oopsquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:10 schreef YazooW het volgende:
Zit je Ronaldo te supporten gaat iemand opeens zeggen dat ik Messi ben
en?quote:
ik zag het vraagteken niet sorryquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:37 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik zag het vraagteken niet sorry
Pique was geblesseerd?quote:
Te harde neuksex met Shakira gehadquote:
Hij pakte expres een kaart. Dan zou hij met 0 kaarten beginnen tegen Real. Maar hoorde dat de regels zijn veranderd waardoor hij misschien geschorst zou zijn tegen Real.quote:
hij had een gebroken hart omdat shakira hem dumptequote:Op zaterdag 10 december 2011 16:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Te harde neuksex met Shakira gehad
Een "hard"?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:42 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hij had een gebroken hard omdat shakira hem dumpte
ik heb het verbeterd eiquote:
Ik denk eerder met messiquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Te harde neuksex met Shakira gehad
Ik was op tijd om het te quotenquote:
Ze zijn weer terug bij elkaarquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:42 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hij had een gebroken hart omdat shakira hem dumpte
dat is jammerquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik was op tijd om het te quoten
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze zijn weer terug bij elkaar
ohhhquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daarom ben ik natuurlijk weer voor Barca![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daarom ben ik natuurlijk weer voor Barca![]()
ach laat hem tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroļd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:04 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ach laat hem tochGeweldig toch?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
quote:
ik hoop op een leuke wedstrijdquote:
je moest ook paar dagen van te voren bestellen pikquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:38 schreef Henk-B het volgende:
WTF kijk ik net op sport1 om de stream te kopen, is hij helemaal uitverkocht!!!
Iemand nog tips om toch de wedstrijd te kunnen zien, heb geen digitale tv.
Gewoon Sport 1 aanschaffen, moet nog wel lukken in dik 4 uur om het te regelen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:38 schreef Henk-B het volgende:
Kroeg induiken waar ze het uitzenden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:38 schreef Henk-B het volgende:
sowieso, streams kopenquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:38 schreef Henk-B het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 09:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik neem mijn tv gewoon mee en kom naar jou.
[ afbeelding ]
Moeten we wel eerst even de zilvervisjes kapotstampen.![]()
Internet abonnement is wel handig. Altijd overal kijken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
sowieso, streams kopen![]()
Koop dan Sport 1 of kijk streams gratis.
Maarja, als ik betaal wil ik ook kwaliteit hebben. En dat vind ik zwaar tegenvallen met zo'n streamquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Internet abonnement is wel handig. Altijd overal kijken.
Precies, gewoon op tv, in HDquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maarja, als ik betaal wil ik ook kwaliteit hebben. En dat vind ik zwaar tegenvallen met zo'n stream
Whehehe, ik zal aan je denken als ik straks lekker voor mijn 42" Full HD de wedstrijd haarscherp kan volgen via S1quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:38 schreef Henk-B het volgende:
De streams van Sport1 zijn van zeer degelijke kwaliteit. Ik vind het handig dat als ik soms in het weekend bij mijn ouders ben of op mijn kamer in Rotterdam zit, ik altijd Sport1 kan kijken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maarja, als ik betaal wil ik ook kwaliteit hebben. En dat vind ik zwaar tegenvallen met zo'n stream
Wow, full HD nog wel!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Whehehe, ik zal aan je denken als ik straks lekker voor mijn 42" Full HD de wedstrijd haarscherp kan volgen via S1
Ik heb het een paar jaar geleden ook eens uitgeprobeerd. Maar de illegale streams van tegenwoordig zijn ook erg goedquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:12 schreef Muto het volgende:
[..]
De streams van Sport1 zijn van zeer degelijke kwaliteit. Ik vind het handig dat als ik soms in het weekend bij mijn ouders ben of op mijn kamer in Rotterdam zit, ik altijd Sport1 kan kijken.
ik ben jaloersquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Whehehe, ik zal aan je denken als ik straks lekker voor mijn 42" Full HD de wedstrijd haarscherp kan volgen via S1
Sierd hoor ik via mijn Logitech Z5500 5.1 setjequote:Op zaterdag 10 december 2011 18:13 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Wow, full HD nog wel!!
enjoy 90 minuten Sierd de Vos
Dan hoor je ook het vieze gesnotter en gekuch van Kieft door je speakers heen pompen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sierd hoor ik via mijn Logitech Z5500 5.1 setje![]()
Ik ben een baas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |