Wat is er mis met C. Ronaldo en janken?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Kijk jij eerst maar eens naar je eigen posts lol....
Echt pathetic soms.
Matige club Real? C. Ronaldo janken enzo?
lol...
Nee, dat doen ze niet bij Real.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat is er mis met C. Ronaldo en janken?
1 cent is genoegquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:59 schreef Razor21 het volgende:
Wedstrijd is ook live te volgen op Unibet : https://nl.unibet.com/betting mits je een account hebt. Vooralsnog geen adder gevonden (geen stortbonus nodig?).
Goede kwaliteit?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:59 schreef Razor21 het volgende:
Wedstrijd is ook live te volgen op Unibet : https://nl.unibet.com/betting mits je een account hebt. Vooralsnog geen adder gevonden (geen stortbonus nodig?).
Denk van wel en als het gratis is mogen we niet klagen :-)quote:
Nog niks op het officiële Barcelona twitter gezienquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:04 schreef DeMessias het volgende:
Is er al een opstelling vrijgegeven?
quote:FCBarcelona Guardiola will confirm @FCBarcelona's lineup shorty. If you were Guardiola, who would be in your starting lineup? #ForçaBarça
Je kunt ook gaan kijken hoe PSV verliest .. ook leukquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:47 schreef Anonymousz het volgende:
waarom begint het zolaat
ik verveel me
nahquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je kunt ook gaan kijken hoe PSV verliest .. ook leuk
Zie PM, ik heb er honderden naar je gestuurd ..quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:51 schreef realbase het volgende:
die sopcast staat klaar.. iemand nog andere livestreams ?
Thnx alvast !
Kan je dat ook naar mij pmen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zie PM, ik heb er honderden naar je gestuurd ..
Nee, omdat PSV'er.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Maar je moet toch geld storten?quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:53 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Unibet heeft een livestream. Alleen registreren verder niets
quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:55 schreef realbase het volgende:
U.N.K..L.E of ik ben scheel.. of ik zie toch echt dat je eerst ff moet storten..
Je moet idd geld hebben gestort. 0,01 cent is genoeg. Maar je moet minimaal 5 euro stortenquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar je moet toch geld storten?
want vorige keer was dat wel zo
Waarom zit je nu al naar een stream te kijken?quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:58 schreef gers het volgende:
GVD zit ik een stream te kijken gaat ie zeiken dat er teveel nederlanders meekijken
quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:59 schreef wim_v het volgende:
koop dan gewon een abonnementje, gasten
Ziggo ook.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bij de UPC kun je de westrijd kopen via kanaal 15 voor 6 euro
In Amerika kost een boks wedstrijd 40 dollar voor sd en 50 dollar voor HDquote:
omdat ik dacht de ze om 9 uur beginnen , iets met andere tijdzone enzoquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:59 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Waarom zit je nu al naar een stream te kijken?
Veel geld idd maar ach 2x per jaar vind ik dat niet zo ergquote:
Waar zit jequote:Op zaterdag 10 december 2011 21:02 schreef gers het volgende:
[..]
omdat ik dacht de ze om 9 uur beginnen , iets met andere tijdzone enzo
Of een abo op een zender waar ze dit uitzenden. Kost paar tientjes per maand.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bij de UPC kun je de westrijd kopen via kanaal 15 voor 6 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |