Pfff vind je dat zelf nou een intelligente vraag? Caland is Feyenoorder, Guidetti speelt voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:06 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Kom op joh, een band met een club kan toch op verschillende manieren ontstaan ?
Je hoeft niet persé in dezelfde plaats te wonen om ergens een band mee te hebben.
Wat is jouw band met Guidetti ?
Je zin klopt niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
El Clasico RM thuis is één van 2 avonden per jaar dat wij het volledig eens zijn.
En jij bent fan van je vader? omdat die je zo lekker kan pijpenquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:01 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Pfff vind je dat zelf nou een intelligente vraag? Caland is Feyenoorder, Guidetti speelt voor Feyenoord.
Justaseasy is een gloryhunter die al sinds 2005 een heeeele grote fan van Barcelona is, zoals er ineens zoveel "trouwe barca fans" tevoorschijn komen de laatste jaren. Maar die zijn vast allemaal al() vanaf 2005 fan
Grote jongen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:35 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
En jij bent fan van je vader? omdat die je zo lekker kan pijpen
praat niet als je niet weet wat je zegt![]()
K ben eerlijk en ben er nog niet geweest.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:37 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Grote jongen.
Wanneer ben je weer(??) te vinden in Camp Nou?
In welk opzicht precies?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:48 schreef Diamond3d het volgende:
Real - Barca is het Feyenoord - Ajax van de laatste jaren.
Barcelona wint met 1-3.
Geen enkelequote:
Absoluut niet zeker. En dat zag ik als Barcelona fan.quote:
Als Barcelona deze wint, neem ik een week lang als signature:quote:
Ruilen? Jij geeft mij de kaartjes, en je mag thuis kijken..quote:
Sierd praat jou minimaal 7x bij over deze wedstrijd!quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben volgens kenners bij deze voetbal fan af want ik heb morgen leukere dingen te doen, maar wellicht bied Sport1 de kans zeer binnenkort om het terug te kijken
Real staat 6 punten voor dus .... ???????quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:41 schreef Quisho het volgende:
De uitslag zal nu wel zo'n beetje bekend zijn. Ben benieuwd wie er meer betaald heeft
Was een grapje, sorry. Beetje dronkenquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Real staat 6 punten voor dus .... ???????
RM ookquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik hoop dat het een wedstrijd wordt waar Barcelona alleen maar schwalbes maakt, en kaarten aannaait.
Aaaaahquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:48 schreef Anonymousz het volgende:
wil kijken maar ik heb geen sport 1
We are lucky .....quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aaaaah. Ik heb Sport 1 boven en in mijn kamer
neequote:
mag ik komenquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aaaaah. Ik heb Sport 1 boven en in mijn kamer
helaas maar het is de enige optiequote:
waar woon jequote:Op zaterdag 10 december 2011 03:02 schreef chufi het volgende:
[..]
mag ik komen
[..]
Ja hoor ik heb ook Sport1
quote:Op zaterdag 10 december 2011 03:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wel, wedden?
[..]
Van mij mag het, maar ik ben 12.
Amsterdamquote:
je bent niet 12quote:Op zaterdag 10 december 2011 03:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wel, wedden?
[..]
Van mij mag het, maar ik ben 12.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |