 of in die richting.
Nee jij typt irritant zo te zien.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij .... typt.... best... wel ... irritant,,, weet .... je dat...???
quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee jij typt irritant zo te zien.
Ik type helemaal niet zoals jij typt.
Ten 2e laat ik wat meer ruimtes er tussen omdat ik een ziekte heb.
Ik kan niet tegen lange teksten. Dus zeg niet zo maar iets doms.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]waarom een knipoog gifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Nope niet eens in de buurt.quote:
Doet dat er toe? Wees in elk geval blij dat je er zelf geen last van hebt.quote:
I'm sorry.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nope niet eens in de buurt.
[..]
Doet dat er toe? Wees in elk geval blij dat je er zelf geen last van hebt.
Ik zit er me hele leven mee en als het erger wordt me hele leven aan medicijnen en andere troep.
Hahahaha gekke sierdquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:14 schreef tralalala het volgende:
http://www.sport1.nl/vide(...)an-voorspelling.html
Higuaín is in ieder geval uitgeslapen!
quote:
quote:
How low can you go ?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik voeg er nog een paar nullen bij!!
Barca = zie quote Huilen met de pet op
Nee, ik wil maar net weten of ik hier fatsoenlijk mee kan lezen anders kan de Laptop diichtquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:25 schreef tochweerhenk het volgende:
Je moet niet happen in dit topic.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:27 schreef tochweerhenk het volgende:
Het moet trouwens in zijn i.p.v. ik.
Dit is best irritantquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:34 schreef tochweerhenk het volgende:
Klopt maar ik heb op Firefox ooit adblock gedownload, wel verwijderd maar ik kan niet quoten en bewerken en zo, en ik heb geen zin om via Chrome te gaan.
Kijk jij eerst maar eens naar je eigen posts lol....quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:25 schreef tochweerhenk het volgende:
Je moet niet happen in dit topic.
Wat is er mis met C. Ronaldo en janken?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Kijk jij eerst maar eens naar je eigen posts lol....
Echt pathetic soms.
Matige club Real? C. Ronaldo janken enzo?
lol...
Nee, dat doen ze niet bij Real.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat is er mis met C. Ronaldo en janken?
1 cent is genoegquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:59 schreef Razor21 het volgende:
Wedstrijd is ook live te volgen op Unibet : https://nl.unibet.com/betting mits je een account hebt. Vooralsnog geen adder gevonden (geen stortbonus nodig?).
Goede kwaliteit?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:59 schreef Razor21 het volgende:
Wedstrijd is ook live te volgen op Unibet : https://nl.unibet.com/betting mits je een account hebt. Vooralsnog geen adder gevonden (geen stortbonus nodig?).
Denk van wel en als het gratis is mogen we niet klagen :-)quote:
Nog niks op het officiële Barcelona twitter gezienquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:04 schreef DeMessias het volgende:
Is er al een opstelling vrijgegeven?
quote:FCBarcelona Guardiola will confirm @FCBarcelona's lineup shorty. If you were Guardiola, who would be in your starting lineup? #ForçaBarça
Je kunt ook gaan kijken hoe PSV verliest .. ook leukquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:47 schreef Anonymousz het volgende:
waarom begint het zolaat
ik verveel me
nahquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je kunt ook gaan kijken hoe PSV verliest .. ook leuk
Zie PM, ik heb er honderden naar je gestuurd ..quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:51 schreef realbase het volgende:
die sopcast staat klaar.. iemand nog andere livestreams ?
Thnx alvast !
Kan je dat ook naar mij pmen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zie PM, ik heb er honderden naar je gestuurd ..
Nee, omdat PSV'er.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Maar je moet toch geld storten?quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:53 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Unibet heeft een livestream. Alleen registreren verder niets
quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:55 schreef realbase het volgende:
U.N.K..L.E of ik ben scheel.. of ik zie toch echt dat je eerst ff moet storten..
Je moet idd geld hebben gestort. 0,01 cent is genoeg. Maar je moet minimaal 5 euro stortenquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar je moet toch geld storten?
want vorige keer was dat wel zo
Waarom zit je nu al naar een stream te kijken?quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:58 schreef gers het volgende:
GVD zit ik een stream te kijken gaat ie zeiken dat er teveel nederlanders meekijken
quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:59 schreef wim_v het volgende:
koop dan gewon een abonnementje, gasten
Ziggo ook.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bij de UPC kun je de westrijd kopen via kanaal 15 voor 6 euro
In Amerika kost een boks wedstrijd 40 dollar voor sd en 50 dollar voor HDquote:
omdat ik dacht de ze om 9 uur beginnen , iets met andere tijdzone enzoquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:59 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Waarom zit je nu al naar een stream te kijken?
Veel geld idd maar ach 2x per jaar vind ik dat niet zo ergquote:
Waar zit jequote:Op zaterdag 10 december 2011 21:02 schreef gers het volgende:
[..]
omdat ik dacht de ze om 9 uur beginnen , iets met andere tijdzone enzo
Of een abo op een zender waar ze dit uitzenden. Kost paar tientjes per maand.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bij de UPC kun je de westrijd kopen via kanaal 15 voor 6 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |