hij hosselt die chicks mangquote:Op zondag 11 december 2011 00:14 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja zeg mij aub waar Pique beter in is dan. Gewoon een saaie droplul is het. Puyol is er een uit de ouden tijden.
Ik heb al notes voor spoilers. Dus dat kon je verwachten.quote:
nahquote:
www.voe.nlquote:Op zondag 11 december 2011 00:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, het is 00:00 geweest. Dan mag het.
Je weet dat dit net zo banbaar is als het posten van tieten?quote:Op zondag 11 december 2011 00:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, het is 00:00 geweest. Dan mag het.
Meer dan jij?quote:Op zondag 11 december 2011 00:17 schreef Rickazio het volgende:
@Smoofie
Zielig kneusje die nooit in een stadion komt.
GGMM, beste modquote:Op zondag 11 december 2011 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet dat dit net zo banbaar is als het posten van tieten?
Hoezoquote:Op zondag 11 december 2011 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet dat dit net zo banbaar is als het posten van tieten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
morgen:
AS Roma 20:45 Juventus♔ KoningenUitGroningen ♔
Spoiler.quote:
Jij hebt SSC bij Grun?quote:Op zondag 11 december 2011 00:18 schreef Rickazio het volgende:
Lecce 2 - 3 Lazio Roma
morgen:
AS Roma 20:45 Juventus
HAHAHAHA, had niemand het verteld aan hem dat hij een pak aan moest trekkenquote:Op zondag 11 december 2011 00:16 schreef Nober het volgende:
Voor de Puyol fans, waar iedereen in smoking verschijnt...
Jawel, zometeen op sport 1. Jammer dat je het zo post, nu weet ik de uitslag al..quote:Op zondag 11 december 2011 00:19 schreef Rickazio het volgende:
Die wedstrijden zijn al geweest en komen niet eens meer op TV?
Kun je met een gerust hart kijken, de andere weet je nog niet.quote:Op zondag 11 december 2011 00:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jawel, zometeen op sport 1. Jammer dat je het zo post, nu weet ik de uitslag al..
Geef antwoord dan, kneusquote:Op zondag 11 december 2011 00:21 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Kun je met een gerust hart kijken, de andere weet je nog niet.
Niks moet.quote:Op zondag 11 december 2011 00:19 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
HAHAHAHA, had niemand het verteld aan hem dat hij een pak aan moest trekken
Haha wat een meester is dit toch. Ik ben voor Real, maar zo'n gast zie je niet zo snel op dit niveau. Iemand die zichzelf blijft.quote:Op zondag 11 december 2011 00:16 schreef Nober het volgende:
Voor de Puyol fans, waar iedereen in smoking verschijnt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♔ KoningenUitGroningen ♔
Ga je nu weer schelden?quote:Op zondag 11 december 2011 00:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
GGMM, waar edit, en geen delete?
Nee. Deze keer ben ik niet agressiefquote:
Dik gelul, ronaldo is altijd eerste man op training en de laatste die eraf gaat. Die traint zich rotquote:Op zondag 11 december 2011 00:07 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Messi toont liefde voor de sport, Ronaldo voor het geld.
Wel jammer dat hij een nicht is.quote:Op zondag 11 december 2011 00:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dik gelul, ronaldo is altijd eerste man op training en de laatste die eraf gaat. Die traint zich rot
Messi is de laatste die komt, en de eerste die eraf gaat..quote:Op zondag 11 december 2011 00:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dik gelul, ronaldo is altijd eerste man op training en de laatste die eraf gaat. Die traint zich rot
Touchéquote:Op zondag 11 december 2011 00:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Messi is de laatste die komt, en de eerste die eraf gaat..
En toch is hij beter.
Al traint ie 80 jaar. Hij haalt het niveau van Messi gewoon niet. Die is met meer talent geboren.quote:Op zondag 11 december 2011 00:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dar hebben ze écht gezegdquote:Op zondag 11 december 2011 00:31 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Je sig... als ze dat gezegd hebben laat ze dan beter geen ajacied meer worden.
quote:Op zondag 11 december 2011 00:33 schreef Equites het volgende:
Die eeuwige discussie altijd tussen Messi en Ronaldo. Zijn totaal andere spelers. Omdat ze ook een totaal andere tactiek spelen. Bij Barca moet je 300 keer passen tot je erbij neervalt, bij Real ga je op de counter en de individuele techniek. Dan is het logisch dat Ronaldo nu tekort komt omdat hij tegen beesten van verdedigers staat en Messi sowieso al op het pass gedeelte vele malen beter is. Niks raars aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |