Dan maak ik er een 4.1 setje vanquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dan hoor je ook het vieze gesnotter en gekuch van Kieft door je speakers heen pompen.
welk merk plasma TV heb je?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sierd hoor ik via mijn Logitech Z5500 5.1 setje![]()
Ik ben een baas
LED TV, lieve schatquote:
Kijk je toch via stream op werk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:18 schreef YazooW het volgende:
Komt dit trouwens ook op radio1?
Ik moet werken van 5 tot 1
quote:
Echt?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:53 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik hoop echt dat CR7 weer gaat janken, hij kan tegen grote clubs toch helemaal niks.
40 goals in 1 jaar, ja tegen Real Betis kan ik ook drie hattricks maken.
Messi die ownt gewoon tegen ManU en Real helemaal zelf.
9 doelpunten tegen Real Betis??quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:53 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik hoop echt dat CR7 weer gaat janken, hij kan tegen grote clubs toch helemaal niks.
40 goals in 1 jaar, ja tegen Real Betis kan ik ook drie hattricks maken.
Messi die ownt gewoon tegen ManU en Real helemaal zelf.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:54 schreef inZanity het volgende:
Hoe meer deze wedstrijd dichterbij komt hoe meer ik er van overtuigd ben dat Real deze gaat winnen, het zal me dan ook echt verbazen als dit niet gebeurd. Hopelijk word het een mooie wedstrijd. En hopelijk houd Barcelona het op z'n minst een klein beetje sportief, al zal dat helaas tegen beter weten in zijn. Ach zolang het anti-voetbal van Barcelona vanavond eindelijk eens keihard afgestrafd word hoor je mij niet klagen!
quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:50 schreef bianconeri het volgende:
Real gaat toch winnen, 3-1.
Moet makkelijk te doen zijn.
Laat het voetbal aub winnen(Real)
en de jankers en saaie pass voetballers verliezen (Barca)
Cool story broquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:56 schreef tochweerhenk het volgende:
SERIEUS REAL IS EEN MATIGE CLUB!!!!!!!!!!! MENSEN TRAP NIET IN DAT GOEDGELOVIGE GEDOE!!!!!!!!!!!
Ik weet het niet hoor, ze verloegem dit jaar wel het o zo grote ajax. Zelfs met een B elftalquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:56 schreef tochweerhenk het volgende:
SERIEUS REAL IS EEN MATIGE CLUB!!!!!!!!!!! MENSEN TRAP NIET IN DAT GOEDGELOVIGE GEDOE!!!!!!!!!!!
Haha 2-3? Alsof Barca gaat winnen bij Real. Grapjas.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:52 schreef Trystar het volgende:
2-3 denk ik.
Als de wedstrijd maar leuk is
Schoen opeten #8quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:57 schreef tochweerhenk het volgende:
Serieus ik neem een anti BARCA UI als real wint. (gebeurt toch niet).
Dat is idd best bijzonder, heb Barca nog nooit zien winnen van Real ..quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Haha 2-3? Alsof Barca gaat winnen bij Real. Grapjas.
Wedstrijd leuk? Heb zelf nog nooit een wedstrijd gezien die leuk is als Barca speelt.
Gaat ook vanaaf niet gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |